Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00140 002423 22602510 na godz. na dobę w sumie

Blender. Mistrzowskie animacje 3D - książka

Blender. Mistrzowskie animacje 3D - książka
Blender. Mistrzowskie animacje 3D - książka
Tony Mullen-20%
Helion
Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi? Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów? Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur? Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem. Książka 'Blender. Mistrzowskie animacje 3D' poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji! Ustawianie opcji Blendera Usprawnianie metod pracy Manipulowanie obiektami Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości Funkcja Retopo Tekstury i ich mapowanie Animowanie maski elementów niepożądanych Środowisko programistyczne Pythona Skrypty Pythona w Blenderze Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO Przygotowywanie scen dla silnika gier Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Blender. Podstawy modelowania - książka
Blender. Podstawy modelowania - książka
Bogdan Bociek-20%
Helion

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach...

Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - ebook/pdf
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - ebook/pdf
Piotr Chlipalski-20%
Helion

Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości...

Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - książka
Blender. Architektura i projektowanie. Wydanie II - książka
Piotr Chlipalski-20%
Helion

Szkicuj, projektuj, wizualizuj - poznaj Blendera w praktyce!

  • Poznaj podstawy środowiska Blender i najważniejsze narzędzia
  • Naucz się modelować obiekty 3D oraz ustawiać kamery i światła
  • Odkryj możliwości renderowania scen i wykorzystania materiałów

Blender to zaawansowany program do modelowania 3D, renderowania, animacji i postprodukcji. Za jego sukcesem stoją potężne możliwości...

Blender 2.69. Architektura i projektowanie - książka
Blender 2.69. Architektura i projektowanie - książka
Piotr Chlipalski-20%
Helion

Chcesz szybko nauczyć się Blendera? Dobrze trafiłeś!

  • Podstawy modelowania 3D
  • Materiały i teksturowanie
  • Oświetlenie
  • Rendery Cycles
  • Freestyle
  • Podstawy animacji

Blender to oprogramowanie open source do modelowania 3D, tworzenia animacji, wirtualnych spacerów i gier komputerowych oraz renderowania. Aplikacja skutecznie konkuruje na tych polach z komercyjnymi rozwiązaniami konkurencji i zdobywa rzesze wiernych użytkowników...

Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Blender 2.3. Oficjalny podręcznik - książka
Ton Roosendaal, Stefano Selleri-20%
Helion

Stwórz fotorealistyczną grafikę 3D
za pomocą dostępnej bezpłatnie aplikacji

  • Naucz się modelować obiekty 3D
  • Umieść w scenie światła i otoczenie
  • Wpraw obiekty w ruch

Blender to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji 3D. Umożliwia tworzenie obiektów 3D za pomocą rozbudowanych narzędzi, przypisywanie obiektom tekstur i deformacji, umieszczanie w scenie świateł i rendering sceny do statycznego pliku lub animacji...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga-20%
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Blender. Ćwiczenia praktyczne - książka
Maciej Halber-20%
Helion

Nietypowy, darmowy, funkcjonalny... trzy zalety Blendera w praktyce

  • Poznaj niezwykłe możliwości Blendera - od modelowania obiektu do renderingu sceny
  • Naucz się szybko i efektywnie poruszać wśród wielu poleceń programu
  • Twórz własne obiekty oraz animacje z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi

Blender jest darmowym programem służącym do modelowania obiektów 3d, renderowania i tworzenia animacji trójwymiarowych...

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - ebook/pdf
Alan Thorn-20%
Helion

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)

Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności...



LightWave 3D - książka
LightWave 3D - książka
Dan Alban-20%
Helion
Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla użytkowników programu LightWave 5.5. Jej autorami są profesjonaliści pracujący na co dzień z tym programem. Informacje zawarte w książce wykraczają znacznie poza zawartość oryginalnej dokumentacji. Książka zawiera wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby stać się ekspertem w obsłudze tego wspaniałego programu.

W książce znajdziesz opis metod modelowania...

Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty - książka
Jarosław Kolmaga-20%
Helion

Poznaj tajniki Blendera i twórz wyjątkowe projekty w technologii 3D

  • Jak wykonywać rendery statyczne?
  • Jak przygotować bazę modelu?
  • Jak wykorzystać skrypty języka Python?

Blender to znakomity, darmowy program do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowej. Posiada niekonwencjonalny interfejs użytkownika, bez zachodzących na siebie i blokujących się okien, własny silnik graficzny oraz wiele funkcji do edycji obiektów...

Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Blender. Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu - książka
Ben Simonds-20%
Helion

Odkryj możliwości Blendera!

Popularne i drogie narzędzia do tworzenia grafiki trójwymiarowej mają mocnego konkurenta. Blender, bo o nim mowa, to narzędzie rozwijane od wielu lat. Pozwala ono na tworzenie zaawansowanych grafik i animacji, w niczym nieustępujących pracom wytworzonym za pomocą komercyjnych odpowiedników. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości oraz przekształcić Twój fantastyczny pomysł w skończone dzieło...

3ds Max 8. Biblia - książka
3ds Max 8. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-20%
Helion

Kompendium wiedzy
o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D

  • Poznaj interfejs użytkownika, nowe narzędzia i metody modelowania
  • Utwórz złożone modele i zaaranżuj scenę animacji
  • Zdefiniuj materiały i tekstury, korzystając z nowych sposobów mapowania
  • Wykorzystaj zaawansowane techniki animowania obiektów
  • Wykonaj renderingi próbne i finalne

3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej...

Cinema 4D - książka
Cinema 4D - książka
Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj-20%
Helion

Książka opisuje
polską wersję programu.



Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

  • Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
  • Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
  • Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów...

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-20%
Helion

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego...

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-20%
Helion

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator...

3ds Max 2009. Biblia - książka
3ds Max 2009. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-20%
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację!

3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości...

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek-20%
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne - książka
Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne - książka
Scott Kelby-20%
Helion

Poznaj pikantne sekrety Photoshopa!

Z takim nauczycielem jak Scott Kelby nauka to sama przyjemność! Z jego pomocą szybko nauczysz się stosować spektakularne i przyciągające wzrok efekty specjalne na swoich fotografiach oraz tworzyć oryginalne projekty graficzne. Zgłębisz wszystkie tajniki programu Photoshop CS4 - nawet te dotąd znane tylko profesjonalistom! Dzięki temu optymalnie wykorzystasz niezwykłe możliwości tej aplikacji i poznasz...

Adobe After Effects CS3 Professional. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe After Effects CS3 Professional. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team-20%
Helion

Kompletne źródło wiedzy o programie Adobe After Effects

  • Jak kreować animacje?
  • W jaki sposób korzystać z warstw?
  • Jak dokonywać korekcji barwnej materiału?
  • Jak tworzyć obiekty trójwymiarowe?

Adobe After Effects CS3 Professional to najnowsze wcielenie doskonałej aplikacji służącej do edycji postprodukcyjnej materiału wideo oraz tworzenia filmowych efektów specjalnych i skomplikowanych animacji...

Unity. Przewodnik projektanta gier - ebook/pdf
Unity. Przewodnik projektanta gier - ebook/pdf
Mike Geig-20%
Helion

24 h do własnej gry!


Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo...




3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne - książka
Jacek Miklasiewicz-20%
Helion
3ds max to najlepiej sprzedające się, profesjonalne oprogramowanie do modelowania, animacji i renderingu efektów specjalnych, animowania postaci i tworzenia gier. Jest to wiodąca w swojej klasie aplikacja używana przez tysiące grafików i animatorów na całym świecie.

Książka '3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne' dostarczy Ci w formie ćwiczeń wszelkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia tworzenia własnych animacji i modeli trójwymiarowych...

3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - książka
3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu - książka
Joanna Pasek-20%
Helion

Trójwymiarowy model świata

  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową 'Katedrę'? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski...

Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Maya 2011. Wprowadzenie - książka
Dariush Derakhshani-20%
Helion

Poznaj potęgę programu Maya i wejdź w świat profesjonalnej animacji oraz realistycznej grafiki 3D!

  • Jak sprawnie poruszać się w środowisku programu Maya?
  • Jak modelować, organizować i animować obiekty na scenie?
  • Jak tworzyć cyfrowe oświetlenie i niezwykłe efekty specjalne?

'Władca Pierścieni', 'Matrix', 'Shrek' i 'Avatar'... to tylko część filmów, w których za porywającą animacją i niezwykle realistyczną grafiką stoi program...

3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - książka
3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II - książka
Wojciech Pazdur-20%
Helion

Poznaj w błyskawicznym tempie
najnowszą wersję programu 3ds Max

Najnowsza, dziewiąta już wersja programu 3ds Max pozwoli Ci jeszcze szybciej tworzyć fantastyczne trójwymiarowe animacje, renderingi i modele. Wśród nowości warto zwrócić uwagę na zwiększoną wydajność, możliwość przygotowywania animacji przy użyciu warstw, usprawnione generowanie włosów i materiałów. Aby nie zgubić się w gąszczu licznych funkcji tego rozbudowanego...

3ds Max 2010. Biblia - książka
3ds Max 2010. Biblia - książka
Kelly L. Murdock-20%
Helion
  • Poznaj środowisko pracy!
  • Wykorzystaj nowe możliwości!
  • Stwórz niezwykłą animację 3D!

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki...

3ds max 6. Skuteczne rozwiązania - książka
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania - książka
Jon A. Bell-20%
Helion

Zbór porad i trików dla użytkowników 3ds max 6

Praca grafika i animatora 3D to ciągły wyścig z czasem i konieczność znalezienia równowagi pomiędzy szybkością i precyzją. Efektywna praca z takim narzędziem jak 3ds max 6 wymaga nie tylko znajomości jego funkcji i poleceń. Niezbędna jest wiedza, dzięki której można poradzić sobie z napotkanymi problemami i ułatwiająca dobór właściwej funkcji do wykonywanego zadania...

Po prostu 3ds max 5 - książka
Po prostu 3ds max 5 - książka
Michele Matossian-20%
Helion

3ds max jest jednym z najbardziej zaawansowanych i najpopularniejszych programów do obróbki i tworzenia grafiki trójwymiarowej dostępnych obecnie na rynku. Znajduje on zastosowanie w najróżniejszych przedsięwzięciach artystycznych i komercyjnych; między innymi w architekturze, grach komputerowych, produkcjach filmowych, publikacjach internetowych, wizualizacjach medycznych i naukowych, projektowaniu rzeczywistości wirtualnej oraz w sztukach...

Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW - książka
Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW - książka
Wojciech Majkowski-20%
Helion

Komponuj zjawiskowe animacje w JavaScripcie!

  • Najlepsze „ściągawki” dla JavaScriptu, czyli wszystko o frameworkach, bibliotekach i platformach programistycznych
  • Zastosowanie gotowych fragmentów kodu — kontrolek, przycisków, galerii fotografii i formularzy kontaktowych
  • Sposoby tworzenia animacji i efektów specjalnych

Stworzenie od zera kodu zaawansowanej aplikacji czy strony WWW jest dziś praktycznie niemożliwe — nie mówiąc już...

Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Jeremy Birn-20%
Helion

Naucz się manipulować oświetleniem i twórz profesjonalne grafiki

  • Poznaj zaawansowane techniki renderingu
  • Zrozum właściwości światła
  • Korzystaj z rozwiązań stosowanych przez profesjonalistów

Jeśli chcesz tworzyć perfekcyjne renderingi, musisz nauczyć się panować nad szczegółami. Tworzenie realistycznych grafik wymaga uwzględnienia licznych właściwości światła i to niezależnie od używanych narzędzi...

Adobe Illustrator CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Illustrator CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team-20%
Helion

Polecane przez firmę Adobe źródło wiedzy o programie Illustrator CS 2

  • Wykorzystaj narzędzia rysunkowe
  • Zmodyfikuj atrybuty obiektów
  • Zastosuj wypełnienia i kontury
  • Przygotuj pracę do druku

Adobe Illustrator to jeden z najpopularniejszych i najbardziej uniwersalnych programów dla komputerowych artystów. Stworzone za jego pomocą projekty można wykorzystywać zarówno w publikacjach drukowanych jak i elektronicznych; prezentacjach...

OpenGL. Receptury dla programisty - ebook/pdf
OpenGL. Receptury dla programisty - ebook/pdf
Muhammad Mobeen Movania-20%
Helion

Ponad 40 gotowych przepisów pokazujących możliwości zastosowania biblioteki OpenGL w nowoczesnych aplikacjach

OpenGL dostarcza programistom API do renderowania zaawansowanych grafik i animacji. To oprogramowanie umożliwia im tworzenie niezwykle atrakcyjnych gier, prezentacji oraz efektów graficznych. Jeżeli chcesz poznać możliwości OpenGL, jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania...



GIMP 2.0. Edycja zdjęć cyfrowych - książka
GIMP 2.0. Edycja zdjęć cyfrowych - książka
Paweł Brągoszewski-20%
Helion

Stwórz cyfrowe laboratorium fotograficzne, korzystając z GIMP-a

GIMP, czyli GNU Image Manipulation Program, to bezpłatny program do tworzenia i obróbki grafiki bitmapowej o możliwościach porównywalnych z komercyjnymi pakietami graficznymi. GIMP dostępny jest dla wielu platform systemowych -- nie tylko dla Windows, ale także dla wszystkich dystrybucji Linuksa, z którego zresztą się wywodzi...

Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik - książka
Autodesk 3ds Max 2014. Oficjalny podręcznik - książka
Randi L. Derakhshani, Dariush Derakhshani-20%
Helion

Poznaj 3ds Max i przygotuj się do egzaminu!

Autodesk 3ds Max to lider na rynku aplikacji do tworzenia grafiki 3D. Rozwijany od ponad dwudziestu lat produkt zachwyca swoimi możliwościami. Dzięki 3ds Max stworzysz realistyczną animację, niesamowite efekty specjalne oraz wizualizacje. Narzędzie to jest wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów wnętrz, filmowców i grafików. Ta oficjalna książka producenta — firmy Autodesk — wprowadzi...