Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00056 011146 21078800 na godz. na dobę w sumie

Hipnotyczny marketing - książka

Hipnotyczny marketing - książka
Hipnotyczny marketing - książka
Joe Vitale
Onepress
Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy hojnie wynagradza pomysły fantazyjne i szokujące. Ta książka stanie się Twoją paletą hipnotycznych barw. Nauczy Cię malować słowem. Uwrażliwi na niuanse składające się w genialną całość. Da Ci moc tworzenia reklamowych dzieł sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachnących nowością pomysłów, że Twoja muza już nigdy nie zamilknie. Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka to karmiący zmysły striptease jego twórczego umysłu. Dowiesz się z niej, jak: gimnastykować umysł w kierunku sensacji i pasji, formułować bardzo osobiste przekazy reklamowe, przechodzić od rozmyślania do działania, skłaniać ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych, podawać klientom nudne informacje niczym lody w płonącej polewie. Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerów Amazon.com!
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne - książka
Ukryta hipnoza. Tajne techniki perswazyjne - książka
Kevin Hogan
Onepress

Poznaj skuteczność ukrytych technik wywierania wpływu i stosuj:

  • hipnotyczne wzorce językowe
  • ukryte strategie sprzedaży
  • sugestywny język ciała


Kiedy zacząłem przeglądać tę książkę, ciarki przeszły mi po plecach. Obawiam się, że albo zdobędę do niej wszelkie prawa, albo sam wykupię wszystkie egzemplarze. To najlepsza książka, jaką czytałem na temat sprzedaży, perswazji i motywacji - Ty wiesz o tym najlepiej...

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - książka
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu - książka
Steve Cone
Onepress

Pomysły do wzięcia.
Tajemnice skutecznych działań marketingowych

  • Słynne marki i chwyty reklamowe wszech czasów
  • Korzyści i koszty współpracy z agencją reklamową
  • 10 gotowych pomysłów do wykorzystania od zaraz

Ekscytacja, nowość i prowokacja -- oto najważniejsze składniki reklamy. Jesteśmy wiecznie zajęci. Naszą rozproszoną uwagę może przykuć tylko starannie przygotowana kampania...


Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Donald Miller
MT Biznes

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane...

Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych - książka
Maciej Ślużyński
Onepress

Roli reklamy i public relations we współczesnym biznesie nie da się przecenić. Czy jednak można nauczyć się pisania tekstów reklamowych? Oczywiście podstawą jest wrodzony talent, jednak pozostałe umiejętności są do wyćwiczenia. Potrzebujesz do tego trochę samozaparcia i dobrego przewodnika.

Książka ta jest zbiorem wiedzy zgromadzonej podczas zajęć prowadzonych przez Autora na kilku uczelniach i w kilku szkołach...

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - książka
Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów - książka
Joe Vitale
Onepress
Pisać - jak to łatwo powiedzieć...
  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem...

Obudź w sobie milionera! Manifest bogactwa duchowego - ebook/pdf
Obudź w sobie milionera! Manifest bogactwa duchowego - ebook/pdf
Joe Vitale
Onepress

Ludzie, którzy zbudowali imperia, odnieśli sukces, zdobyli bogactwo lub sławę, bardzo często zaczynali w biedzie i ciężką pracą uparcie realizowali początkowo niewielkie cele. Ich życie nie różniło się od tego, jakie prowadzi większość z nas – nic nie ułatwiało im trudów dnia codziennego. Mimo to udało im się rozkwitnąć i rozwinąć się. Ich wizje zmieniły świat, uczyniły go lepszym miejscem do życia...






Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox
Vocatio

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald's po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college'u. Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii...

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - książka
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - książka
Michael Hyatt
Onepress

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów 'New York Timesa'



Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD...



Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Jak pisać skuteczne teksty ofert, którym klienci nie będą w stanie się oprzeć? - ebook/pdf
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Złote Myśli

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów, przynosząc Ci co najmniej kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie.

Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin 'copywriting'. Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz lub chcesz sprzedawać...

Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu - książka
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu - książka
Joe Vitale, Craig Perrine
Onepress

Rynkowa potęga marzeń

  • Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
  • Odkryj moc nieświadomego umysłu - twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
  • Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
  • Rób to, czego się boisz, a pieniądze same znajdą do Ciebie drogę

Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci...

Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania - książka
Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania - książka
Kevin Hogan, William Horton
Onepress

Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu

  • Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
  • Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi?
  • Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ?
  • Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
  • Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego?
  • Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji...







Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - książka
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - książka
Mark Joyner
Onepress
  • Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

  • Pizza z dostawą do domu:...

Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - książka
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - książka
Joe Vitale
Onepress

Nowa, ekskluzywna edycja bestsellera 'Moc przyciągania'

Jesteś dziełem sztuki swojego życia.
Jesteś Michałem Aniołem swojego życia.
Rzeźbą, którą tworzysz, jesteś Ty.
I robisz to za pomocą swoich... myśli.

Być czy mieć? A może by tak i jedno, i drugie?!

  • Jak kontrolować Wszechświat, by dawał Ci wszystko, czego pragniesz?
  • Jak osiągnąć bogactwo na poziomie materialnym, intelektualnym oraz duchowym...




Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Skuteczny marketing w małej firmie - książka
Dave Patten
Onepress
  • Jak wyróżnić produkt lub usługę na tle innych?
  • Jak znaleźć niszę rynkową?
  • Jak zdobywać i zatrzymywać lojalnych klientów?

Marketing to więcej niż założenie strony internetowej czy emisja ogłoszenia w prasie. Jeżeli dysponujesz ograniczonymi środkami na reklamę, nie możesz sobie pozwolić na marnotrawstwo. Wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach...

Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach - ebook/pdf
Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach - ebook/pdf
Arkadiusz Podlaski
Złote Myśli

Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową?

Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane!

Dziś w Internecie nie wystarczy mieć już dobrze zaprojektowaną witrynę albo kupić kilka reklam w Google, aby odnieść sukces. Skończyły się już czasy, w których niepotrzebna była nauka pozycjonowania...

Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
Dariusz Puzyrkiewicz
Złote Myśli

Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś.

O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią...

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - książka
Luke Sullivan
Onepress

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: 'Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!'. Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach...

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - książka
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - książka
Seth Godin
Onepress

To ja kłamałem, nadając książce taki tytuł. Marketerzy nie kłamią. Oni tylko opowiadają historie. To konsumenci są kłamcami. Codziennie wmawiamy sobie nowe kłamstwa: że woda butelkowa smakuje lepiej i warto za nią przepłacać albo że ubrania naszej ulubionej marki są lepsze od innych. A marketerzy, cóż... po prostu dostarczają historie, które z własnej woli uznajemy za wiarygodne...

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
Katarzyna Olejniczak
Onepress

Ludzkie oblicze sprzedaży

Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób...

Praktyczny Kurs Pisarstwa - ebook/pdf
Praktyczny Kurs Pisarstwa - ebook/pdf
Katarzyna Krzan
Złote Myśli

Jak napisać fascynującą książkę z intrygującą fabułą i odnieść sukces?

Rozpoczynasz właśnie swoją przygodę z pisarstwem? Twoja wyobraźnia z pewnością szaleje, a Ty marzysz o przelaniu swoich myśli i stworzeniu niesamowitego dzieła...

Pytanie tylko - jak sprawić, aby czytelnicy nie przeczytali, a pochłonęli Twoją książkę, z wypiekami na twarzy mrucząc pod nosem 'Genialne...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Manifest obfitości. 10 prostych zasad - ebook/pdf
Manifest obfitości. 10 prostych zasad - ebook/pdf
Joe Vitale
Onepress

Droga do przebudzenia

Świat jest niczym wielki wór pełen kuszących możliwości, które tylko czekają na to, byś po nie sięgnął. Może jeszcze ich nie dostrzegasz, a może obawiasz się tego, co się stanie, jeśli w końcu to zrobisz. Bądź bohaterem swojego życia i naucz się wreszcie czerpać z niego pełnymi garściami! Czas na wielką i pozytywną zmianę.

Dzięki tej małej książeczce nauczysz się korzystać z obfitości w różnych...

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

Godzina dziennie z mobile marketingiem - książka
Godzina dziennie z mobile marketingiem - książka
Rachel Pasqua, Noah Elkin
Onepress

Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej...

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - audiobook
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - audiobook
Andrzej Batko
Helion

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania...

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - książka
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - książka
Andrzej Batko
Onepress

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?...

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość...

Marketing internetowy w małej firmie - książka
Marketing internetowy w małej firmie - książka
Holly Berkley
Onepress

Techniki skutecznej promocji w internecie

Internet jest doskonałą 'powierzchnią reklamową'. Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu...

Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf
Dlaczego wyginęły dinozaury? - ebook/pdf
Dariusz Nosorowski
Złote Myśli

Dlaczego ludzie kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces? Jak będą sobą, wygrać na rynku?

Publikacja, którą trzymasz w ręku, skierowana do osób, które chcą zająć się sprzedażą; tych, które już pracują jako handlowcy oraz do tych, które zarządzają sprzedażą. To książka kreśląca karierę ETYCZNEGO HANDLOWCA oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć”...

Sztuka sprzedaży - książka
Sztuka sprzedaży - książka
Charles Gardner
Onepress

Zostań handlowcem z ludzką twarzą

  • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
  • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
  • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi...

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - ebook/pdf
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - ebook/pdf
Marcin Żukowski
Onepress

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
Krystyna Bezubik
E-bookowo

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę...