Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00195 003720 21318193 na godz. na dobę w sumie

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google - ebook/pdf

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google - ebook/pdf
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google - ebook/pdf
Marcin Kowalik-23%
E-bookowo
Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarkach właśnie. W tym inspirującym dokumencie autor pokazuje na 5 przykładach, jak w nowoczesny sposób podejść do działań marketingowych dla produktów ubezpieczeniowych w wyszukiwarkach
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Marketing dla agenta ubezpieczeniowego - ebook/epub
Marketing dla agenta ubezpieczeniowego - ebook/epub
Marcin Kowalik-23%
E-bookowo

Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń.

Zarówno ubezpieczyciele, pośrednicy w postaci multi-agencji, jak i sami agenci ubezpieczeniowi powinni posiadać podstawowe umiejętności pozyskiwania klientów z wykorzystaniem...

Marketing internetowy w wyszukiwarkach - książka
Marketing internetowy w wyszukiwarkach - książka
Tomasz Frontczak-23%
Onepress
Posłuchaj spotu reklamowego (plik mp3)

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona...

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - książka
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - książka
Kevin Lee, Catherine Seda-23%
Helion

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

  • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
  • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
  • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania...

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski-23%
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek-23%
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Seweryn Pietrucha-23%
Onepress

'Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarkach lub Mapach Google'

z poradnika Google

Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie...

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
redakcja: Konrad Pankiewicz-23%
Helion

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań...
















E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy - ebook/pdf
E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy - ebook/pdf
Tomasz Węsierski-23%
SELF-PUBLISHER

Prowadzisz firmę, jesteś specjalistą od marketingu, UX, programistą, copywriterem… to może czas porządnie przysiąść i poznać e-commerce od podszewki?

Przedstawiam unikalne opracowanie, w którym zebrano najistotniejsze elementy e-commerce: od tworzenia prostych stron, funkcjonowania rozbudowanych serwisów, po tajemnice Google i integracje z zewnętrznymi systemami a wszystko napisane w prosty i przystępny sposób...



Marketing dla coacha  - ebook/pdf
Marketing dla coacha - ebook/pdf
Marcin Kowalik-23%
Self Publishing

Dla wielu coachów Internet jest najstabilniejszym i najbardziej opłacalnym źródłem nowych klientów. Aby jednak czerpać z marketingu internetowego jak najwięcej i zminimalizować ryzyko niepowodzenia indywidualnych kampanii online, warto dywersyfikować źródła nowych klientów pochodzących z sieci.

Co to oznacza? Coach, lub osoba odpowiedzialna za jego marketing internetowy, powinna najpierw zlokalizować miejsca w sieci...






Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley-23%
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Damian Sałkowski-23%
Laurum
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie...
Skuteczne pozycjonowanie - ebook/pdf
Skuteczne pozycjonowanie - ebook/pdf
Tomasz Grzyb-23%
E-bookowo
Jak w krótkim czasie sprawić, aby Twoja strona WWW zajmowała Pierwsze miejsce w Google? Poznaj sposoby, triki, sztuczki, narzędzia, które w niedługim czasie wzniosą Twoją witrynę na szczyty najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych! Nie potrzebujesz żadnego doświadczenia w Pozycjonowaniu WWW. Publikacja została napisana w taki sposób, że jest jasna, prosta i zrozumiała nawet dla kompletnych laików...
Narzędzia Google dla e-commerce - książka
Narzędzia Google dla e-commerce - książka
Krzysztof Marzec-23%
Onepress

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności...


Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Liana Evans-23%
Helion

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela - książka
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela - książka
Wayne L. Winston-23%
Helion

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig-23%
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie II - książka
Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie II - książka
David A. Crowder, Andrew Bailey-23%
Helion

Wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć własną witrynę WWW

  • Poznaj język HTML
  • Wstaw na stronę tekst i sformatuj go za pomocą arkuszy stylów
  • Dodaj do stron obiekty multimedialne, formularze i skrypty napisane w języku JavaScript
  • Administruj witryną i aktualizuj jej treść
  • Zarejestruj swój serwis WWW w wyszukiwarkach internetowych

Tworzenie stron WWW to tylko pozornie proste zadanie...

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib-23%
Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...

Skuteczne pozycjonowanie - ebook/pdf
Skuteczne pozycjonowanie - ebook/pdf
Tomasz Grzyb-23%
E-bookowo

Jak w krótkim czasie sprawić, aby Twoja strona WWW zajmowała Pierwsze miejsce w Google?


Poznaj sposoby, triki, sztuczki, narzędzia, które w niedługim czasie wzniosą Twoją witrynę na szczyty najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych!

Nie potrzebujesz żadnego doświadczenia w Pozycjonowaniu WWW. Publikacja została napisana w taki sposób, że jest jasna, prosta i zrozumiała nawet dla kompletnych laików...







































































Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Mark Jeffery-23%
Onepress

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji...

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk-23%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II - książka
Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II - książka
Bartosz Danowski-23%
Helion

Zaprojektuj własną stronę WWW

  • Poznaj język XHTML i technologię CSS
  • Przygotuj elementy graficzne
  • Opublikuj swoją witrynę i efektywnie ją wypromuj!

Strony internetowe i technologia ich projektowania bardzo zmieniły się od czasu, gdy internet był jedynie małą siecią łączącą ośrodki akademickie. Ascetyczne i proste dokumenty publikowane na pierwszych witrynach WWW to już zamierzchła przeszłość...

Multi Level Marketing w działaniu - ebook/epub
Multi Level Marketing w działaniu - ebook/epub
Randy Gage-23%
Studio Emka
Multi Level Marketing w działaniu. Najlepsze praktyki marketingu sieciowego to wspaniały poradnik zarówno dla nowicjuszy w branży, którzy mają nadzieję na zbudowanie dochodowego biznesu, jak i dla doświadczonych networkerów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności i osiągnąć spektakularny sukces! Książka Gage’a to dostosowany do realnych reguł system, z którego korzystał autor...





Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa-23%
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie? - ebook/pdf
Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie? - ebook/pdf
Eryk Szczepański-23%
SELF-PUBLISHER

Cześć, nazywam się Eryk Szczepański.

Chciałbym przedstawić Ci mojego e-booka, w którym znajdziesz skondensowaną wiedzę na temat marketingu internetowego oraz sposobów wykorzystania go w przedsiębiorstwie.

Tworząc go, moim celem było przekazanie wiedzy w taki sposób, abyś mógł Drogi Czytelniku wyciągnąć z niego jak najwięcej przydatnych informacji, bez względu na to czy dopiero planujesz swoją przygodę z biznesem...

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej - książka
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej - książka
Adam Staniszewski-23%
Onepress
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny i konsekwencji oraz kluczowych umiejętności z zakresu telemarketingu (umawianie spotkań), psychologii (rozumienie potrzeb klienta) i sprzedaży (finalizowanie umów)...



Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II. Edycja kolorowa - książka
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II. Edycja kolorowa - książka
Steve Krug-23%
Helion

W gąszczu milionów witryn WWW znajdujących się w sieci jest również i Twoja. Co należy zrobić, aby użytkownicy sieci korzystali akurat z niej, a nie z innych? Odpowiednie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach jest niezwykle ważne, ale nie stanowi jedynego rozwiązania. Równie ważne, jeśli nie ważniejsze, jest takie jej zaprojektowanie i przygotowanie witryny, aby odwiedzające ją osoby nie zostały przytłoczone nadmiarem funkcji...

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II - książka
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II - książka
Steve Krug-23%
Helion

W gąszczu milionów witryn WWW znajdujących się w sieci jest również i Twoja. Co należy zrobić, aby użytkownicy sieci korzystali akurat z niej, a nie z innych? Odpowiednie wypozycjonowanie strony w wyszukiwarkach jest niezwykle ważne, ale nie stanowi jedynego rozwiązania. Równie ważne, jeśli nie ważniejsze, jest takie jej zaprojektowanie i przygotowanie witryny, aby odwiedzające ją osoby nie zostały przytłoczone nadmiarem funkcji...

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - książka
Jay Conrad Levinson-23%
Onepress

Najlepsza reklama za (pół) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?
  • Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?
  • Jak mierzyć skuteczność reklamy?

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku...



Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Agata Adaszyńska-23%
Ridero

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce...

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Chris Brogan, Julien Smith-23%
Onepress
  • Bestseller 'New York Timesa'
  • Bestseller 'Wall Street Journal'
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu 'Inc.'
  • Najlepsza książka w kategorii 'Biznes, marketing i reklama' według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii 'Small biznes' według 'Small Business Trends'
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali-23%
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Tworzenie stron WWW. Ilustrowany przewodnik - książka
Tworzenie stron WWW. Ilustrowany przewodnik - książka
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek-23%
Helion

Stwórz i opublikuj własną stronę WWW

  • Wykorzystaj edytory wizualne
  • Poznaj język HTML i JavaScript
  • Umieść stronę w sieci

Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez internetu. Poczta elektroniczna, Gadu-Gadu, Skype, sklepy internetowe i portale są dziś równie powszechne jak kilkanaście lat temu radio i telewizja. Internet to potężne medium informacyjne i komunikacyjne. W dziesiątkach milionów witryn internetowych firmy...