Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00021 009131 21561964 na godz. na dobę w sumie

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - książka

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - książka
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - książka
Paul Hague
Onepress
Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie Dlaczego badania marketingowe są ważne? Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku. Co da Ci ta książka? Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków. Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka -- zestaw nowych metod, szablonów i technik -- wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak: zaplanować badanie marketingowe; zbierać i analizować dane; prowadzić badania jakościowe i ilościowe; dobierać próby statystyczne; projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania; korzystać z internetowych baz danych; mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...

Badania rynkowe w praktyce - książka
Badania rynkowe w praktyce - książka
Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan
Onepress

Badania rynku są stosowane na całym świecie, w każdej branży, w małych i dużych firmach, przez wszystkich trzeźwo myślących przedsiębiorców i menedżerów podejmujących decyzje marketingowe. W tej książce znajdziesz zrozumiałe i zwięzłe omówienie podstawowych narzędzi i metod badań rynkowych, a także dowiesz się, jak z nich korzystać. Zawarte tu bogate i wyczerpujące studia przypadków pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę...

Diagnostyka prenatalna w praktyce - ebook/epub
Diagnostyka prenatalna w praktyce - ebook/epub
Piotr Węgrzyn, Dariusz Borowski, Mirosław Wielgoś
PZWL
W książce omówiono:
- Badanie ultrasonograficzne wczesnej ciąży
- Badanie ultrasonograficzne w poszczególnych tygodniach ciąży
- Badania biochemiczne w diagnostyce prenatalnej
- Ocenę ryzyka aberracji chromosomowych
- Inwazyjną diagnostykę prenatalną
- Skrining w kierunku porodu przedwczesnego
- Badania dopplerowskie
- Badania przesiewowe w kierunku preeklampsji
- Ocenę serca płodu
- Badania: cytogenetyczne...



Badanie towarów przemysłowych - ebook/epub
Badanie towarów przemysłowych - ebook/epub
Ewa Kubińska-Jabcoń, Mariusz Niekurzak, Wiktor Kubiński
Wydawnictwo Naukowe PWN

Profesor AGH Wiktor Kubiński z zespołem tym razem przedstawia praktyczne kompendium wiedzy dotyczące zastosowania metod badania towarów niespożywczych – przemysłowych. To druga książka profesora Kubińskiego wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN, po dobrze odbieranej publikacji: „Wybrane metody badania materiałów. Badanie metali i stopów”.


Obecna książka zawiera przegląd bardzo wielu metod badania takich materiałów...











Badania fokusowe - ebook/epub
Badania fokusowe - ebook/epub
Rosaline Barbour
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej...
Wystawienie skierowania nie zwalnia z odpowiedzialności za brak aktualnych badań - ebook/pdf
Wystawienie skierowania nie zwalnia z odpowiedzialności za brak aktualnych badań - ebook/pdf
Grażyna Mazur
Wiedza i Praktyka

Kierowanie pracowników na badania lekarskie to jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Badanie te są jednak ważne przez określony czas. Warto wiedzieć, że samo wystawienie skierowania na badania nie zwalnia jeszcze pracodawcy z odpowiedzialności za brak aktualnych badań pracownika i zaświadczenia od lekarza medycyny pracy, że może on wykonywać daną pracę. W ebooku przedstawiamy sposób na opornych pracowników...

Badania marketingowe - ebook/epub
Badania marketingowe - ebook/epub
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu...
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress
Sztab doradców ds. badań i analiz:
  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania...






250 badań laboratoryjnych. Kiedy zlecać. Jak interpretować - ebook/epub
250 badań laboratoryjnych. Kiedy zlecać. Jak interpretować - ebook/epub
René Caquet
PZWL
III uaktualnione wydanie cenionego przewodnika po badaniach laboratoryjnych. W książce przedstawiono badania z każdej niemal dziedziny medycyny: od badań najbardziej rutynowych po wysokospecjalistyczne testy immunologiczne, genetyczne i hormonalne, a także mikrobiologiczne, parazytologiczne i toksykologiczne. W każdym przypadku opisano cel badania, sposób pobrania materiału biologicznego, zakres wartości referencyjnych...
„Chłopaki z dzielnicy” Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej - ebook/pdf
„Chłopaki z dzielnicy” Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej - ebook/pdf
Anita Gulczyńska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Badanie nastoletnich chłopców w miejscu zamieszkania, przeprowadzane przez badacza-sąsiada towarzyszącego im w codzienności, było pogłębiającym się wglądem w kolejne wymiary ich rzeczywistości.

Było to badanie, które wykorzystując oryginalność mojego usytuowania w świecie Badanych – wewnątrz opisywanych zdarzeń – jak i zaangażowaną, społeczno-pedagogiczną postawę badawczą...

Chłopaki z dzielnicy. Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej - ebook/pdf
Chłopaki z dzielnicy. Studium społeczno-pedagogiczne z perspektywy interakcyjnej - ebook/pdf
Anita Gulczyńska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Badanie nastoletnich chłopców w miejscu zamieszkania, przeprowadzane przez badacza-sąsiada towarzyszącego im w codzienności, było pogłębiającym się wglądem w kolejne wymiary ich rzeczywistości.

Było to badanie, które wykorzystując oryginalność mojego usytuowania w świecie Badanych – wewnątrz opisywanych zdarzeń – jak i zaangażowaną, społeczno-pedagogiczną postawę badawczą...

Promocja sprzedaży - książka
Promocja sprzedaży - książka
Julian Cummins, Roddy Mullin
Onepress

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


Zarządzanie produktem dla bystrzaków - książka
Zarządzanie produktem dla bystrzaków - książka
Brian Lawley, Pamela Schure
Septem

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz się wywierać wpływ na zespół

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Marcin Komor
C. H. Beck

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki...



Badanie podmiotowe i przedmiotowe w pediatrii - ebook/epub
Badanie podmiotowe i przedmiotowe w pediatrii - ebook/epub
Anna Obuchowicz
Wydawnictwo Lekarskie PZWL

Mimo bardzo szybkiego rozwoju nowoczesnych metod diagnostycznych badanie podmiotowe (wywiad) oraz badanie przedmiotowe (fizykalne) stanowią dla lekarza najważniejsze źródło informacji o stanie pacjenta.


Autorzy, opierając się na bogatym własnym doświadczeniu oraz dostępnym piśmiennictwie, stworzyli praktyczny „przewodnik” zbierania wywiadu oraz badania fizykalnego pacjenta w okresie rozwojowym...


Statystyka dla menedżerów - ebook/pdf
Statystyka dla menedżerów - ebook/pdf
Anna Bielecka
Wolters Kluwer

Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania.

Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii:

- etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego...






Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Praktyczne wskazówki, jak tworzyć narzędzia ewaluacyjne i prowadzić badania - ebook/pdf
Praktyczne wskazówki, jak tworzyć narzędzia ewaluacyjne i prowadzić badania - ebook/pdf
Renata Stoczkowska
Wiedza i Praktyka

Prowadzenie ewaluacji wewnętrznej w szkołach zobowiązuje dyrektorów szkół do badania jakości pracy szkoły i wykorzystywania wyników do jej rozwoju. Przedstawiamy publikację, z której dowiesz się, jak tworzyć narzędzia ewaluacyjne i przeprowadzać badania!

Struktura zawodowa rynku pracy w Polsce. Systemy informacyjne i prognozy - ebook/pdf
Struktura zawodowa rynku pracy w Polsce. Systemy informacyjne i prognozy - ebook/pdf
Artur Gajdos
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji zaprezentowano kompleksowe analizy zmian struktury zawodowej rynku pracy w Polsce przeprowadzone w celu budowy systemów informacyjnych dla rynku pracy i systemu edukacji z elementami prognoz zmian liczby pracujących.

Jak wskazuje autor, warunkiem koniecznym prowadzenia efektywnej polityki w obszarze edukacji i rynku pracy jest dostęp do aktualnej i wiarygodnej informacji na temat procesów zachodzących w społeczeństwie...

Ustny egzamin maturalny z języka polskiego. Prezentacja - ebook/pdf
Ustny egzamin maturalny z języka polskiego. Prezentacja - ebook/pdf
Iwona Wierzba
Albus
Z tej publikacji dowiesz się, jak należy przygotować się do ustnego egzaminu z języka polskiego.Jak wybierać temat?Jak korzystać ze źródeł informacji bibliograficznej i dokonywać wyboru literatury?Jak sporządzać bibliografię?Jak studiować literaturę podmiotu i przedmiotu? (Jak notować? Jak streszczać? Jak analizować oraz interpretować?)Jak prowadzić badania własne i opracowywać ich wyniki...
Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Społeczeństwo, edukacja, praca - ebook/pdf
Społeczeństwo, edukacja, praca - ebook/pdf
Wielisława Warzywoda-Kruszyńska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka stanowi forum przemyśleń w kwestiach, które znajdowały się w polu zainteresowań Jana Szczepańskiego: struktury społecznej i roli intelektualistów, pracy, szkolnictwa wyższego i nauczania socjologii, metod badawczych, socjologii jako dyscypliny naukowej. Zmieniły się czasy i paradygmaty w socjologii, natomiast paradygmat strukturalny jest znowu aktualny. Dezindustrializacja jest procesem...
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Cindy Alvarez
Onepress

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać...




