Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00155 002719 20870397 na godz. na dobę w sumie

Hipnotyczny marketing - książka

Hipnotyczny marketing - książka
Hipnotyczny marketing - książka
Joe Vitale
Onepress
Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie. Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak: gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji, formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe, przechodzić od rozmyślania do działania, skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych, podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie. Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne - książka
Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne - książka
Kevin Hogan
Onepress

Poznaj skuteczność ukrytych technik wywierania wpływu i stosuj:

  • hipnotyczne wzorce językowe
  • ukryte strategie sprzedaży
  • sugestywny język ciała


Kiedy zacząłem przeglądać tę książkę, ciarki przeszły mi po plecach. Obawiam się, że albo zdobędę do niej wszelkie prawa, albo sam wykupię wszystkie egzemplarze. To najlepsza książka, jaką czytałem na temat sprzedaży, perswazji i motywacji - Ty wiesz o tym najlepiej...

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - książka
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - książka
Steve Cone
Onepress

Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych

  • Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
  • Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
  • 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz

Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania...


Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Donald Miller
MT Biznes

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane...

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński
Onepress

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach...

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - książka
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - książka
Joe Vitale
Onepress
Pisać - jak to łatwo powiedzieć...
  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem...

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook
Donald Miller
MT Biznes

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania...

















Obudź w sobie milionera! Manifest bogactwa duchowego - ebook/pdf
Obudź w sobie milionera! Manifest bogactwa duchowego - ebook/pdf
Joe Vitale
Onepress

Ludzie, którzy zbudowali imperia, odnieśli sukces, zdobyli bogactwo lub sławę, bardzo często zaczynali w biedzie i ciężką pracą uparcie realizowali początkowo niewielkie cele. Ich życie nie różniło się od tego, jakie prowadzi większość z nas – nic nie ułatwiało im trudów dnia codziennego. Mimo to udało im się rozkwitnąć i rozwinąć się. Ich wizje zmieniły świat, uczyniły go lepszym miejscem do życia...






Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox
Vocatio

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald's po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college'u.

Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii...

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox
Vocatio

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald's po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college'u. Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii...

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook
Artur Jabłoński
Helion

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają...

Pomyśl, zanim pomyślisz - ebook/epub
Pomyśl, zanim pomyślisz - ebook/epub
Robert Diyanni
Wydawnictwo Naukowe PWN

Krytyczne i kreatywne podejście do życia - trudno wyobrazić sobie większe przeciwieństwa…

Według powszechnie znanych definicji tych postaw, z jednej strony mamy do czynienia z intelektualną i rzeczową selekcją faktów, z drugiej z otwieraniem się na nowe, nietypowe pomysły. Ale czy na pewno? Zdaniem Roberta DiYanniego krytyczne i kreatywne myślenie to w rzeczywistości dwie strony tego samego medalu...

Jak zwiększyć wydajność pamięci i umysłu? Trening - książka
Jak zwiększyć wydajność pamięci i umysłu? Trening - książka
Martha Davis, Kim Paleg, Patrick Fanning
Sensus

Pamięć pewniejsza niż notatki

  • Koncentruj się na rzeczach, które chcesz zapamiętać
  • Twórz własne ciągi skojarzeń
  • Sprawdź, czy jesteś wzrokowcem, czy słuchowcem
  • Nie pozwól zmęczyć się swojej pamięci

Czy Twoja pamięć czasami płata Ci figle? Masz problem z koncentracją i przypominaniem sobie faktów, imion, numerów telefonów? Martwisz się, że może to być wynik Twojego wieku...

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - książka
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - książka
Michael Hyatt
Onepress

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów 'New York Timesa'



Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD...



Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Złote Myśli

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie.

Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin 'copywriting'. Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać...

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu - książka
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu - książka
Joe Vitale, Craig Perrine
Onepress

Rynkowa potęga marzeń

  • Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
  • Odkryj moc nieświadomego umysłu - twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
  • Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
  • Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci...

Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania - książka
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania - książka
Kevin Hogan, William Horton
Onepress

Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu

  • Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
  • Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi?
  • Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ?
  • Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
  • Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego?
  • Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji...







Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - książka
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - książka
Mark Joyner
Onepress
  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

  • Pizza z dostawą do domu:...

Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - książka
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - książka
Joe Vitale
Onepress

Nowa, ekskluzywna edycja bestsellera 'Moc przyciągania'

Jesteś dziełem sztuki swojego życia.
Jesteś Michałem Aniołem swojego życia.
Rzeźbą, którą tworzysz, jesteś Ty.
I robisz to za pomocą swoich... myśli.

Być czy mieć? A może by tak i jedno, i drugie?!

  • Jak kontrolować Wszechświat, by dawał Ci wszystko, czego pragniesz?
  • Jak osiągnąć bogactwo na poziomie materialnym, intelektualnym oraz duchowym...




Przyspieszony kurs kreatywności - książka
Przyspieszony kurs kreatywności - książka
Brian Clegg, Paul Birch
Sensus

Szkoła obalania stereotypów i zakorzenionych przekonań

  • 150 ćwiczeń na kreatywność
  • Eureka na każdy dzień: skąd czerpać nowe pomysły
  • Pięć filarów twórczego myślenia: kultura, techniki, rozwój osobisty, energia umysłu i zabawa

Najbardziej kreatywny jest umysł dziecka. Jednak dojrzewając, zapominamy o krainie czarów i godzimy się na to, co oferuje rzeczywistość. Dlaczego tak jest...


Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Dave Patten
Onepress
  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach...

Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Responsywne strony WWW dla każdego - ebook/pdf
Responsywne strony WWW dla każdego - ebook/pdf
Clarissa Peterson
Helion

Twórz skalowalne strony WWW (RWD) dla wszystkich urządzeń!

Responsywne strony WWW umiejętnie dostosowują się do rozmiaru każdego ekranu, na jakim zechcesz je wyświetlić. Ta ich właściwość pomaga również generować zyski! Po pierwsze, wystarczy utrzymywać tylko jedną wersję responsywnej strony. Po drugie, Twoi potencjalni klienci i użytkownicy mogą zapoznać się z Twoją ofertą lub skorzystać z niej praktycznie w dowolnym miejscu...

Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach - ebook/pdf
Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach - ebook/pdf
Arkadiusz Podlaski
Złote Myśli

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową?

Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane!

Dziś w Internecie nie wystarczy mieć już dobrze zaprojektowaną witrynę albo kupić kilka reklam w Google, aby odnieść sukces. Skończyły się już czasy, w których niepotrzebna była nauka pozycjonowania...

Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Dariusz Puzyrkiewicz
Złote Myśli

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś.

O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią...

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Luke Sullivan
Onepress

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: 'Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!'. Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach...

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Gerry McGovern
Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?

Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
  • Sprzedawaj więcej
  • Przyciągaj użytkowników
  • Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji...

Ogrody zachwytu. Album poetycko-malarski - ebook/pdf
Ogrody zachwytu. Album poetycko-malarski - ebook/pdf
Katarzyna Gołąbek
E-bookowo
'Ogrody zachwytu' to kontynuacja albumu 'Kobieta nie jest ciałem, jest kolorami i wyobraźnią'. Zarazem, oddzielna całość. 'Ogrody zachwytu', to poetycko - malarski esej o wyobraźniach dwóch kobiet. Wyobraźniach - połączonych  warkoczem Ich odczuwania piękna w kobiecie i erotyce. 'Ogrody zachwytu'  zachwycają odcieniami myśli, uczuć i kolorów, ich wyjątkowego połączenia. Obrazy i teksty przenikają się wzajemnie...
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - książka
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - książka
Seth Godin
Onepress

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne...

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
Katarzyna Olejniczak
Onepress

Ludzkie oblicze sprzedaży

Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób...

Praktyczny Kurs Pisarstwa - ebook/pdf
Praktyczny Kurs Pisarstwa - ebook/pdf
Katarzyna Krzan
Złote Myśli

Jak napisać fascynującą książkę z intrygującą fabułą i odnieść sukces?

Rozpoczynasz właśnie swoją przygodę z pisarstwem? Twoja wyobraźnia z pewnością szaleje, a Ty marzysz o przelaniu swoich myśli i stworzeniu niesamowitego dzieła...

Pytanie tylko - jak sprawić, aby czytelnicy nie przeczytali, a pochłonęli Twoją książkę, z wypiekami na twarzy mrucząc pod nosem 'Genialne...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Gitte Härter
BC Edukacja
Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów...