Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Questy Akademii w Zimowej Twierdzy
-Informacje wstępne
-Trudne początki
-W podziemiach Saarthal (1)
-W podziemiach Saarthal (2)
-Z nosem w księgach (1)
-Z nosem w księgach (2)
-Dobre zamiary
-Ujawnianie niewidocznego (1)
-Ujawnianie niewidocznego (2)
-Ujawnianie niewidocznego (3)
-Nasycenie
-Laska Magnusa (1)
-Laska Magnusa (2)
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 69
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
The Elder Scrolls V:
Skyrim
(akademia zimowej twierdzy
i
gildia złodziei)
autor: Jacek „Stranger” Hałas i Maciej „Czarny” Kozłowski
Producent Bethesda Softworks, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp__________________________________________________________5
Questy Akademii w Zimowej Twierdzy ________________________________7
Informacje wstępne ________________________________________________________ 7
Trudne początki ____________________________________________________________ 8
W podziemiach Saarthal ____________________________________________________ 16
Z nosem w księgach _______________________________________________________ 37
Dobre zamiary ____________________________________________________________ 53
Ujawnianie niewidocznego __________________________________________________ 63
Nasycenie ________________________________________________________________ 88
Laska Magnusa ____________________________________________________________ 92
Oko Magnusa ____________________________________________________________ 113
Powrót do Akademii ______________________________________________________ 120
Spostrzeżenia Shalidora ___________________________________________________ 121
Prośba Onmunda _________________________________________________________ 124
Eksperyment J’zargo ______________________________________________________ 129
Wysiłki Arniela ___________________________________________________________ 132
Wstrząs _________________________________________________________________ 145
Rytualny czar przemiany __________________________________________________ 147
Rytualny czar iluzji _______________________________________________________ 151
Rytualny czar zniszczenia __________________________________________________ 158
Rytualny czar przywołania _________________________________________________ 164
Rytualny czar przywracania ________________________________________________ 169
Różne: Klejnoty duszy _____________________________________________________ 173
Różne: Odebranie przedmiotu do zaklęcia ____________________________________ 174
Różne: Odnalezienie księgi _________________________________________________ 175
Różne: Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii ___________ 177
Różne: Zaklęcie Brelyny ___________________________________________________ 180
Różne: Odnalezienie alembiku Tolfdira ______________________________________ 182
Różne: Relikt_____________________________________________________________ 183
Strona: 2
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Questy Gildii Złodziei ___________________________________________ 188
Informacje wstępne ______________________________________________________ 188
Za obopólną korzyścią _____________________________________________________ 189
Biznesowe podejście ______________________________________________________ 195
W otwarte karty __________________________________________________________ 204
Na pomoc uciśnionym _____________________________________________________ 216
Wybryk łajdaka __________________________________________________________ 226
Bez słów ________________________________________________________________ 236
Trudne odpowiedzi _______________________________________________________ 242
Pościg __________________________________________________________________ 253
Odrodzona Trójca _________________________________________________________ 262
Ślepota __________________________________________________________________ 270
Powrót ciemności _________________________________________________________ 282
Poruszyć niebo i Skyrim ___________________________________________________ 291
Różne: Odbierz od Tonilii pancerz Gildii Złodziei ______________________________ 294
Różne: Porozmawiaj z Tonilią na temat odbioru pancerza ______________________ 295
Różne: Porozmawiaj z Maven na temat długu Valda ___________________________ 296
Różne: Porozmawiaj z Delvinem i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei ____________ 297
Różne: Porozmawiaj z Vex i dowiedz się więcej o Gildii Złodziei _________________ 298
Różne: Dostarcz księżycowy cukier do rąk Ri’saada ___________________________ 301
Na ryby _________________________________________________________________ 303
Robota papierkowa _______________________________________________________ 304
Ryzykowna robota ________________________________________________________ 305
Kradzież z włamaniem ____________________________________________________ 306
Krecia robota ____________________________________________________________ 307
Fanty ___________________________________________________________________ 308
Zadanie dla złodzieja ______________________________________________________ 309
Reputacja: Biała Grań – Fałszywa amnestia __________________________________ 310
Reputacja: Wichrowy Tron – Cienie z Summerset _____________________________ 313
Reputacja: Markart – Blask Srebra __________________________________________ 319
Reputacja: Samotnia – Wybredny Ropuch ____________________________________ 325
Pod nowym kierownictwem ________________________________________________ 330
Odkupienie ______________________________________________________________ 334
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Strona: 3
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Strona: 4
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów dwóch ugrupowań
występujących w świecie gry, a mianowicie Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów)
oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Jego pełna zawartość przedstawia się następująco:
• przedstawienie sposobu dołączenia do Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia
magów);
• opis przejścia wszystkich głównych questów Akademii w Zimowej Twierdzy;
• opis przejścia wszystkich pobocznych questów Akademii w Zimowej Twierdzy;
• przedstawienie sposobu dołączenia do gildii złodziei;
• opis przejścia wszystkich głównych questów gildii złodziei;
• opis przejścia wszystkich pobocznych questów gildii złodziei.
W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące sposobów zaliczania
głównych i opcjonalnych zadań, a także możliwe warianty zachowania, pozwalające na
przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Opis przejścia oferuje ponadto
kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi
odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. W tym ostatnim przypadku
uwzględniona została specyfika zachowania się bohatera w zależności od tego czy jest on magiem
(Akademia w Zimowej Twierdzy) czy złodziejem (Gildia złodziei). Całość uzupełniają wysokiej
jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.
Strona: 5
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
D o d a t k o w e u w a g i
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:
• Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania
świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie
zwierzęta oraz potwory.
• Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na
mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy
kolejnych poziomów lochów.
• Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które
po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
• Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz czarów (np.
Ognisty Pocisk), choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w
trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie
księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).
Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli
takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją
kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród
przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.
Jacek „Stranger” Hałas (www.gry–online.pl)
Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl)
Strona: 6
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Questy Akademii w Zimowej
Twierdzy
I n f o r m a c j e w s t ę p n e
Akademia w Zimowej Twierdzy to miejsce zrzeszające osoby władające magią i pełniące rolę
swego rodzaju gildii magów. Jeżeli Twoja postać zamierza specjalizować się w korzystaniu z magii,
to Akademię warto oczywiście odwiedzić we wczesnym stadium rozgrywki. Zaletą takiego
rozwiązania jest to, że biorąc udział w questach Akademii oraz wchodząc w interakcje z
zamieszkującymi ją magami będziesz mógł zdecydowanie szybciej podnieść swoje umiejętności
oraz uzyskać dostęp do cennych elementów ekwipunku. Jeżeli z kolei magii w ogóle nie zamierzasz
używać lub jedynie w bardzo ograniczonym zakresie, to wizytę w Akademii możesz odłożyć na
później, tym bardziej, że jest z nią związany główny quest Pradawna wiedza. Co ciekawe,
decydując się na taki krok będziesz mógł przedostać się do wnętrza Akademii bez konieczności
wykazywania się magicznymi zdolnościami.
Na questy Akademii w Zimowej Twierdzy składa się zarówno kilka głównych zadań, jak i szereg
pobocznych, związanych czy to z eksploracją różnych obszarów tej lokacji czy udzielaniem pomocy
zamieszkującym ją magom. Ci ostatni mogą Cię również podszkolić w różnych szkołach magii,
przyśpieszając tym samym proces awansowania na kolejne poziomy doświadczenia. Sama
akademia znajduje się w północno–wschodnim narożniku Skyrim i prowadzi do niej długi most,
który łączy ją z pobliską miejscowością Zimowa Twierdza (powyższy screen). Po tym jak
zaliczysz „rozmowę wstępną” uzyskasz dostęp do większości pomieszczeń Akademii i z
ważniejszych lokacji jedynie kwatera arcymaga będzie zamknięta. Warto dodać, że w trakcie
pobytu w Akademii możesz do woli korzystać z przydzielonego Ci pomieszczenia, w którym
znajduje się między innymi łóżko.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :