Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01205 006240 21289911 na godz. na dobę w sumie

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/pdf
Peter Kenzelmann
BC Edukacja
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/epub
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - ebook/epub
Peter Kenzelmann
BC Edukacja

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Innowacja. Droga do wzrostu zysków - książka
Innowacja. Droga do wzrostu zysków - książka
Tom Gorman
Onepress
Tym, czego Ci trzeba, jest:
  • siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
  • energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku
  • inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem

Lokomotywa gospodarki

Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą...

Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację - ebook/epub
Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację - ebook/epub
Wojciech Daniecki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz większej koncentracji firm. Konieczność wprowadzania zmian wynika też z pojawiania się nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Toteż struktury organizacyjne przedsiębiorstw muszą stawać się coraz bardziej reaktywne...

Budowanie lojalności klientów - książka
Budowanie lojalności klientów - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Marketing partnerski w polskich firmach:

  • skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
  • zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
  • wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście...

Jak tworzyć produkty i usługi - ebook/pdf
Jak tworzyć produkty i usługi - ebook/pdf
Agnieszka Mróz
Cztery Głowy
W tytule 'Jak tworzyć produkty i usługi' Agnieszka Mróz projektantka usług odczarowuje proces design thinking. Krok po kroku zapoznasz się z jego poszczególnymi etapami, otrzymasz wskazówki, jak zastosować design thinking w swojej codziennej pracy, oraz praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Nauczysz się tworzyć ofertę...
Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
Artur Wojciechowski
Złote Myśli

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

'Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie...

Planowanie w firmie - książka
Planowanie w firmie - książka
Donald Waters
Onepress

Wszelkie organizacje kładą obecnie coraz większy nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesami produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie organizacje zdają sobie sprawę z faktu, że tylko wtedy odniosą sukces, jeżeli będą dostarczać produkty...

Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Onepress

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być 'egzotyczną nowością', stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb...



Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Handlowanie to gra - książka
Handlowanie to gra - książka
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Onepress

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

E-usługi administracji publicznej w warunkach zarządzania projektami - ebook/pdf
E-usługi administracji publicznej w warunkach zarządzania projektami - ebook/pdf
Anna Kaczorowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rozwój e-government, czyli administracji świadczącej usługi na drodze elektronicznej warunkowany jest inicjatywami i działaniami, jakie zostały podjęte w naszym kraju dla przestawienia jego gospodarki na tory społeczeństwa informacyjnego, informatyzacji sektora publicznego oraz obowiązującymi aktami prawnymi, na podstawie których urzędy wykonują swoje zadania. O rzeczywistym rozwoju e-government świadczy oferowanie usług publicznych...
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














E-usługi administracji publicznej w warunkach zarządzania projektami - ebook/pdf
E-usługi administracji publicznej w warunkach zarządzania projektami - ebook/pdf
Anna Kaczorowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Rozwój e-government, czyli administracji świadczącej usługi na drodze elektronicznej warunkowany jest inicjatywami i działaniami, jakie zostały podjęte w naszym kraju dla przestawienia jego gospodarki na tory społeczeństwa informacyjnego, informatyzacji sektora publicznego oraz obowiązującymi aktami prawnymi, na podstawie których urzędy wykonują swoje zadania. O rzeczywistym rozwoju e-government świadczy oferowanie usług publicznych...

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
Jason Falls, Erik Deckers
Onepress
  • Zwiększ swój udział w rynku
  • Poznaj siłę własnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów...



Tworzenie planów budżetowych - ebook/pdf
Tworzenie planów budżetowych - ebook/pdf
Opracowanie zbiorowe
Wiedza i Praktyka

W tym ebooku pokazujemy, w jaki sposób stworzyć prostą tabelę do planowania budżetu. Omawiamy etapy tworzenia tabeli do planowania, która zawiera podział na klientów i produkty.

Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Analiza rachunku Cash Flow studium przypadku - ebook/pdf
Analiza rachunku Cash Flow studium przypadku - ebook/pdf
Piotr Szczepankowski
Wiedza i Praktyka

Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp. Profesjonalne wskazówki odnoście segmentacji klientów znajdziesz w tym e-booku.

Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook/pdf
Wkład działu finansów do procesu segmentacji klientów - ebook/pdf
Jacek Folga
Wiedza i Praktyka

Z pewnością dzięki segmentacji lepiej poznamy naszych klientów. Będziemy wiedzieli, czego oczekują i na co my możemy liczyć z ich strony. Przykładowo dowiemy się, jakie kanały dystrybucji wykorzystują, jak ważny jest dla nich nasz produkt, jakimi siłami sprzedaży dysponują itp. Profesjonalne wskazówki odnoście segmentacji klientów znajdziesz w tym e-booku.

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - ebook/pdf
Cindy Alvarez
Onepress

Znaj klienta swego

  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać...




Inspirujące usługi - ebook/epub
Inspirujące usługi - ebook/epub
Ron Kaufman
Studio Emka

W książce Inspirujące usługi Ron Kaufman zabiera nas w podróż do nowego świata usług.

Ta książka odsłania moc inspirujących usług i opisuje kroki, jakie możesz podjąć, aby stworzyć trwałą kulturę generującą codziennie takie usługi. Odpowiada na pytania o stałe doskonalenie usług i obala wiele błędnych przekonań. Przedstawia firmy i ludzi z całego świata, którzy uczynili z usług swój najwyższy priorytet...

7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
Jerry R. Wilson
Onepress
Twój osobisty regulamin pracy
  • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
  • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
  • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

Reguły -- strona po stronie
Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

Zarządzanie najmem lokali w praktyce - ebook/pdf
Zarządzanie najmem lokali w praktyce - ebook/pdf
Maciej Kamiński
C. H. Beck

Zakup lokalu mieszkalnego na wynajem jest obecnie jedną z najpopularniejszych form lokowania kapitału. Wraz ze wzrostem zainteresowania inwestowaniem w ten rodzaj nieruchomości przeobrażeniom zaczął ulegać rynek najmu, który w ostatnich latach dojrzał i staje się coraz bardziej konkurencyjny. W kontekście rosnącej podaży lokali i zwiększającej się rywalizacji o najemcę osiągnięcie sukcesu inwestycyjnego staje się coraz większym...

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - ebook/pdf
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - ebook/pdf
Marika Świeszczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej...

Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Mariusz Onyśko
C. H. Beck

Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: telemaketing przychodzący i wychodzący raport końcowy kampanii telemarketingowej pozyskiwanie klientów przez direct...

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa - ebook/epub
Jacek Wójcik, Tomasz Dąbrowski, Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski, Katarzyna Majchrzak, Piotr Masiukiewicz, Piotr Polański, Sylwia Sobolewska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów...
Usługa czysto platoniczna. Jak z samotności robi się biznes - ebook/epub
Usługa czysto platoniczna. Jak z samotności robi się biznes - ebook/epub
Oktawia Kromer
Wydawnictwo Czarne

Co biznes ma wspólnego z miłością? Gdy spojrzeć na to na chłodno, można stwierdzić, że niewiele. Ale chłodne spojrzenie to ostatnia rzecz, na której zależy temu, kto pragnie coś sprzedać.

Bohaterami tej książki są ludzie gotowi zapłacić za erzac bliskości. Emeryci zadłużający się na produkty mające dać im ciepło macierzyńskiej miłości, studentka psychologii, która za zaskórniaki kupuje w pakietach przyjacielski...

Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka - ebook/pdf
Innowacje i przedsiębiorczość. Teoria i praktyka - ebook/pdf
Anna Francik, Marcin Lis, Viera Marková
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Era globalizacji i informacji to czas burzliwych zmian, które wymuszają na organizacjach gotowość do ciągłej ewolucji. Powodują konieczność rozwijania nie tylko zdolności adaptacyjnych, ale także wprowadzania nowych rozwiązań ułatwiających wyprzedzenie konkurencji. Działając w globalnym i burzliwym otoczeniu organizacje zaczynają coraz częściej upatrywać w innowacjach szansy na rozwój i ekspansję...
Problemy i metody ich rozwiązywania w  firmie produkcyjnej  - ebook/pdf
Problemy i metody ich rozwiązywania w firmie produkcyjnej - ebook/pdf
Joanna Dziekońska
Wiedza i Praktyka

Kapitał intelektualny stał się najważniejszym zasobem strategicznym każdego przedsiębiorstwa. To dzięki wiedzy i pomysłowości pracowników doskonalone są produkty i usługi, rozwiązywane są codzienne problemy w miejscu pracy. Aby rozwijać w pracownikach kreatywność, a tym samym zwiększyć efektywność ich pracy, oprócz stworzenia sprzyjających warunków należy „wyposażyć” ich w odpowiednie narzędzia...

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
Stephan Schiffman
Onepress

Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

  • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
  • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
  • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie...