Poradnik do gry Dragon Age: Początek – Przebudzenie przedstawia wszystkie zadania główne oraz 67 questów pobocznych. Znajduje się tu opis ich przejścia, różne sposoby rozwiązania, a także zbiór dokładnych map.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Zadania główne (1)
-Zadania główne (2)
-Zadania główne (3)
-Zadania główne (4)
-Zadania główne (5)
-Zadania główne (6)
-Zadania poboczne
-Lista
-Twierdza Czuwania (1)
-Twierdza Czuwania (2)
-Twierdza Czuwania (3)
-Twierdza Czuwania (4)
-Amarant
-Czarne Mokradła
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 44
Informacja o grze
Fantastyczny RPG z widokiem TPP wyprodukowany przez studio BioWare. Po stworzeniu bohatera i zebraniu drużyny wyruszamy w podróż po magicznej krainie Ferelden, pełnej unikalnych postaci, przedmiotów, stworów i lokacji. Gra posiada bogate podłoże fabularne
Gra Dragon Age: Origins, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, Xbox 360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Oficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Dragon Age: Początek
- Przebudzenie
autor: Karol „Karolus” Wilczek
(c) 2010 GRY-OnLine S.A.
Producent BioWare Corporation, Wydawca Electronic Arts Inc., Wydawca PL Electronic Arts Polska
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie __________________________________________________ 3
Zadania główne _________________________________________________ 4
Zadania poboczne ______________________________________________ 34
Lista ______________________________________________________________________ 34
Twierdza Czuwania _________________________________________________________ 37
Amarant __________________________________________________________________ 55
Czarne Mokradła ___________________________________________________________ 60
Sękate Wzgórza ____________________________________________________________ 67
Nieprzebyty Las ____________________________________________________________ 68
Kryjówka Matki ____________________________________________________________ 71
Listy do komendanta _______________________________________________________ 72
Gildia kupiecka ____________________________________________________________ 75
Zlecenia Plagowych Sierot ___________________________________________________ 79
Tablica kantora ____________________________________________________________ 85
Towarzysze ________________________________________________________________ 87
Mapy ________________________________________________________ 93
M1 Twierdza Czuwania (podczas obrony) _____________________________________ 93
M1.1 Twierdza Czuwania - Wnętrze twierdzy __________________________________ 94
M2 Twierdza Czuwania (po obronie) __________________________________________ 95
M2.1 Twierdza Czuwania - Podziemia _________________________________________ 96
M2.2 Twierdza Czuwania - Głębokie Ścieżki ____________________________________ 97
M3 Sękate Wzgórza _________________________________________________________ 98
M4 Kal Hirol _______________________________________________________________ 99
M4.1 Kal Hirol - Główna sala ________________________________________________ 100
M4.2 Kal Hirol - Dzielnica kupców ___________________________________________ 101
M4.3 Kal Hirol - Niższe poziomy _____________________________________________ 102
M5 Nieprzebyty Las ________________________________________________________ 103
M6 Kopalnia srebrytu ______________________________________________________ 104
M7 Czarne Mokradła _______________________________________________________ 105
M8 Nieśmiertelne Czarne Mokradła __________________________________________ 106
M8.1 Mroczna krypta ______________________________________________________ 107
M9 Czarne Mokradła (powrót) ______________________________________________ 108
M10 Amarant _____________________________________________________________ 109
M10.1 Pod Koroną i Lwem __________________________________________________ 111
M10.2 Świątynia Naszej Pani Odkupicielki ____________________________________ 112
M11 Smoczy Kres _________________________________________________________ 113
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2010 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry Dragon Age: Początek – Przebudzenie przedstawia wszystkie zadania główne oraz
67 questów pobocznych. Znajduje się tu opis ich przejścia, różne sposoby rozwiązania, a także
zbiór dokładnych map ułatwiający odnalezienie ważnych postaci, miejsc oraz przedmiotów.
Legenda:
Czerwony kolor - oznacza postacie, stworzenia np. Architekt.
Niebieski kolor - oznacza lokacje, pomieszczenia np. Twierdza Vigila.
Zielony kolor - oznacza przedmioty, ekwipunek np. Kostur maga.
Pomarańczowy kolor - oznacza pieniądze np. 10 $ to 10 suwerenów.
Wartość przedmiotów - czasami obok przedmiotu podana jest cena w nawiasach np. Furia (10
$). Ta cena to wartość podana w opisie przedmiotu. Na tej podstawie możesz się zorientować ile
dany sprzęt jest wart.
Odniesienia do mapy - obok przedmiotów, postaci, miejsc zamieszczone są często odnośniki do
mapy np. balista (M1, 5). Oznacza to, że balista znajduje się na mapie M1 i jest na niej
oznaczona cyfrą 5.
Karol Karolus Wilczek (www.gry-online.pl)
Strona: 3
Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine
Zadania główne
A t a k n a T w i e r d z ę C z u w a n i a
Zleceniodawca: Otrzymasz to zadanie zaraz po rozpoczęciu gry.
Etap 1: Dostań się do wnętrza twierdzy.
Po dotarciu do [Twierdza Czuwania] okazuje się, że została ona zaatakowana przez pomioty. Na
początku przebij się przez wrogie oddziały (głównie genloki i hurloki oraz jednego ogra) do
bramy wewnętrznej (M1, 2).
Kiedy do niej dotrzesz - brama wybuchnie, a zaraz potem zostaniesz zaatakowany przez pomioty
oraz ich emisariusza. Zabij go jak najszybciej i skieruj się do wejścia prowadzącego do
[Twierdza Czuwania - Wnętrze] (M1, 1).
Strona: 4
Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine
Etap 2: Dostań się do dźwigni.
W środku zostaniesz zaatakowany przez wrzeszczoty. Zabij je, wejdź po schodach na prawo od
Ciebie i otwórz znajdujące się tam drzwi. Zobaczysz scenkę z magiem Andersem (M1.1, 3), a
następnie chwilę z nim porozmawiasz i mag przyłączy się do Ciebie, o ile nie odrzucisz jego oferty.
Skieruj się do kolejnego pomieszczenia. Zabij kilku przeciwników i wyjdź na [Twierdza Czuwania
- Blanki] (M1.1, 2).
Blanki bronione są przez pomioty na czele z emisariuszem genloków. W walce z nimi może
pomóc Ci znajdująca się w pobliżu balista (M1, 5) . Skieruj do jej obsługi jedną osobę, obróć ją,
klikając na podstawę balisty, a następnie rozpocznij strzelanie. Po walce przejdź przez kolejne
drzwi prowadzące do [Twierdza Czuwania - Wnętrze twierdzy] (M1, 1).
Strona: 5
Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine
Etap 3: Przebij się przez korytarze twierdzy na blanki.
Użyj dźwigni (M1.1, 5), która podniesie kraty na dole. Zniszcz barykadę (M1.1, 6) blokującą
drzwi i przejdź przez nie, aby zabić nadbiegające pomioty.
Idź teraz do okrągłego pomieszczenia znajdującego się za kratą. Zabij znajdujące się w środku
pomioty wraz z ich emisariuszem i rusz dalej. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz Oghrena
(M1.1, 7) walczącego z kilkoma napastnikami. Pomóż mu w walce i porozmawiaj z nim. Udaj się
teraz w głąb twierdzy, a w korytarzu znajdziesz umierającego Rowlanda (M1.1, 8), znajomego
Mhairi. Porozmawiaj z nim, a kiedy umrze opuść korytarz. Kolejne pomieszczenia pełne są
pomiotów. Wybij je i wyjdź na zewnątrz przez drzwi (M1.1, 2).
Strona: 6
Dragon Age: Początek - Przebudzenie – Poradnik GRY-OnLine
Etap 4: Walka z Uschłym.
Na blankach dojdzie do starcia z mówiącym pomiotem - Uschłym (M1, 6) oraz jego sługami.
Najpierw zabij słabsze pomioty, a dopiero wtedy zajmij się bossem. Warto rzucać na niego
Stożek Zimna, który zatrzyma go na chwilę.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :