Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00218 003282 21534344 na godz. na dobę w sumie

E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka

E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka
Amber Mac
Onepress
Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują. Steve Chen, współtwórca YouTube Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może. Guy Kawasaki, autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie. Tony Robbins, znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca Lubię to! Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania. Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili! Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek. Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych. Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych. Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów. Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory. Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki. Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Liana Evans
Helion

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...

Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka
Jeanette McMurtry
Septem

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem...

Przechytrzyć social media - książka
Przechytrzyć social media - książka
Evan Bailyn
Helion

Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci...

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka
John Lovett
Helion

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość...



Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - ebook/pdf
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - ebook/pdf
red. Krystyna Doktorowicz
Uniwersytet Śląski

'Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro-...

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - książka
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - książka
Clara Shih
Helion

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera...















Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Wojciech Gustowski
Novae Res

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu...

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
Marcin Kowalik
E-bookowo
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych...
Internet. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV - książka
Internet. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV - książka
Maria Sokół, Piotr Rajca
Helion

Twój przewodnik po świecie niezmierzonych możliwości Internetu!

  • Jak wyszukiwać potrzebne informacje?
  • Jak korzystać z poczty elektronicznej?
  • Jak komunikować się ze znajomymi?

Jak bez wychodzenia z domu nabyć aktualne wydanie dziennika, zapłacić wszystkie rachunki w swoim banku, kupić wymarzoną lodówkę czy spotkać się z przyjaciółmi mieszkającymi za granicą? Oczywiście to wszystko...

Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Jeanniey Mullen, David Daniels
Helion



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego...

Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III - książka
Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III - książka
Matthew A. Russell, Mikhail Klassen
Helion

Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują media społecznościowe. Są źródłem informacji, które, właściwie spożytkowane, mogą przynieść niezły dochód. Mogą też dać odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez naukowców z różnych branż...

Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci - książka
Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci - książka
Artur Kurasiński, Nikola Kucharska, Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
Helion

Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty...

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych - ebook/epub
Tomasz Reich
Słowa i Myśli
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.
W obronie społeczeństwa otwartego - ebook/epub
W obronie społeczeństwa otwartego - ebook/epub
George Soros
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Pasjonująca obrona otwartego społeczeństwa, wolności akademii i mediów, a także praw człowieka. Na ile państwa powinny kontrolować działalność mediów społecznościowych? Co zrobić z rozwojem technologicznym w sferze kontroli obywatelek i obywateli, który w rękach opresyjnych reżimów, może być zagrożeniem dla wolności? Jak należałoby zreformować Unię Europejską, by lepiej służyła jej mieszkankom i mieszkańcom oraz...
Praca głęboka. Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza - audiobook
Praca głęboka. Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza - audiobook
Cal Newport
Studio Emka

W Pracy głębokiej ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program systematycznych ćwiczeń...

Kiedy przyjaźń rani. Jak radzić sobie z przyjaciółmi, którzy zdradzają - książka
Kiedy przyjaźń rani. Jak radzić sobie z przyjaciółmi, którzy zdradzają - książka
Jan Yager
Sensus

Zrozum toksyczne relacje między ludźmi

  • Poznaj 21 typów negatywnych przyjaciół -- m.in. Pijawkę, Malkontenta, Łamacza Obietnic i Naśladowcę
  • Dowiedz się, w jaki sposób rozpoznać destrukcyjnych przyjaciół oraz jak znaleźć tego idealnego
  • Naucz się utrzymywać dobre relacje w miejscu pracy
  • Odkryj, jak przestać obsesyjnie rozmyślać na temat nieudanej przyjaźni

Z niektórymi przyjaciółmi nie potrzebujesz wrogów

'Przyjaciel na...

Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III - książka
Tworzenie stron WWW. Kurs. Wydanie III - książka
Radosław Sokół
Helion

Śmiało wkrocz w świat technologii internetowych

  • Poznaj podstawy tworzenia stron WWW
  • Naucz się praktycznego stosowania języka HTML
  • Dowiedz się, jak udostępnić swoją stronę w sieci

Internet wdarł się przebojem w nasze codzienne życie. Trudno dziś znaleźć poważną firmę, która nie dysponowałaby choć prostą stroną WWW. Rzadko też można spotkać osobę, która nie korzystałaby z poczty elektronicznej lub któregoś z popularnych...

Instagram. Bez filtra - ebook/epub
Instagram. Bez filtra - ebook/epub
Sarah Frier
Wydawnictwo JK

Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Serwisy społecznościowe dla seniorów - książka
Serwisy społecznościowe dla seniorów - książka
Michał Makaruk
Helion
  • Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać
  • Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach
  • Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych
  • Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego

Odśwież stare znajomości i nawiąż nowe - przez internet!

Internet wdarł się w nasze życie niczym prawdziwy huragan i niemal wszystko da się już załatwić...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - książka
Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk
Helion
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie...







Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf
Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf
John Jantsch
MT Biznes

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów...

Siła pozytywnych opinii - audiobook
Siła pozytywnych opinii - audiobook
John Jantsch
MT Biznes Sp. z o.o.

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów...







E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka
Michał Łebkowski
Helion

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium...


Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - książka
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - książka
Arkadiusz Podlaski
Helion
Sprawdź swoją wiedzę z SM! Rozwiąż quiz, na zwycięzców czeka nagroda »



Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy...

Oz - ebook/epub
Oz - ebook/epub
Maxime Chattam
Sonia Draga

Po długiej i niebezpiecznej żegludze statek dobija do brzegów Europy. Powitanie na starym kontynencie jest tragiczną niespodzianką dla Przymierza Trojga. Tu dzieci nie mają żadnych praw, są niewolnikami w kopalniach, służącymi, a przede wszystkim bezlitośnie wykorzystywanym źródłem mocy – ich krew służy do produkcji eliksiru… Świadomi zagrożenia członkowie Przymierza Trojga podstępem docierają do Luwru...

Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Komunikowanie polityczne 2.0 - ebook/pdf
Łukasz Przybysz
Aspra

Tom 22. serii 'Media początku XXI wieku' wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

'Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów...





Misja 5 z 9. Pracownik czy przedsiębiorca? Do czego jesteś powołany? - audiobook
Misja 5 z 9. Pracownik czy przedsiębiorca? Do czego jesteś powołany? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Być może wciąż wahasz się, czy powinieneś prowadzić własną firmę, co jest związane ze sporym ryzykiem, czy może jednak pracować na bezpiecznym etacie?

 

Nieodkryte powołanie zawodowe sprawia, że czujemy niepewność, lęk, nie wiemy, co chcemy robić w życiu. A przecież życie na ziemi jest krótkie... Zbyt krótkie, żeby czuć się nieszczęśliwym, robiąc coś, do czego nie jesteśmy predysponowani...

Antisocial media. Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji - ebook/epub
Antisocial media. Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji - ebook/epub
Siva Vaidhyanathan
WAB

Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji.

Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten 'największy na świecie system inwigilacji' gromadzi dane o...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe - książka
Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe - książka
Jonathan LeBlanc
Helion

Jedyny podręcznik o platformie OpenSocial!

Serwisy społecznościowe w zasadzie z dnia na dzień opanowały Internet. Mówią o nich wszyscy i korzystają z nich wszyscy! Przez krótki okres używały ich tylko osoby prywatne, jednak błyskawicznie ich potencjał dostrzegły także firmy. Jest to dla nich najprawdopodobniej najlepszy kanał komunikacji z klientami. Dlatego podczas tworzenia nowych rozwiązań czy nowych serwisów warto rozważyć...