Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00595 008409 20232793 na godz. na dobę w sumie

Kopalnia klientów. Czyli jak zdobyć tłumy klientów, jak sprzedawać im więcej, częściej i szybciej - ebook/pdf

Kopalnia klientów. Czyli jak zdobyć tłumy  klientów, jak sprzedawać im więcej, częściej i szybciej - ebook/pdf
Kopalnia klientów. Czyli jak zdobyć tłumy klientów, jak sprzedawać im więcej, częściej i szybciej - ebook/pdf
Tomasz Nowack-8%
Self Publishing
W e-booku znajdziesz prosto i dokładnie opisane najskuteczniejsze marketingowe techniki sprzedaży, które będziesz mógł szybko i za darmo wdrożyć w swojej firmie.Można je stosować praktycznie w każdej firmie. Małej jednoosobowej oraz dużej zatrudniającej setki pracowników, produkcyjnej, handlowej oraz usługowej w dowolnej branży.• Dowiesz się od czego zależy istnienie Twojej firmy i byt Twojej rodziny. Poznasz 3 najważniejsze czynniki, na których powinieneś się skupić jeżeli chcesz zwiększać sprzedaż i zyski.• Każda firma powinna pozyskiwać klientów z różnych źródeł. Nie powinna skupiać się tylko na jednej metodzie ponieważ jest to bardzo niebezpieczne i może być bardzo groźne dla jej istnienia. Dowiesz się co to są źródła pozyskiwania klientów, gdzie ich szukać i jak je wdrażać w swojej firmie.• Normalnie całe ryzyko związane z zakupem bierze na siebie zawsze klient. Klientem, który ma wydać swoje ciężko zarobione pieniądze targają różne, mniejsze lub większe, obawy. Zastanawia się czy gdy kupi  produkt to nie straci pieniędzy. Co zrobi gdy produkt się popsuje lub okaże się, że jest nie taki jak się spodziewał lub, że nie dostarczysz wszystkiego w wyznaczonym terminie, tak jak obiecałeś.Aby zlikwidować te obawy i zachęcić klientów do zakupów stosuje się metody, których celem jest wyeliminowanie, jeżeli nie wszystkich to przynajmniej większości, obaw. Poznasz metody dzięki, którym bardzo łatwo zlikwidujesz te obawy.• Z próbkami możesz spotkać się praktycznie wszędzie, wystarczy przejść się po kilku sklepach. W sklepie spożywczym będą to próbki kawy, słodyczy, wędlin lub jogurtów a w innym sklepie próbki kosmetyków.  Dowiesz się dlaczego powinieneś stosować próbki, poznasz wady i zalety stosowania tej techniki oraz nauczysz się ją prawidłowo stosować.• Bardzo niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego jak bardzo ważnym i skutecznym narzędziem marketingowym jest lista mailingowa. Lista jest niezbędna  każdej firmie i każda firma powinna ją posiadać ponieważ dobra lista to prawdziwa kopania złota.Nie ma znaczenia w jakiej branży działasz, nie ma także znaczenia czy prowadzisz dużą czy małą firmę. Jeżeli masz małą firmę lub prowadzisz działalność jednoosobową to tym bardziej powinieneś posiadać listę mailingową. Każdy kto prowadzi jakąkolwiek działalność doskonale rozumie, że aby funkcjonować musi mieć klientów, którym można sprzedawać produkty a lista mailingowa jest właśnie taką bazą klientów.Poznasz metody dzięki którym szybko i bezpłatnie zbudujesz listę potencjalnych klientów, do której będziesz mógł później wysyłać, zgodnie z prawem, swoje oferty.Dowiesz się co zrobić aby ludzie sami chętnie zapisywali się na Twoją listę, na co musisz uważać, czego się wystrzegać aby nie popaść w konflikt z prawem, jak automatycznie zarządzać dużą listą. • Dowiesz się jak uzyskać błyskawiczny dostęp do tego co ktoś budował całymi latami, do bazy klientów i produktów.Poznasz techniki, które pozwolą sprzedawać szybko swoje produkty nawet gdy nie posiadasz bazy klientów. Dowiesz się także jak zarabiać na bazie, którą już masz oraz jak zarabiać nie posiadając ani bazy klientów ani produktów.• Dowiesz się jak łatwo dotrzeć do ogromnej liczby najbardziej wartościowych klientów, takich którzy kupują.• Referencje to jedna z najsilniejszych form promocji, która praktycznie nic nie kosztuje. Już kilka pozytywnych opinii, zadowolonych klientów, umieszczonych w ofercie wysyłanej do potencjalnego klienta lub na firmowej stronie www, pomaga pokonać strach oraz naturalny sceptycyzm jaki towarzyszą osobom, planującym skorzystanie z usług kogoś kogo nie znają.Dowiesz się jak prosić o wystawienie referencji, kiedy to robić, jak zachęcać i motywować klientów do tego aby chętnie wystawili pozytywne opinie. Jak powinny wyglądać wiarygodne referencje i gdzie je najlepiej zamieszczać.• Wiele osób wie czym są rekomendacje i na czym polega ich siła, oraz teoretycznie co należy robić aby zdobywać klientów z polecenia. Jednocześnie bardzo niewiele osób korzysta z tej techniki świadomie, jeżeli mają klientów z polecenia to w większości są to przypadkowe polecenia. Dowiesz się dlaczego klienci z polecenia są tak ważni i wartościowi, jak zdobywać takich klientów, kogo i kiedy prosić o polecenie i jak to robić prawidłowo. Dowiesz się także jak stworzyć cały system, który będzie działał automatycznie i dzięki któremu będziesz miał coraz więcej tych najbardziej wartościowych klientów.• Edukacja jest bardzo ważnym elementem sprzedaży, dlatego nie żałuj czasu na edukację obecnych i potencjalnych klientów. Zyskasz ich zaufanie i nawiążesz bliskie relacje, które w przyszłości ułatwią sprzedaż. Dowiesz się jak edukować klientów aby później korzystali z Twoich usług a nie konkurencji.• Na dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym rynku jeżeli chcesz odnieść sukces to musisz być unikalny, musisz się czymś wyróżniać od bardzo wielu podobnych firm. Jest bardzo mało firm jedynych w swoim rodzaju. Rozejrzyj się wokoło, który ze sklepów meblowych, który warsztat samochodowy, drukarnia czy firma montująca klimatyzacje jest naprawdę wyjątkowa. Trudno się takim firmom rozwijać skoro są jednymi z wielu i praktycznie niczym się nie wyróżniają od innych podobnych. Dowiecie się co zrobić aby to Twoje produkty był wybierane spośród wielu podobnych lub identycznych. Jak się wyróżnić.• Targi są doskonałym miejscem, w którym ludzie mogą zobaczyć jak działają i wyglądają Twoje produkty. Są także czasami jedynym miejscem gdzie klienci mogą się z Tobą spotkać twarzą w twarz. Są okazją do poznania osób, które normalnie kryją się za numerami telefonów lub adresami e-mail, i nawiązaniu z nimi bliższych relacji, które później mogą zaowocować zamówieniami.Dowiesz się jak przygotować się do targów, jak przyciągnąć ludzi do stoiska.• Wyprodukowanie dzisiaj czegkolwiem nie jest problemem, największy problem to sprzedaż. Każdemu handlowcowi zależy na tym aby sprzedać jak najwięcej i jak najszybciej. W tym celu wciąż poszukują nowych metod, takich które będą tanie i pozwolą szybko i z jak największym zyskiem sprzedać ich produkty. Poznasz metodę dzięki, której zdobędziecie wielu nowych handlowców nie ponosząc przy tym żadnych wydatków związanych z ich zatrudnieniem. • Kupony są potężnym narzędziem marketingowym, pomagają zwiększać sprzedaż produktów praktycznie w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i branży. Główną zaletą kuponów jest to, że są tanie i łatwe do wdrożenia. Ich regularne i przemyślane stosowanie może zapewnić nieprzerwany napływ nowych klientów. Dowiesz się jak prawidłowo stosować tę technikę, poznasz jej wady i zalety. Dowiesz się jak ją wdrożyć ją w  firmie tak aby przyniosła oczekiwane rezultaty.• Poznasz bardzo skuteczne techniki dzięki, którym zwiększysz wartość każdej pojedynczej transakcji co pozwoli na osiągnięcie wcale niemałych dodatkowych zysków i to w bardzo prosty sposób i oczywiście bez wydawania pieniędzy. Dowiesz się jak stworzyć cały system który będzie działał automatycznie.• Często spotykana sytuacja w większości firm. Przychodzi potencjalny klient, który chce kupić jakiś produkt, jednak stwierdza, że ten jest za drogi w stosunku do tego co oferuje lub, że go po prostu nie stać bo cena jest za wysoka jak na jego możliwości finansowe. Rezygnuje z zakupu i opuszcza firmę aby poszukać gdzieś indziej podobnego lub identycznego w niższej cenie. Klient rezygnuje z zakupu a Ty tracisz możliwość zarobku. Nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Pokażę co zrobić aby jednak taki klient kupił u Ciebie a nie u konkurencji.• Kolejna często spotykana sytuacja. Idziesz do sklepu, chcesz kupić np. proszek do prania. Widzisz proszki dwóch różnych firm, w podobnych cenach, oba są do prania rzeczy białych, oba opakowania mają taką samą wagę. Jest jednak mała różnica, do jednego proszku producent dołączył płyn do płukania tkanin. Który proszek kupisz?Pokaże jak tworzyć bonusy, skąd je brać, jak je prawidłowo stosować tak aby Twoje produkty były chętniej wybierane od podobnych konkurencyjnych.• Dawno już minęły czasy gdy produktów było za mało i ludzie wykupowali wszystko, nawet rzeczy, które w momencie zakupu nie były im potrzebne na zasadzie - kupię teraz bo jak będę potrzebował to nie będzie. Dzisiaj nie robią zapasów, kupują dopiero wtedy, kiedy dana rzecz jest im potrzebna i najczęściej na ostatnią chwilę.Poznasz metody, dzięki którym będziesz wpływać na ludzi tak aby szybciej podejmowali decyzje zakupowe. Dzięki zastosowaniu tych technik będą kupowali wtedy kiedy Ty tego będziesz chciał i nie będą odkładali decyzji na później. Wywołasz w nich pilną potrzebę zakupową a nawet strach przed utratą jedynej okazji.• Wiele firm pod presją konkurencji ciągle obniża ceny sądząc, że to zwiększy sprzedaż. Jestem przekonany, że Ty też tak robiłeś lub nawet teraz tak robisz. W większości przypadków nie jest to dobry pomysł na zwiększenie sprzedaży a czasami taka walka cenowa może przynieść rezultaty odwrotne od oczekiwanych, sprzedaż zamiast wzrosnąć może się zmniejszyć.Zamiast ciągle obniżać ceny i w końcu doprowadzić firmę do bankructwa i jeszcze psuć rynek, możesz tak manipulować cenami, nie mam na myśli ich obniżania, aby sprzedawać więcej. Dzięki opisanym technikom zwiększysz liczbę transakcji, liczbę klientów oraz podniesiesz zyskowność bez obniżania cen.• Wśród większości przedsiębiorców panuje przekonanie, że ludzie kupują produkty patrząc tylko na cenę, że cena ma decydujące znaczenie. Nie jest to prawda, w rzeczywistości ludzie nie szukają najniższej ceny ale najwyższej wartości.W większości przypadków nie są świadomi rzeczywistych kosztów produkcji produktów, które kupują. Pokażę jak zwiększyć wartość produktów tak aby były one chętniej kupowane niż produkty konkurencji.• Satysfakcja klientów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu firm. Pewnie już nie raz słyszałeś, że zdobycie nowego klienta kosztuje siedem razy więcej niż utrzymanie obecnego. Ja twierdze, że teraz w czasie kryzysu, pozyskanie nowego klienta kosztuje znacznie, znacznie więcej.Bardzo wiele firm nastawionych jest wyłącznie na zdobywanie nowych klientów i zaniedbują tych, których wcześniej zdobyli z takim dużym wysiłkiem. Wychodzą z założenia, że skoro klient już trafił do firmy to zostanie i będzie stale kupował a jeżeli nawet odejdzie to na jego miejsce przyjdzie nowy. Może i przyjdzie, co wcale nie jest takie oczywiste. Pokażę co powinieneś zrobić aby klienci chcieli z Tobą pozostać, nie odchodzili do konkurencji a nawet jak odzyskać klientów, których już straciłeś. Dowiesz się na co zwracać uwagę a czego absolutnie nie należy robić.• Chyba każdy chciałby mieć takich klientów, którzy systematycznie wracają aby ponownie korzystać z Twoich usług. Mam dobra wiadomość, możesz mieć takich klientów, nawet całe tłumy. Jest metoda dzięki, której klienta, który kupuję od czasu do czasu można zmienić w takiego, który będzie kupował systematycznie.  
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak-8%
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak-8%
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak-8%
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Artur Wojciechowski-8%
Złote Myśli

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

'Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie...

Wygraj klienta - ebook/pdf
Wygraj klienta - ebook/pdf
Marcin Paweł Panek-8%
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

Wygraj klienta - audiobook
Wygraj klienta - audiobook
Marcin Paweł Panek-8%
Złote Myśli

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel-8%
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett-8%
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Sztuka sprzedaży - książka
Sztuka sprzedaży - książka
Charles Gardner-8%
Onepress

Zostań handlowcem z ludzką twarzą

  • Dlaczego większość handlowców zarabia za mało: błędy w myśleniu o sobie i klientach
  • Ustalanie ceny sprzedaży: ile klient chce, a ile może wydać
  • Budowanie porozumienia z różnymi typami klientów: wyszczekanymi, niezdecydowanymi, potakującymi, niezadowolonymi

Zasada, jaką kierowałem się przez ostatnie 30 lat w zawodzie handlowca, jest prosta: nie ograniczaj się do oferowania klientowi...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer-8%
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer-8%
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
    Jak zapewnić dobrą sprzedaż wprowadzanemu na rynek produktowi? - audiobook
    Piotr Michalak-8%
    The Black Horse

    Od czego zależy sukces wprowadzanego na rynek produktu?

    Czy wysoka jakość produktu gwarantuje wysoką sprzedaż? Niestety nie. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować ludziom produkt dobrej jakości, a oni rzucali się na niego, wykupując wszystko co do sztuki, dawno minęły. Klientów już rzadko zachwycają produkty „wysokiej jakości”, ponieważ w obecnych czasach mają oni naprawdę duży ich wybór...
















    Sprzedaj swój software - książka
    Sprzedaj swój software - książka
    Edward Hasted-8%
    Helion

    Znajdź rynek i odbiorców dla swoich programów

    • Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
    • Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
    • Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia

    Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników...

    Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
    Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
    Cindy Alvarez-8%
    Onepress

    Znaj klienta swego

    • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
    • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
    • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
    • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać...




    Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
    Błyskawiczny e-mail marketing - ebook/pdf
    Dariusz Puzyrkiewicz-8%
    Złote Myśli

    Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione

    Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej przełomowa publikacja, jaką zdobyłeś.

    O ile najwięksi marketerzy na całym świecie mówią...

    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Podręcznik obsługi klienta - książka
    Neville Lake, Kristen Hickey-8%
    Onepress

    Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

    • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
    • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
    • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

    W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

    Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
    Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
    Sebastian Kątek-8%
    Złote Myśli

    Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

    TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

    Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

    Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

    Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
    Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
    Wojciech Kyciak, Beniamin Krupowicz, Błażej Łukjanowicz-8%
    Helion

    Poznaj tajniki biznesu aukcyjnego

    • Nawiąż współpracę z Allegro
    • Stosuj skuteczne metody obsługi klienta oraz sprzedaży
    • Zarabiaj naprawdę duże pieniądze na aukcjach internetowych

    Planujesz rozkręcenie własnego biznesu? A może chcesz po prostu sprzedać niepotrzebne rupiecie? Aukcje internetowe na Allegro to doskonały wybór! Dzięki nim błyskawicznie trafisz do szerokiego grona potencjalnych klientów...


    Jak W Ciągu 5 Dni Znaleźć Niszę Na Rynku i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji - audiobook
    Jak W Ciągu 5 Dni Znaleźć Niszę Na Rynku i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji - audiobook
    Grzegorz Celeban-8%
    The Black Horse

    Jak w 5 Dni Znaleźć Niszę w Swojej Branży i Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji?


    czyli

    około 90 minut szkolenia
    5 sprawdzonych strategii budowania UNIKALNOŚCI
    moduł: pytania i odpowiedzi
    i 5 dni, które wystarczą abyś wdrożył EFEKTYWNIEwybraną strategię!

    Było intensywnie, sporo się działo i padło wiele cennych podpowiedzi - do konkretnych branż.

    Podczas tego szkolenia Grzegorz podzielił się 5 strategiami (tak naprawdę taki był plan...























    Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
    Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
    Jerry R. Wilson-8%
    Onepress
    Twój osobisty regulamin pracy
    • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
    • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
    • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

    Reguły -- strona po stronie
    Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

    Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

    Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
    Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
    Kornelia Przedworska-8%
    Złote Myśli

    Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

    Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

    Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
    Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/pdf
    Krystyna Bezubik-8%
    E-bookowo

    Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

    Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

    – zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę...

    Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/epub
    Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? - ebook/epub
    Krystyna Bezubik-8%
    Ebookowo

    Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

     

    Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

    – zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę...

    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    7 kroków do udanej sprzedaży - książka
    Traci Bild, Todd Shafer-8%
    Onepress

    Zostań sprzedawcą doskonałym

    Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

    Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach - ebook/pdf
    Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach - ebook/pdf
    Arkadiusz Podlaski-8%
    Złote Myśli

    Jak przyciągnąć więcej odwiedzających i klientów na swoją stronę internetową?

    Poznaj sekrety wyszukiwarek, dzięki którym Twoja strona pojawi się na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania. Doświadczenie NIE wymagane!

    Dziś w Internecie nie wystarczy mieć już dobrze zaprojektowaną witrynę albo kupić kilka reklam w Google, aby odnieść sukces. Skończyły się już czasy, w których niepotrzebna była nauka pozycjonowania...

    Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych - ebook/epub
    Siła dobrych pytań. Buduj relacje, zdobywaj nowych klientów i miej wpływ na innych - ebook/epub
    Andrew Sobel, Jerold Panas-8%
    Studio Emka

    W 'Sile dobrych pytań' Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia.
    Ken Blanchard, współautor 'Jednominutowego menedżera' i 'Przywództwa wyższego stopnia'

    W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na różne pytania...










    Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
    Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
    Magdalena Jaciow, Robert Wolny-8%
    Onepress

    E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być 'egzotyczną nowością', stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

    Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb...



    Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
    Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania. Wydanie 5 - ebook/pdf
    Lennart Rosell-8%
    BL Info Polska Sp. z o.o.

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

    TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

    Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
    Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania - ebook/epub
    Lennart Rosell-8%
    BL Info Polska Sp. z o.o.

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

    TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

    Reklama internetowa - książka
    Reklama internetowa - książka
    Agnieszka Leśniewska-8%
    Onepress

    Stwórz klientowi jego własny świat

    • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
    • Nowe formy reklamy internetowej
    • Reklama online -- studium przypadku

    Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
    Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

    Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
    Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
    Lennart Rosell-8%
    BL Info Polska Sp. z o.o.

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

    TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

    Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
    Technik sprzedaży. O sztuce sprzedawania - audiobook
    Lennart Rosell-8%
    BL Info Polska Sp. z o.o.

    Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

    TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka...

    Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
    Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie - ebook/pdf
    Paul Jarvis-8%
    SELF-PUBLISHER

    Firma, czyli Ty to oficjalny przewodnik po tym, jak tworzyć świetnie zarabiające firmy, posiadające zautomatyzowane systemy, które widząc okazję do wzrostu zastanawiają się tak, jak ich właściciele: czy naprawdę tego potrzebuję i czy to jest właściwa ścieżka dla mnie? Przykłady i różne odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w środku.

    O książce

    Nie istnieje coś takiego jak nieustanny wzrost...