Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00125 016127 23471798 na godz. na dobę w sumie

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk-15%
Wolters Kluwer
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:
  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
  • zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
  • działalności...




Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - ebook/pdf
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Etapy i formy - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych...

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook/pdf
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podejście holistyczne - ebook/pdf
Grzegorz Karasiewicz-15%
Wolters Kluwer

W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych...





Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-15%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...
Przedsiębiorstwa rodzinne w otoczeniu globalnym. Analiza porównawcza ekspansji międzynarodowej firm rodzinnych i nierodzinnych z rynku NewConnect - ebook/pdf
Przedsiębiorstwa rodzinne w otoczeniu globalnym. Analiza porównawcza ekspansji międzynarodowej firm rodzinnych i nierodzinnych z rynku NewConnect - ebook/pdf
Wojciech Popczyk-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Monografia dotyczy ważnego z perspektywy naukowej i aplikacyjnej problemu zachowań przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Problem jest poznawczo ważny, gdyż dominujące przekonanie o lokalnej skali działania rzadko jest konfrontowane z rozpoznaniem rzeczywistych strategii przedsiębiorstw rodzinnych . Jest to widoczne zwłaszcza na gruncie polskim. Autor analizuje tendencje w rozwoju współczesnego otoczenia biznesu i konfrontuje je...
Zarządzanie misjami zagranicznymi. Organizacyjne i indywidualne aspekty pracy ekspatriantów - ebook/pdf
Zarządzanie misjami zagranicznymi. Organizacyjne i indywidualne aspekty pracy ekspatriantów - ebook/pdf
Aleksy Pocztowski-15%
Wolters Kluwer
Książka dotyczy problematyki zarządzania misjami zagranicznymi pracowników, głównie menedżerów i specjalistów, delegowanych przez firmę poza granice kraju ich pochodzenia. Przedstawiono w niej kwestie związane z pozyskaniem właściwych kandydatów do pracy, ich przygotowaniem do misji zagranicznych, wsparciem w trakcie pobytu w krajach goszczących, repatriacją i retencją po powrocie do kraju...
Przedsiębiorstwa rodzinne w otoczeniu globalnym. Analiza porównawcza ekspansji międzynarodowej firm rodzinnych i nierodzinnych z rynku NewConnect - ebook/pdf
Przedsiębiorstwa rodzinne w otoczeniu globalnym. Analiza porównawcza ekspansji międzynarodowej firm rodzinnych i nierodzinnych z rynku NewConnect - ebook/pdf
Wojciech Popczyk-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia dotyczy ważnego z perspektywy naukowej i aplikacyjnej problemu zachowań przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych. Problem jest poznawczo ważny, gdyż dominujące przekonanie o lokalnej skali działania rzadko jest konfrontowane z rozpoznaniem rzeczywistych strategii przedsiębiorstw rodzinnych . Jest to widoczne zwłaszcza na gruncie polskim. Autor analizuje tendencje w rozwoju współczesnego otoczenia biznesu i konfrontuje je...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk-15%
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - ebook/pdf
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności - ebook/pdf
Andrzej Sznajder-15%
Wolters Kluwer

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich...








Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa-15%
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków - ebook/pdf
Grażyna Golik-Górecka-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają...
Kodeks cywilny. The Civil Code - ebook/pdf
Kodeks cywilny. The Civil Code - ebook/pdf
Ewa Kucharska, Michele Le Mauviel-15%
C. H. Beck

Niniejsza książka, wydana w serii tłumaczeń polskich ustaw na języki europejskie, zawiera angielskie tłumaczenie Kodeksu cywilnego.

Obejmuje ono ostatnią nowelizację Kodeksu, obowiązującą od 21 czerwca 2015 roku. Prezentowane tłumaczenie uwzględnia najbardziej aktualne trendy językowe w doktrynie i orzecznictwie Unii Europejskiej. Należy jednak pamiętać, że anglosaskie systemy prawne są zupełnie inne od systemów prawa kodyfikowanego...

