
Autor: | Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski | Liczba stron: | 130 |
Wydawca: | MT Biznes Sp. z o.o. | Język publikacji: | polski |
ISBN: | 978-83-7561-277-6 | Data wydania: | 2012-11-02 |
Kategoria: | ebooki >> ekonomia, biznes, finanse |
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.
Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
Gdzie kupić całą publikację:
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski