Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01231 027055 21140196 na godz. na dobę w sumie

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook/epub

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook/epub
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook/epub
Sam Horn-22%
MT Biznes
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów. Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce. Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę. I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia. N (New) Nowe. Nie wystarczy, by była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji. T (Time-Efficient) Właściwe wykorzystanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi. R (Repeatable) Łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które za­padnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym. I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć. G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby. U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy. E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykła­dami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii. Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci skutecznie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika. *** Bez względu na to, czy prezentujesz jakiś nowy produkt, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać. Daniel H. Pink, autor książek Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację oraz Jak być dobrym sprzedawcą Nawet nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki. Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki zwiększania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera. Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers” Wystarczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym przez Sam. To najbardziej praktyczna, inspirująca i dająca się wykorzystać w życiu(!) książka, jaką kiedykolwiek widziałem na temat zdobywania uwagi innych ludzi. Derek Sivers, mówca TED (First Follower) oraz założyciel firmy CD Baby *** Sam Horn jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania marki z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, KPMG czy British Airways. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu „Inc.”. Jest także autorką książek z listy bestsellerów „New York Timesa”, m.in. TONGUE FU! Sztuka walki językiem oraz Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Magia wystąpień publicznych. Techniki, narzędzia i sztuczki NLP - książka
Magia wystąpień publicznych. Techniki, narzędzia i sztuczki NLP - książka
Tad James, David Shephard-22%
Onepress

Jak to się robi z NLP?

  • Jak przyciągnąć uwagę słuchaczy i utrzymać ją?
  • Jak dotrzeć do podświadomości odbiorców?
  • Jak zachować spokój, równowagę i skupienie?
  • Jak inscenizować i reżyserować prezentację?
Jeśli pragniesz stać się znakomitym prelegentem, kup tę książkę. Przeczytaj ją. Zrób wszystkie ćwiczenia. Warta jest swojej ceny. Znajdziesz w niej tyle pomysłów na poprawę swoich prezentacji...

Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych - książka
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych - książka
Jarosław Kordziński-22%
Onepress
  • Nauka mówienia dla dorosłych
  • Pokonanie stresu, zrozumienie emocji, przepędzenie nudy
  • Główne zasady wystąpień publicznych
  • Wpływ na odbiorców Twoich słów

Denerwujesz się przed prezentacją dla wymagającego klienta? Przygotowujesz wypowiedź na obronę pracy magisterskiej? Jesteś moderatorem dyskusji z kolegami w pracy i obawiasz się nadmiernego rozprężenia? A może planujesz wygłosić mowę podczas zaprzysiężenia na prezydenta...

Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych - książka
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych - książka
Paweł Lenar-22%
Helion

Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych

  • Jakie elementy składają się na atrakcyjną prezentację?
  • Jak przykuć uwagę słuchaczy i trafić do ich umysłów?
  • Jak bez stresu wykorzystać potencjał sprzętu multimedialnego?
Jestem tym, co... prezentuję!

Całe życie coś komuś prezentujemy -- od poglądów czy planów na przyszłość po nasze kompetencje. Prezentujemy także wyniki badań naukowych...


Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów - książka
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów - książka
Paweł Lenar-22%
Onepress

Siła slajdów

  • Sprytne sposoby unikania błędów związanych z prowadzeniem prezentacji
  • Tajemnice prawdziwych liderów świata wystąpień publicznych
  • Esencja wiedzy nabytej podczas długich godzin słuchania i analizy prezentacji multimedialnych
  • Eleganckie, zwięzłe i inteligentne metody przekazywania odbiorcom swoich idei

Informacja jest jak towar

Znane powiedzenie mówi: 'Informacja to potęga'...


Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - ebook/epub
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - ebook/epub
Daniel H. Pink-22%
Studio Emka
Autor bestsellera 'Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację' przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału...


PreZENter bez tajemnic. Naga prawda o sile słowa  i mocy slajdów - książka
PreZENter bez tajemnic. Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów - książka
Garr Reynolds-22%
Helion

Siła słowa w nurcie ZEN

  • Naucz się nawiązywać szczery i trwały kontakt ze swoją publicznością.
  • Poznaj tajniki przemawiania z pasją i wykorzystywania swoich zalet.
  • Dowiedz się, jak zastosować w praktyce proste zasady psychologii.
  • Stosuj zasady ZEN w swoich wystąpieniach i przekonaj się, jak bardzo są skuteczne.
Książki o prezentacjach często ograniczają się do omówienia podstawowych kwestii...











Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego - ebook/epub
Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego - ebook/epub
Robert Cialdini-22%
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów...

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży - ebook/pdf
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży - ebook/pdf
Tom Hopkins-22%
Onepress

„Tom Hopkins przede wszystkim motywuje... I robi to skutecznie... To jedna z najbardziej użytecznych książek poświęconych sprzedaży.”

— „Small Business News”

Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy...





