Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00203 003745 21769875 na godz. na dobę w sumie

C++. Zaawansowane programowanie - książka

C++. Zaawansowane programowanie - książka
C++. Zaawansowane programowanie - książka
Nicholas A. Solter, Scott J. Kleper
Helion
Poznaj możliwości i mechanizmy C++ stosowane przez profesjonalistów Efektywne zarządzanie pamięcią Obsługa błędów Biblioteki i wzorce projektowe Język C++ od dawna cieszy się zasłużoną popularnością wśród twórców oprogramowania. Jednak często nawet najbardziej doświadczeni programiści nie wykorzystują wszystkich jego możliwości. W opracowaniach dotyczących tego języka najczęściej omawiana jest składnia i elementy języka, a znacznie rzadziej -- jego praktyczne zastosowania. Brak odniesień do praktyki powoduje nieznajomość wielu niezwykle przydatnych i ułatwiających pracę aspektów C++ i nadmierne eksploatowanie prostych, książkowych konstrukcji. Książka 'C++. Zaawansowane programowanie' to przegląd metod programowania nie omawianych w większości publikacji. Ten przeznaczony dla średnio zaawansowanych programistów podręcznik przedstawia zasady stosowania C++ do rozwiązywania prawdziwych problemów. Opisuje nieznane możliwości znacznie przyspieszające i usprawniające pracę, sposoby tworzenia przenośnego kodu oraz testowania oprogramowania. Książka zawiera również omówienie biblioteki standardowej C++ oraz wzorców projektowych. Zasady tworzenia projektów w C++ Projektowanie obiektowe Korzystanie z biblioteki standardowej C++ Tworzenie kodu przeznaczonego do wielokrotnego zastosowania Styl kodowania Zarządzanie pamięcią Procedury obsługi wyjątków Przeciążanie operatorów Tworzenie aplikacji wieloplatformowych Testowanie kodu i usuwanie błędów Programowanie rozproszone Stosowanie wzorców projektowych Naucz się korzystać z C++ tak, jak robią to profesjonaliści.
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
PHP5. Profesjonalne tworzenie oprogramowania - książka
PHP5. Profesjonalne tworzenie oprogramowania - książka
Sebastian Bergmann
Helion

Kolejna wersja popularnego języka PHP wniosła zupełnie nową jakość do tworzenia aplikacji internetowych. PHP5 to w pełni obiektowe środowisko, pozwalające na korzystanie z wszystkich nowoczesnych technologii sieciowych i budowanie wydajnych oraz, co najważniejsze, bezpiecznych systemów. Przed twórcami aplikacji otwarły się bramy do protokołu SOAP, usług sieciowych, ogromnych możliwości języka XML i znacznie wydajniejszych połączeń...


Refaktoryzacja do wzorców projektowych - książka
Refaktoryzacja do wzorców projektowych - książka
Joshua Kerievsky
Helion

Zmodernizuj kod swoich aplikacji
pod kątem stosowania wzorców projektowych

  • Dowiedz się, czym jest refaktoryzacja
  • Poznaj zasady stosowania wzorców projektowych
  • Wprowadź wzorce projektowe do kodu źródłowego aplikacji

Refaktoryzacja to zmiana konstrukcji kodu bez modyfikowania jego działania. Najczęstszym powodem refaktoryzowania kodu jest konieczność jego 'uporządkowania' lub usunięcia z niego funkcji niewykorzystywanych w projekcie...


PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia - książka
PHP5. Obiekty, wzorce, narzędzia - książka
Matt Zandstra
Helion

Profesjonalne techniki programowania obiektowego w PHP5

  • Poznaj zasady projektowania i programowania obiektowego
  • Zastosuj wzorce projektowe podczas tworzenia aplikacji
  • Wykorzystaj narzędzia wspomagające pracę programisty PHP5

Wraz z rosnącą popularnością języka PHP zwiększa się również zakres jego zastosowań. Za pomocą PHP tworzy się już nie tylko proste dynamiczne witryny WWW i fora dyskusyjne...

PHP. Zaawansowane programowanie.  Vademecum profesjonalisty - książka
PHP. Zaawansowane programowanie. Vademecum profesjonalisty - książka
George Schlossnagle
Helion

PHP to obecnie jeden z najpopularniejszych języków programowania służących do tworzenia aplikacji internetowych. Od początku jego istnienia wykorzystywano go do tworzenia dynamicznych witryn WWW. Dynamiczny rozwój sprawił, że możliwości jego zastosowania znacznie się poszerzyły. Obecnie używa się PHP do tworzenia aplikacji, które jeszcze niedawno wydawały się niemożliwe do napisania w tym języku...

PHP5. Tajniki programowania - książka
PHP5. Tajniki programowania - książka
Andi Gutmans, Stig Saether Bakken, Derick Rethans
Helion

Odkryj potęgę najnowszej wersji języka PHP

  • Zaawansowane techniki programowania w PHP5
  • Wzorce projektowe i stosowanie technologii XML i SOAP
  • Sposoby poprawy wydajności aplikacji
  • Współpraca z bazami danych

PHP w ciągu ostatnich lat stał się jednym z najpopularniejszych języków programowania wykorzystywanych do tworzenia aplikacji internetowych. Swój sukces zawdzięcza prostocie i ogromnym możliwościom...

Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu - książka
Java. Obsługa wyjątków, usuwanie błędów i testowanie kodu - książka
Stephen Stelting
Helion

W każdej aplikacji mogą wystąpić błędy.
Przygotuj się na to pisząc odpowiednią obsługę wyjątków

  • Poznaj techniki programowania, dzięki którym Twoje aplikacje staną się odporne na błędy
  • Naucz się przewidywać błędy i zapobiegać ich występowaniu
  • Zabezpiecz aplikacje przez skutkami wystąpienia błędów stosując odpowiednie wzorce projektowe

Żaden kod nie jest idealny -- nawet najbardziej doświadczony programista popełnia...

Język C++. Efektywne programowanie obiektowe - książka
Język C++. Efektywne programowanie obiektowe - książka
Kayshav Dattatri
Helion

Poznaj metody programowania
stosowane przez profesjonalistów

Programowanie obiektowe jest nierozerwalnie związane z językiem C++. Koncepcje i metody programowania obiektowego, niezbędne do swobodnego posługiwania się tą techniką, pomimo pozornej prostoty są stosunkowo trudne do opanowania. Projektowanie aplikacji w języku C++ wymaga jednak nie tylko znajomości podstawowych zasad programowania obiektowego...

C#. Wzorce projektowe - książka
C#. Wzorce projektowe - książka
Steven John Metsker
Helion

Wzorce projektowe są modelami gotowych rozwiązań problemów programistycznych, przed jakimi często stają twórcy oprogramowania. Dzięki nim nie musimy ponownie 'wymyślać koła'. Dysponując wzorcami projektowymi, jesteśmy w stanie szybciej i efektywniej zbudować aplikację, ponieważ koncentrujemy się na samej implementacji algorytmu, a nie na jego opracowaniu. Najczęściej stosowane, klasyczne już...


Ruby. Tao programowania w 400 przykładach - książka
Ruby. Tao programowania w 400 przykładach - książka
Hal Fulton
Helion

Zbiór gotowych rozwiązań i porad dla programistów Ruby

  • Omówienie możliwości języka Ruby
  • Zasady komunikacji z bazami danych
  • Tworzenie interfejsów graficznych dla aplikacji
  • Testowanie kodu źródłowego

Ruby, obiektowy język programowania, opracowany na początku lat 90. ubiegłego wieku w Japonii, cieszy się zasłużoną i stale rosnącą popularnością. Dziś Ruby jest poważną konkurencją dla Perla i podstawowym fundamentem technologii...

Wzorce projektowe. Analiza kodu sposobem na ich poznanie - książka
Wzorce projektowe. Analiza kodu sposobem na ich poznanie - książka
Allen Holub
Helion

Opanuj zasady stosowania wzorców projektowych na praktycznych przykładach

  • Dowiedz się, czym są wzorce projektowe
  • Zaimplementuj wzorce we własnych programach
  • Poznaj rodzaje wzorców projektowych

Wzorce projektowe to zapisane w sposób formalny sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów, z jakimi borykają się twórcy oprogramowania stosujący języki obiektowe. Najczęściej stosowane wzorce zostały skatalogowane i przedstawione...

Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe - książka
Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe - książka
Alan Shalloway, James R. Trott
Helion
W książce omówiono programowanie obiektowe (OOP) i wzorce projektowe (design patterns) -- dwa terminy, które zrobiły ostatnio zawrotną karierę. Programowanie obiektowe jest podstawą dominujących obecnie języków programowania, takich jak C++ czy Java. Jego znajomość to jedna z podstawowych kompetencji współczesnego programisty. Kolejnym etapem wtajemniczenia są wzorce projektowe: sprawdzone sposoby radzenia sobie z typowymi zadaniami...

