Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00036 003621 21725896 na godz. na dobę w sumie

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami - książka
Jon Reed
Onepress
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci Chociaż 'oczywistą oczywistością' jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od: zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn. Oczywiście możesz też zajrzeć na stronę internetową tej książki, www.getuptospeed.biz.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - książka
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - książka
Clara Shih
Helion

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera...















Internet. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV - książka
Internet. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie IV - książka
Maria Sokół, Piotr Rajca
Helion

Twój przewodnik po świecie niezmierzonych możliwości Internetu!

  • Jak wyszukiwać potrzebne informacje?
  • Jak korzystać z poczty elektronicznej?
  • Jak komunikować się ze znajomymi?

Jak bez wychodzenia z domu nabyć aktualne wydanie dziennika, zapłacić wszystkie rachunki w swoim banku, kupić wymarzoną lodówkę czy spotkać się z przyjaciółmi mieszkającymi za granicą? Oczywiście to wszystko...

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - ebook/pdf
Jamie Turner, Reshma Shah
Onepress

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach...






Biznes w internecie - ebook/pdf
Biznes w internecie - ebook/pdf
Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju...
Wybij się! - ebook/epub
Wybij się! - ebook/epub
Gary Vaynerchuk
OSMPOWER

Obserwujesz znanych influenserów w sieci?

Widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy?

Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie?

Może zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?

  

Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego Vaynerchuka...

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - książka
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - książka
Joel Comm
Onepress

Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

  • Zamień swoje hobby w zysk!
  • Stwórz własne źródło stałych przychodów!
  • Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
David Nour,
autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

Życiowe...




CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
CzasNaE-Biznes - ebook/pdf
Piotr Majewski
Złote Myśli

Poznaj sprawdzone i skuteczne metody zarabiania w Internecie, spisane na 652 stronach przez specjalistę od marketingu internetowego.

Musisz mieć tę książkę, jeżeli:

- Masz palące pragnienie posiadania w Internecie dochodowego biznesu, który automatycznie będzie przynosił Ci dodatkowe dochody.

- Chcesz prowadzić swoją firmę, ale nie wiesz, od czego zacząć i w co się zaangażować...

Marketing dla coacha  - ebook/pdf
Marketing dla coacha - ebook/pdf
Marcin Kowalik
Self Publishing

Dla wielu coachów Internet jest najstabilniejszym i najbardziej opłacalnym źródłem nowych klientów. Aby jednak czerpać z marketingu internetowego jak najwięcej i zminimalizować ryzyko niepowodzenia indywidualnych kampanii online, warto dywersyfikować źródła nowych klientów pochodzących z sieci.

Co to oznacza? Coach, lub osoba odpowiedzialna za jego marketing internetowy, powinna najpierw zlokalizować miejsca w sieci...






Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie...




E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook/epub
Artur Maciorowski
Edgard

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online...











Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - książka
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - książka
Krzysztof Morawski
Onepress

Śmiało ruszaj w świat Internetu!

Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych...




Content marketing po polsku - ebook/epub
Content marketing po polsku - ebook/epub
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i polskie realia. Książka przybliża, przedstawiając krok po kroku, zagadnienia content marketingu, stosowane strategie oraz sposoby tworzenia treści do internetu i budowania społeczności wokół marki. Jest to praktyczny poradnik dla menedżerów i dyrektorów marketingu, PR menedżerów, social media menedżerów...
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych - ebook/pdf
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych - ebook/pdf
Wayne Breitbarth
Onepress

Przekuj wirtualne kontakty w realne korzyści!

Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są nieograniczone, dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału dla zwiększenia własnego zysku? Internet to nie tylko zabawa!

Odkryj międzynarodowy serwis społecznościowy idealnie dostosowany...

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - książka
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku - książka
Michael Hyatt
Onepress

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów 'New York Timesa'



Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD...



Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google...

E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy - książka
Amber Mac
Onepress
Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują.
Steve Chen,
współtwórca YouTube
Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może...



Zarządzanie kryzysem w social media - książka
Zarządzanie kryzysem w social media - książka
Monika Czaplicka
Onepress

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna...



Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty - książka
Anna Miotk
Onepress

Social media? Porozmawiajmy poważnie!

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje...



Internet. Kurs. Wydanie III - książka
Internet. Kurs. Wydanie III - książka
Maria Sokół
Helion

Poznaj internet... i zakochaj się w możliwościach sieci WWW!

  • Poznaj różnicę między internetem a siecią WWW
  • Dowiedz się, jak działają przeglądarki i jak zadbać o bezpieczeństwo w sieci
  • Znajdź potrzebne Ci informacje za pomocą wyszukiwarki internetowej
  • Wysyłaj i odbieraj pocztę elektroniczną
  • Odkryj fascynujący świat serwisów społecznościowych

Internet już tak zadomowił się w naszym świecie...

Google+ dla biznesu - książka
Google+ dla biznesu - książka
Chris Brogan
Onepress

Google+ naprawdę może w tym pomóc!

Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi...



Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę - książka
Chris Brogan, Julien Smith
Onepress
  • Bestseller 'New York Timesa'
  • Bestseller 'Wall Street Journal'
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu 'Inc.'
  • Najlepsza książka w kategorii 'Biznes, marketing i reklama' według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii 'Small biznes' według 'Small Business Trends'
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka...

Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie - książka
Catherine Seda
Helion
W sieci skutecznego marketingu:
  • Zdobądź i utrzymaj nowych klientów
  • Poznaj tajniki e-commerce
  • Nie daj się złapać w pułapki czyhające w sieci

Firmuj swój sukces online

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie...

Internet dla seniorów. Seria praktyk - książka
Internet dla seniorów. Seria praktyk - książka
Michael Price, Sue Price
Helion

Odkryj możliwości Internetu i przyłącz się do globalnej społeczności!

  • Jak zaplanować i zarezerwować wakacje przez Internet?
  • Jak za darmo rozmawiać przez telefon internetowy?
  • Jak wyszukiwać potrzebne informacje?

Internet musi być czymś wyjątkowym, skoro tak wielu ludzi nie wyobraża sobie już bez niego życia. A Ty? Znasz już ogrom możliwości oferowanych przez globalną sieć...

Cyfrowy świat 60+. Co słychać na fejsie - ebook/epub
Cyfrowy świat 60+. Co słychać na fejsie - ebook/epub
Alicja Żarowska-Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN
Postanowiłeś kupić komputer? To świetna decyzja! Tylko co dalej? A może już go masz, ale mało go ogarniasz? Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie Cyfrowy świat 60+. Nauczysz się podstaw poruszania się w internecie. Dowiesz się, jak komunikować się ze znajomymi i bezpiecznie nawiązywać nowe relacje w sieci, obejrzeć powtórki ulubionych seriali o dowolnie wybranej porze...
Cyfrowy świat 60+. Część 2 - ebook/epub
Cyfrowy świat 60+. Część 2 - ebook/epub
Alicja Żarowska-Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN

Postanowiłeś kupić komputer? To świetna decyzja! Tylko co dalej? A może już go masz, ale mało go ogarniasz? Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie „Cyfrowy świat 60+”. Nauczysz się podstaw poruszania się w internecie. Dowiesz się, jak komunikować się ze znajomymi i bezpiecznie nawiązywać nowe relacje w sieci, obejrzeć powtórki ulubionych seriali o dowolnie wybranej porze...

Sieci wpływu. Psychologia perswazji online - ebook/epub
Sieci wpływu. Psychologia perswazji online - ebook/epub
Nathalie Nahai
Wydawnictwo Naukowe PWN

„Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci”.
Jamie Bartlett
Autor książki The Dark Net
„Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!”
Dr Thomas Chamorro-Premuzic
Professor of Business Psychology UCL...


Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy - książka
David Lindahl, Jonathan Rozek
Onepress

Zobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji!



  • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
  • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
  • Dobre relacje, które zwiększają zyski
  • Sekrety spirali dochodów
  • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
  • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe...


Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Przebij się! - ebook/epub
Przebij się! - ebook/epub
Gary Vaynerchuck
OSMPOWER

'PRZEBIJ SIĘ!' to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka  – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

 

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz...


Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/epub
Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/epub
Wojciech Usarzewicz
Self Publishing

Prosto i bezpośrednio, bez lania wody, 'Sieć pełna kasy' zabiera Cię w podróż przez podstawy zarabiania w Internecie. Nie obiecuje grubych milionów w tydzień, ale opisuje konkretne podstawy e-biznesu, dzięki którym każdy jest w stanie zacząć zarabiać w sieci - czy dużo, czy mało, to już zależy od Ciebie!

Poznaj:

  • Podstawowe pojęcia, które musisz znać, by zająć się e-biznesem
  • Modele zarabiania na produktach cyfrowych (i nie tylko)
  • Sposoby...

Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/pdf
Sieć pełna kasy: Tworzenie internetowych mikrobiznesów - ebook/pdf
Wojciech Usarzewicz
Self Publishing

Prosto i bezpośrednio, bez lania wody, 'Sieć pełna kasy' zabiera Cię w podróż przez podstawy zarabiania w Internecie. Nie obiecuje grubych milionów w tydzień, ale opisuje konkretne podstawy e-biznesu, dzięki którym każdy jest w stanie zacząć zarabiać w sieci - czy dużo, czy mało, to już zależy od Ciebie!

Poznaj:

  • Podstawowe pojęcia, które musisz znać, by zająć się e-biznesem
  • Modele zarabiania na produktach cyfrowych (i nie tylko)
  • Sposoby...