Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00046 003556 21345795 na godz. na dobę w sumie

Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf

Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf
Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding - ebook/pdf
Monika Bronowicz
Astrum Media
Autorka książki, Monika Bronowicz, absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, pedagog, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej, w swojej książceKOMUNIKACJA WIZUALNA. Public relation. Reklama. Branding przybliża Czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.Pierwsza część książki, zatytułowana „Komunikacja wizualna” obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania, a także problemy mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Druga część książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część - „Reklama” - skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku, towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część - „Branding” - obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Employer Branding - ebook/pdf
Employer Branding - ebook/pdf
Milena Daria Majewska, Małgorzata Rzewuska, Jarosław Marciniak
Wolters Kluwer
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii...




Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Mariusz Woźniakowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne...

Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku - ebook/pdf
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku - ebook/pdf
Marek Kozłowski
Wolters Kluwer
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana...
















Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - ebook/pdf
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym - ebook/pdf
Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach...

Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia - ebook/pdf
Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia - ebook/pdf
Ewelina Witek
Astrum Media

Książka KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations.

Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych miedów, opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w auidowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji...

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Julita Dąbrowska
Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image u w biznesie - książka
Michał Łebkowski
Helion

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

  • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
  • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
  • Interaktywne relacje z klientami
  • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
  • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium...


Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - ebook/epub
Wojciech Budzyński
Poltext

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.
Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań...






Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii - ebook/pdf
Doskonalenie lokalne w Policji a współpraca z podmiotami zewnętrznymi. Efekt synergii - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka
Uniwersytet Śląski
Książka zawiera projekty 10 szkoleń dla funkcjonariuszy Policji. Zaprezentowane projekty mogą być przydatne w przygotowaniu oraz prowadzeniu szkoleń dla funkcjonariuszy Policji, w tym zarówno kadry kierowniczej, jak i policjantów ogniwa patrolowo-interwencyjnego, dzielnicowych, a także policjantów pionu kryminalnego. Są to szkolenia doskonalące kompetencje komunikacyjne i kompetencje społeczne funkcjonariuszy Policji w 10-ciu obszarach...
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Zarządzanie marką - ebook/pdf
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall
Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas...



Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Kreowanie informacji. Media relations - ebook/epub
Wojciech Jabłoński
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, 'czwarta władza', media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami...
Ochrona prawa do wizerunku - ebook/pdf
Ochrona prawa do wizerunku - ebook/pdf
Piotr Ślęzak
Uniwersytet Śląski
Publikacja poświęcona jest niektórym aspektom wykonywania oraz ochrony prawa do wizerunku. Do zajęcia się tą problematyką skłoniły autora dwie okoliczności. Po pierwsze, ochronie prawa do wizerunku służą w systemie prawa cywilnego dwie grupy norm zawartych w dwóch różnych aktach prawnych: kodeksie cywilnym i prawie autorskim - stąd wątpliwość, czy podmiot, przedmiot i treść regulacji są zbieżne...

Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą - audiobook
Wizerunek w biznesie. Zarabiasz na nim czy tracisz? 6 złotych zasad skutecznego zarządzania wizerunkiem i marką osobistą - audiobook
Joanna Janowicz
The Black Horse

Apple, Coca-Cola, Nike i Mercedes. Wyjątkowa marka generuje wyjątkowy biznes. Sprawia, że klienci poszukują właśnie Twoich produktów i chętnie zapłacą za nie więcej. Dowiedz się, jak silną marką osobistą umacniać wizerunek firmy. Dowiedz się, jak zbudować postrzeganie, na którym Tobie zależy.

 

Jeżeli jeszcze nie znasz 6 złotych zasad skutecznego tworzenia dobrego wizerunku...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Public relations od podstaw - książka
Public relations od podstaw - książka
Philip Henslowe
Onepress

Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami...


