Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00252 010781 22977167 na godz. na dobę w sumie

Google Analytics dla marketingowców - książka

Google Analytics dla marketingowców - książka
Google Analytics dla marketingowców - książka
Martyna Zastrożna
Onepress
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda? W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców. Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!   Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert). Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook/epub
Damian Sałkowski
Laurum
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie...
AdWords i Analytics - ebook/epub
AdWords i Analytics - ebook/epub
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Wydawnictwo Naukowe PWN
- Zajmujesz się reklamą w internecie?
- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności...





Narzędzia Google dla e-commerce - książka
Narzędzia Google dla e-commerce - książka
Krzysztof Marzec
Onepress

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności...


Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III - ebook/pdf
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III - ebook/pdf
Martyna Zastrożna
Onepress

Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego...

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook/pdf
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - ebook/pdf
Martyna Zastrożna
Onepress

Humanista w świecie liczb

„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie...

Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - książka
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady - książka
Kristina Cutura
Helion

Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!

Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy...

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf
Krzysztof Marzec
Helion

Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji...


E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy - ebook/pdf
E-commerce w pigułce. Kompendium wiedzy - ebook/pdf
Tomasz Węsierski
SELF-PUBLISHER

Prowadzisz firmę, jesteś specjalistą od marketingu, UX, programistą, copywriterem… to może czas porządnie przysiąść i poznać e-commerce od podszewki?

Przedstawiam unikalne opracowanie, w którym zebrano najistotniejsze elementy e-commerce: od tworzenia prostych stron, funkcjonowania rozbudowanych serwisów, po tajemnice Google i integracje z zewnętrznymi systemami a wszystko napisane w prosty i przystępny sposób...



Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma - ebook/pdf
Seweryn Pietrucha
Onepress

'Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarkach lub Mapach Google'

z poradnika Google

Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Z mobilnej aplikacji Map bowiem korzystają na co dzień miliony użytkowników w Polsce i na świecie...

Imperium Google - ebook/epub
Imperium Google - ebook/epub
Lars Reppesgaard
BC Edukacja Sp. z o.o.

Seria: Biznes Bestseller

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google.

Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie informacje na świecie...

Google Analytics. Integracja i analiza danych - ebook/pdf
Google Analytics. Integracja i analiza danych - ebook/pdf
Daniel Waisberg
Helion
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników...



100 sposobów na Google - książka
100 sposobów na Google - książka
Tara Calishain, Rael Dornfest
Helion

Internet pozwala Ci skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji: musisz tylko umieć je znaleźć. Pomocny może być Google, najpopularniejsza wyszukiwarka Internetu (dostarcza dziennie średnio 150 milionów wyników wyszukiwania). Im więcej o niej wiesz, tym łatwiej dotrzesz do tego, co Cię interesuje. '100 sposobów na Google' to książka, która nie tylko pozwoli Ci korzystać z tego wspaniałego narzędzia szybciej i skuteczniej...

Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - książka
Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne - książka
Aleksandra Tomaszewska
Helion

Wykorzystaj w praktyce możliwości Google SketchUp!

  • Jak rozpocząć pracę z Google SketchUp?
  • Jak zbudować Twój pierwszy model?
  • Jak wykorzystać narzędzia konstrukcyjne?

Google SketchUp jest narzędziem pozwalającym bez trudu tworzyć trójwymiarowe modele, których możesz używać przy wielu różnych projektach: począwszy od wizualizacji projektu Twojego domu, a skończywszy na prowadzeniu atrakcyjnych lekcji geometrii...

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Google+ dla biznesu - książka
Google+ dla biznesu - książka
Chris Brogan
Onepress

Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi...



Jak działa Google - ebook/epub
Jak działa Google - ebook/epub
Jonathan Rosenberg, Eric Schmidt
Insignis
Jak działa Googleto napisana z humorem i swadą książka, w której Eric Schmidt(prezes wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’egoPage’a) dzielą się wiedzą i doświadczeniem nabytym podczas przekształcaniafirmy Google z akademickiego start-upu w globalną korporację; topasjonująca lektura, pełna anegdot i ciekawostek, z jednej stronyznakomicie dokumentująca kulisy działania jednego z najbardziejinnowacyjnych...
Google. Leksykon kieszonkowy - książka
Google. Leksykon kieszonkowy - książka
Tara Calishain, Dj Adams, Rael Dornfest
Helion
Kiedy wyszukiwarka Google po raz pierwszy pojawiła się w internecie, byliśmy zachwyceni, jak instynktownie potrafi odgadywać, czego dokładnie chcemy. Dzisiaj użytkownicy traktują tę cechę jako coś naturalnego, ponieważ Google po prostu działa. Łatwo jednak zapomnieć, jak ogromną moc kryje ta wyszukiwarka.

Prawdopodobnie korzystałeś już z usług Google do wyszukiwania informacji w sieci WWW...

Google. Ćwiczenia praktyczne - książka
Google. Ćwiczenia praktyczne - książka
Maciej 'Maciejly' Kitajewski
Helion

Wszyscy wiemy, że w Internecie można znaleźć informacje na każdy temat. Jednak znalezienie odpowiedniej strony wśród milionów witryn może stanowić pewien problem. Na szczęście, podczas wyszukiwania informacji możemy skorzystać z wyszukiwarek, z których najpopularniejszą i najpotężniejszą jest Google. Nazwa, pochodząca od słowa 'gogol' -- określenia liczby mającej postać jedynki ze stoma zerami -- ma odzwierciedlać jej złożoność...

SUKCES W INTERNECIE Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022, Część 1 - ebook/pdf
SUKCES W INTERNECIE Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022, Część 1 - ebook/pdf
Robert Duda
SELF-PUBLISHER

Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia!

Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy...

Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów...

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - książka
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - książka
Avinash Kaushik
Helion
  • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
  • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
  • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej...





Google App Engine. Kod w chmurze - książka
Google App Engine. Kod w chmurze - książka
Mark C. Chu-Carroll
Helion

Wykorzystaj potencjał chmur obliczeniowych!

Czy nie masz już dość zmartwień związanych z wydajnością i dostępnością Twoich serwerów? Wiecznych dyskusji z administratorami o ilości zużytego czasu procesora, pamięci RAM i powierzchni dyskowych? A może trapią Cię problemy z dostawcami internetu? Chmury to odpowiedź na Twoje bolączki! W każdej chwili będziesz miał na wyciągnięcie ręki taką ilość zasobów...

Google Website Optimizer. Przewodnik - książka
Google Website Optimizer. Przewodnik - książka
Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
Helion

Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!

  • Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
  • Jak definiować cele i parametry testów?
  • Jakie błędy możesz popełnić?

Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak...

Imperium Google - ebook/epub
Imperium Google - ebook/epub
Lars Reppesgaard
BC.edu
Książka mówi o tym, co Google może i czego chce. Mówi nam, jak możemy korzystać z usług najpopularniejszej przeglądarki internetowej i jednocześnie być przy tym bezpieczni. W interesujący i wyczerpujący sposób odpowiada na wszystkie pytania dotyczące fenomenu Google'a. Ciekawa i niepowtarzalna oferta wśród pozycji dotyczących Internetu. Gorąco polecamy!
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - ebook/pdf
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - ebook/pdf
Martyna Zastrożna
Onepress

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?

Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki...

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Jon Reed
Onepress
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż 'oczywistą oczywistością' jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce...



Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
David Lindahl, Jonathan Rozek
Onepress

Zobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji!



  • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
  • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
  • Dobre relacje, które zwiększają zyski
  • Sekrety spirali dochodów
  • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
  • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe...


PHP Web 2.0. Tworzenie aplikacji typu mashup - książka
PHP Web 2.0. Tworzenie aplikacji typu mashup - książka
Shu-Wai Chow
Helion
  • Jak stosować mechanizmy dostarczane przez gigantów Web 2.0?
  • Jak stworzyć swoją własną, prostą wyszukiwarkę?
  • Jak zintegrować treści z Flickr i Google Maps?

Serwisy takie, jak Google Maps, Flickr, YouTube, MySpace, to symbole nurtu Web 2.0. Nie da się ukryć, że dorównać takim gigantom będzie Ci trudno. Ważne jednak jest to, że treści i mechanizmów dostarczanych przez nich możesz używać również i Ty...

Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów - ebook/pdf
Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów - ebook/pdf
Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz
Helion
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu...








Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - książka
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - książka
Wojciech Kyciak
Helion


>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona



Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów...

Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi - ebook/pdf
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi - ebook/pdf
Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy
Helion

Historia firmy Google może być analizowana na wiele sposobów. Można podziwiać jej błyskawiczny rozwój i niesamowitą umiejętność skalowania usług. Na uwagę zasługuje jej innowacyjność i zaangażowanie w rozwijanie technologii, które jeszcze wczoraj wydawały się fikcją. Nie możemy traktować tradycji jako autorytetu, musimy nauczyć się myśleć od nowa i nie mamy czasu na czekanie — tak brzmi filozofia firmy...


Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...