Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00156 002673 21538662 na godz. na dobę w sumie

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski
Edgard
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!Dzięki lekturze poradnika:- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkinguDziałaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!O autorze:Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.
Wszystkie kategorie Tylko praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Jason Falls, Erik Deckers
Onepress
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów...



Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Catherine Seda
Helion
W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci

Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie...

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf
Jamie Turner, Reshma Shah
Onepress

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach...






Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Damian Sałkowski
Laurum
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie...
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Grzegorz Miłkowski
Onepress

Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem...

Google+ dla biznesu - książka
Google+ dla biznesu - książka
Chris Brogan
Onepress

Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi...



Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Björn Lundén, Ulf Svensson
BL Info Polska
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie...

Marketing dla coacha  - ebook/pdf
Marketing dla coacha - ebook/pdf
Marcin Kowalik
Self Publishing

Dla wielu coachów Internet jest najstabilniejszym i najbardziej opłacalnym źródłem nowych klientów. Aby jednak czerpać z marketingu internetowego jak najwięcej i zminimalizować ryzyko niepowodzenia indywidualnych kampanii online, warto dywersyfikować źródła nowych klientów pochodzących z sieci.

Co to oznacza? Coach, lub osoba odpowiedzialna za jego marketing internetowy, powinna najpierw zlokalizować miejsca w sieci...






Marketing w twojej firmie - ebook/epub
Marketing w twojej firmie - ebook/epub
Norbert Oruba
MT Biznes

Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.

Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele...




Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Jeanniey Mullen, David Daniels
Helion



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Mark Jeffery
Onepress

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji...

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Dave Patten
Onepress
  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach...

Rewolucja z Marketing Automation - ebook/epub
Rewolucja z Marketing Automation - ebook/epub
Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rewolucja z Marketing Automation przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: - zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, - dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, - automatyzacji procesów, - usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Marketing hotelowy - praktycznie - ebook/epub
Agata Adaszyńska
Ridero

Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biura podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce...

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
Marcin Kowalik
E-bookowo
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych...
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Paweł Sala
Wydawnictwo Psychoskok


„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł...



Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - ebook/epub
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? - ebook/epub
Robert Stępowski
ROSTER

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:

- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?

- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?

- Jak skutecznie promować miasto?

- Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?

- Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku...

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
redakcja: Konrad Pankiewicz
Helion

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań...
















Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Marketing w erze technologii cyfrowych - ebook/epub
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Bogdan Gregor
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami...
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes - książka
Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes - książka
Jay Conrad Levinson
Onepress

Zastosuj taktykę partyzancką w promowaniu swojej firmy

  • Zaplanuj działania marketingowe
  • Znajdź partnerów, którzy pomogą Ci w promocji
  • Wykorzystaj potencjał Internetu
  • Zadbaj o wizerunek swojego przedsiębiorstwa

Partyzanci i marketing? Co wspólnego może mieć jedno z drugim? Wbrew pozorom wiele. Poznawaliśmy już możliwości zastosowania w marketingu nauk wybitnych strategów wojennych dowodzących ogromnymi armiami...

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Liana Evans
Helion

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...