Poradnik do gry Might and Magic: Clash of Heroes zawiera opisy wszystkich dostępnych w grze zadań łowców nagród, artefaktów, jednostek specjalnych, zagadek bitewnych oraz zadań pobocznych, a także porady dotyczące trudniejszych starć i pojedynków.
Skrócona wersja spisu treści:
-Wprowadzenie
-Opis przejścia
-Irollan (1)
-Irollan (2)
-Holy Griffin Empire (1)
-Holy Griffin Empire (2)
-Heresh (1)
-Heresh (2)
-Sheogh (1)
-Sheogh (2)
-Academy
-Misje łowców nagród
-Zadania poboczne
-Irollan
-Holy Griffin Empire
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 36
Informacja o grze
Odświeżona wersja przeboju z konsoli Nintendo DS. Autorzy połączyli grę logiczną z elementami RPG oraz strategii turowych i cały ten koktajl osadzili w realiach świata znanego z serii Might & Magic. Zabawa polega głównie na toczeniu walk w systemie turow
Gra Might & Magic: Clash of Heroes, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł premierę światową miał w 2011 roku i dostępny jest na platformach: NDS, PS3, Xbox 360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Znajdź podobne książki
Ostatnio czytane w tej kategorii
Darmowy fragment publikacji:
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Might Magic:
Clash of Heroes
autor: Michał „Kwiść” Chwistek
(c) 2011 GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
Producent Capybara Games, Wydawca Ubisoft
należą do ich prawowitych właścicieli.
Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine
S p i s t r e ś c i
Wprowadzenie ___________________________________________________3
Opis przejścia ___________________________________________________4
Irollan ____________________________________________________________________ 4
Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 26
Heresh ___________________________________________________________________ 37
Sheogh ___________________________________________________________________ 48
Academy _________________________________________________________________ 60
Misje łowców nagród _____________________________________________66
Irollan ___________________________________________________________________ 66
Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 67
Heresh ___________________________________________________________________ 68
Sheogh ___________________________________________________________________ 69
Zadania poboczne _______________________________________________70
Irollan ___________________________________________________________________ 70
Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 72
Heresh ___________________________________________________________________ 74
Sheogh ___________________________________________________________________ 77
Silver Cities _______________________________________________________________ 79
Jednostki Specjalne ______________________________________________81
Zagadki Bitewne ________________________________________________83
Irollan ___________________________________________________________________ 83
Holy Griffin Empire ________________________________________________________ 90
Heresh ___________________________________________________________________ 97
Sheogh __________________________________________________________________ 101
Artefakty ____________________________________________________ 105
Irollan __________________________________________________________________ 105
Holy Griffin Empire _______________________________________________________ 106
Heresh __________________________________________________________________ 107
Sheogh __________________________________________________________________ 108
Silver Cities ______________________________________________________________ 109
Mapy _______________________________________________________ 110
M1 Irollan _______________________________________________________________ 110
M2 Holy Griffin Empire ____________________________________________________ 111
M3 Heresh _______________________________________________________________ 112
M4 Sheogh ______________________________________________________________ 113
M5 Silver Cities ___________________________________________________________ 114
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest
(c) 2002-2011 GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
Wydawnictwo GRY-OnLine S.A.
ul. Gabrieli Zapolskiej 16A, 30-126 Kraków
tel.(+48 12) 626 12 50, fax.(+48 12) 626 12 70
www.gry-online.pl
Strona: 2
Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry Might and Magic: Clash of Heroes zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z
poradami dotyczącymi trudniejszych starć i pojedynków. Oprócz tego obszerny fragment tekstu
poświęcony został wszelkim występującym w grze znajdźkom. W poradniku znajdziesz opis
wszystkich dostępnych w grze:
– zadań łowców nagród
– artefaktów
– jednostek specjalnych
– zagadek bitewnych
– pozostałych zadań pobocznych.
W dziale poświęconym zagadkom, oprócz opisów i ilustracji, umieszczone zostały krótkie filmiki,
które precyzyjnie przedstawiają sposób rozwiązania bitewnych łamigłówek.
W celu ułatwienia korzystania z poradnika, wprowadzone zostały różnokolorowe czcionki, oraz
specjalne oznaczenia.
Legenda:
Kolor czerwony – wrogowie.
Kolor pomarańczowy – jednostki bojowe, miejsca rekrutacji.
Kolor zielony – elementy walki.
Kolor niebieski – przedmioty.
[1], [2] – znaki odwołujące do znajdujących się nad tekstem screenów. Jedynka oznacza obrazek
po lewej, a dwójka po prawej stronie.
Michał „Kwiść” Chwistek (www.gry–online.pl)
Strona: 3
Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine
Opis przejścia
I r o l l a n
P r o l o g u e
Gra rozpoczniesz w elfickim lesie Irollan, gdzie po krótkim wstępie wcielisz się w młodą łowczynie o
imieniu Anwen [1]. Do poruszanie się po świecie możesz używać zarówno lewego analoga, jak i
krzyżaka [2], a rozmowy z napotkanymi postaciami rozpoczniesz wciskając X.
Na początku udaj się jedyną dostępną ścieżką na południe. Porozmawiaj z wszystkimi napotkanymi
po drodze żołnierzami [1], a otrzymasz pierwszą jednostkę bojową – Huntera [2].
Idąc cały czas prosto dotrzesz do magicznego portalu, gdzie spotkasz Lady Delarę oraz jej córkę
Nadię [1]. Porozmawiaj z nimi, a chwilę później rozpocznie się twoje pierwsza walka [2].
Strona: 4
Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine
Poznasz teraz podstawy prowadzenia pojedynków. W dolnej oraz górnej części ekranu znajdują się
poziome linie. Po jednej na bohatera. Jeśli jakiś z żołnierzy je zaatakuje, zada obrażenia dowódcy
wrogiego oddziału. Wojska przeciwnika znajdują się na górnej połowie pola walki, a twoja armia w
jego dolnej części. Starcia prowadzone są w trybie turowym.
Na strzałce pod twoją linią znajduje się cyfra wskazująca ile ruchów pozostało ci w danej turze.
Strona: 5
Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine
Aby zaatakować przeciwnika musisz stworzyć tzw. attack formation, czyli ustawić obok siebie w
linii pionowej trzy jednostki tego samego typu oraz koloru. Przesuwać możesz jednak jedynie
oddziały żołnierzy znajdujących się na samym dole kolumny. Aby wykonać pierwszy atak, zaznacz
zielonego Huntera po lewej stronie (mruga wokół niego niebieski kwadrat) wciskając X, a
następnie ustaw go we wskazanym przez grę miejscu i ponownie wciśnij ten sam przycisk.
Stworzysz w ten sposób pierwszą formację, tracąc jednocześnie jeden z ruchów (liczba na
strzałce).
Na jedną z jednostek tworzących formację pojawią się dwie cyfry. Górna wskazuje ilość tur
pozostałych do ataku (charge time), a dolna ilość życia oddziału. Czas na wykonanie drugiego
ruchu. Zaznacz żółtego Huntera stojącego na środku pola bitwy i przesuń go pod kolumnę wojska
z lewej. Utworzysz w ten sposób kolejną formację i wykorzystasz ostatni ruch w tej turze. Chwilę
później swoją turę rozpocznie przeciwnik.
Strona: 6
Might Magic: Clash of Heroes – Poradnik GRY-OnLine
Gdy skończy ruszać własnymi wojskami, ponownie przyjdzie kolej na ciebie. Tura rozpocznie się od
ataku wykonanego przez przygotowane wcześniej formację. Łącznie zadadzą one demonowi 3
punkty obrażeń, gdyż jeden z ciosów został osłabiony przez stojącego po drugiej stronie stwora.
Przeciwnikowi pozostanie jeden punkt zdrowia. Aby go dobić, musisz najpierw przyzwać posiłki.
Zrób to, wciskając R2 lub L2. Na polu bitwy pojawią się nowe oddziały, ale pamiętaj, że stracisz w
ten sposób jeden z dostępnych w tej turze ruchów.
Kolejny wykorzystaj na przesunięcie zielonego Huntera do odpowiedniej kolumny. Ostatniego
ruchu nie możesz niestety w żaden sposób wykorzystać, więc zakończ turę wciskając KWADRAT.
Chwilę później walka dobiegnie końca, a ty zostaniesz zwycięzcą. W nagrodę twój bohater oraz
biorący udział w walce typ jednostki otrzymają punkty doświadczenia. Jeśli uzbierasz ich
odpowiednią ilość, zdobędziesz kolejny poziom doświadczenia, zwiększając w ten sposób posiadane
statystyki.
Po walce udaj się z powrotem na południe. Na brzegu strumyka napotkasz kolejnego demona.
Zaatakuj go.
Strona: 7
Pobierz darmowy fragment (pdf)
Gdzie kupić całą publikację:
Aktualnie brak ofert nabycia tej publikacji drogą kupna...
Opinie na temat publikacji:
Inne popularne pozycje z tej kategorii:
Czytaj również:
Prowadzisz stronę lub blog? Wstaw link do fragmentu tej książki i współpracuj z Cyfroteką :