Poradnik opisujący główny wątek fabularny do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera szczegółowy opis przejścia wraz z możliwymi wariantami pozwalającymi na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Nie zabrakło w nim również szeregu porad.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Prolog
-Zerwane kajdany
-Ucieczka przed smokiem
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara
-Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa
-Cisza przed burzą
-Spotkanie się z Alvorem
-Spotkanie się z Gerdur
-Wyprawa do Białej Grani
-Czarnygłaz
-Spotkanie się z Farengarem
-Wyprawa do Czarnygłazu (1)
-Wyprawa do Czarnygłazu (2)
-Budzenie smoka
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 74
Informacja o grze
The Elder Scrolls V: Skyrim to wyprodukowana przez firmę Bethesda Game Studios piąta odsłona popularnego cyklu cRPG. Akcja gry osadzona została 200 lat po wydarzeniach przedstawionych w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Gracze wcielają się w rolę jednego z
Gra The Elder Scrolls V: Skyrim, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
The Elder Scrolls V
Skyrim
(główny wątek fabularny)
autor: Jacek „Stranger” Hałas
Producent Bethesda Softworks, Wydawca Bethesda Softworks, Wydawca PL Cenega Poland
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp__________________________________________________________4
Prolog _________________________________________________________6
Zerwane kajdany _________________________________________________8
Ucieczka przed smokiem_____________________________________________________ 8
Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Hadvara ____________________________ 11
Przeprawa przez twierdzę w towarzystwie Ralofa ______________________________ 18
Cisza przed burzą _______________________________________________25
Spotkanie się z Alvorem ____________________________________________________ 25
Spotkanie się z Gerdur _____________________________________________________ 28
Wyprawa do Białej Grani ___________________________________________________ 31
Czarnygłaz _____________________________________________________33
Spotkanie się z Farengarem _________________________________________________ 33
Wyprawa do Czarnygłazu ___________________________________________________ 34
Budzenie smoka _________________________________________________45
Spotkanie się z jarlem ______________________________________________________ 45
Pokonanie smoka __________________________________________________________ 46
Droga głosu ____________________________________________________53
Wyprawa do siedziby Siwobrodych ___________________________________________ 53
Odbycie szkolenia u Siwobrodych ____________________________________________ 58
Róg Jurgena Wiatrowładnego ______________________________________63
Wyprawa do świątyni Ustengrav _____________________________________________ 63
Odzyskanie rogu i dostarczenie go Siwobrodym _______________________________ 73
Ostrze w ciemnościach ___________________________________________79
Spotkanie się z Delphine ____________________________________________________ 79
Wyprawa do smoczego cmentarzyska ________________________________________ 81
Pokonanie smoka __________________________________________________________ 84
List żelazny ____________________________________________________87
Spotkanie się z Delphine ____________________________________________________ 87
Przedostanie się na przyjęcie w ambasadzie __________________________________ 88
Pozyskanie informacji na temat powrotu smoków ______________________________ 92
Wydostanie się z ambasady ________________________________________________ 103
Szczur zapędzony w kąt ________________________________________ 106
Ustalenie miejsca pobytu Esberna __________________________________________ 106
Odnalezienie Esberna _____________________________________________________ 108
Za obopólną korzyścią __________________________________________ 115
Odbycie rozmowy z Brynjolfem _____________________________________________ 115
Dokonanie kradzieży ______________________________________________________ 116
Ściana Alduina ________________________________________________ 120
Odeskortowanie Esberna __________________________________________________ 120
Wyprawa do Ściany Alduina ________________________________________________ 123
Gardło Świata ________________________________________________ 130
Spotkanie się z Siwobrodymi _______________________________________________ 130
Wyprawa do Gardła Świata ________________________________________________ 133
Spotkanie się z Paarthurnaxem _____________________________________________ 136
Pradawna wiedza______________________________________________ 139
Wyprawa do Zimowej Twierdzy _____________________________________________ 139
Zlokalizowanie Septimusa Signusa __________________________________________ 144
Odnalezienie Prastarego Zwoju _____________________________________________ 147
Strona: 2
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Zguba Alduina ________________________________________________ 161
Odczytanie Prastarego Zwoju ______________________________________________ 161
Stoczenie bitwy z Alduinem ________________________________________________ 164
Upadły ______________________________________________________ 167
Opracowanie planu odnalezienia Alduina ____________________________________ 167
Przygotowanie się do uwięzienia smoka _____________________________________ 169
Uwięzienie smoka ________________________________________________________ 172
Niekończąca się pora roku _______________________________________ 178
Zaproszenie zwaśnionych stron do negocjacji ________________________________ 178
Wzięcie udziału w rokowaniach pokojowych _________________________________ 181
Paarthurnax __________________________________________________ 187
Pokonanie Paarthurnaxa __________________________________________________ 187
Gniazdo Pożeracza Światów _____________________________________ 191
Wyprawa do świątyni Skuldafn _____________________________________________ 191
Dotarcie do portalu _______________________________________________________ 193
Przejście przez portal _____________________________________________________ 205
Sovngard ____________________________________________________ 209
Dotarcie do Komnaty Męstwa ______________________________________________ 209
Spotkanie się z norskimi wojownikami ______________________________________ 212
Zabójca smoków ______________________________________________ 213
Pokonanie Alduina ________________________________________________________ 213
Powrót do Skyrim ________________________________________________________ 216
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Strona: 3
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych zadań
(questów) zawartych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. W omówieniach questów znalazły się
przede wszystkim informacje dotyczące sposobów zaliczania głównych i opcjonalnych zadań, a
także możliwe warianty zachowania, pozwalające na przechodzenie wybranych misji na kilka
różnych sposobów. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne
instrukcje rozwiązywania
napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o
diametralnie różne style gry. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia, ukazujące najważniejsze
momenty rozgrywki.
Strona: 4
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
D o d a t k o w e u w a g i
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:
• Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania
świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie
zwierzęta oraz potwory.
• Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na
mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy
kolejnych poziomów lochów.
• Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które
po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
• Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć
oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania
questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy
podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).
Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli
takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją
kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród
przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.
Jacek „Stranger” Hałas (www.gry–online.pl)
Strona: 5
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Prolog
Gra rozpocznie się od filmowego wprowadzenia, ukazującego przejażdżkę w towarzystwie
skazanych na śmierć Gromowładnych, wśród których będzie znajdował się ich lider – Ulfrik
Gromowładny. Wkrótce dotrzecie do Helgen. W trakcie całego tego wprowadzenia możesz się
jedynie rozglądać.
Wkrótce po dotarciu na miejsce i zejściu z wozu zmuszony zostaniesz do podania swojej tożsamości
Hadvarowi, przystępując tym samym do procesu kreacji postaci. Musisz mianowicie wybrać rasę
głównego bohatera (domyślnie jest on Nordem), jego płeć (domyślnie jest to mężczyzna),
szczegóły wyglądu oraz imię.
Strona: 6
The Elder Scrolls V: Skyrim – Poradnik GRY-OnLine
Przed Tobą kolejna interaktywna scenka przerywnikowa. Sterowana postać w ostatniej chwili
wyratuje się przed śmiercią z ręki kata wraz z pojawieniem się w twierdzy wielkiego smoka.
Odblokowany główny quest: Zerwane kajdany
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :