Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00280 005253 24124172 na godz. na dobę w sumie

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Małgorzata Karpińska-Krakowiak-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - ebook/pdf
Beata Gotwald-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji...

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Mariusz Woźniakowski-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne...

Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym...




Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Liana Evans-55%
Helion

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-55%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook/epub
Wojciech Gustowski-55%
Novae Res

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu...

5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
5 porad na Social Media Marketing dla pożyczek - ebook/epub
Marcin Kowalik-55%
E-bookowo
Marketing wszystkich produktów finansowych w mediach społecznościowych nie jest łatwym zadaniem. Pożyczki i kredyty wydają się być jeszcze większym wyzwaniem dla marketera, chcącego sprostać targetom sprzedażowym, dbać o wizerunek marki i jednocześnie budować zasięg.Jak sprzedawać pożyczki w social media?
Jak wykorzystać potencjał Facebooka na potrzeby produktów pożyczkowych...
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Anna Miotk-55%
Onepress

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje...



E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie - ebook/pdf
Anna Tarabasz-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia...

Strategia komunikacji w social mediach - audiobook
Strategia komunikacji w social mediach - audiobook
Norbert Oruba-55%
Helion

Zostań biznesową gwiazdą social mediów.

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy...

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - książka
John Lovett-55%
Helion

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość...



Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Jason Falls, Erik Deckers-55%
Onepress
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów...



Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - ebook/pdf
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - ebook/pdf
Tomasz Domański, Paweł Bryła-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wzrost zainteresowania regionalnymi produktami żywnościowymi wynika w dużym stopniu ze zmęczenia konsumentów ofertą produktów masowych. Nowym trendem zachowań nabywców produktów żywnościowych jest poszukiwanie zdrowych produktów o unikatowych atrybutach. Mamy tutaj do czynienia z rosnącą świadomością konsumentów oraz z coraz większą dbałością o zdrowy tryb życia. Współczesny konsument jest także coraz bardziej otwarty na...

Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Andrzej Kwaśniewski-55%
SELF-PUBLISHER
Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych.
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - ebook/pdf
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 - ebook/pdf
red. Krystyna Doktorowicz-55%
Uniwersytet Śląski

'Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne użytkowników w coraz rozleglejszym zakresie. Problem skutków rozwoju mediów społecznościowych i ich wpływu na relacje społeczne w przyszłości...

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook/epub
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook/epub
David Meerman Scott-55%
MT Biznes

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym...








Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja - ebook/epub
Robert Stępowski-55%
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat...

Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III - książka
Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III - książka
Matthew A. Russell, Mikhail Klassen-55%
Helion

Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują media społecznościowe. Są źródłem informacji, które, właściwie spożytkowane, mogą przynieść niezły dochód. Mogą też dać odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez naukowców z różnych branż...

Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane - ebook/pdf
Komunikowanie publiczne Zagadnienia wybrane - ebook/pdf
Barbara Kudra, Elwira Olejniczak-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji uzyskujemy odpowiedź na pytania: czym jest komunikowanie (się), jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą, jaki jest w nim udział języka, jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie.

Praca zawiera standardową i niestandardową wiedzę dotyczącą różnych kwestii związanych z komunikowaniem publicznym, a także zestaw lektur do omawianych zagadnień...

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Jan W. Wiktor-55%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych...










Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - ebook/pdf
Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk-55%
Wyższa Szkoła Humanitas
Celem niniejszej monografii będzie analiza wielowymiarowości zjawiska konwergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marketingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczyć będzie technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspektów przeobrażeń komunikacji społecznej firm oraz ewolucji form i narzędzi owej komunikacji w dobie ekspansji nowych technologii i przenikania...
Video marketing w mediach społecznościowych - ebook/epub
Video marketing w mediach społecznościowych - ebook/epub
Robert Stępowski-55%
Roster
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na...
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - ebook/pdf
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - ebook/pdf
red. Krystyna Doktorowicz-55%
Uniwersytet Śląski

'Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro-...

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - ebook/pdf
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - ebook/pdf
Marika Świeszczak-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej...

Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska-55%
Wolters Kluwer

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności...







Video marketing w mediach społecznościowych - ebook/epub
Video marketing w mediach społecznościowych - ebook/epub
Robert Stępowski-55%
ROSTER

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać...

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka-55%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik-55%
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook/epub
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - ebook/epub
Angelika Chimkowska-55%
MT Biznes

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska...














Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia - ebook/pdf
Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia - ebook/pdf
Ewelina Witek-55%
Astrum Media

Książka KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations.

Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych miedów, opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w auidowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji...

978-83-8220-490-2 - ebook/pdf
978-83-8220-490-2 - ebook/pdf
Piotr Szews-55%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

We współczesnych mediach oprócz szybkości przekazu liczy się sposób, w jaki treści trafiają do odbiorcy oraz używane platformy czy atrakcyjność i kondensacja informacji. Dominacja urządzeń mobilnych, nie tylko jako środków komunikacji, ale również jako środków konsumpcji materiałów dziennikarskich, powodują, że nad tekstem często przeważają treści wizualne i multimedialne...

Kapitał ludzki i kapitał społeczny a rozwój regionalny - ebook/pdf
Kapitał ludzki i kapitał społeczny a rozwój regionalny - ebook/pdf
Praca zbiorowa-55%
Wydawnictwo Naukowe Scholar
Praca zbiorowa, która jest obszernym omówieniem tematu kapitału ludzkiego i kapitału społecznego. Jaki wpływ mają na rozwój regionalny? Co tak naprawdę znaczą oba, tak chętnie używane, terminy?

Interdyscyplinarne spojrzenie na kapitał ludzki i kapitał społeczny, a także na ich związki z rozwojem regionalnym.
Określenia kapitał ludzki używają chętniej ekonomiści, kapitał społeczny jest natomiast domeną socjologów...