Poradnik do gry Sum of All Fears, opartej na książkę autora wielu bestsellerów – Tom’a Clancy’ego, poprowadzi Was za rękę przez wszystkie dostępne misje w trybie kampanii dla pojedynczego gracza.
Spis treści:
-Wprowadzenie
-Misja 01 - Hostage Rescue Operation
-Misja 02 - Agent Recovery Operation
-Misja 03 - Barren Garden
-Misja 04 - Janus Knife
-Misja 05 - Tiger Shell
-Misja 06 - Jagged Hammer
-Misja 07 - Glaciar Rift
-Misja 08 - Lighting Field
-Misja 09 - Hollow Serpent
-Misja 10 - Broken Chain
-Misja 11 - Razor Scythe
Informacja o grze
Taktyczna gra akcji oparta na motywach książki autorstwa Toma Clancy’ego, o tym samym tytule (pol. Suma wszystkich strachów). W grze możemy poprowadzić oddział elitarnych agentów FBI przez kilkanaście niebezpiecznych misji umiejscowionych na całej kuli zi
Gra The Sum of All Fears, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
The Sum of All Fears
autor: Piotr „Zodiac” Szczerbowski
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
The Sum of All Fears – Poradni
k GRY-OnLine
S P I S T R E Ś C I
Wprowadzenie _________________________________________________________ 3
[Misja 01] Hostage Rescue Operation _______________________________________ 4
[Misja 02] Agent Recovery Operation _______________________________________ 6
[Misja 03] Barren Garden ________________________________________________ 8
[Misja 04] Janus Knife __________________________________________________ 10
[Misja 05] Tiger Shell __________________________________________________ 12
[Misja 06] Jagged Hammer ______________________________________________ 14
[Misja 07] Glaciar Rift __________________________________________________ 16
[Misja 08] Lighting Field ________________________________________________ 18
[Misja 09] Hollow Serpent _______________________________________________ 20
[Misja 10] Broken Chain ________________________________________________ 22
[Misja 11] Razor Scythe_________________________________________________ 24
Wydawnictwo GRY-OnLine sp. z o.o.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine sp. z o.o.
(c) 2002 GRY-OnLine sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
www.gry-online.pl
The Sum of All Fears – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry Sum of All Fears, opartej na książkę autora wielu bestsellerów – Tom’a Clancy’ego,
poprowadzi Was za rękę przez wszystkie dostępne misje w trybie kampanii dla pojedynczego
gracza. Znajdziecie tu opis czynności, jakie należy wykonać by zaliczyć pozytywnie wszystkie
czekające Cię zadania, krótkie charakterystyki preferowanego na daną misje uzbrojenia oraz
ogólny opis tego, co Was tam czeka.
Pozostaje tylko chwycić M16... myszkę w dłoń i walczyć w obronie amerykańskiego stylu życia.
Niech Wam kamizelka kuloodporna lekką będzie.
Strona: 3
www.gry-online.pl
The Sum of All Fears – Poradnik GRY-OnLine
[Misja 01] Hostage Rescue Operation
Z a d a n i a :
1. Wyłącz system zabezpieczeń.
2. Odetnij połączenie satelitarne.
3. Uwolnij zakładników.
Bonus: Nie strać ani jednego człowieka z drużyny.
C h a r a k t e r y s t y k a m i s j i :
Zaczynasz w niewielkim budynku nieopodal okupowanego przez oddziały zbuntowanej Milicji
gmachu telewizji. Twoim zadaniem jest odbicie przetrzymywanych tam zakładników – dlatego
priorytetem w tej misji jest cicha infiltracja całego kompleksu. I jeśli będziesz się tego planu
trzymał, nie powinno być większych różnic pomiędzy sytuacjami opisanymi w poradniku a Twoją
wersją misji.
P r e f e r o w a n e u z b r o j e n i e :
HRT Stealth. Najlepiej spisze tu swoje zadanie ciche wejście do budynku. Zyskasz dzięki temu
element zaskoczenia i spokojnie wyeliminujesz po kolei każdego napotkanego przeciwnika.
Szczególnie, że Twoi oponenci nie posiadają odpowiednich kamizelek kuloodpornych, nawet słaba
broń z tłumikiem powali każdego jednym strzałem.
D o k ł a d n y o p i s :
Ruszaj tak jak wskazuje mapa – na zewnątrz pod drzwi
wejściowe do okupowanego budynku. Tutaj teren jest czysty.
Wyłam zamek i wejdź do niewielkiego pomieszczenia.
Powoli zbliż się do drugich drzwi – gdy tylko je otworzysz, w
pobliskiej sali wrodzy żołnierze otworzą ogień. Staraj się ich
szybko i co najważniejsze – PO CICHU wyeliminować.
Nie powinno ich być więcej niż trzech, jednak kryjąc się za
stanowiskami mogą Cię zaskoczyć. Dlatego przed wtargnięciem
do wnętrza proponuję użyć granatu ogłuszającego.
Za następnymi drzwiami znajduje się korytarz – z jednym
wojakiem kryjącym się w pomieszczeniu widocznym z prawej,
za szyba. Drugi czeka w sali z szafkami, trzeci natomiast
patroluje okolice.
Następna w kolejce jest sala z komputerem zarządzającym
systemem alarmowym. Miej się na baczności wchodząc tutaj –
możesz napotkać na silny opór. Włam się do komputera i
wykonaj zadanie #1.
Uważaj otwierając kolejne drzwi, gdyż możesz oberwać od
stojącego za nimi przeciwnika. W drugiej sali natomiast
spotkasz aż trzech: dwóch naprzeciwko wejścia i jeden
ukrywający się za komputerami z lewej.
Strona: 4
www.gry-online.pl
The Sum of All Fears – Poradnik GRY-OnLine
Przejdź obok wspomnianych stanowisk i przez zaciemnione
pomieszczenie na korytarz. Na jego końcu, właśnie z prawej,
natkniesz się na klatkę schodową.
Na drugim piętrze najpierw oczyść sobie dalszą drogę, skręcając
w prawo i zdejmując terrorystę widocznego za zablokowanym
przejściem. Teraz możesz spokojnie kontynuować dalszą
infiltrację.
Wchodząc do nowej sali miej się na baczności – wróg tylko
czeka na Twój fałszywy ruch! Proponuję granat ogłuszający i
szybkie wejście. Nie powinno się tu ukrywać więcej niż dwóch
wojaków.
W nowym korytarzu już za pierwszym zakrętem spodziewaj się
silnego oporu. Zwróć uwagę szczególnie na wnękę z lewej oraz
na pomieszczenie komputerowe z prawej.
Ruszaj do klatki schodowej i tą właśnie drogą na ostatnie piętro.
Tam wyeliminuj przeciwnika pilnującego korytarza na lewo od
schodów.
Za zamkniętymi drzwiami znajdziesz półkę z kablami – odetnij
je by odłączyć terrorystów od satelity i tym samym wykonać
zadanie #2. Wróć na korytarz i podążaj nim wskazaną trasą,
aż do zakrętu w lewo.
By spokojnie przejść przez korytarz do reżyserki, należy
załatwić wojaka pilnującego tej części budynku. Potem już nic
nie powstrzyma Cię od dojścia aż pod same drzwi miejsca
pomieszczenia docelowego.
W tym miejscu proponuję pozostawić drużynę na czatach („R”) i
samemu wyruszyć na łowy. Nie wchodź do reżyserki, tylko udaj
się na wprost, na balkon nad salą z zakładnikami.
Stąd zdejmij kilku przeciwników, uważając by klęczącym
zakładnikom nie stała się krzywda. Gdy załatwisz co najmniej
jednego na dole, wracaj do reżyserki.
W środku czeka jeden terrorysta, a na dole reszta z trzech
jeszcze przed chwilą żywych wojaków. Załatw ich czym prędzej,
dzięki czemu wykonasz zadanie #3 i tym samym zakończysz
misję.
www.gry-online.pl
Strona: 5
The Sum of All Fears – Poradnik GRY-OnLine
[Misja 02] Agent Recovery Operation
Z a d a n i a :
1. Wyeliminuj przeciwników ukrywających się w stodole.
2. Wyeliminuj przeciwników ukrywających się w szałasie.
3. Uwolnij zakładników.
Bonus: Nie strać ani jednego człowieka z drużyny.
C h a r a k t e r y s t y k a m i s j i :
Na mało urozmaiconej mapie będziesz miał okazję sprawdzić swoje umiejętności w infiltrowaniu
podziemnych tuneli. Te wąski i zaciemnione miejsca roją się od wrogich jednostek, które trzeba
będzie oczywiście unieszkodliwić. Dwa budynki, które należy oczyścić – stodoła oraz szałas – są
proste do zlokalizowania. Musisz pamiętać, by nie pozwolić na przemieszczanie się wrogim
oddziałom, w przeciwnym razie na koniec pozostanie CI bieganie po kompleksie i poszukiwanie
zaginionych żołnierzy.
P r e f e r o w a n e u z b r o j e n i e :
HRT Assault. Szybki i głośny – tak będziesz działał tym razem. W ciasnych korytarzach
najważniejsza jest szybkość i refleks, nie ma czasu na zabawę w ciche wejścia. Dostajesz w swoje
ręce jeden z najlepszych karabinków, więc warto zrobić z niego dobry użytek. Naboi jest sporo,
więc nie oszczędzaj ich i strzelaj we wszystko, co się rusza.
D o k ł a d n y o p i s :
W domku widocznym już na starcie spotkasz pierwszych
oponentów – dwójkę zaraz na początku i jednego ukrywającego
się w zamkniętym pokoju. Zejdź do piwnicy, uważając na
czatującego tam terrorystę.
Jeśli narobiłeś hałasu, co jest 100 pewne w przypadku innej
broni niż z tłumikiem – do Twojej okolicy zaczną zbliżać się
tunelami wrogie grupy.
Idź jedyną możliwą drogą, czyli tunelami w dół. Gdy miniesz
pomieszczenie z drewnianą belką pośrodku, szczególnie uważaj
na wrogie oddziału w dalszej części korytarzy.
Przejdź przez kanał i dalej do kolejnych tuneli. Idź przed siebie,
aż dotrzesz do rozwidlenia (miejsce ze skrzyniami) – droga na
wprost Ciebie będzie silnie broniona. Ty musisz udać się w lewo.
Strona: 6
www.gry-online.pl
The Sum of All Fears – Poradnik GRY-OnLine
Gdy dotrzesz do rozwidlenia, wybierz drogę w lewo. Za
zakrętem czai się spora grupka wrogich wojaków, więc miej się
na baczności.
To jest właśnie stodoły – zabij wszystko, co się rusza w
tunelach i wyjdź na górę, do budynku. Pomiędzy snopami siana
mogą czaić się wrogie oddziały, a ostatni przeciwnik znajduje
się na górze, przy oknie.
Gdy zabijesz wszystkich, zadanie #1 zostanie wykonane i
będziesz mógł opuścić teren stodoły, Wracaj do tuneli i do
rozwidlenia – tym razem idź prosto (czyli wcześniej poszedłbyś
w prawo).
Gdy tylko otworzysz drzwi, przeciwnicy w znajdującej się za
nimi sali otworzą ogień. Przygotuj się do walki i szybko ich
wyeliminuj.
Skieruj się do tunelu naprzeciwko wejściu, którym się tu
dostałeś. Dojdziesz tędy do szałasu – uważaj tylko na krążące
po okolicznych tunelach wrogie grupy.
Gdy będziesz wychodził po schodach na górę uważaj na kilku
wojaków siedzących w rogu pokoju oraz stojących na zewnątrz
budynku. Najlepiej posłuż się granatem ogłuszającym, nawet w
postaci kilku sztuk.
Ostatni przeciwnik czeka gdzieś w ostatnim pomieszczeniu, więc
zachowaj szczególną ostrożność zwiedzając kolejne pokoje.
Jeśli zneutralizowałeś wszystkich przeciwników z okolicy
szałasu, zadanie #2 powinno zostać zaliczone. Ale jeśli o
którymś zapomniałeś, czeka Cię powrót do odwiedzonych
lokacji i poszukiwanie zagubionych przeciwników.
Droga do zakładników wiedzie nieopodal schodów prowadzących
do szałasu. Gdy wejdziesz do tunelu, o którym tu mowa,
przygotuj broń. Czeka Cię ostra wymiana ognia.
Musisz wyeliminować pozostałych przy życiu terrorystów –
powinno uch być pięcioro. Gdy to zrobisz, zadanie #3 zostanie
wykonane i misja zakończona sukcesem. Jeśli będziesz miał
problemy, granat ogłuszający pomoże je rozwiązać.
www.gry-online.pl
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :