Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00576 013131 21061055 na godz. na dobę w sumie

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II - książka

Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II - książka
Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II - książka
Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald
Helion
Tworzenie zaskakujących efektów graficznych Jak stworzyć trójwymiarowe wykresy? Jak wykorzystać wzory matematyczne w programowaniu? W jaki sposób zastosować geometrię fraktalną do generowania grafiki? Jesteś programistą Flasha i szukasz nowych wyzwań? A może zastanawiasz się, czy matematyka, jaką poznałeś w szkole lub na studiach, może okazać się przydatna w projektach prezentacji flashowych? Jeśli chcesz stworzyć we Flashu coś nowego, świetnie się przy tym bawiąc, możesz wykorzystać w tym celu swoją wiedzę matematyczną. Fraktale, ciąg Fibonacciego, geometria trójwymiarowa, rachunek wektorowy -- to wszystko może stać się narzędziem, dzięki któremu uzyskasz zapierające dech w piersiach efekty graficzne. Książka 'Flash. Akademia matematycznych sztuczek. Wydanie II' to zbiór projektów, których twórcy w ciekawy sposób wykorzystują znane zależności matematyczne. Czytając ją, dowiesz się, jak powstają hipnotyczne efekty wirujących kształtów geometrycznych oraz jak generować fraktalne krajobrazy i figury. Poznasz możliwości wykorzystania translacji wektorowych i macierzowych do konstruowania trójwymiarowych wykresów oraz brył. Nauczysz się także uwzględniać dynamikę w animacjach i symulować jej wpływ na animowane obiekty. Animowanie kształtów dwuwymiarowych Falująca siatka Tworzenie fraktalnych roślin i krajobrazów Wykorzystanie rekurencji Efekty trójwymiarowe Przekonaj się, że matematyka wcale nie musi być żmudna i męcząca.
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


Photoshop. Pikantne efekty specjalne - książka
Photoshop. Pikantne efekty specjalne - książka
Corey Barker
Helion

Twórcy Photoshopa, najpopularniejszego dziś programu do obróbki grafiki rastrowej, wciąż szukają nowych, rewolucyjnych rozwiązań, które przydadzą się użytkownikom. To, co jeszcze do niedawna nawet nie śniło się grafikom, teraz stało się osiągalne. Jednak niewielu z nich wie o tym, że Adobe Photoshop używany jest również z powodzeniem w branży filmowej. Zaskakujące efekty specjalne...

Tworzenie stron WWW we Flashu CS4/CS4 PL. Projekty - książka
Tworzenie stron WWW we Flashu CS4/CS4 PL. Projekty - książka
David Morris
Helion

Poznaj najważniejsze narzędzia Flasha i twórz efektowne serwisy internetowe

  • Jak szybko zbudować efektowną witrynę we Flashu?
  • Jak sprawnie dodawać i modyfikować elementy witryny?
  • Jak przygotować pliki do przesłania na serwer?

Adobe Flash CS4 zapewnia sprawną integrację animacji z witryną oraz umożliwia obsługę obiektów 3D. To wszystko sprawia, że jest on doskonałym narzędziem do tworzenia rozbudowanych i efektownych serwisów...


Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe After Effects CS5. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team
Helion

Przygotuj materiał wideo najwyższej jakości!

  • Jak rozpocząć przygodę z Adobe After Effects CS5?
  • Jak przygotować menu dla płyty DVD?
  • Jak opublikować materiał wynikowy na potrzeby telewizji?

Adobe After Effects to jedyny w swoim rodzaju program, pozwalający na przygotowanie zapierającego dech w piersiach materiału wideo. Dzięki niemu możesz do Twojego filmu dodać efekty specjalne...


Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik - książka
Helion
  • Wykorzystaj After Effects w procesie postprodukcji materiału wideo
  • Stwórz własne kompozycje dwu- i trójwymiarowe
  • Zastosuj efekty specjalne
  • Wyeksportuj gotową kompozycję

Adobe After Effects to doskonała aplikacja służąca do postprodukcji materiału wideo, tworzenia efektów specjalnych i skomplikowanych animacji. Umożliwia wykorzystywanie nieograniczonej ilości warstw obrazu wideo...


Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny - ebook/pdf
Photoshop w trampkach. Stwórz własny album rodzinny - ebook/pdf
Agnieszka Korzeniewska
Helion

Książka odpowiednia dla dzieci od lat 10.

 

  • Grafika to dla Ciebie wielkie wyzwanie?
  • Program Photoshop jest trudny do opanowania?
  • Chcesz szybko uzyskać profesjonalne efekty?

Zostań czarodziejem Photoshopa i stwórz własny album!

Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie...

3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 7. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

Poznaj potęgę najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej możliwości wykorzystują twórcy filmowych efektów specjalnych, specjaliści od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domeną profesjonalistów -- jej tworzenie może być doskonałą zabawą dla każdego...

Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Flash MX 2004. Tworzenie gier - książka
Krzysztof Pasek
Helion

Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji...


Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie V - książka
Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie V - książka
Scott Kelby
Helion

Dotyczy wersji Photoshop CS4!

  • Jak wykorzystać możliwości Bridge?
  • Jak uzyskać efekt HDR?
  • Jak wykonać korektę zdjęć?

Sprzęt do fotografii cyfrowej z każdym miesiącem staje się coraz lepszy i zapewnia coraz większe możliwości tworzenia perfekcyjnych fotografii. Mimo to każdemu -- nawet profesjonaliście -- zdarzają się potknięcia i sytuacje wymagające korekty uzyskanych efektów...

Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - książka
Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska
Helion

Wykorzystaj w praktyce możliwości Google SketchUp!

  • Jak rozpocząć pracę z Google SketchUp?
  • Jak zbudować Twój pierwszy model?
  • Jak wykorzystać narzędzia konstrukcyjne?

Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii...

Adobe Illustrator CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Illustrator CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team
Helion

Sprawdź, co nowego kryje wersja CS5!

  • Jak rozpocząć przygodę z Illustratorem CS5?
  • Jak wykorzystać zalety grafiki wektorowej?
  • Jak przygotować dokument do publikacji?

Na rynku programów do obróbki grafiki wektorowej trwa zacięta walka. Wśród potencjalnych zwycięzców szczególnie wyróżnia się Adobe Illustrator. Wersja CS5 wprowadza szereg nowości, które przybliżają ją do ideału - wśród nich między innymi łatwiejsze rysowanie...

Mathcad. Ćwiczenia - książka
Mathcad. Ćwiczenia - książka
Jacek Pietraszek
Helion
Program MathCAD to aplikacja służąca do wykonywania złożonych obliczeń, wizualizacji ich wyników, a także tworzenia dokumentacji projektowej. Przeznaczony przede wszystkim dla inżynierów i projektantów, powinien również zainteresować wszystkie osoby, potrzebujące zaawansowanego pakietu matematycznego. Statystyka, analiza matematyczna, obliczenia finansowe, dwu- i trójwymiarowe wykresy...

PowerPoint 2007 PL. Ilustrowany przewodnik - książka
PowerPoint 2007 PL. Ilustrowany przewodnik - książka
Roland Zimek
Helion

Odkryj możliwości programu PowerPoint 2007 PL -- twórz oryginalne i przekonujące prezentacje!

  • Jak przygotować prezentację od podstaw?
  • Jak zmieniać rozmiar i położenie pól tekstowych?
  • Jak wykorzystać animację w pokazie slajdów?

Najnowsza wersja programu Microsoft Office PowerPoint 2007 została znacząco zmodyfikowana. Udostępniono w niej nowe oraz rozbudowane efekty, które można wykorzystać przy tworzeniu prezentacji...

Krajobrazy. Kreatywna fotografia - książka
Krajobrazy. Kreatywna fotografia - książka
Harold Davis
Helion

Skończ z nudnymi zdjęciami krajobrazów!

  • Jaki sprzęt wybrać do fotografowania krajobrazu?
  • Jak uwiecznić krajobraz morski, a jak górski?
  • Jak wykorzystać potencjał techniki HDR?

Góry, lasy, jezioro, morze, las, Giewont. Czy naprawdę zdjęcia krajobrazów muszą być nudne? Czy nie masz już dosyć takich samych ujęć z każdego wyjazdu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi: 'TAK', koniecznie sięgnij po tę książkę...


Adobe Acrobat 3D Version 8. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Acrobat 3D Version 8. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team
Helion
Polecane przez firmę Adobe kompendium wiedzy o pakiecie Acrobat 3D
  • Jak generować dokumenty 3D PDF?
  • W jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe?
  • Jak łączyć Acrobat 3D z MS Office?

Pomimo coraz większej standaryzacji oprogramowania projektowego, nadal każdy z producentów wykorzystuje w swoich systemach inny format zapisu obiektów 3D oraz rysunków technicznych. Nie sprawia to problemów w przypadku wymiany projektów pomiędzy użytkownikami...

Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe After Effects CS4. Oficjalny podręcznik - książka
Adobe Creative Team
Helion

Poznaj sposoby tworzenia profesjonalnych efektów specjalnych!

  • Jak rozpocząć przygodę z After Effects CS4?
  • Jak tworzyć animowane prezentacje multimedialne?
  • Jak wykorzystać trzeci wymiar w tworzonym materiale wideo?

After Effects to magiczny program firmy Adobe, umożliwiający tworzenie niesamowitych animacji i porywających efektów specjalnych! Dzięki elastycznym, rozbudowanym narzędziom pozwala on filmowcom na całym świecie puszczać...

Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci - ebook/epub
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci - ebook/epub
Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN

Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe.
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela.
Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów...



Wektory, czyli jeszcze więcej Corela - ebook/epub
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela - ebook/epub
Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów...
OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne - książka
Photoshop CS4/CS4 PL. Pikantne efekty specjalne - książka
Scott Kelby
Helion

Poznaj pikantne sekrety Photoshopa!

Z takim nauczycielem jak Scott Kelby nauka to sama przyjemność! Z jego pomocą szybko nauczysz się stosować spektakularne i przyciągające wzrok efekty specjalne na swoich fotografiach oraz tworzyć oryginalne projekty graficzne. Zgłębisz wszystkie tajniki programu Photoshop CS4 - nawet te dotąd znane tylko profesjonalistom! Dzięki temu optymalnie wykorzystasz niezwykłe możliwości tej aplikacji i poznasz...

Podstawy fotomontażu i tworzenia kolaży - książka
Podstawy fotomontażu i tworzenia kolaży - książka
Luanne Seymour Cohen
Helion

Patrząc na dzieła grafików komputerowych często zadajemy sobie pytanie, w jaki sposób udało im się osiągnąć tak wspaniałe efekty? Skomplikowane montaże i niezwykłe filtry tworzą nowe, fantastyczne światy dając ogromną swobodę twórcom. Do ich tworzenia potrzebne są dwa składniki: wyobraźnia i opanowanie odpowiednich narzędzi. O ile wyobraźnia to rzecz wrodzona, o tyle obsługi narzędzi można się nauczyć...



MATLAB. Ćwiczenia - książka
MATLAB. Ćwiczenia - książka
Marek Czajka
Helion

Matlab to środowisko służące do przeprowadzania obliczeń numerycznych i rozwiązywania złożonych zagadnień matematycznych. Wydajne i szybkie algorytmy oraz doskonałe mechanizmy analityczne czynią z niego doskonałe narzędzia zarówno dla matematyka, jak i dla ekonomisty lub genetyka. Język programowania Matlaba umożliwia tworzenie własnych aplikacji, a ogromna ilość bibliotek zewnętrznych ułatwia zastosowanie tych aplikacji do różnych...

3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator...

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

Adobe Illustrator 10. Ćwiczenia - książka
Adobe Illustrator 10. Ćwiczenia - książka
Marek Kostera
Helion
Adobe Illustrator to wspaniałe narzędzie graficzne używane przez profesjonalistów na całym świecie. Kolejne wersje Illustratora wzbogacane są o nowe możliwości. Ostatnia, dziesiąta już odsłona tego programu, pozwala na łatwiejsze tworzenie grafiki na potrzeby stron internetowych, jest też bliżej zintegrowana z Photoshopem, a także pozwala na użycie skryptów w celu przyspieszenia prac...

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Frank Luna
Helion

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach...

HTML5. Tworzenie gier - książka
HTML5. Tworzenie gier - książka
Jacob Seidelin
Helion

Już dziś zacznij tworzyć gry w HTML5!

Możliwości nowej odsłony języka HTML są nieprawdopodobne. Jego potencjał można wykorzystać do tworzenia atrakcyjnych stron WWW, funkcjonalnych aplikacji oraz... gier! Ten język świetnie sprawdza się nawet w takiej roli. WebGL, JavaScript oraz CSS3 pozwolą Ci rozwinąć skrzydła. Już dziś możesz podjąć wyzwanie i wraz z autorem tej wspaniałej książki stworzyć swoją pierwszą grę...


Matematyka dla programistów JavaScript - książka
Matematyka dla programistów JavaScript - książka
Jacek Piechota
Helion

Programowanie matematyki wcale nie musi być trudne!

  • Przypomnij sobie reguły i działania matematyczne
  • Poznaj w praktyce funkcje matematyczne JavaScriptu
  • Zamieniaj wzory i problemy matematyczne na algorytmy
  • Naucz się wizualizować matematykę

Spójrzmy prawdzie w oczy: większość ludzi nie lubi matematyki. Co dziwne, nie jest ona również ulubioną dziedziną wiedzy wielu osób zawodowo parających się informatyką...

Macromedia FreeHand MX. Oficjalny podręcznik - książka
Macromedia FreeHand MX. Oficjalny podręcznik - książka
Patti Schulze
Helion

Macromedia FreeHand MX 2004 to aplikacja służąca do tworzenia ilustracji wektorowych. Łączy w sobie uniwersalność narzędzia wektorowego z łatwością obsługi znaną z innych produktów firmy Macromedia. Narzędzia, w jakie jest wyposażona, pozwalają na przygotowanie szkicu publikacji, dodanie elementów tekstowych i graficznych oraz pracę z dokumentami zawierającymi wiele stron, nawet o różnych rozmiarach...

Inkscape. Ćwiczenia praktyczne - książka
Inkscape. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska
Helion

Poznaj możliwości darmowego oprogramowania Inkscape i twórz wspaniałą grafikę

Inkscape jest wolnym oprogramowaniem, służącym do tworzenia i przechowywania grafiki wektorowej. Stały rozwój zapewnia mu wielka społeczność użytkowników. Oprócz obrazów wektorowych importuje i wyświetla obrazy w postaci bitmapy. Podlegają one takim samym przekształceniom, jak pozostałe elementy rysunku...

Inkscape. Zaawansowane funkcje programu - książka
Inkscape. Zaawansowane funkcje programu - książka
Krzysztof Cieśla
Helion

Wykorzystaj Inkscape do granic możliwości!

Na pewno wiesz już, czym jest Inkscape i jakie fantastyczne możliwości daje pomysłowym grafikom, projektantom, ilustratorom. Zaawansowana obróbka grafiki wektorowej w tym programie jest samą przyjemnością, szczególnie jeśli opanowałeś już podstawowe funkcje. Jeśli chcesz poszerzyć horyzonty o wiedzę tajemną, zarezerwowaną dla profesjonalistów...

Photoshop. Efekty specjalne - książka
Photoshop. Efekty specjalne - książka
Scott Kelby
Helion

Niezwykłe efekty specjalne stosowane przez profesjonalistów

  • Fotomontaże i symulacje głębi
  • Rozmycia i deformacje obiektów
  • Efekty fotograficzne

Cyfrowa obróbka grafiki i zdjęć daje ogromne pole do popisu projektantom publikacji drukowanych i witryn WWW oraz fotografom. Standardowe już zastosowania aplikacji graficznych, takie jak poprawa kontrastu, korekta kolorów i prostowanie 'uciekających' linii...

strzałka do góry

Podziel się ze znajomymi fragmentem ulubionej książki (lub czasopisma).

facebook