ABC PowerPoint 2007 PL - książka
ABC PowerPoint 2007 PL - książka
Aleksandra Tomaszewska-Adamarek-22%
Helion

Przystępne wprowadzenie do programu PowerPoint 2007 PL

  • Jak przygotować atrakcyjną prezentację i wywrzeć niezapomniane wrażenie?
  • Jak tworzyć profesjonalne slajdy?
  • Jak interesująco przeprowadzić prezentację?

Witamy w świecie dyktatury obrazu. Jest to świat, w którym nawet tekst musimy atrakcyjnie opakować, aby zainteresować nim odbiorców. Dlatego właśnie aplikacja PowerPoint cieszy się niegasnącą popularnością i wciąż...


Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu - książka
Inteligencja perswazyjna (PQ). Poznaj 10 *** umiejętności wywierania wpływu - książka
Kurt Mortensen-22%
Onepress

Siła perswazji sprawia, że możesz i potrafisz:

  • natychmiast odczytać intencje innych ludzi
  • skłonić ich do podjęcia szybkiego działania
  • przekonać do przyjęcia Twojego punktu widzenia
  • pokonać przeciwników
  • odnosić sukcesy w negocjacjach
  • zdobyć to, na co zasługujesz

Sprawdź w specjalnie przygotowanym teście, jakie jest IQ Twojej perswazji!

Ludzie, którzy nie potrafią skutecznie przedstawić swoich pomysłów i dobrze się sprzedać...

Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów - ebook/pdf
Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów - ebook/pdf
Jeremy Gutsche-22%
Onepress
Farmer jest z siebie zadowolony, a jego życie składa się z cyklicznie powtarzanych czynności. Myśliwym kieruje ciekawość i ciągłe nienasycenie. Farmer chroni swój stan posiadania, żyje w sposób osiadły i wysoko ceni sobie bezpieczeństwo i spokój, na które ciężko zapracował. Myśliwy pragnie przemian, nawet jeśli musi przy tym coś zniszczyć; ponadto kieruje się instynktem i chętnie ryzykuje...





Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty? - książka
Gerry McGovern-22%
Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?

Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
  • Sprzedawaj więcej
  • Przyciągaj użytkowników
  • Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji...

Skuteczne prezentacje biznesowe - ebook/pdf
Skuteczne prezentacje biznesowe - ebook/pdf
Jan Batorski-22%
Złote Myśli

Jak robić prezentacje, które przekonają Twoich słuchaczy do wszystkiego?

Czy Ciebie także oblewa zimny pot na samą myśl, że musisz wygłosić prezentację albo powiedzieć chociaż kilka słów przed gronem nieznanych Ci osób? Jeżeli tak, to wcale mnie to nie dziwi. Większość ludzi nie ma pojęcia, jak ciekawie mówić, jak zainteresować słuchaczy i co zrobić, żeby naprawdę przekonać tych...

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami - ebook/pdf
Jeff Walker-22%
Onepress
  • Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
  • Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
  • Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
  • Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek
Wprowadzanie nowego — nawet najlepszego — produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem...



Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji - książka
Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji - książka
Nancy Duarte-22%
Onepress

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje. Nancy Duarte w zupełności się to udało. Fascynująca. Przekonująca. Do cna praktyczna. Ta książka to skarb!
Patrick Lencioni

Mało kto wzbudza we mnie takie zainteresowanie, jak świetny mówca...








Dobre relacje — klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi - książka
Dobre relacje — klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi - książka
Dave Kerpen-22%
Onepress

Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!

Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia...




Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook/epub
Donald Miller-22%
MT Biznes

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.

Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.

Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane...

Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
Potęga słowa „dlaczego”. Jak się wyróżnić na tle konkurencji - książka
C. Richard Weylman-22%
Onepress

Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić...





Skuteczny prezenter - ebook/pdf
Skuteczny prezenter - ebook/pdf
Jerry Weissman-22%
MT Biznes

Zdobądź swoją publiczność skutecznym stylem prezentacji Coach prezentacji Jerry Weissman przez dwadzieścia lat uczył osoby na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych, jak z powodzeniem dokonywać zyskownych prezentacji podczas objazdowych pokazów pierwszej oferty publicznej. Jego klienci korzystają z jego usług szkoleniowych, aby uzyskać wyższe ceny akcji na giełdzie dla swoich firm oraz wyższą wartość IPO...

Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał - książka
Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał - książka
Michael Bungay Stanier-22%
Onepress
'Wielkie dzieła pojawiają się w małych partiach! Ta mała książeczka to prawdziwa bomba!'
Marshall Goldsmith,
autor bestsellerów SUKCES... i co dalej? oraz Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO
'Doskonała pozycja. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie wykorzystać pełnię swojego potencjału'.
Michelle Turchin,
dyrektorka działu HR, Wildlife Preservation Society
'Świeża...








Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf
Jamie Turner, Reshma Shah-22%
Onepress

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach...






Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub
Przemiana błękitnego oceanu - ebook/epub
W. Chan Kim, Renée Mauborgne-22%
MT Biznes

Nowa książka autorów, którzy podarowali nam jedną z najbardziej ikonicznych i wpływowych książek poświęconych strategii, jakie w ogóle zostały napisane, książkę, która na zawsze zmieniła język biznesowy, wprowadzając ważne pojęcia „czerwonych oceanów” i „błękitnych oceanów”.

Książka Przemiana błękitnego oceanu pełna jest inspirujących, zaczerpniętych z rzeczywistego świata przykładów...

Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google? - ebook/epub
Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google? - ebook/epub
William Poundstone-22%
Sine Qua Non Przemysław Romański

Zostajesz zmniejszony do rozmiarów pięciogroszówki i wrzucony do blendera. Ostrza pójdą w ruch za 60 sekund. Co robisz? – Jeśli chcesz pracować w Google albo w którejś z pozostałych liczących się korporacji, musisz mieć odpowiedź na to i wiele innych pytań.

Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google? prowadzi czytelnika przez zaskakujące rozwiązania dziesiątków najbardziej wymagających...






5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie - książka
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie - książka
Anna M. Łabuz-22%
Onepress

Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu

Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem? Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim...



Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel-22%
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą - książka
Prezentacja, która robi wrażenie. Projekty z klasą - książka
Robin Williams-22%
Helion
  • Jak stworzyć dobry konspekt prezentacji?
  • Jak zaprojektować estetyczne slajdy?
  • Jak stworzyć interesującą fabułę?

To naprawdę musiało kiedyś nastąpić! Jak każdemu profesjonaliście, także i Tobie przyszło zmierzyć się z zadaniem przygotowania 'bardzo ważnej' i zapewne 'bardzo pilnej' prezentacji... Zasada pierwsza - tylko bez paniki! Zasada druga - poznaj wszystkie zasady! Znajdziesz je w tym oto podręczniku...

Wystąpienia perswazyjne. biznes, media, polityka - audiobook
Wystąpienia perswazyjne. biznes, media, polityka - audiobook
Elżbieta Żurek-22%
MT Biznes

Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich...

Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty - książka
Prezentacje w PowerPoint 2007 PL. Projekty - książka
Tom Negrino-22%
Helion

Utwórz profesjonalną prezentację

  • Jak wybrać format slajdów?
  • W jaki sposób dodawać do slajdów kolejne elementy?
  • Jak dystrybuować prezentację?

Czasy przedstawiania oferty, firmy lub pracy w postaci długiego wykładu dawno już minęły. Dziś trudno wyobrazić sobie prezentację bez slajdów tworzonych za pomocą programu PowerPoint. Ta aplikacja zrewolucjonizowała sposób przedstawiania informacji...

Złam szyfr ludzkich zachowań - ebook/epub
Złam szyfr ludzkich zachowań - ebook/epub
Vanessa van Edwards-22%
MT Biznes

Naukowe spojrzenie na sukces w relacjach z ludźmi. Ta książka to niezwykle praktyczny trening rozwoju kompetencji społecznych oraz inteligencji interpersonalnej.

Czy zdarza ci się czuć nieswojo podczas spotkań networkingowych? Czy zastanawiasz się czasem, co tak naprawdę myśli o tobie ktoś, z kim się umówiłeś na randkę? Chciałbyś umieć odczytywać ludzkie emocje? Jeśli tak, to pora zacząć zgłębiać naukę o ludziach...

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Chris Brogan, Julien Smith-22%
Onepress
  • Bestseller 'New York Timesa'
  • Bestseller 'Wall Street Journal'
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu 'Inc.'
  • Najlepsza książka w kategorii 'Biznes, marketing i reklama' według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii 'Small biznes' według 'Small Business Trends'
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka...

Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu - ebook/epub
Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu - ebook/epub
Terry R. Bacon-22%
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Każdego dnia wywierasz wpływ na kogoś lub ktoś wpływa na ciebie. Żeby odnieść sukces w biznesie lub życiu osobistym, musisz wiedzieć, jak skutecznie wpływać na myślenie, uczucia i działania innych ludzi oraz jak obronić się przed niechcianych wpływem. Pomoże ci w tym niniejsza książka. Autor opisuje w niej różne techniki wywierania wpływu i ich przydatność w różnych sytuacjach...

Zaufanie działa! - ebook/epub
Zaufanie działa! - ebook/epub
Ken Blanchard, Cynthia Olmstead, Martha Lawrence-22%
MT Biznes Sp. z o.o.

Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać?

W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie.

W książce Zaufanie – to naprawdę działa...
























Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy - książka
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy - książka
Kevin Hogan-22%
Onepress

Co skrywa twarz pokerzysty?

  • Chcesz wiedzieć, czy Cię lubią?
  • Chcesz wiedzieć, czy Cię oszukują?
  • Chcesz bezbłędnie orientować się, jakimi są ludźmi, tylko dzięki obserwacji?
  • Chcesz robić najlepsze i najwłaściwsze wrażenie, szczególnie podczas pierwszego spotkania?

Wszyscy przeczuwamy, że tuż pod naszym nosem zachodzi pewien proces komunikacji pozasłownej, ale domyślamy się także...