Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00119 004322 21714837 na godz. na dobę w sumie

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - ebook/pdf

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - ebook/pdf
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - ebook/pdf
Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek-20%
Onepress
Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: 'Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?'. 'Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu'. Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw. Skąd to się bierze? Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu? Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją. W książce znajdziesz odpowiedź na pytania: Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność? Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy? Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników? Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych? Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług? Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - książka
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - książka
Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek-20%
Onepress

Perfekcyjnie, jak to w korporacji

Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy...

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - audiobook
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - audiobook
Dagmara Mielczarek, Łukasz Kuciński-20%
Helion

Perfekcyjnie, jak to w korporacji

Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy...

Jak tworzyć produkty i usługi - ebook/pdf
Jak tworzyć produkty i usługi - ebook/pdf
Agnieszka Mróz-20%
Cztery Głowy
W tytule 'Jak tworzyć produkty i usługi' Agnieszka Mróz projektantka usług odczarowuje proces design thinking. Krok po kroku zapoznasz się z jego poszczególnymi etapami, otrzymasz wskazówki, jak zastosować design thinking w swojej codziennej pracy, oraz praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Nauczysz się tworzyć ofertę...
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook/epub
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook/epub
Marcin Chłodnicki-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi...


Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - ebook/pdf
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - ebook/pdf
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński-20%
Onepress

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom...

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - książka
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - książka
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński-20%
Onepress

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom...

Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim - ebook/pdf
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim - ebook/pdf
Małgorzata Mitoraj-Jaroszek-20%
Onepress

Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu

Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny 'zasób' firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób...

Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim - książka
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim - książka
Małgorzata Mitoraj-Jaroszek-20%
Onepress

Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu

Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny 'zasób' firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka-20%
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - książka
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - książka
Harvard Business Review-20%
Onepress

Spójrz na problem oczami innych ludzi!

Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi...

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - audiobook
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - audiobook
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński-20%
Helion

Design thinkingto metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna...

Nawiązanie stosunku pracy - ebook/pdf
Nawiązanie stosunku pracy - ebook/pdf
Przemysław Ciszek-20%
C. H. Beck

Umowa o pracę to podstawowy dokument towarzyszący zatrudnianiu pracowników. Zapisy niektórych postanowień umowy, jak np. miejsce wykonywania pracy, wynagrodzenie, czas pracy, mogą budzić liczne wątpliwości, gdy pracodawca:

  • wprowadza elastyczny sposób zatrudnienia pracownika,
  • wysyła pracownika do pracy za granicę,
  • wypłaca wynagrodzenie w innej walucie.

W publikacji znajduje się gotowy wzór umowy o pracę wraz z propozycjami jej modyfikacji...

1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników - książka
Ken Blanchard, Bob Nelson-20%
Onepress

Wydobądź ze swoich pracowników wszystko, co najlepsze

  • Naucz się motywować ludzi i zespoły
  • Rozwijaj kompetencje pracowników
  • Jasno określaj cele i zadania

Największym atutem przedsiębiorstwa nie jest majątek, produkty i zasoby finansowe -- są nim pracownicy. Bez nich upadnie każdy, nawet najdoskonalszy i najlepiej finansowany projekt. Firmy, w których pracownicy są odpowiednio traktowani...



5S - zrób to sam - ebook/epub
5S - zrób to sam - ebook/epub
Katarzyna Kaczmarska-20%
Etena

5S to Twoje nowe narzędzie pracy w doskonaleniu działania organizacji i zwiększeniu jej efektywności. Wszystko oparte na najlepszych rozwiązaniach wymyślonych i sprawdzonych w kraju Kwitnącej Wiśni.

Poradnik '5S - zrób to sam' to zbiór cennych wskazówek, dzięki którym dowiesz się:

  • na czym polega metoda 5S,
  • jak wdrożyć 5S w organizacji,
  • w jaki sposób motywować pracowników do współpracy...

Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone - książka
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących. Wydanie 4 rozszerzone - książka
Angelika Śniegocka-20%
Onepress

Szukasz po prostu pracy czy szukasz pracy marzeń?

Rynek pracy zmienia się. Raz mamy do czynienia z rynkiem pracodawcy, kiedy o jedno stanowisko ubiega się kilkadziesiąt, czasem nawet kilkaset osób, innym razem z rynkiem pracownika. Od jakiegoś czasu szala przechyla się w tę drugą stronę - większość firm ma problemy ze znalezieniem odpowiednich ludzi. Wydaje się więc, że nie ma nic prostszego...


Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi - książka
Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi - książka
Zyta Machnicka-20%
Onepress

Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >>


Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś

Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy...


Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - książka
Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku - książka
Tendayi Viki, Dan Toma, Esther Gons-20%
Onepress

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji...

Praca zespołowa – tworzenie, formy działania, korzyści i budowa zespołu - ebook/pdf
Praca zespołowa – tworzenie, formy działania, korzyści i budowa zespołu - ebook/pdf
Beata Szyczak-20%
Wiedza i Praktyka

Najefektywniejsze wykorzystanie potencjału poszczególnych pracowników gwarantuje zorganizowanie ich w zespół. Lektura niniejszej publikacji podpowie Ci, jak zwiększyć efektywność pracy indywidualnej przez współpracę zespołową, jak wykorzystać jej efekty i w jaki sposób zbudować zespół?

360 stopni. System ocen pracowniczych - książka
360 stopni. System ocen pracowniczych - książka
Richard Lepsinger, Anntoinette D. Lucia-20%
Onepress

Sprawny HR kontra odpływ pracowników

  • Wypróbowane sposoby poprawiania efektywności pracowników
  • Pomoc specjalistów podczas identyfikacji wzorców zachowań
  • Trafny wybór metody przeprowadzania oceny (wywiad czy kwestionariusz, własny czy wtórny?)
  • Najefektywniejsze strategie zarządzania procesem oceny

Sprawne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się koniecznością w rzeczywistości wolnorynkowej...

Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking - ebook/epub
Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking - ebook/epub
Tom Kelly, David Kelly-20%
MT Biznes

Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.

Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów...





Agile. Zwinne zarządzanie - ebook/pdf
Agile. Zwinne zarządzanie - ebook/pdf
Ewa Błaszczak-20%
Ewa Błaszczak

Zapanowała moda na Agile. Czy będzie ulotna jak promocja przykrótkich spodni do garnituru lub butów z kwadratowymi noskami? Nie. Skąd ta pewność? Ponieważ AGILE to nie nowość. To elastyczne, kreatywne podejście do realizacji projektów, do wykonywania zadań - po prostu do pracy. AGILE nie jest też modą - jest koniecznością. Ponieważ elastyczne podejście, ciągłe dopasowywanie się...

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - książka
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - książka
David D. Dubois, William J. Rothwell-20%
Onepress

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR

  • Metody pomiaru kompetencji
  • System wynagradzania oparty na kompetencjach
  • Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA

Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR?
Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych...

Skończ z okresową oceną pracowników - ebook/epub
Skończ z okresową oceną pracowników - ebook/epub
Lawrence Rout, Samuel A. Culbert-20%
MT Biznes

Zbyt wielu szefów uważa, iż jedynym sposobem kierowania ludźmi jest zastraszanie ich. Nic dziwnego, że tak wielu pracowników boi się wyrażać swoje opinie.

Ale wiecie co?

Wcale tak nie musi być. Oto sposób, w jaki menedżerowie mogą w końcu nauczyć się innego podejścia – przestać zastraszać pracowników i zacząć koncentrować się na tym, co mogą oni zrobić dobrze, a nie na tym...







Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy - ebook/epub
Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy - ebook/epub
Tomasz Rostkowski, Mariusz Gujski-20%
PZWL
Publikacja Zarządzanie zdrowiem w miejscu pracy została przygotowana pod redakcją dr. hab. Mariusza Gujskiego oraz dr. hab. Tomasza Rostkowskiego, prof. SGH. Monografia przedstawia interdyscyplinarne połączenie nauk o zdrowiu oraz nauk o zarządzaniu, które w sposób praktyczny przekłada się na podniesienie poziomu zdrowia pracownika wraz z osiągnięciem największej efektywności pracy w przedsiębiorstwie (zarówno publicznym...
Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Paweł Sala-20%
Wydawnictwo Psychoskok


„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł...



Prawo pracy. Wydanie 18 - ebook/pdf
Prawo pracy. Wydanie 18 - ebook/pdf
Ludwik Florek-20%
C. H. Beck

W podręczniku omówiono zagadnienia objęte uniwersyteckim kursem tego przedmiotu, zawarte w Kodeksie pracy, ustawach dotyczących prawa pracy oraz aktach wykonawczych. Dotyczą one m.in.:

  • przedmiotu, funkcji, zasad i źródeł prawa pracy,
  • powstania, zmiany oraz ustania stosunku pracy,
  • praw i obowiązków pracowników,
  • odpowiedzialności prawnej w stosunkach pracy,
  • zbiorowego prawa pracy,
  • pracowniczego ubezpieczenia społecznego...

Zatrudnianie i zwalnianie pracowników od A do Z - ebook/pdf
Zatrudnianie i zwalnianie pracowników od A do Z - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe-20%
Infor

Dobór kadr i zatrudnianie nowych pracowników jest stałym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Jest także kluczem do sukcesu, gdyż od tego zależy, jakim potencjałem dysponuje przedsiębiorstwo i jakie są możliwości jego rozwoju i konkurencyjności na rynku. Proces zatrudniania nowego pracownika jest obwarowany wieloma wymogami formalnoprawnymi. Niniejsze opracowanie ma na celu przedstawienie kolejnych etapów związanych z...

Delegowanie pracowników – po zmianach/ Poradnik Gazety Prawnej - ebook/pdf
Delegowanie pracowników – po zmianach/ Poradnik Gazety Prawnej - ebook/pdf
Mariusz Makowski-20%
INFOR

Pracodawcy, którzy wysyłają (bądź dopiero zamierzają) pracowników za granicę stają przed szeregiem kwestii, które należy wziąć pod uwagę by wyjazd pracownika odbył się zgodnie z przepisami. Prawidłowe oddelegowanie pracownika wymaga zastosowania zarówno przepisów prawa pracy, podatkowych jak i ubezpieczeniowych. Najważniejszą jednak kwestią jest to, że wobec pracownika wykonującego pracę za granicą zastosowanie będą miały...


Postawy zawodowe informatyków: jednostka, zespół, organizacja - ebook/pdf
Postawy zawodowe informatyków: jednostka, zespół, organizacja - ebook/pdf
Jerzy Rosiński-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Postawy zawodowe informatyków: jednostka, zespół, organizacja to książka interesująca z trzech perspektyw. W perspektywie publikacji naukowej jest przykładem szeroko zakrojonych badań z zakresu zachowań organizacyjnych – przynosi odpowiedzi na temat indywidualnego funkcjonowania informatyków w organizacjach. Tematyka dotycząca postaw pracowników branży IT wobec zatrudniających ich organizacji...

Zarządzanie pracownikami w małej firmie - książka
Zarządzanie pracownikami w małej firmie - książka
John Stredwick-20%
Onepress

Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że firma jest tak dobra, jak ludzie, którzy ją tworzą. Jeżeli stawiasz na niewłaściwych ludzi lub zaniedbujesz politykę kadrową, zwykle wszystko idzie źle: obowiązki nie są wykonywane, choć pracownicy zawsze mają dobre wytłumaczenia, przybywa Ci pracy, ponieważ zbyt wiele spraw musisz załatwiać samemu, a relacja rzeczywistych wyników do kosztów wynagrodzeń jest coraz gorsza...


Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf
Siła pozytywnych opinii - ebook/pdf
John Jantsch-20%
MT Biznes

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów...

Prawo pracy w spółce z o.o. Prawa i obowiązki zarządu - ebook/epub
Prawo pracy w spółce z o.o. Prawa i obowiązki zarządu - ebook/epub
-20%
Wiedza i Praktyka
Publikacja to kompendium, które zawiera omówienie praktycznych zagadnień z zakresu prawa pracy, z którymi pracodawcy mają najczęściej problemy. Przekonasz się, jakie obowiązki i prawa masz wobec pracowników. Znajdziesz tu wiele przykładów związanych z organizacją czasu pracy, zapewnieniem bezpieczeństwa w miejscu zatrudnienia oraz odpowiedzialnością materialną pracowników. Książka jest bogata w interpretacje przepisów prawa pracy...
Można sformułować umowę tak, by wypowiedzenie warunków pracy było konieczne tylko wyjątkowo - ebook/pdf
Można sformułować umowę tak, by wypowiedzenie warunków pracy było konieczne tylko wyjątkowo - ebook/pdf
Rafał Krawczyk-20%
Wiedza i Praktyka

Każdy z pracodawców prędzej lub później staje przed koniecznością przesunięcia do innej pracy już zatrudnionych pracowników. Czasem wymaga to wypowiedzenia warunków pracy, co może skończyć się w skrajnych przypadkach odejściem pracownika albo koniecznością wypłaty odszkodowania, gdy firma popełni błędy, dokonując wypowiedzenia. Można jednak tak ukształtować umowy o pracę i korzystać z ułatwień...