Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00077 003701 22762838 na godz. na dobę w sumie

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - książka
Magdalena Jaciow, Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny
Onepress
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce. prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki) Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i 'przewodnikiem' po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam. doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki) MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku. ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku. AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zachowania konsumentów - ebook/epub
Zachowania konsumentów - ebook/epub
Małgorzata Bartosik Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego...
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf
Wiedza ekonomiczna konsumentów a racjonalność ich zachowań - ebook/pdf
Aleksandra Burgiel, Ewa Kieżel
C. H. Beck

Praca zawiera analizy danych opisujących współczesnego polskiego konsumenta, z uwzględnieniem zdobywanej i wykorzystywanej przez niego wiedzy, oraz nowych trendów w jego zachowaniach. Informacje te mają zasadnicze znaczenie dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu firm handlowych, usługowych, a także produkcyjnych, oni bowiem na co dzień podejmują decyzje wymagające aktualnej...


Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej. Studium ekonomii prawa - ebook/pdf
Obowiązki informacyjne a zachowania konsumentów na rynku energii elektrycznej. Studium ekonomii prawa - ebook/pdf
Marzena Czarnecka
C. H. Beck

Dynamiczny rozwój rynku w Polsce, w tym dokonujące się zmiany na rynku energii elektrycznej, wzrost konkurencji na tym rynku a jednocześnie kształtowanie się nowoczesnego społeczeństwa konsumpcyjnego, społeczeństwa masowej konsumpcji stwarzają zapotrzebowanie na analizy zachowań konsumentów, ich determinant, w tym w odniesieniu do rynku energii elektrycznej. Praca dr Marzeny Czarneckiej stanowi udaną identyfikację...

Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
C.H. Beck (uprz)

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań...

Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - ebook/pdf
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów.

Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań współczesnego (nowego) konsumenta...

Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Onepress

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do 'innego' świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów...



Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego - ebook/pdf
Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego - ebook/pdf
Tomasz Zalega
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Analiza teorii dotyczących zarówno konsumpcji, jak i wyniki badań własnych, wykorzystujących metodę wywiadów bezpośrednich wśród konsumentów wybranych miast Polski, miały istotny wpływ na całokształt problematyki tej monografii, która dotyczy kształtowania się konsumpcji w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego. W pracy starano się przedstawić tendencje ogólne...

Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Agnieszka Kacprzak
C. H. Beck

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń...





Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Marketing doświadczeń w Internecie - ebook/pdf
Agnieszka Kacprzak
C. H. Beck

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej:

  • opisuje możliwości zastosowania poszczególnych modułów marketingu doświadczeń...





Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Beata Gotwald
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji...

Instytucje rynku farmaceutycznego - ebook/pdf
Instytucje rynku farmaceutycznego - ebook/pdf
Rafał Stankiewicz, Tomasz Niedziński, Krzysztof Kumala, Michał Jabłoński, Marcin Pieklak, Mateusz Mądry, Jacek Piecha
Wolters Kluwer
Rafał Stankiewicz doktor habilitowany nauk prawnych, pracownik Instytutu Nauk Prawno-Administracyjnych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, członek Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych; wspólnik w kancelarii prawnej; członek Krajowej Rady Radców Prawnych; członek Rady Pro-
gramowej Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji Krajowej Rady Radców Prawnych; specjalista w zakresie prawa farmaceutycznego oraz ochrony...











Zachowania rynkowe mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza analiza scenariusze rozwoju - ebook/pdf
Zachowania rynkowe mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza analiza scenariusze rozwoju - ebook/pdf
Izabella Steinerowska-Streb
C. H. Beck

W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zachowań: inercyjne i kongruentne. Wyróżnikami książki są:

  • kompleksowe, dyskursywne spojrzenie na problematykę zachowań rynkowych...



Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości...


Filozofia i metodologia nauk ekonomicznych - ebook/epub
Filozofia i metodologia nauk ekonomicznych - ebook/epub
Jan Burnewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Filozofia i metodologia nauk ekonomicznych to unikatowa monografia ekonomiczna, w której prof. dr hab. Jan Burnewicz kompleksowo wyjaśnia, skąd się bierze prawda o prawidłowościach życia gospodarczego. Przedstawia systematyzację ewoluującej w czasie metodologii badań ekonomicznych, a także charakterystykę istoty najważniejszych metod oraz instrumentów wyjaśniania ekonomicznych tajemnic...
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych...

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - ebook/pdf
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako
C. H. Beck

Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych...

Szkice o antyku T 5. Antyczne techniki perswazyjne - ebook/pdf
Szkice o antyku T 5. Antyczne techniki perswazyjne - ebook/pdf
Edyta Gryksa, Patrycja Matusiak
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Piąty tom Szkiców o antyku, poświęcony jest zagadnieniom związanym z antycznymi technikami perswazyjnymi.  Zawiera 11 artykułów artykułów omawiających temat z uwzględnieniem interpretacji ikonografii i literatury - zarówno antycznej, jak i współczesnej.

Publikacja adresowana jest do osób interesujących się antykiem i jego recepcją w czasach późniejszych, m.in. filologów klasycznych...

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - ebook/pdf
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R - ebook/pdf
Andrzej Bąk
C. H. Beck

Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych...

Podatek dochodowy od osób prawnych. Komentarz - ebook/pdf
Podatek dochodowy od osób prawnych. Komentarz - ebook/pdf
Aneta Nowak-Piechota, Aleksandra Krajewska, Jakub Żurawiński
Wolters Kluwer
Adam Mariański doktor habilitowany nauk prawnych, profesor nadzwyczajny w Katedrze Materialnego Prawa Podatkowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego; doradca podatkowy, adwokat, partner zarządzający w Mariański Group Kancelarii Prawno-Podatkowej; współpracownik Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych; członek zarządu polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Podatkowego (International Fiscal Association);...















Gospodarka doświadczeń - ebook/epub
Gospodarka doświadczeń - ebook/epub
Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gospodarka doświadczeń koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie racjonalnych przesłankach...
Skarga kasacyjna. Zażalenie do Sądu Najwyższego na podstawie art. 394(1) § 1(1) k.p.c. - ebook/pdf
Skarga kasacyjna. Zażalenie do Sądu Najwyższego na podstawie art. 394(1) § 1(1) k.p.c. - ebook/pdf
Olga Maria Piaskowska, Krzysztof Sadowski, Dariusz Kotłowski
Wolters Kluwer
Dariusz E. Kotłowski - doktor nauk prawnych; adwokat; wykładowca akademicki; autor i współautor ponad stu publikacji z zakresu prawa cywilnego, postępowania cywilnego i organizacji wymiaru sprawiedliwości; członek Polskiego Towarzystwa Legislacji.
Adam Ablewicz radca prawny; starszy radca i wicedyrektor Departamentu Zastępstwa Procesowego Prokuratorii Generalnej Skarbu Państwa; autor wielu publikacji z zakresu prawa cywilnego oraz administracyjnego...






Psychologia konsumenta - ebook/epub
Psychologia konsumenta - ebook/epub
Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji...
Między dobrobytem a szczęściem. Eseje z filozofii ekonomii - ebook/epub
Między dobrobytem a szczęściem. Eseje z filozofii ekonomii - ebook/epub
Marcin Gorazda, Tomasz Kwarciński
Copernicus Center Press

 

Czy istnieje ekonomia wolna od wartości? Dlaczego ekonomiści nie mogą przewidzieć kryzysów ekonomicznych? Czy bogacąc się będziemy szczęśliwsi? 

Między dobrobytem a szczęściem to intrygujące wprowadzenie w świat filozoficznych dyskusji, a czasem wręcz sporów nad ekonomią. Autorzy udowadniają, że celem badań ekonomicznych jest przyczynienie się do rozwoju społeczności i dobrobytu ludzi...

Nostalgia w zarządzaniu marką - ebook/pdf
Nostalgia w zarządzaniu marką - ebook/pdf
Magdalena Grębosz-Krawczyk prof. PŁ
C. H. Beck

Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były popularne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie lub nawet przed urodzeniem konsumenta.

Ludzie chętnie wracają do produktów i marek znanych z przeszłości, zgodnie ze stwierdzeniem z filmu 'Rejs': mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. W konsekwencji charakterystyczne dla rynku klienta indywidualnego...

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych - ebook/pdf
Maria Królikowska-Olczak, Beata Pachuca-Smulska, Wioleta Baranowska-Zając, Magdalena Brodawka, Szymon Michał Buczyński, Anna Chodorowska, Katarzyna Ciućkowska-Leszczewicz, Anna Franusz, Katarzyna Frączak, Anna Górczyńska, Anna Górska, Michał Hejbudzki, Maria Jasińska, Agnieszka Korzeniowska-Polak, Jerzy Krzynówek, Jacek Kudła, Ewa Lewandowska, Sylwia Łazarewicz, Agnieszka Malarewicz-Jakubów, Kamil Olczak, Irena Ozimek, Wiesław Pływaczewski, Natalia Przeździecka-Czyżewska, Jakub Rzymowski, Agata Sobusiak, Edyta Sokalska, Renata Tanajewska, Magdalena Zielińska, Jakub Jan Zięty
C. H. Beck

Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji...

Podmioty uprawnione do środków OFE - ebook/pdf
Podmioty uprawnione do środków OFE - ebook/pdf
Radosław Pacud
Self Publishing

Szczegółowy raport prawno-ekonomiczny ukazujący problematykę OFE i planów zreformowania systemu ubezpieczeń społecznych. Analizuje stan prawny na wrzesień 2013 i ukazuje możliwe scenariusze zmian prawnych z uwzględnieniem zarówno interesu członków OFE jak i Skarbu Państwa.

O autorze:

dr hab. Radosław Pacud – Kierownik Katedry Rynku Ubezpieczeniowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach...

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej - ebook/epub
Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej - ebook/epub
red. Bartosz Szczechowicz
Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja, a także kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w sobie treści, które w tradycyjnym systemie kształcenia przekazywane są w ramach dwóch komplementarnych względem siebie, ale jednak odrębnych przedmiotów: Ekonomii i Ekonomiki turystyki i rekreacji.
Autorzy w ramach jednej publikacji zebrali niezbędną studentom ogólną wiedzę ekonomiczną...

Rozwój teorii organizacji. Od systemu do sieci - ebook/epub
Rozwój teorii organizacji. Od systemu do sieci - ebook/epub
Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak
MT Biznes

Książka Rozwój teorii organizacji stanowi pierwszą w polskiej literaturze intelektualnie błyskotliwą i współczesną syntezę teorii organizacji. Na 140 stronach autorzy przedstawiają „subiektywną opowieść” o historii rozwoju teorii organizacji, próbując odpowiedzieć na pytanie, „dlaczego (i po co) w teorii organizacji pojawiały się kolejne koncepcje czy szkoły naukowe i w jaki sposób wzbogacały one możliwości opisu i zrozumienia...



Franchising - uwarunkowania i perspektywy rozwoju - ebook/epub
Franchising - uwarunkowania i perspektywy rozwoju - ebook/epub
Alicja Antonowicz
Novae Res
Fragment z recenzji prof. dr hab. Barbary Dobiegały-Korony:

Problematyka form kooperacji przedsiębiorstw jest współcześnie bardzo ważna. Migracja kapitału i innych zasobów nasila się wraz z rozwojem procesów integracji i globalizacji. Dlatego podjęty w niniejszej książce temat uwarunkowań współpracy opartej na umowie franchisingowej mieści się w nurcie bardzo aktualnych światowych dociekań naukowych...

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Etyka w administracji publicznej - ebook/pdf
Etyka w administracji publicznej - ebook/pdf
Iwona Bogucka, Tomasz Pietrzykowski
Lexis Nexis

Etyka w administracji publicznej to podręcznik, w którym Autorzy dokonali analizy aspektów etycznych pracy urzędnika administracji publicznej oraz najważniejszych standardów i wartości wiązanych z pełnioną przez niego funkcją społeczną. Omawiane zagadnienia wskazują przenikanie się wymogów stawianych urzędnikom przez prawo i zasady etyki zawodowej.

Praca jest napisana jasnym i zrozumiałym językiem...

Narodowy zasób archiwalny i archiwa. Komentarz - ebook/pdf
Narodowy zasób archiwalny i archiwa. Komentarz - ebook/pdf
Marek Konstankiewicz, Adrian Niewęgłowski
Wolters Kluwer
Marek Konstankiewicz doktor nauk humanistycznych w zakresie historii; historyk, archiwista i administratywista; adiunkt w Zakładzie Archiwistyki i Nauk Pomocniczych Historii w Instytucie Historii Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wcześniej pracownik Archiwum Państwowego w Lublinie; autor kilkudziesięciu prac naukowych, m. in. z zakresu prawa archiwalnego...












Badania operacyjne z wykorzytsaniem WinQSB - ebook/pdf
Badania operacyjne z wykorzytsaniem WinQSB - ebook/pdf
Dariusz Siudak
C. H. Beck

W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to:

- programowanie liniowe,

- zagadnienia transportowe,

- modele gospodarki zapasami,

- gry decyzyjne i analiza decyzji,

- łańcuchy Markowa.

Każde z prezentowanych zagadnień zawiera krótki wykład teoretyczny oraz przynajmniej jeden przykład numeryczny w postaci...