Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00918 013402 21031024 na godz. na dobę w sumie

Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub

Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. W książce znajdujemy () dobrze umotywowaną naukowo narrację o charakterze aplikacyjnym. () Publikacja ma walory zarówno dydaktyczno-naukowe, jak i praktyczne. Może mieć zastosowanie zarówno w procesie nauczania (studia wyższe, kursy zwiększenia kwalifikacji, studia podyplomowe oraz w mniejszym zakresie szkoły średnie kształcące w obszarze zarządzania marketingowców i logistyków), jak również w pracy zawodowej. Szczególnie może być przydatna w sytuacjach w których należy dokonać oceny poziomu świadczonej obsługi logistycznej bądź zaprojektowania takiej obsługi. Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Szołtyska Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey-20%
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Logistyka usług - ebook/epub
Logistyka usług - ebook/epub
Elżbieta Gołembska, Zbigniew Bentyn, Marcin Gołembski-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na...







Nowoczesna logistyka. Wydanie X - książka
Nowoczesna logistyka. Wydanie X - książka
Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood-20%
Onepress

Od pierwszego do ostatniego ogniwa łańcucha

  • Logistyka strategiczna i operacyjna
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Zarządzanie popytem i zamówieniami oraz obsługą klienta
  • Gospodarka magazynowa i zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie transportem
  • Logistyka międzynarodowa

Podręcznik logistyka

7W - czyli właściwy produkt, właściwa ilość, właściwy stan, właściwe miejsce, właściwy czas...

Technologie informatyczne w logistyce - ebook/pdf
Technologie informatyczne w logistyce - ebook/pdf
Andrzej Szymonik-20%
Placet

Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania.
Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące podczas przepływu...



Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Robert Zych-20%
Onepress

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
Robert Zych-20%
Helion

'

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
Sławomir Wawak-20%
Onepress

Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością

  • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
  • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
  • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
  • Wykorzystaj narzędzia informatyczne

W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem...

Logistyka w gospodarce światowej - ebook/pdf
Logistyka w gospodarce światowej - ebook/pdf
Elżbieta Gołembska-20%
C. H. Beck

Książka jest dziełem podsumowującym wieloletni dorobek Autorki od lat cieszącej się autorytetem w środowisku naukowym za wysokie kompetencje i wkład w rozwój logistyki w Polsce. Zawiera kompendium usystematyzowanej wiedzy o logistyce w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Przedstawione w pracy zagadnienia teoretyczne są poparte licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Logiczny i spójny układ pracy...

Logistyka międzynarodowa - ebook/epub
Logistyka międzynarodowa - ebook/epub
Elżbieta Gołembska-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka przedstawia najnowsze trendy i wyniki badań dotyczące roli logistyki międzynarodowej w biznesie międzynarodowym oraz daje odpowiedź na pytanie, jak dziś zarządzać logistyką w nowoczesnej gospodarce światowej. Autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z logistyką w kontekście prowadzenia biznesu międzynarodowego. W publikacji można znaleźć odpowiedzi m.in. na takie pytania: jakie są aktualne trendy rozwoju logistyki...
Koszty i wyniki w systemie controllingu w przedsiębiorstwach usług logistycznych - ebook/pdf
Koszty i wyniki w systemie controllingu w przedsiębiorstwach usług logistycznych - ebook/pdf
Justyna Dobroszek-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesów transportu, przeładunku i magazynowania, która przejawiała się zastosowaniem odpowiednich innowacji technologicznych. Z upływem czasu pojawiła się w logistyce perspektywa zarządzania...

Słownik transportu i logistyki Angielsko-polski, polsko-angielski - ebook/pdf
Słownik transportu i logistyki Angielsko-polski, polsko-angielski - ebook/pdf
Roman Kozierkiewicz-20%
C. H. Beck

Angielsko-polski i polsko-angielski Słownik transportu i logistyki prezentuje blisko 20 000 haseł w obu wersjach językowych. Transport i logistyka stanowią ważny dział gospodarki narodowej i dotyczą zarówno samego przemieszczania towarów, usług i informacji, jak i procesów planowania, realizowania i kontrolowania sprawnego przepływu surowców i materiałów w procesie produkcji oraz wyrobów gotowych i usług w procesie dystrybucji...

Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss-20%
MT Biznes

Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.

Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.

Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem...

Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa-20%
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - ebook/pdf
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - ebook/pdf
Dagmara Skurpel-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.

Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla...

Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie - ebook/pdf
Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie - ebook/pdf
Stanisława Borkowska-20%
Wolters Kluwer

Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie to najnowsza publikacja prof. Stanisławy Borkowskiej, będącej autorytetem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.

W książce w kompleksowy sposób omówiono proces tworzenia systemów wynagrodzeń oraz metody zarządzania nimi. Czytelnik dowie się, jak tworzyć takie systemy, aby były spójne ze strategią firmy, jej strukturą i kulturą organizacyjną oraz z otoczeniem zewnętrznym...




Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey-20%
MT Biznes
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów...





Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Wioletta Krawiec-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez...

Konsument na rynku usług  - ebook/pdf
Konsument na rynku usług - ebook/pdf
-20%
C.H. Beck (uprz)

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badają:

  • jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań...

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw - książka
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw - książka
Cecil Bozarth, Robert B. Handfield-20%
Onepress

Kompletny podręcznik logistyki i zarządzania dostawami

  • Dla specjalistów i menedżerów poszukujących oszczędności w działach zaopatrzenia i produkcji
  • Dla studentów, którzy zamierzają robić karierę w działach logistyki i zaopatrzenia
  • Dla trenerów i wykładowców akademickich poszukujących praktycznych materiałów szkoleniowych i wszechstronnych studiów przypadku

Optymalna moc produkcyjna...

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań an... - ebook/pdf
Przemysław Stodulny-20%
CeDeWu

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych...

E-biznes. Relacje z klientem - książka
E-biznes. Relacje z klientem - książka
Patrycja Kierzkowska-20%
Helion

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

  • Skuteczny newsletter
  • Blog w Twojej firmie
  • Nowoczesna obsługa klienta
  • Optymalne wykorzystanie autorespondera
  • E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej 'E-biznes...


Transport intermodalny. Projektowanie terminali przeładunkowych - ebook/epub
Transport intermodalny. Projektowanie terminali przeładunkowych - ebook/epub
Marianna Jacyna, Dariusz Pyza, Roland Jachimowski-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Efektywne zarzadzanie procesami logistycznymi wymaga budowy nowoczesnych struktur systemów transportowych. Wybór sposobu przemieszczania ładunków w systemach logistycznych wynika ze specyfiki samego systemu oraz stosowanej technologii przewozowej.
W ostatnim okresie wyraźnie wzrasta zainteresowanie nowoczesnymi usługami transportowymi o charakterze logistycznym dla obsługi obrotu towarowego. Dla ich rozwoju konieczna jest rozbudowa punktowej...


Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
Ulf Rader-20%
BL Info Polska Sp. z o.o.

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami...

Zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa farmaceutycznego - ebook/pdf
Zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa farmaceutycznego - ebook/pdf
Zbigniew Galar, Adam Sadowski-20%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książka stanowi pierwsze na krajowym rynku wydawniczym całościowe opracowanie poświęcone zarządzaniu ryzykiem w łańcuchu dostaw przedsiębiorstwa farmaceutycznego. Zagadnienia zostały przedstawione w konwencji odpowiadającej rzeczywistemu procesowi zarządzania ryzykiem. Ułatwia to czytelnikowi zrozumienie krytycznych problemów i obszarów występujących w łańcuchu dostaw kształtujących system zarządzania ryzykiem w specyfice przedsiębiorstwa...

Gospodarka i społeczeństwo w europejskiej perspektywie - ebook/pdf
Gospodarka i społeczeństwo w europejskiej perspektywie - ebook/pdf
Wiesław Golnau, Izabela Seredocha-20%
E-bookowo

Współczesne organizacje sektora prywatnego i publicznego funkcjonują w warunkach globalizacji, wysokiej dynamiki zmian otoczenia, nasilonej konkurencji, powodującej m.in. wzrost oczekiwań klientów w zakresie jakości oferowanych produktów i usług. Muszą więc zwielokrotnić swój wysiłek w celu osiągnięcia określonego poziomu rozwoju, zwiększenia satysfakcji klientów i zbudowania przewagi konkurencyjnej...

E-commerce - ebook/epub
E-commerce - ebook/epub
Justyna Skorupska-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze...






E-learning. Tajniki edukacji na odległość - ebook/pdf
E-learning. Tajniki edukacji na odległość - ebook/pdf
Marlena Plebańska-20%
C. H. Beck

Kształcenie na odległość, nazywane potocznie e-learningiem, znajduje obecnie zastosowanie niemal w każdej dziedzinie życia społecznego, biznesu, polityki oraz indywidualnych ludzi. Książka ta ma na celu zapoznanie z rozległą tematyką e-learnigu oraz całym spektrum procesów edukacyjnych, w których e-learning może być wykorzystywany. Jest efektem 12. lat doświadczeń autorki płynących zarówno z praktyki wdrażania systemów e-nauczania...

Zarządzanie zakupami - audiobook
Zarządzanie zakupami - audiobook
Łukasz Hadaś, Grzegorz Klimarczyk, Katarzyna Ragin-Skorecka-20%
Open Nexus

Rozdziały poniższej monografii powstały na podstawie wiedzy akademickiej i doświadczeń biznesowych ich autorów. Pozycja ta przeznaczona jest zarówno dla Praktyków z różnych szczebli zarządzania, jak i Studentów m.in. takich kierunków jak Logistyka, Zarządzanie czy Ekonomia.

Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie - ebook/pdf
Michał Kaczmarczyk, Piotr Celej-20%
Wyższa Szkoła Humanitas
Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku...
Oracle8i. Podręcznik administratora baz danych - książka
Oracle8i. Podręcznik administratora baz danych - książka
Kevin Loney, Marlene Theriault-20%
Helion
Baza danych Oracle8i to potężna struktura, pozwalająca obsługiwać kluczowe operacje zachodzące w przedsiębiorstwie -- pozwala na łatwy dostęp i zarządzanie poprzez sieć WWW. 'Oracle8i. Podręcznik administratora baz danych' dostarcza wielu rozwiązań związanych z codzienną pracą administratora. Z lektury książki dowiedzieć się można: jakie ustawiać parametry bazy danych w celu osiągnięcia maksymalnej wydajności...

Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności - ebook/epub
Zarządzanie łańcuchem dostaw żywności - ebook/epub
Samir Dani-20%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym.
Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami
dostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży.
W publikacji zawarto informacje dotyczące:
• logistyki dostaw artykułów spożywczych,
• przetwórstwa żywności,
• zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw produktów żywnościowych...













Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II - książka
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II - książka
Michael Hugos-20%
Onepress

Każde ogniwo we właściwym miejscu

  • Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
  • Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
  • Aktualne strategie i technologie wspomagające

Biznesowa reakcja łańcuchowa

Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik...

Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw - ebook/epub
Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw - ebook/epub
Blanka Tundys, Andrzej Rzeczycki, Joanna Drobiazgiewicz-20%
edu-Libri

Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię, związaną z podejmowaniem decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw. Szerokie spektrum teoretyczne zilustrowano praktycznymi przykładami. Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z logistyką, zarządzaniem i ekonomią, oraz uczestników studiów podyplomowych i szkoleń z tego zakresu, a także specjalistów i menedżerów z branży TSL...