Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00942 013922 21092721 na godz. na dobę w sumie

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka
Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
Onepress
Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce... Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak 'robią to' najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz! Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą; właściciel Firmy Szkoleniowo-Usługowej 'Binsztok i Partnerzy'. Trener komunikacji i biznesu, znany w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleń i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wśród uczestników i wywołać w nich różne stany emocjonalne. Tymoteusz Zuzański - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-Usługowej 'Binsztok i Partnerzy'. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeń dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poświęconych między innymi marketingowi czy szeroko pojętej komunikacji w procesach biznesowych.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - książka
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - książka
Aleksander Binsztok
Onepress

Słowa, które mają MOC

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje...



Allegro. Aukcje internetowe w praktyce - książka
Allegro. Aukcje internetowe w praktyce - książka
Bolesław Ogórek
Helion
Serwisy aukcyjne, takie jak Allegro, przyciągają rzeszę sprzedających i kupujących. Dla jednych są one szansą pozbycia się niepotrzebnych rzeczy, dla innych są stałym miejscem zarobku. Wydawałoby się, że w sprzedawaniu na internetowych aukcjach nie ma żadnej filozofii. Jednak nie jest to takie proste. Sprzedający chce osiągnąć jak najwyższą cenę, kupujący zaś pragnie kupić licytowany towar jak najtaniej...

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Jak rozliczać VAT od dostaw towarów na rzecz zagranicznych kontrahentów - ebook/pdf
Jak rozliczać VAT od dostaw towarów na rzecz zagranicznych kontrahentów - ebook/pdf
Marcin Jasiński
Infor PL

Polski podatnik, który sprzedaje towar zagranicznym kontrahentom, jest zazwyczaj uprawniony do rozliczenia WDT, gdy towar jest transportowany do UE, lub eksportu, gdy towar jest transportowany poza UE, i może zastosować stawkę 0%. Nie zawsze sytuacja jest tak prosta, szczególnie gdy mamy do czynienia z transakcją łańcuchową. Wtedy jako eksport lub WDT może być rozliczona tylko jedna transakcja w łańcuchu dostaw...




Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
Poltext

QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością, a także w procesach innowacyjnych ukierunkowanych na klienta...


Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów - książka
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów - książka
Paweł Lenar
Onepress

Siła slajdów

  • Sprytne sposoby unikania błędów związanych z prowadzeniem prezentacji
  • Tajemnice prawdziwych liderów świata wystąpień publicznych
  • Esencja wiedzy nabytej podczas długich godzin słuchania i analizy prezentacji multimedialnych
  • Eleganckie, zwięzłe i inteligentne metody przekazywania odbiorcom swoich idei

Informacja jest jak towar

Znane powiedzenie mówi: 'Informacja to potęga'...


LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
Self Publishing

Jeśli sklep posiada 100 000 produktów, a statystycznie zakres zainteresowań poszczególnych klientów sięga maksymalnie 2000 produktów. To wysłanie standardowego newslettera promocyjnego na konkretne produkty, dale zaledwie 2% prawdopodobieństwo trafienia z ofertą. Wiąże się z brakiem zakupów po stronie klienta, bo kto dokona zamówień, gdy coś go nie interesuje ?

Czas gdy ufaliśmy naszej intuicji powoli się kończą...













PHP4 od podstaw - książka
PHP4 od podstaw - książka
Wankyu Choi, Allan Kent, Chris Lea, Gane
Helion
PHP4 jest najnowszym wcieleniem PHP -- PHP Hypertext Preprocesor. Jest to język programowania przeznaczony do tworzenia dynamicznych, interaktywnych witryn WWW, który został wymyślony przez Rasmusa Lerdorfa przed rokiem 1994. Od tego czasu zmienił się niezmiernie i jest teraz używany przez programistów WWW na całym świecie. Czym więc tak naprawdę jest? Można go określić technicznie jako przenośny...

Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Przewodnik po metodzie QFD - ebook/epub
Marek Ćwiklicki
MT Biznes

Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment)


QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na parametry produktu lub usługi. Podejście to, znane także pod nazwą rozwinięcie funkcji jakości, jest jednym z najważniejszych w zarządzaniu jakością...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie - książka
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie - książka
Anna M. Łabuz
Onepress

Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu

Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem? Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim...



Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf
Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf
Tomek Urban
Złote Myśli

Odkryj, co jest naprawdę ważne, aby skutecznie zarabiać w programach partnerskich.

Autor tego poradnika jest przede wszystkim praktykiem uczestnictwa w programach partnerskich. Swoją wiedzą dzieli się już od dłuższego czasu. Napisał między innymi wiele artykułów dotyczących PP. Teraz powstała wartościowa 'biblia', na której możesz bardzo wiele zyskać.

Czego dowiesz się z publikacji 'Programy partnerskie w praktyce'...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - książka
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - książka
Seth Godin
Onepress
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.
Tom Peters

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne 'przeszkadzajki' w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach...

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Grzegorz Miłkowski
Onepress

Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem...

Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss
MT Biznes

Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.

Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.

Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem...

CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu - ebook/pdf
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu - ebook/pdf
Aleksander Binsztok, Małgorzata Niski
Onepress

Złap swój czas!

