Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00117 003102 21323916 na godz. na dobę w sumie

Badania marketingowe w małej firmie - książka

Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress
Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe Zaplanuj przebieg badań Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników. 'Badania marketingowe w małej firmie' to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem -- od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych. Cele badania rynku Źródła informacji Ustalanie kierunku badań Korzystanie z różnych źródeł danych Internetowe badanie rynku Wybór przedmiotu badań Konstruowanie ankiety Analiza i interpretacja wyników Metody planowania badań marketingowych Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku -- dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress
Sztab doradców ds. badań i analiz:
  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania...






Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - książka
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - książka
Paul Hague
Onepress

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen...


Badania rynkowe w praktyce - książka
Badania rynkowe w praktyce - książka
Paul Hague, Nick Hague, Carol-Ann Morgan
Onepress

Badania rynku są stosowane na całym świecie, w każdej branży, w małych i dużych firmach, przez wszystkich trzeźwo myślących przedsiębiorców i menedżerów podejmujących decyzje marketingowe. W tej książce znajdziesz zrozumiałe i zwięzłe omówienie podstawowych narzędzi i metod badań rynkowych, a także dowiesz się, jak z nich korzystać. Zawarte tu bogate i wyczerpujące studia przypadków pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Badania marketingowe - ebook/epub
Badania marketingowe - ebook/epub
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu...
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich  - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Greg&or, Magdalena Kalińska-Kula
Uniwersytetu Łódzkiego

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...

Promocja sprzedaży - książka
Promocja sprzedaży - książka
Julian Cummins, Roddy Mullin
Onepress

Promocja sprzedaży to jeden z najskuteczniejszych sposobów zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów regularnie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem -- należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów...


Badania biegłości  - ebook/pdf
Badania biegłości - ebook/pdf
Jacek Ziółkowski
Wiedza i Praktyka

Badania biegłości lub porównania międzylaboratoryjne stanowią podstawowe narzędzie stosowane w monitorowaniu miarodajności wyników badań lub wzorcowań w laboratorium. Dzięki lektorze niniejszego opracowania dowiesz się m.in. czym są badania biegłości w normie PN-EN ISO/IEC 17025, jak wygląda projektowanie i realizacja badań biegłości (przewodnik ISO/IEC 43-1) oraz poznasz ich rodzaje...

Badania fokusowe - ebook/epub
Badania fokusowe - ebook/epub
Rosaline Barbour
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej...
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/epub
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/epub
Maciej Kołodziej
Wiedza i Praktyka
Książka „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym” to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych”...
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/pdf
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - ebook/pdf
Maciej Kołodziej
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
 Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych” jest przewodnikiem...
Polska oświata w międzynarodowych badaniach umiejętności uczniów PISA OECD - ebook/pdf
Polska oświata w międzynarodowych badaniach umiejętności uczniów PISA OECD - ebook/pdf
Roman Dolata, Maciej Jakubowski, Artur Pokropek
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Książka ma na celu przedstawienie wyników rozszerzonych, krytycznych analiz wybranych danych z badań międzynarodowych umiejętności uczniów, ze szczególnym uwypukleniem wyników polskich uczniów. Analizy te opierają się na zaawansowanych metodach statystycznych, jednak ich opis autorzy starali się ograniczyć do niezbędnego minimum, skupiając się na omówieniu głównych rezultatów i ich interpretacji...

Struktura zawodowa rynku pracy w Polsce. Systemy informacyjne i prognozy - ebook/pdf
Struktura zawodowa rynku pracy w Polsce. Systemy informacyjne i prognozy - ebook/pdf
Artur Gajdos
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji zaprezentowano kompleksowe analizy zmian struktury zawodowej rynku pracy w Polsce przeprowadzone w celu budowy systemów informacyjnych dla rynku pracy i systemu edukacji z elementami prognoz zmian liczby pracujących.

Jak wskazuje autor, warunkiem koniecznym prowadzenia efektywnej polityki w obszarze edukacji i rynku pracy jest dostęp do aktualnej i wiarygodnej informacji na temat procesów zachodzących w społeczeństwie...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Marcin Komor
C. H. Beck

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki...



Diagnostyka prenatalna w praktyce - ebook/epub
Diagnostyka prenatalna w praktyce - ebook/epub
Piotr Węgrzyn, Dariusz Borowski, Mirosław Wielgoś
PZWL
W książce omówiono:
- Badanie ultrasonograficzne wczesnej ciąży
- Badanie ultrasonograficzne w poszczególnych tygodniach ciąży
- Badania biochemiczne w diagnostyce prenatalnej
- Ocenę ryzyka aberracji chromosomowych
- Inwazyjną diagnostykę prenatalną
- Skrining w kierunku porodu przedwczesnego
- Badania dopplerowskie
- Badania przesiewowe w kierunku preeklampsji
- Ocenę serca płodu
- Badania: cytogenetyczne...



Masz to we krwi. - ebook/epub
Masz to we krwi. - ebook/epub
Paulina Ihnatowicz, Emilia Ptak
Publicat

Coraz bardziej uświadamiamy sobie, jak ważne są badania profilaktyczne. Jednak widząc wyniki, często nie mamy pojęcia, co one oznaczają. Ta książka to praktyczny poradnik dla każdego. W prostych słowach wyjaśnia, jak odczytać wyniki morfologii, cholesterolu oraz panelu tarczycy.

Znajdziesz tu też coś, czego nie spotkasz w innych publikacjach – praktyczną analizę wyników badań konkretnych przypadków...

250 badań laboratoryjnych. Kiedy zlecać. Jak interpretować - ebook/epub
250 badań laboratoryjnych. Kiedy zlecać. Jak interpretować - ebook/epub
René Caquet
PZWL
III uaktualnione wydanie cenionego przewodnika po badaniach laboratoryjnych. W książce przedstawiono badania z każdej niemal dziedziny medycyny: od badań najbardziej rutynowych po wysokospecjalistyczne testy immunologiczne, genetyczne i hormonalne, a także mikrobiologiczne, parazytologiczne i toksykologiczne. W każdym przypadku opisano cel badania, sposób pobrania materiału biologicznego, zakres wartości referencyjnych...
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - książka
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - książka
Brad Nunnally, David Farkas
Helion

UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik...


Wystawienie skierowania nie zwalnia z odpowiedzialności za brak aktualnych badań - ebook/pdf
Wystawienie skierowania nie zwalnia z odpowiedzialności za brak aktualnych badań - ebook/pdf
Grażyna Mazur
Wiedza i Praktyka

Kierowanie pracowników na badania lekarskie to jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Badanie te są jednak ważne przez określony czas. Warto wiedzieć, że samo wystawienie skierowania na badania nie zwalnia jeszcze pracodawcy z odpowiedzialności za brak aktualnych badań pracownika i zaświadczenia od lekarza medycyny pracy, że może on wykonywać daną pracę. W ebooku przedstawiamy sposób na opornych pracowników...

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - ebook/pdf
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku - ebook/pdf
Katarzyna M. Staszyńska
Wolters Kluwer

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:

  • przegląd rodzajów badań konsumenckich...









Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Praktyczne wskazówki, jak tworzyć narzędzia ewaluacyjne i prowadzić badania - ebook/pdf
Praktyczne wskazówki, jak tworzyć narzędzia ewaluacyjne i prowadzić badania - ebook/pdf
Renata Stoczkowska
Wiedza i Praktyka

Prowadzenie ewaluacji wewnętrznej w szkołach zobowiązuje dyrektorów szkół do badania jakości pracy szkoły i wykorzystywania wyników do jej rozwoju. Przedstawiamy publikację, z której dowiesz się, jak tworzyć narzędzia ewaluacyjne i przeprowadzać badania!

Statystyka. Podręcznik dla studentów turystyki i rekreacji - ebook/pdf
Statystyka. Podręcznik dla studentów turystyki i rekreacji - ebook/pdf
Iwona Jażdżewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod statystycznych oraz umiejętności ich wykorzystania do analizy i oceny wyników badań statystycznych prowadzonych przez studentów kierunków studiów związanych z turystyką i rekreacją. Wiedza ta może być przydatna podczas pisania pracy licencjackiej lub magisterskiej, a także do opracowania raportu z wyników badań w trakcie studiów...

100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu - książka
100 sposobów na zgłębienie tajemnic umysłu - książka
Tom Stafford, Matt Webb
Helion

Poznaj sekrety funkcjonowania mózgu

  • Procesy zachodzące w mózgu
  • Selekcjonowanie informacji odbieranych zmysłami
  • Sposoby przyswajania wiedzy

Badania ludzkiego mózgu przeprowadzane przez ostatnich 20 lat dowiodły, że porównywanie zasad jego funkcjonowania do działania komputera jest dużym błędem. W wyniku tych badań dostrzeżono, jak ogromną rolę w procesach myślowych odgrywają emocje...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Planowanie strategiczne w firmie - książka
Planowanie strategiczne w firmie - książka
Neville Lake
Onepress

Myśl strategicznie i zaplanuj strategię dla swojej firmy

  • Poznaj swoich klientów i konkurencję
  • Zaplanuj strategie dopasowane do sytuacji rynkowej
  • Zdobądź przewagę nad swoimi konkurentami

Planowanie strategiczne jest najczęściej definiowane jako podejmowanie decyzji pozwalających pokonać drogę pomiędzy obecnym miejscem firmy lub organizacji a etapem, w którym powinna znaleźć się w przyszłości...

Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wolters Kluwer
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:
  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
  • zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
  • działalności...




Mikrofirmy siłą napędową gospodarki Mazowsza - ebook/pdf
Mikrofirmy siłą napędową gospodarki Mazowsza - ebook/pdf
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Opracowanie monograficzne powstało w rezultacie badań prowadzonych przez pracowników naukowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, przedmiotem których uczyniono rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a w szczególności firm mikro oraz ich wpływu na podniesienie przedsiębiorczości i konkurencyjności regionu i całej polskiej gospodarki. Badania pokazują...

Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem - ebook/pdf
Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem - ebook/pdf
Krystyna Wojcik
Wolters Kluwer

Najnowsze, szóste wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych.
Główne obszary tematyczne to m.in.:

  • Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamościowe, funkcje, motywy prowadzenia (w tym marketingowe), wady i zalety różnych sposobów organizowania działalności PR (w tym optymalny typ kwalifikacji), zasady etyczne...
Disponibilidad léxica. Teoría, método y análisis - ebook/pdf
Disponibilidad léxica. Teoría, método y análisis - ebook/pdf
Antonio María López González
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Niniejsza monografia przedstawia krytyczną analizę podstaw teoretycznych i metodologicznych dla badań dyspozycyjności leksykalnej w języku hiszpańskim. Badanie zasobu będącego w dyspozycji mentalnej użytkowników języka wydaje się być niezbędne dla poznania nie tylko podstawowego i najczęściej używanego słownictwa, tj. słownictwa bazowego, ale także słownictwa potencjalnego określonej grupy społecznej w konkretnych sytuacjach...