Poradnik zawiera grafy, możliwych ścieżek i konsekwencji poszczególnych zadań. Wnikliwie opisuje również możliwe zakończenia gry, a raczej ważniejsze wybory podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Legenda
-Ścieżki i konsekwencje - cykliczne
-Rzeka tajemnic
-Rachunki do wyrównania
-Sprzed stuleci
-Ścieżki i konsekwencje - prolog
-Ścieżki i konsekwencje - akt 1
-Niemoralna propozycja
-Kejran
-Zabójcy królów
-Róża pamięci
-Gdzie jest Triss Merigold?
-Śmierć zdrajcy
-Na rozstajach- Scoia'tael
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 38
Informacja o grze
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów to kontynuacja przygód wiedźmina Geralta – bohatera stworzonego przez polskiego pisarza Andrzeja Sapkowskiego. W grze nie zabrakło nieliniowej, pełnej zwrotów i wyrazistych postaci fabuły oraz dynamicznej i efektownej walki.
Gra The Witcher 2: Assassins of Kings, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Wiedźmin 2:
Zabójcy Królów
(wybory i ich konsekwencje)
autor: Artur „Arxel” Justyński
Producent CD Projekt Red Studio, Wydawca Namco Bandai Games, Wydawca PL CD Projekt
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Legenda ________________________________________________________4
Ścieżki i konsekwencje – cykliczne ___________________________________5
Rzeka tajemnic _____________________________________________________________ 5
Rachunki do wyrównania ____________________________________________________ 6
Sprzed stuleci ______________________________________________________________ 7
Ścieżki i konsekwencje – prolog _____________________________________8
Ścieżki i konsekwencje – akt 1 ______________________________________9
Niemoralna propozycja ______________________________________________________ 9
Kejran ___________________________________________________________________ 10
Zabójcy królów ____________________________________________________________ 11
Róża pamięci______________________________________________________________ 12
Gdzie jest Triss Merigold? ___________________________________________________ 13
Śmierć zdrajcy ____________________________________________________________ 14
Na rozstajach: Scoia’tael ___________________________________________________ 15
Pływające więzienie _______________________________________________________ 16
Balista ___________________________________________________________________ 17
Kłopoty z trollem __________________________________________________________ 18
Zapach kadzideł ___________________________________________________________ 19
W szponach szaleństwa ____________________________________________________ 20
Malena ___________________________________________________________________ 21
Ścieżki i konsekwencje – akt 2 _____________________________________22
Królewska krew ___________________________________________________________ 22
Gdzie jest Triss Merigold? ___________________________________________________ 23
Symbol śmierci ____________________________________________________________ 24
Koszmar Baltimore’a _______________________________________________________ 25
Z drążcym sercem _________________________________________________________ 26
Droga ku natchnieniu ______________________________________________________ 27
Ave Henselt _______________________________________________________________ 28
Siostrzyczki _______________________________________________________________ 29
Ścieżki i konsekwencje – akt 3 _____________________________________30
W imię wyższych racji! _____________________________________________________ 30
W imię Temerii! ___________________________________________________________ 31
Kość z kości_______________________________________________________________ 31
Zjazd czarodziejów ________________________________________________________ 32
Wejście smoka ____________________________________________________________ 32
Ścieżki i konsekwencje – epilog ____________________________________33
Zakończenia ____________________________________________________34
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine
Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w
którym znajduje się opis zadań (questów).
Wprowadzenie
Możliwych ścieżek przejścia poszczególnych zadań w grze Wiedźmin 2: Zabójcy królów jest bardzo
dużo. W celu ułatwienia zobrazowania najważniejszych ścieżek i konsekwencji powstał ten właśnie
oto poradnik. Jeśli zastanawiasz się jak bardzo zawiła mogła być ścieżka zadania, które właśnie
wykonałeś bądź czy istnieje alternatywne zakończenie, w tym poradniku możesz to bardzo łatwo
sprawdzić – co najważniejsze całość została przedstawiona wizualnie!
Pierwsza część zawiera grafy, wraz z ich opisem, możliwych ścieżek i konsekwencji
poszczególnych zadań. Warto zaznaczyć, iż w przypadku zadań głównych możliwe jest tylko
jedno zakończenie, natomiast w zadaniach pobocznych tych zakończeń może być kilka.
Drugą część poradnika stanowi opis możliwych zakończeń gry, a raczej ważniejszych wyborów
podczas rozgrywki, które najprawdopodobniej mają największy wpływ na podział sił w królestwie –
zważywszy na fakt, iż zakończenie jest jedno.
Uwaga: Poradnik nie stanowi informacji o tym jak przechodzić konkretne zadania (opis zadań
znajduje się w głównym poradniku do gry), ukazuje jedynie możliwe ścieżki ukończenia!
Artur „Arxel” Justyński (www.gry–online.pl)
Strona: 3
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine
Legenda
Oznaczenie rozpoczynające opisywane zadanie.
Wyszczególnione ważniejsze etapy –
podejmowane decyzje, bądź maja konsekwencje w przyszłości.
takie, w których będą
Zwrócenie uwagi,
iż w danym etapie mamy do czynienia z
konsekwencją wyboru w podanym zadaniu. Oznaczenie zawsze podpięte
jest z góry!
Zwrócenie uwagi, iż wybór w danym miejscu ma konsekwencje w
przyszłej rozgrywce, w podanym zadaniu. Oznaczenie zawsze podpięte
jest u dołu!
Elementy rozgrywki, których nie trzeba wykonywać, oznaczenia w kilku
kolorach: postacie, przedmioty, zadania.
Możliwe opcje przeprowadzenia konkretnego etapu, np. możliwość
użycia perswazji, znaku axii, konieczność walki itp.
Oznaczenie dotarcia do końca zadania.
Strona: 4
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine
Ścieżki i konsekwencje – cykliczne
R z e k a t a j e m n i c
Nie ma żadnego znaczenia, czy wrzucisz list do skrzynki u Ludwiga Marse’a czy też u Loredo.
Również co ważne, jeśli omyłkowo wykorzystałeś przedmioty zabrane ze skrzyni w akcie
pierwszym, w trzecim akcie możesz je zakupić u Felicji Cori (przedmioty zostały dodane w patchu).
Strona: 5
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine
R a c h u n k i d o w y r ó w n a n i a
Najważniejszym elementem tego zadania jest wygranie pojedynku bądź odmówienie go, tylko
wtedy będziesz miał okazję spotkać w trzecim akcie jedną z dwóch postaci by stanąć do
ponownego pojedynku (w zależności od wybranej ścieżki).
Strona: 6
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik GRY-OnLine
S p r z e d s t u l e c i
Krocząc ścieżką Iorwetha nie będziesz miał bezpośredniej sposobności, by odkryć domek na klifie,
a jeśli już się nadarzy to niestety tylko w określonym momencie. Kierując się zaś ścieżką Roche’a
należy pod żadnym pozorem nie sprzedawać notatek Detmoldowi. Po zlokalizowaniu maga pod
koniec zadania stajesz przed trudną decyzją – zabić go i zdobyć w miarę dobrą broń, czy
zrestartować punkty talentów (w tym wypadku nie będziesz musiał walczyć).
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :