Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
01188 026973 21141203 na godz. na dobę w sumie

Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf

Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Metody wspierania procesu sprzedaży - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski
C. H. Beck
Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma – klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady właściwego wykorzystania reklam podstawowe cele merchandisingu przykłady aranżacji przestrzeni handlowej rodzaje ekspozycji sponsoring jako narzędzie kreowania nowego wizerunku firmy
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
Jolanta Tkaczyk, Mariusz Onyśko
C. H. Beck

Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: telemaketing przychodzący i wychodzący raport końcowy kampanii telemarketingowej pozyskiwanie klientów przez direct...

Techniki sprzedaży towarów i usług - ebook/pdf
Techniki sprzedaży towarów i usług - ebook/pdf
Magdalena Dąbrowska
C. H. Beck

Książka w formacie pdf, omawiająca metody prowadzące do zwiększenia sprzedaży towarów oraz usług. Publikacja będzie pomocna przy przygotowywaniu się do rozmowy handlowej, budowaniu pozytywnego wizerunku na linii sprzedający-klient, próbach radzenia sobie z oporem klienta. Porady poparto praktycznymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie tematu.

10 złotych reguł sprzedaży - książka
10 złotych reguł sprzedaży - książka
Ivan Bureš
Onepress

Sprzedaż jest esencją biznesu

Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

Totalny Model Sprzedaży - książka
Totalny Model Sprzedaży - książka
Artur Bartosiński
Onepress

Sprzedaż totalnie zorganizowana

Żadna firma nie istnieje bez klienta. Zdarza się oczywiście, że klient przychodzi sam. Zdarza się, że jest tylko jeden, za to taki, który zapewnia przedsiębiorstwu byt. Zdarzają się też firmy, które mają monopol na dany produkt lub usługę i nie muszą się starać o odbiorcę. Jednak wszystko to są wyjątki. Większość przedsiębiorstw musi naprawdę postarać się o to...



Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - ebook/pdf
Mariusz Woźniakowski
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne...

Employer Branding - ebook/pdf
Employer Branding - ebook/pdf
Milena Daria Majewska, Małgorzata Rzewuska, Jarosław Marciniak
Wolters Kluwer
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii...




Negocjacje w biznesie - ebook/pdf
Negocjacje w biznesie - ebook/pdf
Ewa Drzewiecka
C. H. Beck

Konflikty są nieodłącznym elementem życia społecznego, gdyż żadne współdziałanie ludzi nie odbywa się bez rywalizacji oraz emocjonalnego zaangażowania jednostek i grup.

Konflikty różnią się w zależności od ich rodzaju, czasu trwania, zaangażowania stron. Jednym z rodzajów rozwiązywania konfliktów są negocjacje, czyli ułożenie stosunków pomiędzy stronami, które znajdują się w stanie konfliktu...

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
Katarzyna Olejniczak
Onepress

Ludzkie oblicze sprzedaży

Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób...

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook/pdf
Björn Lundén, Ulf Svensson
BL Info Polska
Sukces firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Publikacja Björna Lundéna i Ulfa Svenssona podpowiada, co robić, aby działania marketingowe przynosiły jak najlepsze efekty.

Książka Björna Lundéna i Ulfa Svenssona to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Autorzy w sposób profesjonalny i klarowny wyjaśniają, jak w warunkach specyficznych dla tego typu przedsiębiorstw skutecznie...

Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Strategia reklamy marki, produktów i usług - książka
Agnieszka Dejnaka
Onepress

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Czy jednak możemy tak powiedzieć o każdej reklamie? Ile reklam staje się tematem żartów, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klientów zamiast ich zachęcić? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, której efektem będzie zainteresowanie produktem, usługą lub firmą...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Robert Zych
Onepress

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - ebook/pdf
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - ebook/pdf
Dagmara Skurpel
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistyczno­marketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.

Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla...

Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży? - ebook/pdf
Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży? - ebook/pdf
Marcin Rzucidło
SELF-PUBLISHER
Pytania są najmocniejszym narzędziem komunikacji sprzedażowej.

Albo wykorzystujesz je świadomie i sprawnie, osiągając zamierzone cele, albo używasz ich przypadkowo i nieporadnie, często rujnując swoje wysiłki sprzedażowe. 

Dzięki książce 'Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?' poznasz mechanizmy działania skutecznych pytań oraz nauczysz się ich używać.

Tak, aby móc je wykorzystać w komunikacji z klientem...

Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
MT Biznes
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów...





Reklama internetowa - książka
Reklama internetowa - książka
Agnieszka Leśniewska
Onepress

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność...

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
Robert Zych
Helion

'

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
Onepress

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
Frances Frei Anne Morriss
MT Biznes

Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.

Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.

Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem...

17 twarzy marketingowca - ebook/epub
17 twarzy marketingowca - ebook/epub
Przemysław Zieliński
SELF-PUBLISHER
 Bądź jak bokser. Bądź jak Eminem. Bądź jak Jezus.

Jeśli na poważnie myślisz o sukcesach w marketingu czy public relations, przy organizacji eventów lub w copywritingu, musisz wcielać się w niejedną rolę. Wykazywać się wieloma talentami. A przy tym, nic nie tracić na oryginalności i naturalności. Łatwo nie jest.

W poradniku znajdziesz podpowiedzi, jakie maski warto przywdziać...


Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - ebook/pdf
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku - ebook/pdf
Marika Świeszczak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu lub usługi bankowej. Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje nowoczesny, a nawet innowacyjny nurt komunikacji marketingowej...

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - książka
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - książka
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Onepress
  • Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
  • Mistrzowski copywriting w służbie firmy
  • Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
  • Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą...

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - ebook/pdf
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów - ebook/pdf
Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu...

Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook/epub
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook/epub
Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi...


Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie - ebook/epub
Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie - ebook/epub
Edgar Enderson
Ridero

Książka zawiera podstawowe zagadnienia związane z marketingiem takie jak: 1. Czym jest tak naprawdę marketing. 2. Sposoby dotarcia do klienta. 3. Co zrobić, aby marketing, który stosujemy był skuteczny. 3. Czym jest lejek marketingowy. 4. Podstawowe kroki, które musimy wprowadzić, żeby uruchomić marketing w naszej firmie. 5. Jak pozyskiwać nowych klientów. Oraz wiele innych przydatnych tematów związanych z reklamą promowaniem...

Działalność kontrolna NIK - ebook/pdf
Działalność kontrolna NIK - ebook/pdf
Piotr Gryska
C. H. Beck

Najwyższa Izba Kontroli (NIK) jest naczelnym organem kontroli państwowej. Głównym zadaniem NIK jest dostarczanie Sejmowi informacji o stanie państwa. Podstawą tych informacji są oczywiście kontrole przeprowadzane przez NIK.

W celu przybliżenia Państwu sposobów działania, zakresu uprawnień, rodzajów kontroli, przygotowaliśmy publikację w całości poświęconą Najwyższej Izbie Kontroli...

Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą - ebook/pdf
Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
Onepress

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów. Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza...





KAIZEN – dążenie do doskonałości Filozofia działania, której istotę stanowi doskonalenie - ebook/pdf
KAIZEN – dążenie do doskonałości Filozofia działania, której istotę stanowi doskonalenie - ebook/pdf
Agnieszka Fojewska
Verlag Dashofer
Tematyka

W dzisiejszych czasach, kiedy to firmy nieustannie rywalizują ze sobą, nie ma miejsca dla organizacji słabych. Aby firmy mogły istnieć na rynku muszą ciągle doskonalić się, aby być lepszymi i sprawniej działającymi od konkurencji.

Pomocna w poprawie wykonywanych przez firmę działań będzie z pewnością metoda KAIZEN. Dzięki niej możliwe jest ukierunkowanie nie tylko całego zespołu...



Sprzedaż i dystrybucja - ebook/pdf
Sprzedaż i dystrybucja - ebook/pdf
Heiko van Eckert
BC Edukacja

Seria: Praktyka (i teoria) biznesu

Ten praktyczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną firmę oraz wszystkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji.
Książka podpowiada, jak utrzymać dobry kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa również wiele rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie...






Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
Piotr Michalak
The Black Horse

Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...