Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00361 006671 20285726 na godz. na dobę w sumie

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku - ebook/pdf
Andrzej Szromnik
Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych, marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych, warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów, wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele - ebook/pdf
Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele - ebook/pdf
Ewa Glińska
Wolters Kluwer
Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości.

W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych...








Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/epub
Andrzej Szromnik, Adam Figiel, Iryna Manczak, Sebastian Brańka, Weronika Griszel, Ewa Zadęcka
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook/pdf
redakcja: Andrzej Szromnik
edu-Libri
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej...
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - ebook/pdf
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - ebook/pdf
Tomasz Domański
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

 

Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
Malcolm McDonald
Onepress

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

Aktywność promocyjna polskich miast - ebook/epub
Aktywność promocyjna polskich miast - ebook/epub
Sebastian Brańka
edu-Libri

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.

W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta...


Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Marketing na rynkach międzynarodowych. Badania, decyzje, organizacja - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające...

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - ebook/pdf
Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk
Wolters Kluwer
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
  • zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych...
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Zarządzanie marketingowe - ebook/pdf
Grażyna Rosa
C. H. Beck

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie...

Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Zarządzanie silną marką - ebook/pdf
Marzanna K. Witek-Hajduk
Wolters Kluwer

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż rośnie, Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki...



Koncepcja smart city na tle procesów i uwarunkowań rozwoju współczesnych miast - ebook/pdf
Koncepcja smart city na tle procesów i uwarunkowań rozwoju współczesnych miast - ebook/pdf
Danuta Stawasz, Dorota Sikora-Fernandez
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Koncepcja smart city to jedna z najczęściej dyskutowanych dróg rozwoju współczesnych miast. Prezentowana publikacja wyjaśnia w przystępny, syntetyczny sposób teoretyczne i programowe aspekty budowania i funkcjonowania miasta inteligentnego, rozwijającego się zgodnie z tą koncepcją.

W opracowaniu przedstawiono elementarne zagadnienia ekonomiki miasta i obszary jej zainteresowań. Uporządkowano definicje miasta inteligentnego na podstawie...

Zarządzanie rozwojem współczesnych miast - ebook/pdf
Zarządzanie rozwojem współczesnych miast - ebook/pdf
Justyna Danielewicz, Dorota Sikora-Fernandez
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Miasta są złożonymi, wieloelementowymi organizmami, a zarządzanie nimi wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności. Obecnie, gdy w zarządzaniu miastami istotnego znaczenia nabrało podejście terytorialne, trzeba zwrócić uwagę na powiązania funkcjonalne między tymi ośrodkami. Szczególnie ważne jest zintegrowane podejście do zagospodarowania przestrzeni, planowania systemów infrastruktury technicznej czy rozwoju społeczno-gospodarczego...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - ebook/pdf
Wioletta Krawiec
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez...

Miasto według socjologii. Wybrane tematy - ebook/pdf
Miasto według socjologii. Wybrane tematy - ebook/pdf
Andrzej Majer
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Książka jest zbiorem socjologicznych esejów, w których zaprezentowano dwa sposoby postrzegania miast – ewolucję materialnej przestrzeni od pierwszych osad do współczesnych metropolii oraz zmiany w przestrzeni społecznej, stanowiącej pole aktywności wielu pokoleń ludzi. Połączenie tych perspektyw pozwala na pełniejszy opis czynników kształtujących w przeszłości i wciąż rozwijających miasta...

Strategiczne zarządzanie projektami transformacji inteligentnych miast - ebook/pdf
Strategiczne zarządzanie projektami transformacji inteligentnych miast - ebook/pdf
Beata Gontar, Zbigniew Gontar, Dorota Sikora-Fernandez
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Obserwowany w ostatniej dekadzie nowy etap rozwoju miast w kierunku smart & sustainable cities wymaga wiedzy zarówno o naturze zmian, jak i dostępnych możliwościach pozwalających na bogacenie się miast i wzrost poziomu życia ich mieszańców w warunkach określonych strategią Przemysłu 4.0 oraz strategią zrównoważonego, odpowiedzialnego rozwoju.

Dzięki tej monografii Czytelnik zapozna się z kontekstem strategicznym transformacji cyfrowej...

Kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu - ebook/pdf
Kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu - ebook/pdf
Monika Fabińska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki oraz zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i polityczne konieczne jest ciągłe monitorowanie zachodzących transformacji oraz szybka adaptacja do nowych warunków. Monitorowanie czynników kapitału regionalnego pozwala z dużym prawdopodobieństwem przewidywać zmiany i ich efekty...

Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - ebook/pdf
Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - ebook/pdf
Wawrzyniec Rudolf
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów. W publikacji autor objaśnił rozwój koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii współdziałania międzyorganizacyjnego. Dokonał świadomego zawężenia tej koncepcji do procesów...
Nowoczesne metody i narzędzia zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym - ebook/pdf
Nowoczesne metody i narzędzia zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym - ebook/pdf
Aleksandra Nowakowska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Prezentowany zbiór wypełnia lukę na rynku wydawniczym w zakresie współczesnych metod i narzędzi zarządzania rozwojem. Ze względu na swoją zawartość wpisuje się w nowy paradygmat, określany mianem terytorialnego podejścia do rozwoju. Zaproponowano w nim nowe metody i sposoby stymulowania rozwoju w wymiarze regionalnym i lokalnym, których ucieleśnieniem jest paradygmat terytorialnej polityki rozwoju (ang...


Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Beata Nowotarska-Romaniak
Wolters Kluwer
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej...
Zintegrowane zarządzanie środowiskiem. Systemowe zależności między polityką, prawem, zarządzaniem i techniką - ebook/pdf
Zintegrowane zarządzanie środowiskiem. Systemowe zależności między polityką, prawem, zarządzaniem i techniką - ebook/pdf
Aime F. Caekelbergh, Andrzej Kryński, Matthias Kramer
Wolters Kluwer
Podręcznik stanowi kompendium interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu zarządzania środowiskiem i tworzenia strategii zrównoważonego rozwoju. Uwzględniono w nim specyfikę doświadczeń, przede wszystkim niemieckich, w tej dziedzinie oraz opisano innowacyjne rozwiązania, które mogą znaleźć praktyczne zastosowanie w kształtowaniu procesu transformacji również w innych krajach. Systemy środowiskowe...




Kreowanie mobilności mieszkańców miast - ebook/pdf
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - ebook/pdf
Jacek Szołtysek
Wolters Kluwer

Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidualnych przemieszczeń, skutkująca chaosem i problemami związanymi z mobilnością na terenie miasta, da się zmniejszyć przez ich uporządkowanie i skoordynowanie.
W książce omówiono m.in.:

  • istotę kształtowania zachowań komunikacyjnych mieszkańców...


Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Marketing usług logistycznych - ebook/pdf
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C. H. Beck

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe...

Współczesne problemy rozwoju przedsiębiorstwa w koncepcji rozwoju zrównoważonego - ebook/pdf
Współczesne problemy rozwoju przedsiębiorstwa w koncepcji rozwoju zrównoważonego - ebook/pdf
Urszula Wąsikiewicz-Rusnak
SELF-PUBLISHER
Celem publikacji jest prezentacja najnowszych trendów zmian i ewolucji w zakresie praktycznej realizacji zalożeń koncepcji rozwoju zrównoważonego, szczególnie w odniesieniu do sytuacji współczesnych przedsiąbiorstw funkcjonujących w warunkach postępującej globalizacji i burzliwego otoczenia zewnętrznego.
W publikacji dokonano charakterystyki istotnych problemów warunkujących rozwój nowoczesny...


Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Marketing usług turystycznych - ebook/epub
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych. Przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Bogata bibliografia. Ceniony zespół polskich naukowców.

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją...













Ścieżki rozwoju miast województwa łódzkiego - ebook/pdf
Ścieżki rozwoju miast województwa łódzkiego - ebook/pdf
Jagoda Guz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Publikacja dotyczy rozwoju miast i jego czynników. Autorka, na przykładzie miast województwa łódzkiego (z wyłączeniem Łodzi), podjęła próbę identyfikacji uwarunkowań ich rozwoju w ujęciu dynamicznym – od momentu powstania każdego z miast do 2011 roku. Zagadnienie przeanalizowała w trzech kategoriach: społeczno-kulturowej, gospodarczej i administracyjnej. Na podstawie uzyskanych wyników stworzyła autorską typologię ścieżek...

Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju - ebook/pdf
Terytorium i współczesne dylematy jego rozwoju - ebook/pdf
Aleksandra Jewtuchowicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Celem książki jest uporządkowanie i analiza współczesnych koncepcji rozwoju terytorialnego, czynników, które decydują o dynamice tego rozwoju oraz pokazanie sposobów ich włączania się w szybki i skomplikowany proces globalizacji. Innymi słowy chodzi o pytania, co warunkuje fakt, że pewne regiony rozwijają się i są regionami „wygrywającymi”, a inne, mimo pozornie sprzyjających okoliczności...
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - ebook/epub
Jan W. Wiktor
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych...










Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły - ebook/pdf
Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły - ebook/pdf
Regina Lenart
Wolters Kluwer
W książce szeroko omówiono zagadnienia kształtowania i doskonalenia potencjału absorpcyjnego placówek szkolnych, a więc zdolności do identyfikowania, przyjmowania oraz wykorzystywania wiedzy w zarządzaniu szkołą. Właściwe wykorzystanie zasobów wiedzy pomaga formułować cele rozwojowe szkoły i kontrolować ich realizację na coraz bardziej konkurencyjnym rynku oświatowym. W publikacji zaprezentowano szereg cennych wskazówek i konkretnych...



Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook/pdf
Katarzyna Szczepańska
C. H. Beck

Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością...

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - ebook/epub
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - ebook/epub
Paweł Mielcarz, Paweł Paszczyk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o znaczeniu strategicznym, jak i operacyjnym, musi być ukierunkowane na maksymalizację przyszłych korzyści ekonomicznych. Kluczowym czynnikiem warunkującym sukces...
Obowiązki finansowo-księgowe w jednostce sektora finansów publicznych - ebook/pdf
Obowiązki finansowo-księgowe w jednostce sektora finansów publicznych - ebook/pdf
Adam Błaszko
Wolters Kluwer
Publikacja w sposób przystępny i kompleksowy przedstawia spektrum zagadnień dotyczących obowiązków i czynności finansowo-księgowych w jednostce sektora finansów publicznych w roku budżetowym oraz zasad odpowiedzialności za ich wykonanie. Ponadto zawiera gotowe rozwiązania problemów, które faktycznie wystąpiły w bieżącej działalności jednostek sektora fi nansów publicznych.

Opracowanie łączy wszystkie elementy składające...