Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00410 006630 20286108 na godz. na dobę w sumie

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse
Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów. I wiesz, co? Dobrze trafiłeś!Przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczne informacje na ten temat. Wszystko uporządkowane, w formie godzinnego kursu (same konkrety). Dzięki temu Twoja firma nie tylko będzie miała pod dostatkiem paliwa (klientów), ale wręcz będziesz mógł budować swoją własną rafinerię. Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Regularnie, od ponad 10 lat wdraża w swojej firmie najlepsze rozwiązania sprzedażowe. Dzięki temu jego firma ciągle ma zapas paliwa i może regularnie jechać do przodu. Piotr przygotował dla Ciebie praktyczne porady, dzięki którym rozwiniesz swoją firmę. Czego dowiesz się z tego kursu?Jak docierać do klientów? Jakie kanały stosować?Jaki sposób myślenia przyjąć, aby docierać do klientów znacznie taniej niż dotychczas?Jak znajdować kolejne sposoby na dotarcie do klientów? W jaki sposób promować swoje produkty, aby nie wychodzić na desperata?Poznasz 5 inspirujących pomysłów na kreatywną promocję prowadzącą do zwiększenia sprzedaży (wszystko na konkretnych przykładach).Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie. Wystarczy wykorzystać praktyczne wskazówki z kursu. Dzięki inwestycji w to szkolenie będziesz wiedział, jak skutecznie docierać do nowych klientów. Zobaczysz również inspirujące przykłady działań, których Twoja konkurencja prawie na pewno nie stosuje, a które prowadzą do zwiększania sprzedaży w firmach.Zamów teraz kurs „Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie”, wykorzystaj zdobytą wiedzę w praktyce i niewielkim kosztem zwiększ sprzedaż swojej firmy.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór...
















Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym...





















Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Artur Wojciechowski
Złote Myśli

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

'Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie...

Angielski Dla Sprzedających Przez Internet - ebook/epub
Angielski Dla Sprzedających Przez Internet - ebook/epub
Anna Piekarczyk
Eprofess

Sprzedaż i handel w Internecie rozwijają się bardzo szybko zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Ale czy wiesz, że udana sprzedaż to przede wszystkim znajomość języka angielskiego w e-handlu?

Ta publikacja wprowadzi cię w świat handlu elektronicznego, aby twoja działalność dotarła do szerszego kręgu potencjalnych klientów i przynosiła większy zysk.

 

Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi :

  • jak zwiększyć sprzedaż...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Poznaj przepis na siebie - ebook/epub
Poznaj przepis na siebie - ebook/epub
Marta Olesiak
Ridero

Jeśli stanąłeś właśnie pod ścianą w poszukiwaniu sposobu dotarcia do nowych klientów albo dowiedziałeś się od znajomego, z gazety, Internetu o istnieniu możliwości budowania swojej marki osobistej na skalę światową i to zupełnie za darmo, to ta książka jest dla Ciebie. Autorka ma nadzieję, iż zaczynając swoją podróż, nie znalazłeś się w takiej sytuacji jak ona...

Misja 1 z 9. Jak odkryć swoją misję i naturalne predyspozycje - audiobook
Misja 1 z 9. Jak odkryć swoją misję i naturalne predyspozycje - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Czujesz się sfrustrowany, ponieważ wciąż nie jesteś do końca pewien, co powinieneś robić w życiu? Niby masz jakąś pracę/prowadzisz jakąś firmę, ale nie masz pewności, czy to jest właśnie to, do czego zostałeś stworzony? To oznacza tylko jedno: jeszcze nie odkryłeś swojej misji, wizji i powołania!

 

Brak misji, wizji, nieodkryte powołanie sprawiają, że czujemy wewnętrzną pustkę i to nawet (uwaga) wtedy...

Misja 3 z 9. Jak zarabiać na pasji i czy zawsze jest to możliwe? - audiobook
Misja 3 z 9. Jak zarabiać na pasji i czy zawsze jest to możliwe? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Być może wciąż zastanawiasz się, czy możesz zarabiać na swojej pasji? No właśnie, czy zarabianie na pasji/na hobby jest zawsze możliwe? Żeby móc odpowiedzieć na to pytanie, trzeba zastanowić się, skąd tak naprawdę biorą się pieniądze? Z pracy? Z prowadzenia firmy? Jaka jest prawidłowa odpowiedź na to pytanie?

 

Piotr Michalak, przedsiębiorca, znany trener biznesu i rozwoju osobistego wyjaśni...

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Anna Piwowarska
Onepress
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



Wygraj klienta - ebook/pdf
Wygraj klienta - ebook/pdf
Marcin Paweł Panek
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

Wygraj klienta - audiobook
Wygraj klienta - audiobook
Marcin Paweł Panek
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

Analiza rachunku Cash Flow studium przypadku - ebook/pdf
Analiza rachunku Cash Flow studium przypadku - ebook/pdf
Piotr Szczepankowski
Wiedza i Praktyka

Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp. Profesjonalne wskazówki odnoście segmentacji klientów znajdziesz w tym e-booku.

Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook/pdf
Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook/pdf
Jacek Folga
Wiedza i Praktyka

Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp. Profesjonalne wskazówki odnoście segmentacji klientów znajdziesz w tym e-booku.

Misja 8 z 9.  Jak zarabiać na pasji? - audiobook
Misja 8 z 9. Jak zarabiać na pasji? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Dlaczego i Ty nie miałbyś zarabiać na tym, co kochasz robić?

 

Wiele ostatnio mówi się o zarabianiu na pasji, ale czy rzeczywiście można zarabiać na każdej pasji, na każdym hobby? Jak ocenić, czy możesz zarabiać na swojej pasji, na swoim hobby?

 

Aby to zrobić, musisz zadać sobie kilka ważnych pytań.

 

Nie bez znaczenia jest też Twój temperament (Twoje predyspozycje osobowościowe)...

Techniki sprzedaży - ebook/pdf
Techniki sprzedaży - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić wyniki firmy, w której jesteś zatrudniony...

Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing - książka
Don Sexton, Donald J. Trump
Onepress
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa:
  • Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
  • Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
  • Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać...

Misja 2 z 9. Jak odkryć swoje powołanie i osiągnąć wewnętrzną spójność? - audiobook
Misja 2 z 9. Jak odkryć swoje powołanie i osiągnąć wewnętrzną spójność? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Czy wiesz, że już teraz możesz odkryć swoje prawdziwe powołanie i dzięki temu robić w życiu to, do czego jest naprawdę stworzony, dobrze się przy tym bawiąc? Aby móc odkryć swoje powołanie, przede wszystkim musisz wiedzieć, z jakich elementów się ono składa.

 

Czasem jest tak, że ludzie ignorują swoje powołanie, swoją misję i skupiają się tylko na tym, aby zarobić pieniądze...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
Lennart Rosell
BL Info Polska Sp. z o.o.

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - ebook/
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO - ebook/
Piotr Wieczorek
SELF-PUBLISHER
Prawdziwy biznesowy podręcznik zawierający wszystkie ważne rzeczy, które musisz zrobić by rozwijąc swoją firmę poprzez skuteczną reklamę. Możesz rozwijać i wykorzystywać wszystkie kanały medialne w celu przyciągnięcia bazy klientów, co przekłada się na większą sprzedaż. Jeśli nie wiesz jak zacząc przygodę z reklamą w social media, to książka dla ciebie.

Zamów dla siebie lub dla przyjaciela...
Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa - książka
Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa - książka
Seth Godin
Onepress

Poznaj świat miękkich innowacji:
podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę

  • Uczyń pospolity produkt przebojem roku
  • Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj
  • Spraw, by wszyscy ludzie w Twojej firmie stali się wynalazcami

Kto nie lubi prezentów?
Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatków? Perfumy w zestawach z prezentami...


Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

Sztuka sprzedaży - książka
Sztuka sprzedaży - książka
Charles Gardner
Onepress

Zostań handlowcem z ludzką twarzą

  • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
  • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
  • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...