Społeczeństwo, edukacja, praca  - ebook/pdf
Społeczeństwo, edukacja, praca - ebook/pdf
Wielisława Warzywoda-Kruszyńska
Uniwersytetu Łódzkiego

Książka stanowi forum przemyśleń w kwestiach, które znajdowały się w polu zainteresowań Jana Szczepańskiego: struktury społecznej i roli intelektualistów, pracy, szkolnictwa wyższego i nauczania socjologii, metod badawczych, socjologii jako dyscypliny naukowej. Zmieniły się czasy i paradygmaty w socjologii, natomiast paradygmat strukturalny jest znowu aktualny. Dezindustrializacja jest procesem...

Polska oświata w międzynarodowych badaniach umiejętności uczniów PISA OECD - ebook/pdf
Polska oświata w międzynarodowych badaniach umiejętności uczniów PISA OECD - ebook/pdf
Roman Dolata, Maciej Jakubowski, Artur Pokropek
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Książka ma na celu przedstawienie wyników rozszerzonych, krytycznych analiz wybranych danych z badań międzynarodowych umiejętności uczniów, ze szczególnym uwypukleniem wyników polskich uczniów. Analizy te opierają się na zaawansowanych metodach statystycznych, jednak ich opis autorzy starali się ograniczyć do niezbędnego minimum, skupiając się na omówieniu głównych rezultatów i ich interpretacji...

Disponibilidad léxica. Teoría, método y análisis - ebook/pdf
Disponibilidad léxica. Teoría, método y análisis - ebook/pdf
Antonio María López González
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Niniejsza monografia przedstawia krytyczną analizę podstaw teoretycznych i metodologicznych dla badań dyspozycyjności leksykalnej w języku hiszpańskim. Badanie zasobu będącego w dyspozycji mentalnej użytkowników języka wydaje się być niezbędne dla poznania nie tylko podstawowego i najczęściej używanego słownictwa, tj. słownictwa bazowego, ale także słownictwa potencjalnego określonej grupy społecznej w konkretnych sytuacjach...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...
Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności - ebook/pdf
Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności - ebook/pdf
Krzysztof J. Szmidt
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W prezentowanym tomie autor, pionier badań nad twórczością, zwłaszcza w kontekście edukacyjnym, zbiera wyniki swoich dotychczasowych refleksji. Czytelnik otrzymuje unikatową na polskim rynku publikację o twórczości, która zawiera opisy i analizę procesów twórczych, refleksję nad pedagogiką ich inspirowania i utrwalania, a także prezentację metod badania twórczości. Autor, zajmując się uwarunkowaniami edukacyjnymi twórczości...

Aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji pamięciowych - ebook/pdf
Aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji pamięciowych - ebook/pdf
Andrzej Hankała
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Książka jest poświęcona jednemu z najważniejszych zagadnień współczesnej psychologii pamięci. W oparciu o bogatą literaturę przedmiotu autor poddaje wszechstronnym analizom aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji starając się oddać niezwykle złożony, interaktywny i dynamiczny charakter owej aktywności, zachodzącej w sposób wieloetapowy na różnych poziomach systemu poznawczego...

Aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji pamięciowych - ebook/pdf
Aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji pamięciowych - ebook/pdf
Andrzej Hankała
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Książka jest poświęcona jednemu z najważniejszych zagadnień współczesnej psychologii pamięci. W oparciu o bogatą literaturę przedmiotu autor poddaje wszechstronnym analizom aktywność umysłu w procesach wydobywania informacji starając się oddać niezwykle złożony, interaktywny i dynamiczny charakter owej aktywności, zachodzącej w sposób wieloetapowy na różnych poziomach systemu poznawczego...

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - książka
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - książka
Brad Nunnally, David Farkas
Helion

UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik...


Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja poświęcona jest analizie fundamentalnej przedsiębiorstwa pojmowanej jako proces badania rynku kapitałowego w oparciu o dane fundamentalne pochodzące ze spółki i rynku dla potrzeb oszacowania wartości wewnętrznej akcji. Ma charakter merytoryczno-metodycznym. Główny nacisk położono w niej na problemy wykorzystania analizy finansowej oraz wyceny przedsiębiorstwa. Zaletą publikacji jest przede wszystkim układ i przejrzystość...