Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01178 019905 20460119 na godz. na dobę w sumie

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse
Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym kierunku, prosto na szczyt. Firmy zarządzane taktycznie przypominają człowieka znajdującego się na środku oceanu, który próbuje płynąć w każdym kierunku, co chwilę dążąc w inną stronę. Jaki z tego wniosek? Jeśli chcesz, aby Twoja firma odnosiła duże sukcesy, koniecznie musisz zatrzymać się i zastanowić nad strategią firmy. W innym przypadku możesz zwyczajnie utonąć.Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody? Przygotowaliśmy dla Ciebie konkretne, praktyczne informacje na ten temat. Uporządkowaliśmy je i zebraliśmy w formie praktycznego szkolenia. Kim jest autor szkolenia? Piotr Michalak to znany trener i praktyk biznesu. Jest skoncentrowany na myśleniu strategicznym i właśnie tego uczy przedsiębiorców od 10 lat. Piotr przygotował dla Ciebie praktyczne porady na temat strategii w biznesie. Są to absolutne podstawy, które powinien znać każdy przedsiębiorca i menadżer zarządzający firmą.  Czego dowiesz się z tego kursu?Jakie są 3 podstawowe strategie konkurencyjne, które można obrać, prowadząc firmę?Jak określić strategię firmy, aby prężnie się rozwijać?Co należy robić w każdej z przyjętych strategii?Jaką strategię powinna w praktyce przyjąć mała firma?Jak w praktyce powinien wyglądać system marketingu wspierający sprzedaż?Jak za pomocą dwóch prostych sposobów wycisnąć więcej z naszego systemu wspierającego sprzedaż?Dodatkowo:Jak wykupić reklamę znacznie taniej niż cena podana w cenniku?Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu bezpośredniego?Co robić, żeby ludzie dobrze reagowali na Twój komunikat marketingowy?Jakie chwytliwe tematy stosować w newsletterze?Inwestycja w to szkolenie pomoże Ci rozwinąć firmę do takiego poziomu, że będziecie w stanie przetrwać niemal wszystko. Jest to możliwe wyłącznie dzięki strategicznemu podejściu do zarządzania. Tylko z nim można zbudować solidną firmę, która przetrwa największe kryzysy. Dzięki inwestycji w szkolenie będziesz w stanie wyznaczyć strategiczny kierunek dla swojej firmy, idealnie pasujący do aktualnej sytuacji. Będziesz również wiedział, w jaki sposób zbudować system marketingowy, który będzie wspierał sprzedaż.Zamów teraz kurs „Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie?”, przeanalizuj zdobytą ze szkolenia wiedzę w kontekście swojej firmy, a sam przekonasz się, jak wiele dobrego dla rozwoju firmy może dać podejście strategiczne w miejsce taktycznego rzucania się we wszystkie strony.
Wszystkie kategorie Tylko ekonomia, biznes, finanse Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór...
















Motywacyjne aspekty polityki personalnej - ebook/pdf
Motywacyjne aspekty polityki personalnej - ebook/pdf
Alicja Matura
Wydawnictwo e-bookowo

Do zadań kierownika należy zatem takie motywowanie pracowników, aby wykonując swoje obowiązki pracownicze realizowali oni cele strategiczne firmy, powiązane dodatkowo z ich własnymi aspiracjami zawodowymi. Zapewni to zadowolenie i satysfakcję samym pracownikom, a także przyczyni się do odniesienia sukcesu przez firmę. Odpowiednie motywowanie jest więc istotnym elementem sposobu działania menedżera...

Techniki sprzedaży - ebook/pdf
Techniki sprzedaży - ebook/pdf
Lennart Rosell
BL Info Polska
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Odpowiedź na to niezwykle istotne pytanie znajdziesz w poradniku Lennarta Rosella.

To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić wyniki firmy, w której jesteś zatrudniony...

TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU - ebook/pdf
TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUKCESU - ebook/pdf
TAXCARE
Onepress

Wiedza niezbędna mikroprzedsiębiorcy

Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz...







Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook
Paweł Tkaczyk
Helion
  • Zero teorii!
  • Sama praktyka!
  • Polski autor w polskich realiach!
  • Najbardziej aktualna wiedza!

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli...

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Björn Lundén, Ulf Svensson
BL Info Polska
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie...

