Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00342 003804 21329974 na godz. na dobę w sumie

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich - książka
Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański
Onepress
Towar dobrze podany to towar sprzedany! Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Trudno jednoznacznie określić, kiedy narodził się merchandising. Można jednak pokusić się o stwierdzenie, iż pojawił się w momencie powstania pierwszych sklepów samoobsługowych. Dlaczego wtedy? Bo od tej chwili klient może stanąć przed regałem, zastanowić się, czy woli mąkę A czy B, i wybrać jedną z nich. Dziś, gdy konkurencja między producentami jest ogromna, a klient wybredny i świadomy własnych potrzeb, odpowiedni sposób prezentacji towaru może okazać się czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firmy. Albo o jej porażce... Ta książka w sposób kompleksowy wprowadzi Cię w świat merchandisingu. Lekturę zaczniesz od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie spojrzysz na swój towar oczami klienta - poznasz mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu, wnikniesz w serce, duszę i portfel konsumenta. Uzbrojony w tę wiedzę, nauczysz się w dyskretny sposób namawiać potencjalnego klienta do zakupu - już przy sklepowej półce! Wreszcie zrozumiesz, jak 'robią to' najlepsi. I najgorsi. Wszak najlepiej uczyć się od mistrzów oraz na cudzych błędach. Zatem zacznij działać! Sięgnij po tę książkę. Teraz albo nigdy. Póki jeszcze masz okazję, bo za chwilę już jej nie dostaniesz! Aleksander Binsztok - doktor nauk ekonomicznych, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownik innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą; właściciel Firmy Szkoleniowo-Usługowej 'Binsztok i Partnerzy'. Trener komunikacji i biznesu, znany w wąskich kręgach specjalistów jako ekspert i doradca, który podczas swoich szkoleń i warsztatów potrafi wzbudzić olbrzymie zainteresowanie wśród uczestników i wywołać w nich różne stany emocjonalne. Tymoteusz Zuzański - absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu; trener merchandisingu w Firmie Szkoleniowo-Usługowej 'Binsztok i Partnerzy'. Na swoim koncie posiada wiele praktycznych wdrożeń dla sieci detalicznych i banków. Jest autorem wielu prac poświęconych między innymi marketingowi czy szeroko pojętej komunikacji w procesach biznesowych.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - książka
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone - książka
Aleksander Binsztok
Onepress

Słowa, które mają MOC

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje...



Jak rozliczać VAT od dostaw towarów na rzecz zagranicznych kontrahentów - ebook/pdf
Jak rozliczać VAT od dostaw towarów na rzecz zagranicznych kontrahentów - ebook/pdf
Marcin Jasiński
Infor PL

Polski podatnik, który sprzedaje towar zagranicznym kontrahentom, jest zazwyczaj uprawniony do rozliczenia WDT, gdy towar jest transportowany do UE, lub eksportu, gdy towar jest transportowany poza UE, i może zastosować stawkę 0%. Nie zawsze sytuacja jest tak prosta, szczególnie gdy mamy do czynienia z transakcją łańcuchową. Wtedy jako eksport lub WDT może być rozliczona tylko jedna transakcja w łańcuchu dostaw...




Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów - książka
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów - książka
Paweł Lenar
Onepress

Siła slajdów

  • Sprytne sposoby unikania błędów związanych z prowadzeniem prezentacji
  • Tajemnice prawdziwych liderów świata wystąpień publicznych
  • Esencja wiedzy nabytej podczas długich godzin słuchania i analizy prezentacji multimedialnych
  • Eleganckie, zwięzłe i inteligentne metody przekazywania odbiorcom swoich idei

Informacja jest jak towar

Znane powiedzenie mówi: 'Informacja to potęga'...


5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie - książka
5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie - książka
Anna M. Łabuz
Onepress

Od pierwszego kontaktu do świetnego kontraktu

Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie? Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę? W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania? Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem? Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim...



Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf
Programy partnerskie w praktyce - ebook/pdf
Tomek Urban
Złote Myśli

Odkryj, co jest naprawdę ważne, aby skutecznie zarabiać w programach partnerskich.

Autor tego poradnika jest przede wszystkim praktykiem uczestnictwa w programach partnerskich. Swoją wiedzą dzieli się już od dłuższego czasu. Napisał między innymi wiele artykułów dotyczących PP. Teraz powstała wartościowa 'biblia', na której możesz bardzo wiele zyskać.

Czego dowiesz się z publikacji 'Programy partnerskie w praktyce'...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - książka
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów - książka
Seth Godin
Onepress
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać.
Tom Peters

Prosimy nie przeszkadzać!

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne 'przeszkadzajki' w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach...

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook/pdf
Grzegorz Miłkowski
Onepress

Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem...

CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu - ebook/pdf
CZASOLOGIA, czyli jak efektywnie zarządzać sobą i zespołem na drodze do sukcesu - ebook/pdf
Aleksander Binsztok, Małgorzata Niski
Onepress

Złap swój czas!

„Nic nie ucieka równie szybko jak chwila” — mawiał ponoć legendarny Hodża Nasreddin, wędrowny filozof z Samarkandy. Każda chwila — minuta, kwadrans, godzina — którą uda Ci się zaoszczędzić i przeznaczyć na coś wartościowego, ma wielką wartość. Ale jak w praktyce zorganizować swoje życie i pracę w zgodzie z tą zasadą? Jak odzyskać codziennie tracony czas...




Fundamenty kariery. Strategiczne poszukiwanie i zdobywanie pracy - ebook/pdf
Fundamenty kariery. Strategiczne poszukiwanie i zdobywanie pracy - ebook/pdf
Wacław Kisiel-Dorohinicki
Onepress

Operacja „praca” — od planu do realizacji

Kilka lat temu wielu aktywnych zawodowo ludzi wyjechało z kraju, tymczasem wskaźniki gospodarcze szły ostro w górę, firmy się rozwijały i pilnie potrzebowały nowych kadr. Dzięki temu szukający pracy trafiał na „rynek pracownika”. O pracę na miarę naszych oczekiwań było stosunkowo łatwo — wystarczyło wykazać trochę chęci, czasem także umiejętności i już: etat w kieszeni...


Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start - książka
Adam Grzesik
Onepress

Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!

Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?

Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności...



Mistrzologia. Jak napisać książkę, dzięki której staniesz się uznanym ekspertem - ebook/pdf
Mistrzologia. Jak napisać książkę, dzięki której staniesz się uznanym ekspertem - ebook/pdf
Arkadiusz Podlaski
Złote Myśli

Zostań Mistrzem dla innych i zacznij na tym zarabiać!

Jesteś specjalistą w swojej branży? Masz swoje hobby, w którym jesteś naprawdę dobry? Jednak gdy wymienia się ekspertów i prawdziwych Mistrzów w Twojej dziedzinie, nie pada wśród nich Twoje nazwisko. Powód jest banalnie prosty. Oni Twoi mistrzowie napisali w swojej karierze choć jedną książkę dla innych, a Ty jeszcze nie...

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - książka
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej - książka
Andrzej Batko
Onepress

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?...

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość...

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - książka
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - książka
Tomasz Hipsz
Onepress

Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci...



Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
Katarzyna Kaczmarska
Etena

Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

„Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Jak rozliczać dostawy towarów - skutki w VAT - ebook/pdf
Jak rozliczać dostawy towarów - skutki w VAT - ebook/pdf
Infor Ekspert
Infor PL

Jedną z czynności, które podlegają opodatkowaniu VAT, jest dostawa towarów. Rozliczenie tych transakcji sprawia wiele problemów. Publikacja odpowiada m.in. na pytania:
• Jak ustalić moment dostawy
• Jak określić miejsce dostawy przy transakcjach łańcuchowych
• Jak ustalić czy miała miejsce dostawa czy usługa
• Gdzie rozliczyć dostawy towarów montowanych
• Jakie warunki należy spełnić...

Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji - ebook/pdf
Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji - ebook/pdf
Andrzej Stefańczyk
Złote Myśli

W jaki sposób skutecznie wpływać na innych i bronić się przed negatywnym wpływem z ich strony?

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że manipulacja jest obecna prawie wszędzie. Czy potrafisz jednak zachować się i reagować na nią odpowiednio? Wiesz, jak wykorzystać perswazję i wywieranie wpływu tak, aby pracowały dla Ciebie, a nie przeciwko Tobie?

Co jest najlepszą obroną? Niektórzy twierdzą...

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - książka
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim - książka
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Onepress

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży...

Asertywność jako proces skutecznej komunikacji - ebook/pdf
Asertywność jako proces skutecznej komunikacji - ebook/pdf
Antoni Benedikt
Astrum Media
Wyrażanie emocji w sposób prosty i bezpośredni wcale nie jest łatwe, a skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu. Możemy być jednak pewni – dzięki temu poradnikowi odniesiemy sukces!

Doktor Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikacji werbalnej i niewerbalnej – w kolejnej swojej publikacji opisuje podstawy asertywności...

Carry Trading - ebook/pdf
Carry Trading - ebook/pdf
Tomasz Paweł Zalewski
Złote Myśli

Carry Trade - wykorzystaj możliwości inwestowania dużych banków i funduszy inwestycyjnych!

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego 'duży' może więcej?

Jak to się dzieje, że ludzie bogaci stają się jeszcze bogatsi w zawrotnym tempie?

W jaki sposób do nich dołączyć?

Odpowiedź na te oraz inne pytania poznasz dzięki publikacji 'Carry Trading' Tomasza Zalewskiego.

Być może tytuł brzmi bardzo tajemniczo i skomplikowanie...

Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży - książka
Arkadiusz Bednarski
Onepress

Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca

Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich — za trudne...


Negocjować możesz wszystko - książka
Negocjować możesz wszystko - książka
Herb Cohen
Onepress

Poznaj uniwersalne techniki negocjacyjne

  • Dowiedz się, kiedy można negocjować
  • Opanuj różne style negocjacji
  • Negocjuj w różnych warunkach

Negocjacje już dawno przestały być domeną polityków. Dziś z negocjacjami spotykamy się niemal codziennie -- przeprowadzamy je z klientami, kontrahentami, pracownikami, a czasem nawet z przyjaciółmi. Każdą rozmowę, której celem jest przekonanie kogoś do naszych racji...

Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces - książka
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces - książka
Robert Jasiński
Onepress

<

Jak żyć mądrze, mieć przyjaciół i czuć się szczęśliwym

  • Jak przekonać do siebie innych?
  • Jak sprawić, aby chcieli nam pomóc w realizacji naszych planów?
  • Jak być sobą i osiągać wyznaczone cele?

Chcesz zmieniać świat? Zacznij od siebie!

Obudź w sobie lidera to książka skierowana do każdego, kto chciałby przejąć kontrolę nad własnym życiem, mądrze je przeżyć oraz dać sobie szansę na szczęście i sukces...








Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
Onepress

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza...





Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox
Vocatio

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald's po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce. Nigdy też nie jesteś zbyt młody na biznes. Michael Dell założył Dell Computers jako student college'u. Do założenia firmy nie jest ci potrzebny tytuł magistra ekonomii...

Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu - ebook/epub
Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu - ebook/epub
Michał Rusek
SELF-PUBLISHER

Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.

Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych...

Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce - książka
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce - książka
Zbigniew Mendel
Onepress

Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka!

Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana większość nie przetrwa dziesięciu lat. Dlaczego tak się dzieje? Może odpowiedź znowu kryje się w statystyce: z tych firm, które przetrwały pierwszy...



Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? - ebook/pdf
Pomysł na biznes. Własny Start-Up czy sprawdzona franczyza? - ebook/pdf
Maciej Makowski
Salemax

Publikacja skierowana jest do osób, które planują otworzyć firmę i szukają pomysłu na biznes oraz praktycznych porad biznesowych, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia.

Warto podkreślić, że nie jest to poradnik motywacyjny, który namawia do zostania przedsiębiorcą. Wręcz przeciwnie! Uświadamia ryzyka biznesowe, które mogą powstrzymać od rozpoczęcia działalności...

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera - książka
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera - książka
Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński
Onepress

Dowiedz się więcej o Autorach >>

E-handel w pytaniach i odpowiedziach

Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT...






Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń - książka
NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń - książka
Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier
Onepress

Poznaj tajniki nowoczesnej metody kierowania własnym umysłem

  • Zbadaj modele ludzkiego zachowania
  • Dowiedz się, czym są strategie i naucz się z nich korzystać
  • Wykorzystaj NLP w edukacji i pracy

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest techniką pozwalającą w świadomy sposób kierować działaniem umysłu ludzkiego. NLP nie jest zbiorem teoretycznych rozważań -- to zestaw narzędzi pozwalających na organizowanie i reorganizowanie...

Jak rozliczać dodatkowe koszty dostawy towarów i świadczenia usług - ebook/pdf
Jak rozliczać dodatkowe koszty dostawy towarów i świadczenia usług - ebook/pdf
Ewa Kowalska
Infor PL

Publikacja przedstawia zasady rozliczenia w VAT dodatkowych kosztów związanych z dostawą towarów lub świadczeniem usług. Przedsiębiorcy dokonujący dostawy towarów oraz świadczenia usług w wykonaniu zarówno transakcji krajowych, jak i zagranicznych niejednokrotnie obciążają swoich kontrahentów dodatkowymi kosztami związanymi z realizowanymi na ich rzecz czynnościami...