Język C++. Pierwsze starcie - książka
Język C++. Pierwsze starcie - książka
Zbigniew Koza
Helion

Poznaj tajniki programowania w C++

  • Jak skonstruowany jest program w języku C++?
  • Na czym polega programowanie obiektowe?
  • Jak korzystać z bibliotek?

C++ to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Stosowany jest zarówno przez profesjonalistów, jak i hobbystów. Wszyscy jego użytkownicy doceniają elastyczność, ogromne możliwości i szybkość działania napisanych w nim programów...

Visual Basic .NET. Wzorce projektowe - książka
Visual Basic .NET. Wzorce projektowe - książka
Mark Grand, Brad Merrill
Helion

Poznaj zasady stosowania wzorców projektowych

  • Wykorzystaj notację UML
  • Użyj wzorców projektowych w swojej pracy
  • Napisz własne wzorce

Wzorce projektowe to opisy rozwiązań problemów programistycznych. Ich stosowanie podczas tworzenia oprogramowania pozwala uzyskać oszczędności czasowe, zwiększyć efektywność pracy i zoptymalizować działanie programów. Wiele wzorców już udokumentowano...


PHP5. Zaawansowane programowanie - książka
PHP5. Zaawansowane programowanie - książka
Edward Lecky-Thompson, Heow Eide-Goodman, Steven D. Nowicki, Alec Cove
Helion

PHP to język umożliwiający tworzenie aplikacji sieciowych uruchamianych po stronie serwera. Jego najnowsza wersja, oznaczona numerem 5, to w pełni obiektowy język, za pomocą którego można budować nawet najbardziej złożone systemy portalowe, intranetowe i ekstranetowe. Dzięki nowym funkcjom wprowadzonym w PHP 5 możliwe jest korzystanie z plików XML i protokołu SOAP, wydajna komunikacja z bazą danych i stosowanie technik obiektowych...

Swift 4. Koduj jak mistrz. Wydanie IV - książka
Swift 4. Koduj jak mistrz. Wydanie IV - książka
Jon Hoffman
Helion

Historia Swifta rozpoczęła się w 2014 r. Dziś jest najważniejszym językiem programowania dla platform macOS i iOS. Charakteryzuje się zwięzłą i przejrzystą składnią, jest przy tym wygodny i elastyczny, a jego nauka nie powinna sprawiać problemów nawet początkującym deweloperom. Od chwili jego powstania Apple co roku przedstawia nowe wydanie tego języka. Na konferencji WWDC w 2017 roku zaprezentowano wydanie o numerze 4...

Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II - książka
Projektowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II - książka
Alan Shalloway, James R. Trott
Helion

Zmień podejście do programowania - zastosuj wzorce projektowe

  • Skorzystaj z metod modelowania obiektowego w języku UML
  • Poznaj różne typy wzorców projektowych
  • Wykorzystaj wzorce projektowe w swoich programach

Wzorce projektowe to modele rozwiązań wielu zagadnień programistycznych, oparte na zasadach programowania obiektowego. Zastosowanie ich w projektach informatycznych zapewnia szybszą i bardziej efektywną pracę zarówno podczas projektowania...


Niezwykły styl języka C++. 40 nowych łamigłówek, zadań programistycznych i rozwiązań - książka
Niezwykły styl języka C++. 40 nowych łamigłówek, zadań programistycznych i rozwiązań - książka
Herb Sutter
Helion

Zaprojektuj i napisz wydajniejsze oprogramowanie

  • Poznaj najlepsze metody stosowania biblioteki STL
  • Zaimplementuj wydajne mechanizmy zarządzania pamięcią i zasobami
  • Zoptymalizuj kod źródłowy swoich aplikacji

Projektowanie i tworzenie wydajnych aplikacji to sztuka znajdowania kompromisu pomiędzy kosztami a funkcjonalnością, elegancją i łatwością pielęgnacji oraz między elastycznością i nadmierną złożonością...

C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
Michael J. Dickheiser
Helion

Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych

  • Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
  • Popraw czytelność kodu i wydajność programów
  • Zastosuj wzorce projektowe

Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia...

C++. Kanony wiedzy programistycznej - książka
C++. Kanony wiedzy programistycznej - książka
Stephen C. Dewhurst
Helion

Wiadomości niezbędne każdemu programiście

  • Zasady programowania obiektowego
  • Stosowanie wzorców projektowych
  • Korzystanie z mechanizmu szablonów

C++ jest jednym z najpopularniejszych języków programowania. Jego potężne możliwości idą w parze ze złożonością, która powoduje, że nauka programowania w C++ nie jest łatwym zadaniem. Programista, który chce opanować zasady tworzenia aplikacji w C++...


Wyjątkowy język C++. 40 nowych łamigłówek, zadań programistycznych i rozwiązań - książka
Wyjątkowy język C++. 40 nowych łamigłówek, zadań programistycznych i rozwiązań - książka
Herb Sutter
Helion

Poznaj skuteczne rozwiązania problemów,
jakie napotkasz podczas codziennej pracy programisty

  • Prawidłowo zoptymalizuj kod źródłowy
  • Zaprojektuj efektywną obsługę wyjątków
  • Naucz się odpowiednio korzystać z przestrzeni nazw

Nauka każdego nowego zagadnienia przebiega zdecydowanie szybciej i efektywniej pod kierunkiem osoby znającej temat. Nie inaczej jest w przypadku nauki programowania w języku C++...


100 sposobów na PHP - książka
100 sposobów na PHP - książka
Jack D. Herrington
Helion

Zbiór rozwiązań dla twórców dynamicznych witryn WWW

  • Korzystanie z danych pochodzących z innych witryn WWW
  • Dynamiczne generowanie grafiki i animacji Flash
  • Obsługa komunikatorów internetowych i protokołu IRC

Język PHP zdobył ogromną popularność jako narzędzie do tworzenia dynamicznych witryn WWW, a grono jego użytkowników stale się powiększa. Programiści i projektanci doceniają jego możliwości...

Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych - książka
Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych - książka
Bilgin Ibryam, Roland Huß
Helion

Kubernetes jest platformą do orkiestracji kontenerów. Projekt ten należy dziś do najpopularniejszych i najbogatszych narzędzi w swojej klasie, stanowi także podstawę dla wielu innych platform, znanych jako systemy typu PaaS. Dzięki nim Kubernetes zyskał możliwość tworzenia aplikacji, jednak tego rodzaju narzędzia wymagają od programistów i architektów zastosowania odpowiednich wzorców projektowych...

Objective-C. Leksykon kieszonkowy - książka
Objective-C. Leksykon kieszonkowy - książka
Andrew Duncan
Helion

Objective C prezentuje ekscytujące i dynamiczne podejście do programowania obiektowego opartego na C. Został ono użyty przez firmę Apple jako podstawa programowania dla systemu operacyjnego Mac OS X, który zdobywa coraz większą popularność wśród programistów. Pomimo że Objective-C jest (pomijając jego podstawę, czyli C) prostym językiem, nie można niedoceniać znaczenia pewnych jego rozszerzeń...

Sztuka testowania oprogramowania - książka
Sztuka testowania oprogramowania - książka
Glenford J. Myers, Corey Sandler, Tom Badgett, Todd M. Thomas
Helion

Testowanie to ostatni i niestety czasem pomijany element procesu tworzenia oprogramowania. Tymczasem ten właśnie etap powinien być niezwykle znaczącą częścią projektu. Znaczenie testowania dostrzegano już w początkowym okresie dynamicznego rozwoju technologii tworzenia oprogramowania, jednak nadal trudno jest znaleźć jasny i czytelny zbiór reguł testowania i metodyki, w oparciu o które proces ten należy przeprowadzać...

Java. Programowanie obiektowe - książka
Java. Programowanie obiektowe - książka
Marek Wierzbicki
Helion

Doskonałe wprowadzenie w świat obiektowości

  • Podstawowe zasady programowania obiektowego
  • Programowanie sterowane zdarzeniami
  • Obsługa wyjątków i wielowątkowości

Programowanie obiektowe to technologia, która zdobyła już bardzo mocną pozycję wśród twórców oprogramowania. Nadal jednak wielu programistów, którzy zdobywali doświadczenie, używając języków proceduralnych...

Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku - książka
Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku - książka
Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John M. Vlissides
Helion

Naucz się wykorzystywać wzorce projektowe i ułatw sobie pracę!

  • Jak wykorzystać projekty, które już wcześniej okazały się dobre?
  • Jak stworzyć elastyczny projekt obiektowy?
  • Jak sprawnie rozwiązywać typowe problemy projektowe?

Projektowanie oprogramowania obiektowego nie jest łatwe, a przy założeniu, że powinno ono nadawać się do wielokrotnego użytku, staje się naprawdę skomplikowane...

J2EE. Stosowanie wzorców projektowych - książka
J2EE. Stosowanie wzorców projektowych - książka
William Crawford, Jonathan Kaplan
Helion

Wzorce projektowe to opisy poprawnych rozwiązań problemów, na które napotkali programiści w swojej pracy. Pozwalają uniknąć pracy nad rozwiązaniem zagadnienia, które już dawno zostało rozwiązane. Jednak nawet największy zestaw wzorców projektowych jest nieprzydatny, jeśli nie wiadomo, jak zastosować je w określonym zadaniu. Wiedza o tym, że wzorzec istnieje bez umiejętności zaimplementowania go jest bezużyteczna...

C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty - książka
C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty - książka
Andrzej Daniluk
Helion

Jeden z najnowszych produktów firmy Borland, C++Builder Borland Developer Studio 2006, to połączenie nowoczesnego języka programowania, jakim jest C++, biblioteki komponentów wizualnych, zintegrowanego środowiska programistycznego oraz narzędzi służących do modelowania oprogramowania. Pomimo że zaimplementowana w C++Builder wersja języka C++ nie jest dokładnym odzwierciedleniem standardu ANSI...


Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu - książka
Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu - książka
Stephan Roth
Helion

Wzorce i najlepsze praktyki rozwoju łatwego w utrzymaniu oprogramowania w C++17

Język C++ jest wszechstronnym, potężnym językiem programowania, który ma bardzo różne zastosowania. To klasyczne, wciąż udoskonalane i unowocześniane narzędzie. Problemem jednak jest to, że programiści piszący w C++ dość często mają złe nawyki. Nie przestrzegają zasad manifestu Software Craftsmanship...

Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania - książka
Delphi 2005. 303 gotowe rozwiązania - książka
Jacek Matulewski, Sławomir Orłowski, Michał Zieliński
Helion

Najnowsza wersja Delphi -- jednego z flagowych produktów firmy Borland, łączy w sobie trzy znane środowiska programistyczne: tradycyjne Delphi, Delphi dla .NET oraz C# Builder. Zawarcie w jednym systemie tak wielu możliwości pozwala programistom tworzyć różne rodzaje aplikacji -- zarówno te, do których pisania przyzwyczaili się, korzystając z poprzednich wersji Delphi, jak i programy wykorzystujące zyskującą coraz większą popularność...

Perl. Testowanie. Zapiski programisty - książka
Perl. Testowanie. Zapiski programisty - książka
Ian Langworth, chromatic
Helion

Testowanie aplikacji to temat najczęściej pomijany przez programistów. Testowanie nie jest tak pasjonujące jak tworzenie programów czy poznawanie nowych narzędzi. Jest jednak niezbędne. Prawidłowo przeprowadzony proces testowania może znacznie poprawić wydajność, podnieść jakość projektu i kodu, zmniejszyć obciążenia wynikające z konserwacji kodu i pomóc lepiej zaspokoić wymagania klientów...

Delphi 2005. Ćwiczenia praktyczne - książka
Delphi 2005. Ćwiczenia praktyczne - książka
Adam Boduch, Łukasz Barszcz
Helion
  • Poznaj środowisko Delphi
  • Napisz pierwsze własne aplikacje
  • Naucz się korzystać z możliwości platformy .NET

Środowisko programistyczne Delphi od dawna cieszy się popularnością wśród twórców oprogramowania. Od pierwszych wersji oferowało możliwość wizualnego tworzenia aplikacji za pomocą 'klocków' -- komponentów, łącząc to z prostotą języka Pascal. Teraz, w najnowszej wersji...


Język C++. Gotowe rozwiązania dla programistów - książka
Język C++. Gotowe rozwiązania dla programistów - książka
Matthew Wilson
Helion

C++ to popularny i uniwersalny język programowania. Jednak po dłuższym stosowaniu programiści zaczynają zauważać pewne jego niedoskonałości i ograniczenia. System typów, sposób działania niektórych kompilatorów, związki pomiędzy wskaźnikami i tablicami, nieprzewidziane w standardzie zachowania obiektów statycznych i bibliotek dynamicznych to tylko niektóre z nich. Aby je obejść...