Poradnik do mrocznej przygodówki typu point&click „Sublustrum” (znanej także jako OutCry). Materiał zawiera kompletny opis przejścia wszystkich rozdziałów gry wraz z rozwiązaniami zagadek, które do banalnych nie należą.
Spis treści:
-Wstęp
-Rozdział 1 (cz.1)
-Rozdział 1 (cz.2)
-Rozdział 2 (cz.1)
-Rozdział 2 (cz.2)
-Rozdział 2 (cz.3)
-Rozdział 3 (cz.1)
-Rozdział 3 (cz.2)
-Rozdział 4 (cz.1)
-Rozdział 4 (cz.2)
-Rozdział 5
Informacja o grze
Sublustrum, na zachodzie znana także jako Outcry, jest klasyczną przygodówką typu point&click autorstwa rosyjskiego studia Phantomery Interactive. W trakcie prac nad grą twórcy wzorowali się na dobrze znanej fanom gatunku serii Myst oraz Scratches. Klimat
Gra Outcry, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Sublustrum
autor: Artur „Arxel” Justyński
(c) 2008 GRY-OnLine S.A.
Producent Phantomery Interactive, Wydawca Noviy Disk, Wydawca PL Nicolas Games
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Sublustrum – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wstęp_________________________________________________________ 3
Rozdział 1 _____________________________________________________ 4
Rozdział 2 _____________________________________________________ 9
Rozdział 3 ____________________________________________________ 19
Rozdział 4 ____________________________________________________ 24
Rozdział 5 ____________________________________________________ 30
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2008 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Sublustrum – Poradnik GRY-OnLine
Wstęp
Witaj w poradniku do gry Sublustrum (znanej także jako OutCry) – mrocznej przygodówki typu
point click. Gra z pozoru wydaje się krótka, jednakże niech nie zmyli Cię ilość rozdziałów –
zagadki, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, wymagają wytężenia wszystkich szarych komórek (a
także niektórych zmysłów) i do banalnych nie należą.
Wszelkiej maści książki czy notatki oznaczone są w poradniku kolorem „niebieskim”, natomiast
przedmioty, które będziesz musiał zebrać do swego ekwipunku, kolorem (pomarańczowym).
D r o b n e p o r a d y :
•
•
przede wszystkim – czytaj uważnie wszystkie notatki! Pełnią one rolę podpowiedzi do
zagadek, nad którymi przyjdzie Ci się głowić;
ilość miejsc i przedmiotów, na których możesz wykonać jakąś akcję, jest dość mocno
ograniczona, tak więc nie powinieneś się pogubić.
Strona: 3
Sublustrum – Poradnik GRY-OnLine
Rozdział 1
Grę rozpoczynasz w ciemnym przedsionku. Aby rozjaśnić nieco pomieszczenie, użyj przełącznika,
który znajduje się na ścianie po prawej #1. Przejdź dalej. Po prawej znajdziesz lustro, na stoliku
obok zdjęcia leży list „Letters” – podnieś go i przeczytaj. Odwróć się i skieruj do drzwi po drugiej
stronie. Gdy przekroczysz próg, usłyszysz krótkie nagranie z gramofonu, pośrodku będzie stała
sporej wielkości kapsuła #2.
Obok gramofonu znajdziesz kolejny list „Letters”, natomiast na sofie, z tyłu #1 – książkę o
infradźwiękach „Nature And Psycho-Acoustic Phenomenon Of Infrasound”. Udaj się do
pomieszczenia za dwuskrzydłowymi drzwiami. Po prawej znajduje się dziwne urządzenie #2. Na
dolnej półce leży bezpiecznik (Fuse)– zabierz go, po czym podejdź bliżej wspomnianego
urządzenia.
Strona: 4
Sublustrum – Poradnik GRY-OnLine
Twoim zadaniem jest ułożenie suwaków w taki sposób, aby zaświeciły się wszystkie trzy żarówki.
Na początku przekręć pokrętło po lewej – dwie mniejsze żaróweczki zaczną świecić. Musisz natrafić
na takie miejsce, w którym zmieni się wydobywany z maszyny dźwięk. Zadanie jest bardzo proste,
nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów. Obrazek poniżej pokazuje, jak dokładnie powinny
być rozmieszczone suwaki. Cyfry umiejscowione obok tworzą wraz z ustawionymi suwakami kod
(25754), który przyda Ci się później.
Kiedy uporasz się z tym zadaniem, podejdź do biurka #1. Znajdziesz na nim dziennik
„Professor’s diary” oraz książkę o megalitach – a dokładniej rozdział o dolmenach, „Megaliths”.
Ponadto z szuflady wyciągnij klucz (Old key). Wróć do pomieszczenia z kapsułą. Usłyszysz kolejne
nagranie, po którym wybuchnie jeden z bezpieczników kapsuły. Podejdź do skrzynki, otwórz
pojemnik po lewej i wsadź do niego wcześniej znaleziony bezpiecznik #2.
Strona: 5
Sublustrum – Poradnik GRY-OnLine
Podejdź teraz do drzwi obok gramofonu. Otwórz je za pomocą wcześniej zabranego klucza i wejdź
do środka. Po prawej na komodzie znajdziesz pusty inhalator (Empty Inhaler) oraz zapiski
dotyczące doświadczeń nad pewną rośliną „My experimenst with Albertia inodorum” #1.
Skieruj się na drugi koniec pokoju. Z biurka #2 zabierz kurek (Tap) oraz encyklopedię „Botanical
encyklopedia”. Po lewej znajdziesz doniczki z roślinami, zerwij ze środkowej jeden listek
(Albertia Inodorum). Nim odejdziesz, odkręć zawór po prawej. Na dolnej półce znajduje się
probówka z gumowym wężem – wkrótce po niego wrócisz.
Zejdź po schodkach. Obok bojlera zlokalizujesz dalszą część notatek opisujących eksperymenty
„My experimenst with Albertia inodorum” #1. Przejdź przez drzwiczki. W środku, po prawej,
tuż przy wejściu znajdziesz notkę „Note”, natomiast nieco dalej szufladę #2, a w niej kolejne
strony opisu eksperymentów „My experimenst with Albertia inodorum”. Przewróć kilka stron –
znajdziesz nożyczki (Scissors).
Strona: 6
Sublustrum – Poradnik GRY-OnLine
Po prawej mieści się system chłodzenia wodnego #1. Przymocuj znalezione przed chwilą ostatnie
pokrętło, po czym przystąp do ustawiania ich wszystkich. Na początek ustaw je na poziom „zerowy”
(przekręć wszystkie zgodnie z ruchem wskazówek zegara), a następnie przekręć je, kolejno od
lewej, na poziomy: 6,0,2,3 (kręcąc przeciwnie do ruchu wskazówek zegara). Na koniec pociągnij
za dźwignię po lewej. Wyjdź z pomieszczenia. Podejdź do stolika, z którego uprzednio zabrałeś
pokrętło i gdzie znajduje się probówka z gumowym wężem #2. Za pomocą nożyczek odetnij
kawałek węża (Hose).
Odwróć się i podejdź do kolejnego stolika #1. Otwórz szufladkę młynka (jest po prawej), wrzuć do
środka listek Albertii, zmiel go i wyciągnij (Ginded leaves). Postaw pusty inhalator pod kranikiem
oraz wstaw gumowego węża w miejsce, gdzie jest ubytek #2. Zmielony listek włóż do inhalatora,
następnie wprowadź z lewego pojemnika trzy dawki substancji oraz pięć z prawego. Zmieszaj je w
trzeciej probówce, po czym za pomocą prawego kurka wlej całość do inhalatora – zabierz go
(Prepeared inhaler).
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :