Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00061 008375 20244237 na godz. na dobę w sumie

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku - książka

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku - książka
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku - książka
Dave Kerpen
Onepress
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci! Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku! Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz... firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda? Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty. Bądź lubiany: słuchaj uważnie, bądź transparentny, odpowiadaj ludziom, bądź autentyczny, opowiadaj świetne historie. Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Catherine Seda
Helion
W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci

Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie...

Dobre relacje — klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi - książka
Dobre relacje — klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi - książka
Dave Kerpen
Onepress

Bądź zawsze w centrum uwagi i zjednuj sobie ludzi!

Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia...




Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - książka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - książka
Marcin Żukowski
Onepress

Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę...


Złe matki są najlepsze - ebook/epub
Złe matki są najlepsze - ebook/epub
Matylda Kozakiewicz
Znak

Świat będzie cię próbował nauczyć macierzyństwa, ale nie daj się.

Tylko ty wiesz, jak być matką twojego dziecka.


– Gdzie to dziecko ma czapeczkę?

– Jeszcze go karmisz piersią? Przecież to sama woda!

– Wychodzisz sama na miasto wieczorem? Nie boisz się zostawić dziecka z tatą?!


Tak, słyszałaś już te pytania. I wiele innych. Setki razy. I wiesz dobrze, że nawet gdybyś nie wiadomo jak się starała...



Zarządzanie kryzysem w social media - książka
Zarządzanie kryzysem w social media - książka
Monika Czaplicka
Onepress

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna...



Public Relations w Internecie - książka
Public Relations w Internecie - książka
Jerzy P. Szyfter
Onepress
  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących - książka
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących - książka
Angelika Śniegocka
Onepress
Zostań najbardziej pożądanym kandydatem na wymarzone stanowisko:
  • Odkryj kulisy rozmowy rekrutacyjnej, które zapewnią Ci przewagę nad innymi kandydatami
  • Dowiedz się, co 'siedzi w głowach' rekrutujących
  • Naucz się mówić językiem korzyści pracodawcy
  • Wykorzystaj słabe punkty procesu rekrutacji
  • Poznaj najlepsze odpowiedzi na trudne pytania

Wakat to problem, a Ty jesteś jego rozwiązaniem...

Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej - książka
Sekrety sprzedaży. Jak zwyciężać w każdej sytuacji handlowej - książka
Geoff King
Onepress
Poufne materiały odtajnione!
  • Sekret nr 1. Efektywne kontakty handlowe
  • Sekret nr 2. Skuteczne pozyskiwanie zleceń
  • Sekret nr 3. Tajna broń handlowca doskonałego

Możesz osiągnąć w życiu wszystko, jeśli tylko wcześniej zdecydujesz, czego naprawdę chcesz.

Codziennie coś komuś sprzedajesz. Musisz udowodnić, że Twoja oferta jest najlepszą z możliwych, a Ty jesteś kimś wyjątkowym...

Przepis na sprzedaż - książka
Przepis na sprzedaż - książka
Agnieszka Maziarz-Lipka
Onepress

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować...

Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych - książka
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych - książka
Paul Taffinder
Onepress

Zostań prawdziwym przywódcą

  • Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą
  • Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie
  • Zmobilizuj pracowników do wspólnego działania

Między menedżerem a przywódcą istnieje ogromna różnica. Każdego roku firmy na całym świecie wydają ogromne pieniądze na szkolenia menedżerów, ale nie są w stanie wykształcić dobrych przywódców -- takich...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

17 twarzy marketingowca - ebook/epub
17 twarzy marketingowca - ebook/epub
Przemysław Zieliński
SELF-PUBLISHER
 Bądź jak bokser. Bądź jak Eminem. Bądź jak Jezus.

Jeśli na poważnie myślisz o sukcesach w marketingu czy public relations, przy organizacji eventów lub w copywritingu, musisz wcielać się w niejedną rolę. Wykazywać się wieloma talentami. A przy tym, nic nie tracić na oryginalności i naturalności. Łatwo nie jest.

W poradniku znajdziesz podpowiedzi, jakie maski warto przywdziać...


Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Jon Reed
Onepress
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż 'oczywistą oczywistością' jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce...



Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 - książka
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 - książka
Mitch Joel
Onepress

Technologia to TY

  • Nowe modele biznesowe
  • Tworzenie sieci kontaktów
  • Badania i analityka
  • Marki generowane przez konsumentów
  • Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy...





Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - ebook/pdf
Marcin Żukowski
Onepress

Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski...

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - książka
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media - książka
Arkadiusz Podlaski
Helion
Sprawdź swoją wiedzę z SM! Rozwiąż quiz, na zwycięzców czeka nagroda »



Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy...

Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - ebook/pdf
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Onepress

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach...







Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie...




Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook
Marcin Żukowski
Helion

Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski...


Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - książka
Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - książka
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Onepress

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych — zarówno w relacjach...







Influencer marketing w dobie nowych mediów - ebook/pdf
Influencer marketing w dobie nowych mediów - ebook/pdf
Kinga Stopczyńska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami...

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
Onepress

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami - ebook/pdf
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami - ebook/pdf
Ryan Holiday
Onepress

Specjalista w dziedzinie nowoczesnych mediów przerywa milczenie i pokazuje, jak naprawdę funkcjonują. Jak garstka szemranych blogerów kontroluje cały system tak zwanych mediów informacyjnych, przekuwając nasze zainteresowanie i naszą uwagę w zyski dla siebie.

Andrew Keen,
autor książki Kult amatora. Jak internet niszczy kulturę

Łatwa sztuka manipulowania mediami

Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili...

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - książka
Liana Evans
Helion

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje...

Sieci komputerowe. Budowa i działanie - książka
Sieci komputerowe. Budowa i działanie - książka
Marcin Mucha
Helion
'Dopiero sieć to komputer' -- to hasło firmy Sun doskonale oddaje znaczenie sieci komputerowych we współczesnym świecie, a jego praktyczną ilustracją jest kariera Internetu. Sieci komputerowe czy też teleinformatyczne, to nie tylko Internet: to także sieci lokalne, sieci, którymi przesyłane są rozmowy w telefonii komórkowej, sieci bezprzewodowe -- cała sieciowa infrastruktura, będąca podstawą funkcjonowania większości gałęzi przemysłu...

Przebudzona - ebook/epub
Przebudzona - ebook/epub
Róża Lewanowicz
Replika

Justyna i Łukasz muszą poradzić sobie z nową rzeczywistością. W wyniku porwania dziewczyny wyszły na jaw od dawna skrywane przez nią tajemnice z przeszłości, które teraz wystawią ich małżeństwo na ciężką próbę. Łukasz nie jest pewien, czy odnajdzie w sobie dość siły, aby zaakceptować prawdę o swojej żonie. Oboje muszą zadać sobie pytanie, czy ich związek ma szansę przetrwać...

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Tajemnice internetu, hackingu i bezpieczeństwa - książka
Tajemnice internetu, hackingu i bezpieczeństwa - książka
Wallace Wang
Helion

Poznaj sposób myślenia i zasady działania hakerów

  • Metody wyszukiwania informacji
  • Wirusy, konie trojańskie i programy szpiegujące
  • Włamania i przejmowanie danych
  • Zabezpieczanie się przed atakami z sieci

Potoczne opinie na temat hakerów klasyfikują ich bardzo jednoznacznie -- jako przestępców, których jedynym celem w życiu jest niszczenie i okradanie systemów komputerowych oraz utrudnianie życia użytkownikom sieci...

Nigdy, trochę, do szaleństwa - ebook/epub
Nigdy, trochę, do szaleństwa - ebook/epub
Adi Alsaid
Feeria Young

1# Nigdy nie umawiaj się z najlepszym przyjacielem.

2# Nigdy nie bądź taki jak inni.

3# Nigdy nie farbuj włosów na tęczowo.

Dave i Julia są najlepszymi przyjaciółmi. Zdecydowali, że za nic nie chcą być tacy jak większość nastolatków i codziennie na przerwie gadać o dramatach rodzinnych, obmyślając jednocześnie strategie na wybory króla i królowej balu. Słowem, chcą uciec od licealnych klisz...