Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00109 005099 20478681 na godz. na dobę w sumie

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse
Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym kierunku, prosto na szczyt. Firmy zarządzane taktycznie przypominają człowieka znajdującego się na środku oceanu, który próbuje płynąć w każdym kierunku, co chwilę dążąc w inną stronę. Jaki z tego wniosek? Jeśli chcesz, aby Twoja firma odnosiła duże sukcesy, koniecznie musisz zatrzymać się i zastanowić nad strategią firmy. W innym przypadku możesz zwyczajnie utonąć.Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody? Przygotowaliśmy dla Ciebie konkretne, praktyczne informacje na ten temat. Uporządkowaliśmy je i zebraliśmy w formie praktycznego szkolenia. Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Jest skoncentrowany na myśleniu strategicznym i właśnie tego uczy przedsiębiorców od 10 lat. Piotr przygotował dla Ciebie praktyczne porady na temat strategii w biznesie. Są to absolutne podstawy, które powinien znać każdy przedsiębiorca i menadżer zarządzający firmą.  Czego dowiesz się z tego kursu?Jakie są 3 podstawowe strategie konkurencyjne, które można obrać, prowadząc firmę?Jak określić strategię firmy, aby prężnie się rozwijać?Co należy robić w każdej z przyjętych strategii?Jaką strategię powinna w praktyce przyjąć mała firma?Jak w praktyce powinien wyglądać system marketingu wspierający sprzedaż?Jak za pomocą dwóch prostych sposobów wycisnąć więcej z naszego systemu wspierającego sprzedaż?Dodatkowo:Jak wykupić reklamę znacznie taniej niż cena podana w cenniku?Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu bezpośredniego?Co robić, żeby ludzie dobrze reagowali na Twój komunikat marketingowy?Jakie chwytliwe tematy stosować w newsletterze?Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci rozwinąć firmę do takiego poziomu, że będziecie w stanie przetrwać niemal wszystko. Jest to możliwe wyłącznie dzięki strategicznemu podejściu do zarządzania. Tylko z nim można zbudować solidną firmę, która przetrwa największe kryzysy. Dzięki inwestycji w szkolenie będziesz w stanie wyznaczyć strategiczny kierunek dla swojej firmy, idealnie pasujący do aktualnej sytuacji. Będziesz również wiedział, w jaki sposób zbudować system marketingowy, który będzie wspierał sprzedaż.Zamów teraz kurs „Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?”, przeanalizuj zdobytą ze szkolenia wiedzę w kontekście swojej firmy, a sam przekonasz się, jak wiele dobrego dla rozwoju firmy może dać podejście strategiczne w miejsce taktycznego rzucania się we wszystkie strony.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Misja 3 z 9. Jak zarabiać na pasji i czy zawsze jest to możliwe? - audiobook
Misja 3 z 9. Jak zarabiać na pasji i czy zawsze jest to możliwe? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Być może wciąż zastanawiasz się, czy możesz zarabiać na swojej pasji? No właśnie, czy zarabianie na pasji/na hobby jest zawsze możliwe? Żeby móc odpowiedzieć na to pytanie, trzeba zastanowić się, skąd tak naprawdę biorą się pieniądze? Z pracy? Z prowadzenia firmy? Jaka jest prawidłowa odpowiedź na to pytanie?

 

Piotr Michalak, przedsiębiorca, znany trener biznesu i rozwoju osobistego wyjaśni...

Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie - książka
John Warrillow
Onepress
Jako przedsiębiorca masz dwa wyjścia: stworzyć firmę, którą sprzedasz, lub taką, którą zatrzymasz. Tak czy inaczej, jako jej założyciel musisz przygotować ją na swoje odejście. Pouczająca historia Aleksa, przedsiębiorcy, o którym opowiada John Warrillow, pomoże Ci zbudować wartościową, atrakcyjną firmę, która będzie mogła odnieść sukces bez Ciebie.
Ken Blanchard,
współautor Jednominutowego menedżera oraz Empowerment...







Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Misja 5 z 9. Pracownik czy przedsiębiorca? Do czego jesteś powołany? - audiobook
Misja 5 z 9. Pracownik czy przedsiębiorca? Do czego jesteś powołany? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Być może wciąż wahasz się, czy powinieneś prowadzić własną firmę, co jest związane ze sporym ryzykiem, czy może jednak pracować na bezpiecznym etacie?

 

Nieodkryte powołanie zawodowe sprawia, że czujemy niepewność, lęk, nie wiemy, co chcemy robić w życiu. A przecież życie na ziemi jest krótkie... Zbyt krótkie, żeby czuć się nieszczęśliwym, robiąc coś, do czego nie jesteśmy predysponowani...

Misja 8 z 9.  Jak zarabiać na pasji? - audiobook
Misja 8 z 9. Jak zarabiać na pasji? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Dlaczego i Ty nie miałbyś zarabiać na tym, co kochasz robić?

 

Wiele ostatnio mówi się o zarabianiu na pasji, ale czy rzeczywiście można zarabiać na każdej pasji, na każdym hobby? Jak ocenić, czy możesz zarabiać na swojej pasji, na swoim hobby?

 

Aby to zrobić, musisz zadać sobie kilka ważnych pytań.

 

Nie bez znaczenia jest też Twój temperament (Twoje predyspozycje osobowościowe)...

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib
Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress
  • Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie?
  • Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy?
  • Jak motywować pracownika i doskonalić jego umiejętności?
  • Jak zatrzymać najlepszych a pozbyć się nieefektywnych?

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą...

Planowanie strategiczne w firmie - książka
Planowanie strategiczne w firmie - książka
Neville Lake
Onepress

Myśl strategicznie i zaplanuj strategię dla swojej firmy

  • Poznaj swoich klientów i konkurencję
  • Zaplanuj strategie dopasowane do sytuacji rynkowej
  • Zdobądź przewagę nad swoimi konkurentami

Planowanie strategiczne jest najczęściej definiowane jako podejmowanie decyzji pozwalających pokonać drogę pomiędzy obecnym miejscem firmy lub organizacji a etapem, w którym powinna znaleźć się w przyszłości...

Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Harold Kerzner, Ph. D.
Onepress

Na współczesnym rynku firmy konkurują ze sobą na polu jakości, cen i czasu realizacji zadań. Rozwój i przetrwanie przedsiębiorstwa są warunkowane efektywnością jego działania. Tradycyjna, hierarchiczna struktura zarządzania nie zawsze zdaje egzamin w realiach nowej gospodarki. Należy zastępować ją taką organizacją, w której zadania firmy realizowane są w formie projektów, w których biorą udział wszyscy pracownicy firmy...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Nie wysyłaj cv - ebook/pdf
Nie wysyłaj cv - ebook/pdf
Jeffrey J. Fox
Vocatio

Firmy zatrudniają pracowników, aby rozwiązać problemy lub zapobiec ich powstaniu, aby rozwijać się, zmniejszać koszty i poprawiać swoją sytuację finansową. Robią to dla własnej korzyści. Pracodawcy nie obchodzi, czego ty chcesz lub do czego dążysz - jemu zależy wyłącznie na otrzymaniu tego, czego on sam pragnie. Firmy nie oczekują, że ich pracownicy pomnożą istniejące problemy...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Misja 6 z 9. Jak zaakceptować siebie i sprawić, żeby ludzie Cię zapamiętali? - audiobook
Misja 6 z 9. Jak zaakceptować siebie i sprawić, żeby ludzie Cię zapamiętali? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Czujesz się sfrustrowany, ponieważ wciąż nie jesteś do końca pewien, co powinieneś robić w życiu? Niby wykonujesz jakąś pracę/prowadzisz jakąś firmę, ale nie masz pewności, czy to jest właśnie to, do czego zostałeś stworzony? W końcu chciałbyś się wyróżnić w tłumie ludzi i nie być zwykłą szarą myszką?

 

Każdy z nas po cichu pragnie, aby inni ludzie nas zapamiętali...

Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Michael E. Gerber
MT Biznes
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth...
Biznes rodzinny - książka
Biznes rodzinny - książka
Grant Thornton
Onepress

Firmy rodzinne są motorem rozwoju każdej gospodarki. Jednak napięcie towarzyszące balansowaniu pomiędzy własnymi ambicjami i potrzebami firmy a dążeniami reszty rodziny czyni drogę do sukcesu rynkowego pełną przeszkód.

Każda rodzinna firma posiada własną kulturę, system wartości i cele, ale także ulega wewnętrznym napięciom i presji. W miarę rozwoju firmy, jej założyciel i właściciel...

Misja 1 z 9. Jak odkryć swoją misję i naturalne predyspozycje - audiobook
Misja 1 z 9. Jak odkryć swoją misję i naturalne predyspozycje - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Czujesz się sfrustrowany, ponieważ wciąż nie jesteś do końca pewien, co powinieneś robić w życiu? Niby masz jakąś pracę/prowadzisz jakąś firmę, ale nie masz pewności, czy to jest właśnie to, do czego zostałeś stworzony? To oznacza tylko jedno: jeszcze nie odkryłeś swojej misji, wizji i powołania!

 

Brak misji, wizji, nieodkryte powołanie sprawiają, że czujemy wewnętrzną pustkę i to nawet (uwaga) wtedy...

Sztuka wojny. Sztuka zarządzania - książka
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w procesie zarządzania

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy...


Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - książka
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - książka
Jarek Szczepański
Onepress

Teraz strategia jest prosta!

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie...

Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce - książka
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce - książka
Zbigniew Mendel
Onepress

Własna firma bez reguł to tylko biznesowa partyzantka!

Sektor MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw, ma prawie 47% udziału w tworzeniu polskiego produktu krajowego brutto. Co roku powstaje kilkaset tysięcy firm, z których zdecydowana większość nie przetrwa dziesięciu lat. Dlaczego tak się dzieje? Może odpowiedź znowu kryje się w statystyce: z tych firm, które przetrwały pierwszy...



Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

Jak stworzyć swój pierwszy biznes? - ebook/pdf
Jak stworzyć swój pierwszy biznes? - ebook/pdf
Patrycja Mstowska-Borysiewicz, Mariusz Mszyca
RBC International

E-book Jak stworzyć swój pierwszy biznes? to obowiązkowa pozycja dla tych, którzy marzą o własnej firmie, ale boją się wystartować lub nie wiedzą od czego zacząć. Niezależnie od tego czy chcesz prowadzić szkołę językową, firmę budowlaną, salon stylizacji paznokci czy działalność trenerską – potrzebujesz tej wiedzy!

 

W tym e-booku wiele praktycznych rad i inspiracji znajdą Ci...



Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych - książka
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych - książka
Paul Taffinder
Onepress

Zostań prawdziwym przywódcą

  • Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą
  • Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie
  • Zmobilizuj pracowników do wspólnego działania

Między menedżerem a przywódcą istnieje ogromna różnica. Każdego roku firmy na całym świecie wydają ogromne pieniądze na szkolenia menedżerów, ale nie są w stanie wykształcić dobrych przywódców -- takich...

Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach - książka
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach - książka
Graeme K. Deans, Fritz Kroeger
Onepress

Rozwój -- to słowo pojawia się bardzo często podczas spotkań, narad, tworzenia planów i strategii. Jednak dziś stabilny rozwój przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Dopracowana do perfekcji struktura organizacyjna, maksymalnie zredukowane koszty i najwyższa wydajność pracy to tylko niektóre z nich. Wielu prezesów i dyrektorów nie zdaje sobie sprawy z tego, co można zrobić...

Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem - książka
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem - książka
Edyta Duda-Piechaczek
Onepress

Prosta księgowość to za mało!

  • Lek na niepewność co do przyszłości firmy
  • Analiza kosztów i przychodów firmy na potrzeby osób zarządzających
  • Kompetencje i zadania dobrego controllera
  • Zasady współpracy controllera z osobami zarządzającymi i pracownikami

W firmie panuje atmosfera niepewności. Czy koszty są pod kontrolą? Czy po rozliczeniu rocznym nie okaże się, że dokładamy do interesu...

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - książka
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę - książka
Agata Stachowicz-Stanusch
Onepress

Zwycięstwo kultury organizacyjnej

  • Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa
  • Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami
  • Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny

Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych...

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem - ebook/pdf
Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem - ebook/pdf
Magdalena Wereda-Kolasińska
CeDeWu

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez instytucje niebezpieczeństw, jakie niesie ryzyko strategiczne, a przede wszystkim niskiej świadomości samego pojęcia i siły ryzyka strategicznego w świecie biznesu...





Budowanie zespołu. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń outdoor - książka
Budowanie zespołu. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń outdoor - książka
Rafał Szczepanik
Onepress

'Budowanie zespołu' to poradnik napisany w niezwykle praktyczny sposób, oparty na polskich i zagranicznych przykładach. Adresowany jest nie tylko do specjalistów oraz menedżerów szkoleń w przedsiębiorstwach. Autor radzi, jak zorganizować szkolenie własnymi siłami, jak wybrać dobrą firmę szkoleniową do bardziej złożonych projektów, jak sprawdzać trenerów, którzy próbują nam sprzedać szkolenie...


Misja 2 z 9. Jak odkryć swoje powołanie i osiągnąć wewnętrzną spójność? - audiobook
Misja 2 z 9. Jak odkryć swoje powołanie i osiągnąć wewnętrzną spójność? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Czy wiesz, że już teraz możesz odkryć swoje prawdziwe powołanie i dzięki temu robić w życiu to, do czego jest naprawdę stworzony, dobrze się przy tym bawiąc? Aby móc odkryć swoje powołanie, przede wszystkim musisz wiedzieć, z jakich elementów się ono składa.

 

Czasem jest tak, że ludzie ignorują swoje powołanie, swoją misję i skupiają się tylko na tym, aby zarobić pieniądze...

Zarządzanie wzrostem firmy - książka
Zarządzanie wzrostem firmy - książka
Angie Mohr
Onepress

Spójrz, jak żyją mali przedsiębiorcy. Nie mają chwili spokoju. Bieżące sprawy firmy spędzają im sen z powiek. Ciągle są zabiegani i gubią się w natłoku spraw. A wyniki działalności nie dają im satysfakcji. Jeżeli tak postępujesz, to nie prowadzisz firmy w żadnym kierunku, lecz dryfujesz wraz z nią.

Kto powiedział, że biznes musi tak wyglądać? Twoja firma może funkcjonować bez zacięć nawet...