Style kierowania w małej firmie - ebook/pdf
Style kierowania w małej firmie - ebook/pdf
Ilona Dukaj
Wydawnictwo e-bookowo

Rola małych i średnich przedsiębiorstw stale rośnie. Obecnie ich liczba w znacznym stopniu przekracza ilość przedsiębiorstw państwowych. Jest to związane z prywatyzacją oraz rozwojem gospodarki rynkowej. Coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorców staje się skuteczne kierowanie zasobami ludzkimi na drodze do realizacji strategii firmy. Jest to również związane z przygotowaniem merytorycznym menedżerów do zarządzania...

Proces podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Proces podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie - ebook/pdf
Michał Wójcik
Wydawnictwo e-bookowo

Decyzja jest nieodłącznym ogniwem egzystencji każdego człowieka. Decyzje, które podejmuje, określają nie tylko kształt jego życia osobistego, zawodowego oraz rodzinnego, ale w jakimś stopniu wpływają na dzieje określonych środowisk ispołeczności. Niektórzy ludzie są zdolni do podejmowania tak ważnych ibrzemiennych w skutki decyzji, że potrafią zmieniać kierunek historii i wpływać - pozytywnie lub negatywnie...

Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości - audiobook
Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości - audiobook
Frederic Laloux
Studio Emka

Tradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł coach biznesu, Frederic Laloux, autor książki „Pracować inaczej”. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to z wielkim sukcesem.

Laloux w fascynujący sposób opisuje historię organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości...

Pasja i dyscyplina strategii - audiobook
Pasja i dyscyplina strategii - audiobook
Krzysztof Obłój
MT Biznes Sp. z o.o.

W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji, firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny, która pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy:

  • interpretacja otoczenia...


Pasja i dyscyplina strategii - ebook/epub
Pasja i dyscyplina strategii - ebook/epub
Krzysztof Obłój
MT Biznes Sp. z o.o.

W świecie morderczego tempa, niepewności, globalnej konkurencji, firma stale musi porządkować i doskonalić swoje działanie. Wymaga to dyscypliny, która pomaga osiągać zaplanowane rezultaty i działać skutecznie bo to się liczy na rynku bardziej niż poprawność metodologiczna czy estetyka. Dyscyplina zarządzania to cztery przedstawione w książce etapy:

  • interpretacja otoczenia...

Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów...

Kształtowanie liderów - audiobook
Kształtowanie liderów - audiobook
Jonh C. Maxwell
MT Biznes
Wizja, energia, determinacja – to jeszcze za mało... Sięgnij po poradnik autora „Praw przywództwa” i naucz się kształtować liderów, by stworzyć zespół, który urzeczywistni twoje marzenia.

Dlaczego niektórzy ludzie osiągają wielkie sukcesy osobiste, ale nigdy nie udaje im się odnieść sukcesu w budowaniu firmy czy kształtowaniu swojej organizacji?
John C. Maxwell zna odpowiedź na to pytanie...

Analiza Finansowa Przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Analiza Finansowa Przedsiębiorstwa - ebook/pdf
Paweł Pabianiak
e-Bizcom

Tematyka e-książki obejmuje tematykę finansów i analizy finansowej przedsiębiorstwa, a w szczególności:

  • przedstawienie struktury i zawartości sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości (wg najnowszych zasad),
  • określenie źródeł informacji do przeprowadzenia efektywnej analizy przedsiębiorstwa prowadzącego pełną rachunkowość,
  • oraz – najważniejsze – przedstawienie uniwersalnych zasad analizy...























Motywowanie pracowników. 9 sposobów na sukces bez kosztów - ebook/pdf
Motywowanie pracowników. 9 sposobów na sukces bez kosztów - ebook/pdf
Grażyna Boguta
Wiedza i Praktyka

Każdy pracownik, który nie chce wykonać jakiegoś zadania, znajdzie wiele racjonalnych powodów, aby tego nie robić. Jeśli zabraknie mu motywacji, możesz być pewien, że nie wykona go tak, jak powinien. Jak go do tego skłonić? Jakich argumentów użyć: materialnych, emocjonalnych? Jaki system kar i nagród przyjąć, aby osiągnąć zadowalające rezultaty?

Istnieje wiele sposobów, by zachęcić Twoich podwładnych do pracy – do Ciebie...

Zarządzanie sprzedażą - audiobook
Zarządzanie sprzedażą - audiobook
Chet Holmes
MT Biznes Sp. z o.o.

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji...




Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - audiobook
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - audiobook
Marek Jankowski
Helion

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki...

Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i Internet  - audiobook
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i Internet - audiobook
Josiane Chriqui Feigon
MT Biznes Sp. z o.o.

Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcje – i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej...


Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
Gitte Härter
BC Edukacja
Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów...




Cztery obsesje wyjątkowego szefa - ebook/pdf
Cztery obsesje wyjątkowego szefa - ebook/pdf
Patrick Lencioni
MT Biznes
Poradnik autora bestsellera „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji.

Czytelnicy mogą poznać historię intrygi korporacyjnej, w której Rich O’Connor, fikcyjny dyrektor naczelny firmy konsultingowej z branży technologicznej, Telegraph Partners, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać jego firmą...


Odkryj się - ebook/epub
Odkryj się - ebook/epub
Patrick Lencioni
MT Biznes Sp. z o.o.

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami...






Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study - ebook/pdf
Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study - ebook/pdf
Jacek Folga
Wiedza i Praktyka

Pozytywna ocena firmy przez otoczenie – udziałowców, kontrahentów czy branżę – zależy od tego, jak dobrze radzi ona sobie na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży – tym lepiej. Dlatego warto poznać wszystkie tajniki i sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku...

Warren Buffet o biznesie - ebook/epub
Warren Buffet o biznesie - ebook/epub
Richard J. Connors
MT Biznes Sp. z o.o.

Nazwisko Warrena Buffetta jest w świecie biznesu równoznaczne z sukcesem i pomyślnością. Wiele książek opisuje strategię inwestowania Buffetta, zarazem doradzając, jak każdy może inwestować tak jak on – jednak to nie jest jeszcze jedna książka na ten temat. Książka nie opisuje Buffetta jako inwestora, ale jako skutecznego menedżera, omawiając przy tym jego biznesowe zasady i praktyki...

Moje przygody z marketingiem - audiobook
Moje przygody z marketingiem - audiobook
Philip Kotler
MT Biznes

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961...




Archiwizacja dokumentacji elektronicznej - ebook/pdf
Archiwizacja dokumentacji elektronicznej - ebook/pdf
Robert Gębicki
Wiedza i Praktyka

Nie jest łatwo podać jedną, kompleksową definicję dokumentu elektronicznego, ze względu na różnorodność funkcjonujących w oficjalnym obiegu pojęć, niekiedy wzajemnie się wykluczających lub opisujących różne byty tego samego pojęcia. Do zadań każdego szefa firmy należy wskazanie podstawowego sposobu dokumentowania procesu załatwiania spraw oraz ewentualnych wyjątków od niego...

Rework - audiobook
Rework - audiobook
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Helion

Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka...


Strategie i praktyki sprawnego działania - ebook/epub
Strategie i praktyki sprawnego działania - ebook/epub
Adam Hamrol
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją.

Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody...

Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania - ebook/epub
Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania - ebook/epub
Richard Jones
MT Biznes

Zarządzanie projektami. Sztuka przetrwania to praktyczny poradnik dla menedżerów, chcących specjalizować się w zarządzaniu projektami biznesowymi. Jeśli powierzono ci tego typu projekt i zastanawiasz się w jaki sposób wywiązać się ze swoich obowiązków, nie ryzykując zwolnienia – ta książka jest dla ciebie.
Jeżeli jesteś odpowiedzialny za duże projekty, wymagające dotrzymania określonych terminów...


Leasing w praktyce - ebook/epub
Leasing w praktyce - ebook/epub
Zbigniew Biskupski
Wiedza i Praktyka

Leasingować można samochody, maszyny, nieruchomości. Każda firma może skorzystać z tego narzędzia finansowego. Zawierając umowę leasingu warto jednak wiedzieć, jakie haczyki i pułapki mogą się w niej znaleźć. Ponadto warto zdawać sobie sprawę z tego, jaki rodzaj leasingu dla jakiej firmy jest najkorzystniejszy. Poradnik odpowiada na wszelkie pytania związane z korzystaniem z tego narzędzia...