W poradniku do gry The Inner World znajdziesz dokładny opis przejścia, który szczegółowo opisuje rozwiązanie każdej występującej w grze łamigłówki. Dzięki niniejszemu tekstowi razem z Robertem bez żadnych problemów ocalisz przed zagładą świat Aposi.
Spis treści: -The Inner World - poradnik do gry -Część pierwsza -Część druga -Część trzecia -Część czwarta -Część piąta -Część szósta
Informacja o grze
The Inner World to wyprodukowana przez niezależne, niemieckie studio Fizbin przygodówka z interfejsem typu point & click. Głęboko pod powierzchnią Ziemi znajduje się dziwaczna kraina znana jako Aposia.
Gra The Inner World, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: niemiecka.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
The Inner World
autor: Antoni „HAT” Józefowicz
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent Studio Fizbin, Wydawca Headup Games
(c) 2013 GRY-Online S.A.
należą do ich prawowitych właścicieli.
The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Część pierwsza __________________________________________________4
Część druga ____________________________________________________13
Część trzecia ___________________________________________________18
Część czwarta __________________________________________________27
Część piąta _____________________________________________________43
Część szósta ___________________________________________________54
Wydawnictwo GRY-Online S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2012 GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-Online.
www.gry-online.pl
Strona: 2
The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl
Wprowadzenie
Oto poradnik do oryginalnej gry przygodowej The Inner World. Poprowadzisz tu Roberta (a później
także i Laurę) poprzez niezwykłe krainy, znajdujące się głęboko pod ziemią. Podczas zabawy nie
ma żadnych mini–gier logicznych, a gameplay opiera się głównie na używaniu i łączeniu ze sobą
przedmiotów. Ważną rzeczą są także dialogi i wybór tematów podczas nich. Przy wejściu do każdej
lokacji najpierw oglądaj wszystkie możliwe przedmioty i postacie, a dopiero później próbuj ich
używać. Obserwacje Roberta mogą zawierać wiele cennych wskazówek.
W trakcie swojej przygody spotkasz wiele dziwnych postaci.
P o r a d y o g ó l n e :
– podczas rozmowy poruszaj wszystkie tematy. Niektóre musisz powtórzyć 2–3 razy, nim dowiesz
się wszystkiego o danej sprawie. Jeśli temat na dany moment jest wyczerpany, jego ikonka
blaknie.
– aby użyć przedmiotu na obiekcie znajdującym się na planszy, musisz przeciągnąć go z
inwentarza na cel
– aby połączyć przedmioty w inwentarzu, musisz przesunąć jeden na drugi; niektóre możesz łączyć
i rozłączać kilkakroć
Antoni „HAT” Józefowicz (www.gry–online.pl)
Strona: 3
The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl
Część pierwsza
Pierwsza grywalna lokacja
Po wszystkich scenkach animowanych i trafieniu na ulicę przyjrzyj się plakatowi, a następnie
Fosfosowi unoszącemu po lewej. Zabierz butelkę stojącą pod rynną, a następnie wróć do plakatu i
zabierz stojący po jego prawej stronie wiatrołap. Spróbuj także pochwycić robaczka, który
częściowo wystaje z ziemi.
Strona: 4
The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl
Pokątny handel
Zabierz rękojeść kuli, stojącą pod ścianą budynku z prawej strony, a następnie skieruj się do
typka w przejściu. Nawiąż z nim rozmowę, pytając najpierw o posiadane towary. Tu wybierz
dwukrotnie opcję numer trzy, a dowiesz się, co to jest Asporora. Podejmij ponownie temat, a
dostaniesz pacynkę oraz worek. Tego ostatniego użyj w inwentarzu, a dostaniesz nić. Połącz ją z
wiatrołapem, a otrzymasz poręczny chwytak. Użyj butelki na robaczku, a gdy upije się – zabierz
go. Po butelce zostanie ci korek. Połącz robaczka z rękojeścią kuli i dodaj do tego korek – proca
gotowa! Użyj procy na rybie, którą delektuje się gołąb. Gdy ptaszysko sfrunie za nią na dół, użyj
chwytaka, aby je złapać. Po scence zabierz chwytak i ruszaj przejściem w głąb miasta.
Strona: 5
The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl
Idź w lewo i porozmawiaj z kobietą niańczącą oseska. Potem porozmawiaj z młodzieńcem
trzymającym Fosfosa. Młodzian ma na imię Detze. Po wyczerpaniu wszystkich tematów
porozmawiaj z nim ponownie, kładąc nacisk na rozmowę o świetlistym stworku. Następnie obejrzyj
posągi stojące za nim i wjedź przez drzwi do środka budynku.
Młody zdolny
Strona: 6
The Inner World – Poradnik GRY-Online.pl
Porozmawiaj z barmanką – dostaniesz od niej drinka na początek konwersacji. Użyj na nim korka.
Następnie wypytaj o wszystko typa grającego na automacie. Obejrzyj skrzynkę, spróbuj też
zagadać do śpiącego pijaka, a potem wyjdź na zewnątrz.
Bar i jego właścicielka
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :