Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00021 003131 20654771 na godz. na dobę w sumie

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress
Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie. Wykorzystaj to jak najlepiej Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu. Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny? Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie. Badanie rynku internetowego Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo Zasady projektowania stron www Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Public Relations w Internecie - książka
Public Relations w Internecie - książka
Jerzy P. Szyfter
Onepress
  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału...

Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Catherine Seda
Helion
W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci

Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - książka
Holly Berkley
Onepress
Sztab doradców ds. e-marketingu:
  • dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej
  • pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW
  • wyjaśni specyfikę programów partnerskich
  • podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach
  • zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową
  • wprowadzi Cię do społeczności internetowej

Genialnie zarządzana mała firma...







Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
David Lindahl, Jonathan Rozek
Onepress

Zobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji!



  • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
  • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
  • Dobre relacje, które zwiększają zyski
  • Sekrety spirali dochodów
  • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
  • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe...


Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Internet. Przewodnik - książka
Internet. Przewodnik - książka
Maria Sokół
Helion

Ta książka to wiedza o internecie w pigułce,
a dodatkowo tematyczny katalog stron WWW

Osobie, która dopiero zamierza wejść w świat internetu, 'globalna sieć' wydaje się labiryntem, w którym nie sposób nie zabłądzić. Dlatego stworzyliśmy tę książeczkę, która w skrótowej i skondensowanej, ale przystępnej formie pomoże Ci nie zgubić się w sieci.

Książka omawia:
  • Podstawy internetu i jego historię
  • Sposoby łączenia się...

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Gerry McGovern
Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?

Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
  • Sprzedawaj więcej
  • Przyciągaj użytkowników
  • Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji...

Tworzenie stron WWW. Ilustrowany przewodnik - książka
Tworzenie stron WWW. Ilustrowany przewodnik - książka
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek
Helion

Stwórz i opublikuj własną stronę WWW

  • Wykorzystaj edytory wizualne
  • Poznaj język HTML i JavaScript
  • Umieść stronę w sieci

Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez internetu. Poczta elektroniczna, Gadu-Gadu, Skype, sklepy internetowe i portale są dziś równie powszechne jak kilkanaście lat temu radio i telewizja. Internet to potężne medium informacyjne i komunikacyjne. W dziesiątkach milionów witryn internetowych firmy...


Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online - książka
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online - książka
Scott C. Fox
Helion
Poznaj sekrety internetowych milionerów
  • Zarabiaj na swojej pasji
  • Wykorzystaj skuteczne strategie
  • Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu

Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego książka 'Bogacze internetowi' jest lekturą obowiązkową dla przedsiębiorców.
Bill O'Reilly...

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka
Michał Łebkowski
Helion

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium...


Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm - książka
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm - książka
Andy Wibbels
Onepress

Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów

  • Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
  • Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać...

Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jacek Kall
Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że 'Polak potrafi'...

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy - książka
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy - książka
Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz
Helion

Rozpocznij działalność handlową w internecie

Internet zmienił oblicze działalności handlowej. Sklepy internetowe, tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych placówek, zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu. Wiele z nich przetrwało i obecnie przynoszą ogromne zyski, ale inne błyskawicznie upadły. Dlaczego? Co sprawiło, że pomysłodawcy niektórych przedsięwzięć e-commerce dorobili się fortun...

Internet. Dla seniorów - książka
Internet. Dla seniorów - książka
Bartosz Danowski
Helion

Obsługa komputera to nic trudnego!

  • Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka
  • Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe
  • Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe
  • Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera

Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy...



Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Internet. Dla seniorów - książka
Internet. Dla seniorów - książka
Bartosz Danowski
Helion

Książka jest wznowionym wydaniem 'Internet. Dla seniorów'

Obsługa komputera to nic trudnego!

  • Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka
  • Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe
  • Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe
  • Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera

Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych...



Czas na e-biznes - książka
Czas na e-biznes - książka
Piotr Majewski
Onepress

Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?

  • Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
  • Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
  • Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes...

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Anna Piwowarska
Onepress
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



Internet. Kurs. Wydanie III - książka
Internet. Kurs. Wydanie III - książka
Maria Sokół
Helion

Poznaj internet... i zakochaj się w możliwościach sieci WWW!

  • Poznaj różnicę między internetem a siecią WWW
  • Dowiedz się, jak działają przeglądarki i jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci
  • Znajdź potrzebne Ci informacje za pomocą wyszukiwarki internetowej
  • Wysyłaj i odbieraj pocztę elektroniczną
  • Odkryj fascynujący świat serwisów społecznościowych

Internet już tak zadomowił się w naszym świecie...

Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
Wojciech Kyciak, Beniamin Krupowicz, Błażej Łukjanowicz
Helion

Poznaj tajniki biznesu aukcyjnego

  • Nawiąż współpracę z Allegro
  • Stosuj skuteczne metody obsługi klienta oraz sprzedaży
  • Zarabiaj naprawdę duże pieniądze na aukcjach internetowych

Planujesz rozkręcenie własnego biznesu? A może chcesz po prostu sprzedać niepotrzebne rupiecie? Aukcje internetowe na Allegro to doskonały wybór! Dzięki nim błyskawicznie trafisz do szerokiego grona potencjalnych klientów...


Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 - książka
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 - książka
Mitch Joel
Onepress

Technologia to TY

  • Nowe modele biznesowe
  • Tworzenie sieci kontaktów
  • Badania i analityka
  • Marki generowane przez konsumentów
  • Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy...





Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - książka
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja - książka
Paweł Frankowski
Helion

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej...

101 pomysłów na własną firmę - książka
101 pomysłów na własną firmę - książka
Corey Sandler, Janice Keefe
Onepress

Czy myślałeś o otwarciu własnej firmy? A może już prowadzisz działalność? Jeśli tak, to poznałeś lub wkrótce poznasz typowe problemy świeżo upieczonych przedsiębiorców, takie jak brak środków, trudności z pozyskaniem kredytu, niepewność, czy firma wyjdzie na plus, zbyt mała wiedza o księgowości i podatkach, brak znajomości wśród potencjalnych dostawców i klientów. Z tej książki dowiesz się...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Metasploit. Przewodnik po testach penetracyjnych - książka
Metasploit. Przewodnik po testach penetracyjnych - książka
David Kennedy, Jim O'Gorman, Devon Kearns, Mati Aharoni
Helion

Sprawdź, które elementy działają, a które zawodzą, i zabezpiecz sieć jak profesjonalista!

W ilu miejscach znajdują się Twoje dane osobowe? Gdzie przechowujesz pocztę, pliki, strony internetowe? Czy jesteś pewien, że administratorzy tych systemów zagwarantowali wystarczający poziom bezpieczeństwa? W dzisiejszych czasach są to niezwykle istotne, wręcz kluczowe pytania. Jeżeli chcesz odnieść sukces...

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
Paul Jarvis
SELF-PUBLISHER

Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.

O książce

Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost...