Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00156 009755 24109319 na godz. na dobę w sumie

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe - książka
Scott Rogers
Helion
Jednym palcem do sukcesu! Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych. Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi. Sięgnij po tę książkę i: znajdź źródło sukcesu popularnych gier sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata odnieś sukces na rynku gier Twórz porywające gry na ekrany dotykowe!
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Android. Programowanie gier na tablety - książka
Android. Programowanie gier na tablety - książka
Jeremy Kerfs
Helion

Zacznij przygodę z grami dla tabletów!

Tablety z Androidem na pokładzie zdobywają coraz większą popularność. Jednym z powodów tego zjawiska jest niezwykle korzystny stosunek jakości i możliwości do ceny. Czy są jakieś inne? Oczywiście - ogromny wybór przydatnych aplikacji oraz atrakcyjnych gier. Duże ekrany i mocne, często wielordzeniowe procesory dają programistom pole do popisu...

Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript - książka
Juriy Bura, Paul Coates
Helion

Odnieś sukces na rynku gier!

Potencjał HTML5, CSS3 i JavaScriptu pozwala na tworzenie niesamowitych gier i aplikacji. Dzięki tym technologiom powstało oprogramowanie działające w mobilnej przeglądarce internetowej. Jeżeli dodamy do tego moc współczesnych telefonów i tabletów działających w oparciu o system Android, może się okazać, że to trio stanowi niezastąpiony zestaw narzędzi...

Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI - książka
Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI - książka
Jakob Nielsen, Raluca Budiu
Helion

Kreuj doświadczenia użytkowników smartfonów i tabletów!

Urządzenia mobilne pomimo rosnących rozmiarów wciąż są zdecydowanie mniejsze od naszych laptopów i komputerów stacjonarnych. Zaprojektowanie funkcjonalnego i eleganckiego interfejsu użytkownika na tak ograniczonej przestrzeni wymaga nie lada kunsztu. Obecnie jednak urządzenia te dają programistom nowe możliwości, a wśród nich dostęp do ekranów dotykowych...

Windows 8. Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML - książka
Windows 8. Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML - książka
Charles Petzold
Helion

Przewodnik programisty Windows 8!

Sztandarowy produkt giganta z Redmond - Windows 8 - na dobre zagościł na rynku komputerowym. Już po pierwszym uruchomieniu rzuca się w oczy nowy interfejs użytkownika. Kafelki, bo o nich mowa, wzbudziły skrajne emocje. Część użytkowników wyjątkowo polubiła nowy wygląd ekranu, a inni mają problemy z przyzwyczajeniem się do niego. Jedno jest pewne - twórcy aplikacji powinni podążać za trendami wyznaczonymi...

C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
C++ dla programistów gier. Wydanie II - książka
Michael J. Dickheiser
Helion

Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych

  • Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
  • Popraw czytelność kodu i wydajność programów
  • Zastosuj wzorce projektowe

Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia...

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x - książka
Will Goldstone
Helion

Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D!

Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników...

Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Krzysztof Pasek
Helion

Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji...


HTML5. Tworzenie gier - książka
HTML5. Tworzenie gier - książka
Jacob Seidelin
Helion

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę...


Mobile Web Development. Smashing Magazine - książka
Mobile Web Development. Smashing Magazine - książka
G. Avola, Jon Raasch
Helion

'Smashing Magazine' to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych zagadnieniom z dziedziny programowania, między innymi tworzenia profesjonalnych stron WWW. Jest to obowiązkowa pozycja wśród ulubionych serwisów każdego projektanta i dewelopera. Na łamach tego portalu najwybitniejsi eksperci dzielą się wiedzą z zakresu projektowania interfejsów użytkownika, aplikacji mobilnych i stron WWW...

Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Paweł Borkowski
Helion

Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows

  • Jak określić położenie, rozmiar i styl okna?
  • Jak tworzyć wątki aplikacji za pomocą funkcji CreateThread?
  • Jak definiować biblioteki?
  • Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem...

Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - książka
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - książka
Ernest Adams
Helion

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?
  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?
  • Jak zmierzyć grywalność gry?

Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało...

Tworzyć gry - ebook/epub
Tworzyć gry - ebook/epub
Patryk Polewiak
Insignis

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych.

Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie?

Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu...

Tworzyć gry - ebook/epub
Tworzyć gry - ebook/epub
Patryk Polewiak
Insignis

Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych.

Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marzenie?

Dzięki tej książce uzyskasz odpowiedzi na wszelkie nurtujące cię pytania dotyczące gamedevu...

