
Autor: | Dariusz Rott, Beata Królikowska | Liczba stron: | 112 |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Humanitas | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-8-3656-8219-2 | Data wydania: | 2016-09-16 |
Kategoria: | ebooki >> edukacja >> socjologia |
Porównaj ceny (książka, ebook, audiobook).
Wojciecha Cejrowskiego technik autoprezentacyjnych, które demaskuje,
uwydatniając nawet najdrobniejsze ich przejawy, za pomocą
których świadomie kreuje swój własny wizerunek oraz z pozoru
niepostrzeżenie, ale umiejętnie steruje jego odbiorem przez czytelnika.
Mamy nadzieję, że książka będzie zachętą do podjęcia dalszych
bardziej kompleksowych badań nad strategią autoprezentacji Cejrowskiego
również w innych aspektach jego bogatej (i jakże wzbudzającej
emocje i kontrowersje) działalności dziennikarskiej.
Celem książki nie jest oczywiście wartościowanie tych technik autoprezentacyjnych
wszak o sukcesie książki stanowi między innymi
indywidualny zamysł twórczy i świadomość pisarska jej autora, a ich
wykorzystanie leży już tylko w jego gestii. Jak dowodzi liczba sprzedanych
egzemplarzy Rio Anacondy oraz Gringo wśród dzikich plemion, Cejrowski osiągnął niewątpliwie sukces czytelniczy, choć na próbę odpowiedzi
na pytanie, jakie jest miejsce Wojciecha Cejrowskiego w historycznoliterackim
szeregu wybitnych polskich podróżopisarzy, wśród
których, naszym zdaniem, należy wymienić zwłaszcza Olgierda Budrewicza,
Alinę i Czesława Centkiewiczów, Arkadego Fiedlera, Ferdynanda
Goetla, Ryszarda Kapuścińskiego, Antoniego Ossendowskiego,
Ksawerego Pruszyńskiego, Melchiora Wańkowicza i Lucjana Wolanowskiego,
będziemy musieli jeszcze poczekać.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Gdzie kupić całą publikację:
Strategie autoprezentacyjne w reportażach podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego
Autor: Dariusz Rott, Beata Królikowska
Autor: Dariusz Rott, Beata Królikowska
Sklep
Format
Cena