MBA. Kompendium - książka
MBA. Kompendium - książka
Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E. Spekman, Elizabeth Olmsted Teisberg, Sankaran Venkataraman-15%
Onepress

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami...

Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki - książka
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki - książka
Robert F. Hartley-15%
Onepress

Stare porzekadło mówiące, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, jest szczególnie prawdziwe w marketingu. Jak wielokrotnie można było się przekonać, stosowanie pozornie prawidłowych metod marketingowych przynosiło czasem opłakane efekty. Historie, których autorem jest samo życie, dostarczają wielu praktycznych porad i wniosków płynących z bogatych doświadczeń.

Aby wzbogacić swoją wiedzę zajrzyj za kulisy niektórych...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald-15%
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Sztuka wojny. Sztuka marketingu - książka
Gary Gagliardi, Sun Tzu-15%
Onepress

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

'Sztuka wojny' generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy...

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf
Andrzej Szromnik-15%
Wolters Kluwer

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi...



Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków - ebook/pdf
Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków - ebook/pdf
Grażyna Golik-Górecka-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych praktyk zobrazowane są strategie widziane okiem praktyka, teoretyka i analityka w przestrzeni zarówno rzeczywistej, jak i wirtualnej. Stąd też w przeprowadzonych analizach uwidacznia się mariaż nauki z biznesem...

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich  - ebook/pdf
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - ebook/pdf
Bogdan Greg&or, Magdalena Kalińska-Kula-15%
Uniwersytetu Łódzkiego

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi...

Marketing w szkolnictwie - ebook/pdf
Marketing w szkolnictwie - ebook/pdf
Hanna Hall-15%
Wolters Kluwer
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów mogących ułatwić wdrażanie...
The Banking Law. Prawo bankowe - ebook/pdf
The Banking Law. Prawo bankowe - ebook/pdf
Mateusz Medyński-15%
C. H. Beck

Niniejsza książka, wydana w nowej serii tłumaczeń polskich ustaw na języki europejskie zawiera angielskie tłumaczenie ustawy Prawo bankowe. Obejmuje ona nowelizacje Ustawy z 2011 roku.

Prezentowane tłumaczenie uwzględnia najbardziej aktualne trendy językowe w doktrynie i orzecznictwie Unii Europejskiej. Publikacja ta stanowi cenną pomoc dla przedsiębiorstw międzynarodowych działających na rynku polskim...


Wpływ procesu integracji Polski z Unią Europejską na rozwój rynków nieruchomości - ebook/pdf
Wpływ procesu integracji Polski z Unią Europejską na rozwój rynków nieruchomości - ebook/pdf
Ewa Kucharska-Stasiak, Magdalena Załęczna, Konrad Żelazowski-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja skupia się na zmianach, zachodzących na rynkach nieruchomości po 2004 roku. Podjęto w niej próbę odpowiedzi na pytanie o czynniki wpływające na proces zmian, jakim podlegały rynki nieruchomości ze wskazaniem roli akcesji do UE.
Okres, podlegający ocenie jest szczególny, bowiem – oprócz efektów, związanych z integracją, ujawnił się silnie wpływ kryzysu światowego, korygujący zachowania uczestników rynku...













Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook/pdf
Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook/pdf
Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro...


Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Natasza Duraj, Aleksandra Pieloch-Babiarz-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Monografia dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno z rozwojem przedsiębiorczości, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zawarto w niej wyniki badań autorów z różnych ośrodków naukowych, które odnoszą się do analizy wielu czynników wpływających na kreowanie przedsiębiorczości, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami...
Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem  - ebook/pdf
Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem - ebook/pdf
Natasza Duraj, Aleksandra Pieloch-Babiarz-15%
Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno z rozwojem przedsiębiorczości, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zawarto w niej wyniki badań autorów z różnych ośrodków naukowych, które odnoszą się do analizy wielu czynników wpływających na kreowanie przedsiębiorczości, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami...

Trading po mojemu. Moje 10-letnie doświadczenie w scalpingu na Forex - ebook/epub
Trading po mojemu. Moje 10-letnie doświadczenie w scalpingu na Forex - ebook/epub
Przemysław Rajski-15%
Psychoskok

Trading po mojemu. Moje 10-letnie doświadczenie w scalpingu na Forex to 10-letni bagaż doświadczeń zdobytych na rynku walutowym.

Autor, pokazuje nie tylko metodologię tradingu, ze szczególnym uwzględnieniem metody scalping, ale także praktyczne podejście do przygotowania warsztatu tradingowego oraz praktyczne podejście do przygotowania tradera – osoby, która jest wyspecjalizowana w zawieraniu krótkoterminowych...

Ekologiczny rozwój przedsiębiorstw - ebook/pdf
Ekologiczny rozwój przedsiębiorstw - ebook/pdf
Magdalena Kowalska, Anna Misztal-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja jest poświęcona tematyce rozwoju ekologicznego przedsiębiorstw, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez podmioty gospodarcze, dla których ekologia ma istotne znaczenie. Przedstawiono w niej podstawowe kwestie związane z relacjami na linii biznes-ekologia i zarządzaniem ekologicznym. Szczególną uwagę zwrócono na ekoinnowacje i pomiar ekoinnowacyjności...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe - ebook/pdf
Marcin Komor-15%
C. H. Beck

W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Istotne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. W pracy zastosowano zarówno metody jakościowe, jak i ilościowe. Opierając się na wynikach oryginalnych badań empirycznych zidentyfikowano i scharakteryzowano czynniki...



Wyzwania i perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami w nowej rzeczywistości gospodarczej - ebook/pdf
Wyzwania i perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami w nowej rzeczywistości gospodarczej - ebook/pdf
Helena Kościelniak (red.)-15%
Politechnika Częstochowska

Czas pandemii zmienił warunki funkcjonowania organizacji, ale nie pozbawił ich siły i możliwości rozwoju. Sytuacja ta jest zauważalna na poziomie globalnym, europejskim i krajowym. Dynamika otaczającej nas rzeczywistości jest trudna do interpretacji dla różnych grup przedsiębiorstw.

 W monografii podjęto próbę analizy i oceny powstałych uwarunkowań, z jakimi zmagają się małe i średnie przedsiębiorstwa różnych branż...

Wpływ procesu integracji Polski z Unią Europejską na rozwój rynków nieruchomości - ebook/pdf
Wpływ procesu integracji Polski z Unią Europejską na rozwój rynków nieruchomości - ebook/pdf
Ewa Kucharska-Stasiak, Magdalena Załęczna, Konrad Żelazowski-15%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja skupia się na zmianach, zachodzących na rynkach nieruchomości po 2004 roku. Podjęto w niej próbę odpowiedzi na pytanie o czynniki wpływające na proces zmian, jakim podlegały rynki nieruchomości ze wskazaniem roli akcesji do UE.

Okres, podlegający ocenie jest szczególny, bowiem – oprócz efektów, związanych z integracją, ujawnił się silnie wpływ kryzysu światowego, korygujący zachowania uczestników rynku...

The Goods and Services Tax Act. Ustawa o podatku od towarów i usług - ebook/pdf
The Goods and Services Tax Act. Ustawa o podatku od towarów i usług - ebook/pdf
Kasper Drążewski, James Atkins, Paweł Tomczykowski-15%
C. H. Beck

Niniejsza książka, wydana w nowej serii tłumaczeń polskich ustaw na język angielski, niemiecki, francuski i rosyjski, zawiera angielskie tłumaczenie Ustawy o podatku od towarów i usług. Obejmuje ono ostatnią nowelizację Ustawy, obowiązującą od 20.5.2010. Prezentowane tłumaczenie uwzględnia najbardziej aktualne trendy językowe w doktrynie i orzecznictwie Unii Europejskiej i opatrzone jest wyjaśnieniami terminów charakterystycznych...