Tworzenie gier na platformę Android 4 - książka
Tworzenie gier na platformę Android 4 - książka
J. F. DiMarzio
Helion

Stwórz wciągającą grę na platformę Android!

System operacyjny Android podbił rynek smartfonów, a obecnie uczestniczy w walce o panowanie na tabletach. Swoją pozycję zawdzięcza niezwykle intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, szerokim możliwościom dostosowania do własnych potrzeb, genialnej wręcz integracji z usługami firmy Google oraz niewyobrażalnej ilości dostępnych aplikacji...

Access 2010 PL. Biblia - książka
Access 2010 PL. Biblia - książka
Michael R. Groh
Helion

Kompendium wiedzy dla każdego użytkownika!

Błyskawiczny dostęp do kluczowych informacji, sprawne zarządzanie potokiem nowych danych oraz gwarancja ich bezpieczeństwa to klucze, bez których żadne przedsiębiorstwo nie ma szans odnieść sukcesu. Najnowsze wydanie aplikacji Microsoft Access 2010 wprowadza wiele usprawnień w tym zakresie. Przekonaj się, jaki potencjał kryje ten niesamowity produkt...

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry - ebook/pdf
UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - poradnik do gry - ebook/pdf
Marcin 'jedik' Terelak
GryOnline

Poradnik poświęcony grze Ufo: Bitwa o Marsa przeznaczony jest dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z serią gier o walkach z Obcymi. Zawiera opis interfejsu, rady dotyczące strategii oraz taktyki, rozwoju i wyposażenia oddziału oraz zwięzłą solucję.

Skrócona wersja spisu treści:
-Wstęp
-Ekrany gry
-[Ekrany gry] Ekran bazy
-[Ekrany gry] Ekran podsumowania
-[Ekrany gry] Ekran nauki
-[Ekrany gry] Ekran produkcji
-[Ekrany gry] Ekran magazynu
-[Ekrany...








Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces - książka
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces - książka
Chad Mureta
Helion

Twój drogowskaz do sukcesu!

Rynek aplikacji dla urządzeń mobilnych oferuje pole nieograniczonych możliwości. Tylko z samych sklepów z aplikacjami na urządzenia pracujące w systemach iOS i Android pobrano ich już ponad 21 miliardów kopii. Według prognoz w najbliższych latach rynek ten będzie w stanie wygenerować 30 miliardów dolarów zysku rocznie. Te liczby robią wrażenie! Zastanawiasz się...

HTML5 Canvas. Receptury - książka
HTML5 Canvas. Receptury - książka
Eric Rowell
Helion

Ponad 80 receptur prezentujących użycie elementu canvas, które zrewolucjonizują strony WWW!

HTML5 szturmem zdobywa rynek stron (a w zasadzie już aplikacji) WWW. Co sprawia, że tak się dzieje? Ogrom nowych funkcji, które otwierają przed projektantami nowe możliwości. Usługi geolokalizacyjne, lokalne przechowywanie plików lub obsługa plików multimedialnych to tylko niektóre z nich...

Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta - ebook/pdf
Pokémon GO. Ukryte oblicze Twojego miasta - ebook/pdf
Łukasz Pikaczowsky
Helion
  • Nie wiesz, co się stało z Twoimi znajomymi i dlaczego nagle są tacy zajęci?
  • Obserwujesz stada ludzi pędzących przez miasto ze smartfonami w dłoniach?
  •  Chcesz ich zrozumieć, a może nawet do nich... dołączyć?

Ta książka jest dla Ciebie!

Uwaga! Pokémony opanowały świat! Aplikacja Pokémon GO przebojem wdarła się na rynek fabularnych gier miejskich i dokonała rzeczy, która do tej pory wydawała się po prostu niemożliwa —...

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III - ebook/pdf
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III - ebook/pdf
Steve Krug
Helion

Zdobądź użytkowników dzięki UX!

Rynek stron internetowych i aplikacji jest nasycony do granic możliwości. Użytkownicy mogą wybierać spośród setek produktów spełniających ich potrzeby. Jak sprawić, żeby wybrali właśnie Twoją witrynę lub aplikację? Jak przebić się na trudnym rynku i odnieść sukces? Na te pytania znajdziesz wiele odpowiedzi, ale najprostsza składa się z dwóch liter — UX...

Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II - książka
Aditya Ravi Shankar
Helion

HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane...

Internet. Globalne gry. Global Games - ebook/pdf
Internet. Globalne gry. Global Games - ebook/pdf
Agnieszka Gryszczyńska, Grażyna Szpor
C. H. Beck

Naukowe zaangażowanie w rozwiązywanie aktualnych problemów bywa trudne do pogodzenia z wymogami obiektywizmu i nieulegania emocjom w badaniach. Jako teoretyczne wsparcie podejmowania takich wyzwań i zachowania dystansu rozpatrzyć warto kategorię gier.

Gry analizować można z różnych perspektyw:

  • Pierwsza to rozwój rynku gier komputerowych i e-sportu.
  • Druga to grywalizacja, strategia wykorzystania elementów gier w niezwiązanych z grami celach:...

Tworzenie aplikacji dla systemu Windows 8. Zaprojektuj, napisz i opublikuj swoją aplikację - książka
Tworzenie aplikacji dla systemu Windows 8. Zaprojektuj, napisz i opublikuj swoją aplikację - książka
Rafał Madycki, Michał Guzowski, Maciej Jaskólski
Helion

Aplikacje dla systemu Windows 8 - podejmij wyzwanie!

  • Jak pisać aplikacje dla systemu Windows 8 z wykorzystaniem API Windows Runtime?
  • Jak stworzyć pożądane opcje i nadać aplikacji wygląd zgodny z zasadami nowoczesnego stylu projektu Microsoft?
  • Jak wykorzystać usługi online i opublikować aplikację w sieci?

Tworzenie aplikacji dla nowego systemu operacyjnego firmy Microsoft to całkiem ciekawa (a czasem także intratna) perspektywa dla programistów...

J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II - książka
J2ME. Praktyczne projekty. Wydanie II - książka
Krzysztof Rychlicki-Kicior
Helion

Naucz się efektywnie wykorzystywać możliwości oferowane przez J2ME!

  • Zainstaluj najnowszą wersję środowiska Java ME SDK
  • Poznaj zasady tworzenia aplikacji mobilnych
  • Rozwiń swoje umiejętności w oparciu o praktyczne projekty z wykorzystaniem J2ME

J2ME, czyli Java 2 Micro Edition, to uproszczona wersja platformy Java, opracowana przez firmę Sun Microsystems specjalnie dla potrzeb programowania urządzeń przenośnych...

Android w praktyce - książka
Android w praktyce - książka
Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler
Helion

Najlepsze techniki programowania na Androida w zasięgu ręki!

Nietrudno jest znaleźć informacje potrzebne do stworzenia pierwszej aplikacji na Androida. Ale co dalej? Im głębiej zanurzymy się w świat urządzeń mobilnych, tym częściej trafiać będziemy na pułapki i ślepe uliczki. Na ratunek przychodzi książka 'Android w praktyce'. Nie znajdziesz tu jednak żadnych banalnych informacji...


Programowanie gier. Kompendium - książka
Programowanie gier. Kompendium - książka
Bruno Miguel Teixeira de Sousa
Helion
Książka 'Programowanie gier. Kompendium' dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.

Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe...

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych - książka
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych - książka
Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Helion

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić...

Tworzenie gier internetowych. Receptury - książka
Tworzenie gier internetowych. Receptury - książka
Evan Burchard
Helion

Najlepsze przepisy na gry w przeglądarce!

Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy...

Vademecum hakera. Edycja plików binarnych - książka
Vademecum hakera. Edycja plików binarnych - książka
Damian Daszkiewicz
Helion

Zobacz jak wyglądają programy od środka

Większość dostępnych obecnie aplikacji pozwala użytkownikowi dokonywać rozmaitych modyfikacji: od zmian wyglądu i dodawania nowych ikon począwszy, na zapisywaniu własnych makrodefinicji skończywszy. Nie zawsze to wystarcza. Żeby naprawdę zmusić program do działania zgodnie z naszymi oczekiwaniami, trzeba wejść nieco głębiej w jego kod.

Dzięki tej książce poznasz wiele technik...

OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone a i iPada - książka
Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone a i iPada - książka
Todd Moore
Helion

Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!

Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu - wszystko to sprawia, że gry na iPhone...a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery...


Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Ewa Ross, Jacek Ross
Helion

Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

  • Poznaj środowisko pracy
  • Naucz się tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych...

Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Unity i C#. Podstawy programowania gier - książka
Ewa Ross, Jacek Ross
Helion

Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity!

  • Poznaj środowisko pracy
  • Naucz się tworzyć sceny
  • Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje...