Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00187 003910 21772818 na godz. na dobę w sumie

Kreacja w reklamie - ebook/pdf

Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Kreacja w reklamie - ebook/pdf
Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki]. W książce szczegółowo omówiono:procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych, zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi, zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji, sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki, kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki, sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie, zasady opracowywania tekstów reklamowych, metody stosowane w badaniach pozycji marki, techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: reklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Zarządzanie marką - ebook/pdf
Ryszard Kłeczek, Adam Sagan, Jacek Kall
Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas...



Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - ebook/pdf
Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - ebook/pdf
Agata Matuszewska-Kubicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding)...

Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
Peter Cheverton
Onepress

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

Coaching marki osobistej - ebook/epub
Coaching marki osobistej - ebook/epub
Sergiusz Trzeciak
GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

• Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne?

• Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery?

• Czym marka osobista różni się od wizerunku?

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani...

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka
Al Ries, Laura Ries
Onepress
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano...

Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Marzanna K. Witek-Hajduk
Wolters Kluwer

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Mariusz Woźniakowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne...

Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - ebook/pdf
Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - ebook/pdf
Emilia Wawrzyszczuk
Wiedza i Praktyka

Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk - ebook/epub
Robert Stępowski
Słowa i Myśli
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady 'stwórz się sam' autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce...
Video marketing nie tylko na YouTube - ebook/pdf
Video marketing nie tylko na YouTube - ebook/pdf
Magdalena Daniłoś
Onepress

Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania 'Video marketing w polskich firmach' »


Obraz wart więcej niż tysiąc słów

Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera...



Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jak zbudować silną markę od podstaw - książka
Jacek Kall
Onepress

Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że 'Polak potrafi'...

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza - książka
Pat Fallon, Fred Senn
Onepress

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną

  • Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki
  • Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki -- budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne
  • Znane kampanie reklamowe od podszewki -- Citibank, Lee Jeans, Wyspy Bahama

Dlaczego większość reklam nas wkurza...


Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Jason Falls, Erik Deckers
Onepress
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów...



Employer Branding - ebook/pdf
Employer Branding - ebook/pdf
Milena Daria Majewska, Małgorzata Rzewuska, Jarosław Marciniak
Wolters Kluwer
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii...




Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
David Airey
Helion

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

  • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
  • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
  • Jak negocjować z klientami?

Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek...


Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona - ebook/pdf
David Airey
Helion

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

  • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
  • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
  • Jak negocjować z klientami?

Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek...



Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - ebook/pdf
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - ebook/pdf
Laura Ries, Al Ries
Onepress
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu...



Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Produkty i marki w opinii e-konsumentów - książka
Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Onepress

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do 'innego' świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów...



Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook/epub
Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in...

Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? - ebook/pdf
Anna Piwowarska
Onepress
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy...



Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Praktyczny marketing miast i regionów - ebook/pdf
Jacek Pogorzelski
Wolters Kluwer

'Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem' - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka...






Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka
Marketing dla bystrzaków. Wydanie V - książka
Jeanette McMurtry
Septem

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem...

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek - książka
Praca zbiorowa, redakcja: Jan Kasprzycki-Rosikon, redakcja: Jacek Piątkowski
Onepress

Książka została wyróżniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglądu nowości wydawniczych


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów...



Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - ebook/pdf
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych...

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Julita Dąbrowska
Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook/epub
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook/epub
Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatemrebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy...

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - ebook/epub
Grzegorz Kosson
Słowa i Myśli
Najlepsza książka roku 2013 w kategorii 'Klient, sprzedaż, marketing' w rankingu THINKTANK„Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania...
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli - ebook/epub
Robert Stępowski
Wydawnictwo Słowa i Myśli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące...



Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu - książka
Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu - książka
Alex Wipperfürth
Onepress

Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masowej? Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay. Co jest źródłem tej -- zdawałoby się -- przypadkowej popularności? Dlaczego rynek błyskawicznie przekonał się do tych marek?

Konsumenci porwali te marki: to oni nadali im kształt i kultowy wpływ. A producenci im w tym pomogli: zaoferowali początkową wizję...

Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić. Marketing w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Andrzej Kwaśniewski
SELF-PUBLISHER
Marketing w mediach społecznościowych dla początkujących i zaawansowanych. Jak się promować i kreować wizerunek marki między innymi w takich serwisach, jak Facebook, Twitter, Instagram czy Pinterest. Jak wdrożyć content marketing i stać się celebrytą mediów społecznościowych.