Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka
![Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka [Scott Rogers] Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka](/catalog/ebooki/0013367/001/cover/0/dotkpr.jpg)
Scott Rogers |
Helion |
Jednym palcem do sukcesu! Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych. Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi. Sięgnij po tę książkę i: znajdź źródło sukcesu popularnych gier sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata odnieś sukces na rynku gier Twórz porywające gry na ekrany dotykowe! |
![Android. Programowanie gier na tablety - książka [Jeremy Kerfs] Android. Programowanie gier na tablety - książka](/catalog/ebooki/0012916/001/cover/0/androt.jpg)
Jeremy Kerfs |
Helion |
Zacznij przygodę z grami dla tabletów!Tablety z Androidem na pokładzie zdobywają coraz większą popularność. Jednym z powodów tego zjawiska jest niezwykle korzystny stosunek jakości i możliwości do ceny. Czy są jakieś inne? Oczywiście - ogromny wybór przydatnych aplikacji oraz atrakcyjnych gier. Duże ekrany i mocne, często wielordzeniowe procesory dają programistom pole do popisu... |
![Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka [Juriy Bura, Paul Coates] Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka](/catalog/ebooki/0013330/001/cover/0/prtwgi.jpg)
Juriy Bura, Paul Coates |
Helion |
Odnieś sukces na rynku gier!Potencjał HTML5, CSS3 i JavaScriptu pozwala na tworzenie niesamowitych gier i aplikacji. Dzięki tym technologiom powstało oprogramowanie działające w mobilnej przeglądarce internetowej. Jeżeli dodamy do tego moc współczesnych telefonów i tabletów działających w oparciu o system Android, może się okazać, że to trio stanowi niezastąpiony zestaw narzędzi... |
![Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI - książka [Jakob Nielsen, Raluca Budiu] Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI - książka](/catalog/ebooki/0013324/001/cover/0/funmob.jpg)
Jakob Nielsen, Raluca Budiu |
Helion |
Kreuj doświadczenia użytkowników smartfonów i tabletów!Urządzenia mobilne pomimo rosnących rozmiarów wciąż są zdecydowanie mniejsze od naszych laptopów i komputerów stacjonarnych. Zaprojektowanie funkcjonalnego i eleganckiego interfejsu użytkownika na tak ograniczonej przestrzeni wymaga nie lada kunsztu. Obecnie jednak urządzenia te dają programistom nowe możliwości, a wśród nich dostęp do ekranów dotykowych... |
![Windows 8. Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML - książka [Charles Petzold] Windows 8. Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML - książka](/catalog/ebooki/0013388/001/cover/0/win8pa.jpg)
Charles Petzold |
Helion |
Przewodnik programisty Windows 8!Sztandarowy produkt giganta z Redmond - Windows 8 - na dobre zagościł na rynku komputerowym. Już po pierwszym uruchomieniu rzuca się w oczy nowy interfejs użytkownika. Kafelki, bo o nich mowa, wzbudziły skrajne emocje. Część użytkowników wyjątkowo polubiła nowy wygląd ekranu, a inni mają problemy z przyzwyczajeniem się do niego. Jedno jest pewne - twórcy aplikacji powinni podążać za trendami wyznaczonymi... |
![C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka [Michael J. Dickheiser] C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka](/catalog/ebooki/0011394/001/cover/0/cpprog.jpg)
Michael J. Dickheiser |
Helion |
Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych
Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia... |
![Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka [Will Goldstone] Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka](/catalog/ebooki/0012907/001/cover/0/prgun3.jpg)
Will Goldstone |
Helion |
Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników... |
![Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka [Krzysztof Pasek] Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka](/catalog/ebooki/001729/001/cover/0/fmx4tg.jpg)
Krzysztof Pasek |
Helion |
Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji... |
![HTML5. Tworzenie gier - książka [Jacob Seidelin] HTML5. Tworzenie gier - książka](/catalog/ebooki/0012860/001/cover/0/htm5tg.jpg)
Jacob Seidelin |
Helion |
Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę... |
![Mobile Web Development. Smashing Magazine - książka [G. Avola, Jon Raasch] Mobile Web Development. Smashing Magazine - książka](/catalog/ebooki/0013400/001/cover/0/mowede.jpg)
G. Avola, Jon Raasch |
Helion |
'Smashing Magazine' to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych zagadnieniom z dziedziny programowania, między innymi tworzenia profesjonalnych stron WWW. Jest to obowiązkowa pozycja wśród ulubionych serwisów każdego projektanta i dewelopera. Na łamach tego portalu najwybitniejsi eksperci dzielą się wiedzą z zakresu projektowania interfejsów użytkownika, aplikacji mobilnych i stron WWW... |
![Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka [Paweł Borkowski] Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka](/catalog/ebooki/0011675/001/cover/0/twapwi.jpg)
Paweł Borkowski |
Helion |
Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem... |
![Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - książka [Ernest Adams] Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - książka](/catalog/ebooki/0012107/001/cover/0/prgpo2.jpg)
Ernest Adams |
Helion |
Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia |
![Tworzyć gry - ebook/epub [Patryk Polewiak] Tworzyć gry - ebook/epub](/catalog/ebooki/1194697/1376338/cover/0/401317.jpg)
Patryk Polewiak |
Insignis |
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych. Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu... |
![Tworzyć gry - ebook/epub [Patryk Polewiak] Tworzyć gry - ebook/epub](/catalog/ebooki/1255765/1487773/cover/0/401304.jpg)
Patryk Polewiak |
Insignis |
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych. Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie? Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu... |
![Tworzenie gier na platformę Android 4 - książka [J. F. DiMarzio] Tworzenie gier na platformę Android 4 - książka](/catalog/ebooki/0012942/001/cover/0/twgian.jpg)
J. F. DiMarzio |
Helion |
Stwórz wciągającą grę na platformę Android!System operacyjny Android podbił rynek smartfonów, a obecnie uczestniczy w walce o panowanie na tabletach. Swoją pozycję zawdzięcza niezwykle intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, szerokim możliwościom dostosowania do własnych potrzeb, genialnej wręcz integracji z usługami firmy Google oraz niewyobrażalnej ilości dostępnych aplikacji... |
![Access 2010 PL. Biblia - książka [Michael R. Groh] Access 2010 PL. Biblia - książka](/catalog/ebooki/0013353/001/cover/0/ac10bi.jpg)
Michael R. Groh |
Helion |
Kompendium wiedzy dla każdego użytkownika!Błyskawiczny dostęp do kluczowych informacji, sprawne zarządzanie potokiem nowych danych oraz gwarancja ich bezpieczeństwa to klucze, bez których żadne przedsiębiorstwo nie ma szans odnieść sukcesu. Najnowsze wydanie aplikacji Microsoft Access 2010 wprowadza wiele usprawnień w tym zakresie. Przekonaj się, jaki potencjał kryje ten niesamowity produkt... |

Marcin 'jedik' Terelak |
GryOnline |
Poradnik poświęcony grze Ufo: Bitwa o Marsa przeznaczony jest dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z serią gier o walkach z Obcymi. Zawiera opis interfejsu, rady dotyczące strategii oraz taktyki, rozwoju i wyposażenia oddziału oraz zwięzłą solucję. Skrócona wersja spisu treści:-Wstęp -Ekrany gry -[Ekrany gry] Ekran bazy -[Ekrany gry] Ekran podsumowania -[Ekrany gry] Ekran nauki -[Ekrany gry] Ekran produkcji -[Ekrany gry] Ekran magazynu -[Ekrany... |
![Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces - książka [Chad Mureta] Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces - książka](/catalog/ebooki/0013275/001/cover/0/impapl.jpg)
Chad Mureta |
Helion |
Twój drogowskaz do sukcesu!Rynek aplikacji dla urządzeń mobilnych oferuje pole nieograniczonych możliwości. Tylko z samych sklepów z aplikacjami na urządzenia pracujące w systemach iOS i Android pobrano ich już ponad 21 miliardów kopii. Według prognoz w najbliższych latach rynek ten będzie w stanie wygenerować 30 miliardów dolarów zysku rocznie. Te liczby robią wrażenie! Zastanawiasz się... |
![HTML5 Canvas. Receptury - książka [Eric Rowell] HTML5 Canvas. Receptury - książka](/catalog/ebooki/0012985/001/cover/0/ht5cre.jpg)
Eric Rowell |
Helion |
Ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas, które zrewolucjonizują strony WWW!HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Co sprawia, że tak się dzieje? Ogrom nowych funkcji, które otwierają przed projektantami nowe możliwości. Usługi geolokalizacyjne, lokalne przechowywanie plików lub obsługa plików multimedialnych to tylko niektóre z nich... |
![Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta - ebook/pdf [Łukasz Pikaczowsky] Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0014457/001/cover/0/pokego.jpg)
Łukasz Pikaczowsky |
Helion |
Ta książka jest dla Ciebie!Uwaga! Pokémony opanowały świat! Aplikacja Pokémon GO przebojem wdarła się na rynek fabularnych gier miejskich i dokonała rzeczy, która do tej pory wydawała się po prostu niemożliwa —... |
![Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III - ebook/pdf [Steve Krug] Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III - ebook/pdf](/catalog/ebooki/0013626/001/cover/0/nieka3.jpg)
Steve Krug |
Helion |
Zdobądź użytkowników dzięki UX!Rynek stron internetowych i aplikacji jest nasycony do granic możliwości. Użytkownicy mogą wybierać spośród setek produktów spełniających ich potrzeby. Jak sprawić, żeby wybrali właśnie Twoją witrynę lub aplikację? Jak przebić się na trudnym rynku i odnieść sukces? Na te pytania znajdziesz wiele odpowiedzi, ale najprostsza składa się z dwóch liter — UX... |
![Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka [Aditya Ravi Shankar] Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka](/catalog/ebooki/0015615/001/cover/0/twghp2.jpg)
Aditya Ravi Shankar |
Helion |
HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane... |
![Internet. Globalne gry. Global Games - ebook/pdf [Agnieszka Gryszczyńska, Grażyna Szpor] Internet. Globalne gry. Global Games - ebook/pdf](/catalog/ebooki/00670666/006/cover/0/e_2jkb.jpg)
Agnieszka Gryszczyńska, Grażyna Szpor |
C. H. Beck |
Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier. Gry analizować można z różnych perspektyw:
|
![Tworzenie aplikacji dla systemu Windows 8. Zaprojektuj, napisz i opublikuj swoją aplikację - książka [Rafał Madycki, Michał Guzowski, Maciej Jaskólski] Tworzenie aplikacji dla systemu Windows 8. Zaprojektuj, napisz i opublikuj swoją aplikację - książka](/catalog/ebooki/0013259/001/cover/0/twapw8.jpg)
Rafał Madycki, Michał Guzowski, Maciej Jaskólski |
Helion |
Aplikacje dla systemu Windows 8 - podejmij wyzwanie!
Tworzenie aplikacji dla nowego systemu operacyjnego firmy Microsoft to całkiem ciekawa (a czasem także intratna) perspektywa dla programistów... |
![J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II - książka [Krzysztof Rychlicki-Kicior] J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II - książka](/catalog/ebooki/0012130/001/cover/0/j2mep2.jpg)
Krzysztof Rychlicki-Kicior |
Helion |
Naucz się efektywnie wykorzystywać możliwości oferowane przez J2ME!
J2ME, czyli Java 2 Micro Edition, to uproszczona wersja platformy Java, opracowana przez firmę Sun Microsystems specjalnie dla potrzeb programowania urządzeń przenośnych... |
![Android w praktyce - książka [Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler] Android w praktyce - książka](/catalog/ebooki/0012875/001/cover/0/androp.jpg)
Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler |
Helion |
Najlepsze techniki programowania na Androida w zasięgu ręki!Nietrudno jest znaleźć informacje potrzebne do stworzenia pierwszej aplikacji na Androida. Ale co dalej? Im głębiej zanurzymy się w świat urządzeń mobilnych, tym częściej trafiać będziemy na pułapki i ślepe uliczki. Na ratunek przychodzi książka 'Android w praktyce'. Nie znajdziesz tu jednak żadnych banalnych informacji... |
![Programowanie gier. Kompendium - książka [Bruno Miguel Teixeira de Sousa] Programowanie gier. Kompendium - książka](/catalog/ebooki/001508/001/cover/0/prgkom.jpg)
Bruno Miguel Teixeira de Sousa |
Helion |
Książka 'Programowanie gier. Kompendium' dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.
Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe... |
![Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych - książka [Gabe Zichermann, Christopher Cunningham] Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych - książka](/catalog/ebooki/0012767/001/cover/0/grymeg.jpg)
Gabe Zichermann, Christopher Cunningham |
Helion |
Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić... |
![Tworzenie gier internetowych. Receptury - książka [Evan Burchard] Tworzenie gier internetowych. Receptury - książka](/catalog/ebooki/0013461/001/cover/0/twgint.jpg)
Evan Burchard |
Helion |
Najlepsze przepisy na gry w przeglądarce!Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy... |
![Vademecum hakera. Edycja plików binarnych - książka [Damian Daszkiewicz] Vademecum hakera. Edycja plików binarnych - książka](/catalog/ebooki/001479/001/cover/0/vahace.jpg)
Damian Daszkiewicz |
Helion |
Zobacz jak wyglądają programy od środkaDzięki tej książce poznasz wiele technik... |
![OpenGL. Programowanie gier - książka [Kevin Hawkins, Dave Astle] OpenGL. Programowanie gier - książka](/catalog/ebooki/001443/001/cover/0/prgrop.jpg)
Kevin Hawkins, Dave Astle |
Helion |
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych... |
![Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone a i iPada - książka [Todd Moore] Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone a i iPada - książka](/catalog/ebooki/0012670/001/cover/0/dotkni.jpg)
Todd Moore |
Helion |
Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu - wszystko to sprawia, że gry na iPhone...a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery... |
![Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka [Ewa Ross, Jacek Ross] Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka](/catalog/ebooki/0016262/001/cover/0/unityv.jpg)
Ewa Ross, Jacek Ross |
Helion |
Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!
Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych... |
![Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka [Ewa Ross, Jacek Ross] Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka](/catalog/ebooki/0015536/001/cover/0/unityc.jpg)
Ewa Ross, Jacek Ross |
Helion |
Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity!
Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje... |