English for Marketing and Adverstising - ebook/pdf
English for Marketing and Adverstising - ebook/pdf
Sylee Gore
BC Edukacja Sp. z o.o.

English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego - ebook/epub
Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego - ebook/epub
Aleksandra Ślifirska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki...
Psychologia twórczości grupowej - ebook/epub
Psychologia twórczości grupowej - ebook/epub
Aneta Chybicka
Impuls

Jest to książka praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Duży pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnych szczebli (książka opisuje m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych działań)...

Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Marzanna K. Witek-Hajduk
Wolters Kluwer

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - książka
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - książka
Mateusz Grzesiak
Onepress
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej...


Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar - ebook/pdf
Jadwiga Stawnicka
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania...
Prawo Unii Europejskiej Testy. Kazusy. Tablice - ebook/pdf
Prawo Unii Europejskiej Testy. Kazusy. Tablice - ebook/pdf
Adam Łazowski, Anna Łabędzka, Maciej Szpunar
C. H. Beck

Repetytorium „Prawo Unii Europejskiej. Testy. Kazusy. Tablice” podzielone jest na trzy części:

część pierwsza – TESTY dotyczące m.in.:

  • swobody zakładania przedsiębiorstw,
  • pojęcia pracownika,
  • obywatelstwa Unii Europejskiej,

część druga – KAZUSY z rozwiązaniami uwzględniające zagadnienia m.in.:

  • inicjatywy legislacyjnej w ramach Unii Europejskiej,
  • swobody przepływu towarów,
  • udzielania pomocy publicznej przez państwa członkowskie...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Proste myśli, trudne słowa - ebook/epub
Proste myśli, trudne słowa - ebook/epub
Marcin Wlazło
Oficyna Wydawnicza „Impuls”
Publikacja, która podejmuje próbę określenia socjopedagogicznych aspektów wizerunku osób z niepełnosprawnością intelektualną wykreowanego w tekstach literackich.

„Celem niniejszego opracowania jest określenie socjopedagogicznych aspektów wizerunku osób z niepełnosprawnością intelektualną wykreowanego w tekstach literackich, operujących wprawdzie fikcyjnymi postaciami i realiami...

Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski
C. H. Beck

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady...

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - audiobook
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - audiobook
Mateusz Grzesiak
Helion

'Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej...


Anatomia. 100 ćwiczeń dla biegaczy - ebook/pdf
Anatomia. 100 ćwiczeń dla biegaczy - ebook/pdf
Guillermo Seijas
SBM

Anatomia. 100 ćwiczeń dla biegaczy to książka, którą w swojej biblioteczce powinien mieć każdy biegacz. Znalazły się tu informacje na temat biochemicznej analizy biegania, a także szczegółowa prezentacja technik biegania. Główną część książki stanowią opisy 100 ćwiczeń przeznaczonych specjalnie dla osób, dla których bieganie stanowi ważną część życia.

Anatomia. 100 ćwiczeń dla biegaczy - ebook/pdf
Anatomia. 100 ćwiczeń dla biegaczy - ebook/pdf
Guillermo Seijas
Wydawnictwo SBM

Anatomia. 100 ćwiczeń dla biegaczy to książka, którą w swojej biblioteczce powinien mieć każdy biegacz. Znalazły się tu informacje na temat biochemicznej analizy biegania, a także szczegółowa prezentacja technik biegania. Główną część książki stanowią opisy 100 ćwiczeń przeznaczonych specjalnie dla osób, dla których bieganie stanowi ważną część życia.

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające...

Innowacyjność uwarunkowania, strategie, wyzwania - ebook/pdf
Innowacyjność uwarunkowania, strategie, wyzwania - ebook/pdf
Alfreda Kamińska
Placet

Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest również przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorców, gdyż jest postrzegana jako główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw. Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań...

Doskonałe Public Relations - ebook/epub
Doskonałe Public Relations - ebook/epub
Jacek Barlik
Poltext

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:

  • eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations
  • eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz
  • prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na...