Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00063 003586 22953537 na godz. na dobę w sumie

kategoria: ebooki >> poradniki
>>

NOWOŚCI dodane od twojej poprzedniej wizyty: +145
2022-07-18
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku - ebook/pdf
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku - ebook/pdf
Andrzej Szromnik-15%
C. H. Beck

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem 'delikatną' sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment - samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe...


2022-06-23
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook/epub
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook/epub
Angelika Chimkowska-20%
MT Biznes

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska...














2022-06-22
Zyskaj na czasie - ebook/pdf
Zyskaj na czasie - ebook/pdf
Rajan Suri-15%
4 Results

QRM to najskuteczniejsza metoda skracania czasu realizacji (lead time). Pozwala zrewolucjonizować modelowanie i zarządzanie procesami wytwarzania. Metoda jest szczególnie polecana każdej organizacji produkującej w modelu Low Volume / High Mix (do wytworzenia produktu potrzeba wielu komponentów), a także wytwarzającej produkty na zamówienie lub w krótkich seriach.

Rajan Suri opracował przejrzystą i spójną metodę prezentowania strategii...

2022-05-13
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook/epub
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook/epub
David Meerman Scott-20%
MT Biznes

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym...








2022-05-10
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook/epub
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - ebook/epub
Aga Szóstek-20%
MT Biznes

    Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.
Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić...










2022-03-28
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - ebook/pdf
Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk-15%
C. H. Beck

Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.

Publikacja:

  • wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych;
  • będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla lokalnych liderów chcących wykorzystać...



2022-03-26
Strategic coherence and process maturity in the context of company ambidextrousness - ebook/pdf
Strategic coherence and process maturity in the context of company ambidextrousness - ebook/pdf
Paweł Mielcarek-15%
C. H. Beck

Opracowanie i egzemplifikacja empiryczna oraz weryfikacja statystyczna dwóch autorskich koncepcji: spójności strategicznej i dojrzałości procesowej oraz dalsza ich ocena przez pryzmat koncepcji oburęczności organizacji. Badania empiryczne są zakończone trzema studiami przypadków.

Publikacja jest angielskim tłumaczeniem wydanej w 2020 r. monografii 'Kształtowanie spójności strategicznej i dojrzałości procesowej a oburęczność przedsiębiorstwa'...

2022-02-22
10 zasad sprzedaży. Jak skutecznie sprzedawać? - ebook/pdf
10 zasad sprzedaży. Jak skutecznie sprzedawać? - ebook/pdf
Arek Klekociuk-35%
E-bookowo

Zadaniem handlowca, przedsiębiorcy, osoby zajmującej się sprzedażą jest pozyskiwanie klientów, budowanie relacji, motywowanie się do osiągania niesamowitych rezultatów. Sprzedaż dotyczy każdej osoby, ponieważ codziennie 'Sprzedajemy Siebie'
 
Ten krótki, ale wartościowy poradnik pokaże Ci jak stać się skutecznym 'Sprzedawcą'.
 
Arek Klekociuk,praktyk sprzedaży, poświęcił lata pracy...














2021-09-29
Marketing 5.0 Technologie Next Tech - ebook/epub
Marketing 5.0 Technologie Next Tech - ebook/epub
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan-20%
MT Biznes

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5...




2021-09-15
Marketing w twojej firmie - ebook/epub
Marketing w twojej firmie - ebook/epub
Norbert Oruba-28%
MT Biznes

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.

Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele...




2021-05-14
Efekt viralowy - ebook/epub
Efekt viralowy - ebook/epub
Jonah Berger-16%
MT Biznes

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?

Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę...





2021-05-04
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - ebook/pdf
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-21%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów.

Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta...

2021-05-02
Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 - ebook/pdf
Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 - ebook/pdf
Robert Jones-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

> KRÓTKIE WPROWADZENIE

- książki, które zmieniają sposób myślenia!

 

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.

*

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów...

2021-04-17
Decydujące momenty - ebook/epub
Decydujące momenty - ebook/epub
Chip Heath, Dan Heath-20%
MT Biznes

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci.

Niestety na co dzień zdajemy się ignorować tę prawidłowość i niezbyt...




2021-03-22
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Beata Gotwald-22%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji...

2021-03-18
Influencer marketing w dobie nowych mediów - ebook/pdf
Influencer marketing w dobie nowych mediów - ebook/pdf
Kinga Stopczyńska-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami...

2021-03-14
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Wioletta Krawiec-19%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez...

2021-03-13
Doskonałe Public Relations - ebook/epub
Doskonałe Public Relations - ebook/epub
Jacek Barlik-23%
Poltext

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:

  • eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations
  • eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz
  • prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na...

2021-02-25
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization - ebook/pdf
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization - ebook/pdf
Irena Figurska-18%
CeDeWu

During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously. In consequence, the problems which the organizations must face, as well as resources, methods, and tools, which can help solve them, are undergoing constant changes. Solving these problems requires appropriate knowledge and wise management of this strategic...









2021-02-14
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie - ebook/pdf
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie - ebook/pdf
Robert Kozielski, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Agata Mardosz-Grabowska, Agata Matuszewska-Kubicz, Michał Moneta-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany...

2020-10-22
Korporacyjni Rebelianci. Niech praca będzie frajdą - ebook/epub
Korporacyjni Rebelianci. Niech praca będzie frajdą - ebook/epub
Joost Minnaar, Pim de Morree-18%
Studio Emka

Od dawna jestem fanem Korporacyjnych Rebeliantów, a niniejsza książka ujmuje istotę ich mądrości. Autorzy prezentują rzeczową, praktyczną i dającą do myślenia perspektywę patrzenia na świat pracy.
Daniel Pink, autor książek Kiedy i Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację

Rzucaj wyzwanie przyjętym prawdom – to moje powracające motto i to jest właśnie to, co robią Korporacyjni Rebelianci...















Agile. Zwinne zarządzanie - ebook/pdf
Agile. Zwinne zarządzanie - ebook/pdf
Ewa Błaszczak-18%
Ewa Błaszczak

Zapanowała moda na Agile. Czy będzie ulotna jak promocja przykrótkich spodni do garnituru lub butów z kwadratowymi noskami? Nie. Skąd ta pewność? Ponieważ AGILE to nie nowość. To elastyczne, kreatywne podejście do realizacji projektów, do wykonywania zadań - po prostu do pracy. AGILE nie jest też modą - jest koniecznością. Ponieważ elastyczne podejście, ciągłe dopasowywanie się...

Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham - ebook/epub
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham - ebook/epub
Łukasz Tomys, Justyna Jaciuk, Mateusz Sawicki-14%
Łukasz Tomys

Z naszej publikacji dowiesz się między innymi:

- czym jest 'margines bezpieczeństwa' w inwestowaniu na giełdzie,

- co oznacza metafora Chimerycznej Pani Giełdy,

- dlaczego duże wahania cen akcji nie stanowią zagrożenia lecz są okazją dla doświadczonego inwestora,

- czym jest hossa pokoleniowa,

- dlaczego wielu uczestników rynku traci pieniądze, bo w istocie są spekulantami, a uważa się ich za inwestorów...









2020-09-16
To jest marketing! - ebook/epub
To jest marketing! - ebook/epub
Seth Godin-22%
MT Biznes

# 1 Wall Street Journal Bestseller

Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.

Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował...





2020-09-14
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Donald Miller-21%
MT Biznes

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane...

2020-09-04
Zostań królową PR - książka
Zostań królową PR - książka
Kinga Fromlewicz-40%
Onepress

Public relations w małym, kobiecym biznesie

Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym 'public relations', a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to 'reklama', która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy...

2020-09-02
Marketing Premium - książka
Marketing Premium - książka
Dominika Trawka-40%
Onepress

Przeczytaj wywiad z autorką >> Mindful luxury, transparentność – to dziś bardzo ważne tematy, związane z przyszłością luksusu


Poznaj świat marek luksusowych i premium!

Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów...

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - książka
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń - książka
Anna Piwowarska-40%
Onepress

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać...

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-69%
Onepress

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie...


Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - książka
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - książka
Joanna Wrycza-Bekier
Onepress

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia...

Pokaż więcej...