„Nic nie ucieka równie szybko jak chwila” — mawiał ponoć legendarny Hodża Nasreddin, wędrowny filozof z Samarkandy. Każda chwila — minuta, kwadrans, godzina — którą uda Ci się zaoszczędzić i przeznaczyć na coś wartościowego, ma wielką wartość. Ale jak w praktyce zorganizować swoje życie i pracę w zgodzie z tą zasadą? Jak odzyskać codziennie tracony czas...




Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż - audiobook
Kim jest twój klient? Postaw go na piedestale i zwiększ swoją sprzedaż - audiobook
Wioletta Klinicka
The Black Horse

Jest to bardzo wartościowy audiobook, więc jeśli chcesz go zakupić tylko dla tego, aby zaliczyć kolejny warsztat i wrzucić go do szuflady, to daruj sobie - szkoda Twojego czasu.

W dzisiejszych czasach stawimy na klienta, a z mojego doświadczenia wiem, że większość sprzedawców chce pochwalić się swoją wiedzą, przygotowaniem merytoryczny no i swoim produktem. Zapominając całkowicie o idei handlu...

Marketing usług - ebook/pdf
Marketing usług - ebook/pdf
Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor, Anna Czubała
Wolters Kluwer
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług...




Fundamenty kariery. Strategiczne poszukiwanie i zdobywanie pracy - ebook/pdf
Fundamenty kariery. Strategiczne poszukiwanie i zdobywanie pracy - ebook/pdf
Wacław Kisiel-Dorohinicki
Onepress

Operacja „praca” — od planu do realizacji

Kilka lat temu wielu aktywnych zawodowo ludzi wyjechało z kraju, tymczasem wskaźniki gospodarcze szły ostro w górę, firmy się rozwijały i pilnie potrzebowały nowych kadr. Dzięki temu szukający pracy trafiał na „rynek pracownika”. O pracę na miarę naszych oczekiwań było stosunkowo łatwo — wystarczyło wykazać trochę chęci, czasem także umiejętności i już: etat w kieszeni...


Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka
Adam Grzesik
Onepress

Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!

Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności...



Mistrzologia. Jak napisać książkę, dzięki której staniesz się uznanym ekspertem - ebook/pdf
Mistrzologia. Jak napisać książkę, dzięki której staniesz się uznanym ekspertem - ebook/pdf
Arkadiusz Podlaski
Złote Myśli

Zostań Mistrzem dla innych i zacznij na tym zarabiać!

Jesteś specjalistą w swojej branży? Masz swoje hobby, w którym jesteś naprawdę dobry? Jednak gdy wymienia się ekspertów i prawdziwych Mistrzów w Twojej dziedzinie, nie pada wśród nich Twoje nazwisko. Powód jest banalnie prosty. Oni Twoi mistrzowie napisali w swojej karierze choć jedną książkę dla innych, a Ty jeszcze nie...

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - książka
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - książka
Andrzej Batko
Onepress

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?...

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość...

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - książka
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - książka
Tomasz Hipsz
Onepress

Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci...



Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
Katarzyna Kaczmarska
Etena

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Jak rozliczać dostawy towarów - skutki w VAT - ebook/pdf
Jak rozliczać dostawy towarów - skutki w VAT - ebook/pdf
Infor Ekspert
Infor PL

Jedną z czynności, które podlegają opodatkowaniu VAT, jest dostawa towarów. Rozliczenie tych transakcji sprawia wiele problemów. Publikacja odpowiada m.in. na pytania:
• Jak ustalić moment dostawy
• Jak określić miejsce dostawy przy transakcjach łańcuchowych
• Jak ustalić czy miała miejsce dostawa czy usługa
• Gdzie rozliczyć dostawy towarów montowanych
• Jakie warunki należy spełnić...

Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji - ebook/pdf
Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji - ebook/pdf
Andrzej Stefańczyk
Złote Myśli

W jaki sposób skutecznie wpływać na innych i bronić się przed negatywnym wpływem z ich strony?

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że manipulacja jest obecna prawie wszędzie. Czy potrafisz jednak zachować się i reagować na nią odpowiednio? Wiesz, jak wykorzystać perswazję i wywieranie wpływu tak, aby pracowały dla Ciebie, a nie przeciwko Tobie?

Co jest najlepszą obroną? Niektórzy twierdzą...

Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski
C. H. Beck

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady...

Zarobić Milion idąc pod prąd - ebook/epub
Zarobić Milion idąc pod prąd - ebook/epub
Jakub B. Bączek
Stageman Polska

Na powstanie tej książki czekało w Polsce wielu ludzi. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Jakub B. Bączek pisze o budowaniu firmy od zera, bez mentorów i dofinansowań, w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swoich biznesów i inwestycji. Z dużym poczuciem humoru odnosi się do tradycyjnych sposobów myślenia o przedsiębiorczości czy rozwoju i bezlitośnie udowadnia...
























Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - książka
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - książka
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Onepress

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży...

Asertywność jako proces skutecznej komunikacji - ebook/pdf
Asertywność jako proces skutecznej komunikacji - ebook/pdf
Antoni Benedikt
Astrum Media
Wyrażanie emocji w sposób prosty i bezpośredni wcale nie jest łatwe, a skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu. Możemy być jednak pewni – dzięki temu poradnikowi odniesiemy sukces!

Doktor Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikacji werbalnej i niewerbalnej – w kolejnej swojej publikacji opisuje podstawy asertywności...

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...