Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00261 004003 20629875 na godz. na dobę w sumie

Moja marka - ebook/epub

Moja marka - ebook/epub
Moja marka - ebook/epub
Hermann H. Wala
Ole
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Wszystkie kategorie Tylko biznes Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki - ebook/epub
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki - ebook/epub
Maciej Tesławski
Słowa i Myśli
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze...
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! - książka
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! - książka
David Airey
Helion

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?

Czy wiesz, czym jest 'dobre logo'? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich...


Dylemat przełomowej innowacji - ebook/epub
Dylemat przełomowej innowacji - ebook/epub
Joshua Gans
Wydawnictwo Kurhaus

Co start-upom, takim jak Netflix czy Apple pozwoliło namieszać na rynku? Jak firmom z długoletnią tradycją, takim jak Canon czy Microsoft, udało się przez dekady utrzymać silne pozycje rynkowe? Joshua Gans, wykładowca strategii innowacji z Uniwersytetu Toronto zagląda za kulisy zaskakujących sukcesów i spektakularnych porażek świetnie znanych Czytelnikom marek. Wyjaśniając najciekawsze zjawiska gospodarcze ostatnich dekad...

RED BULL. Prawdziwa historia sukcesu - ebook/epub
RED BULL. Prawdziwa historia sukcesu - ebook/epub
Wolfgang Furweger
Ole

Odkryj świat Red Bulla!

Pierwsza na rynku książka opisująca historię firmy Red Bull oraz jego założyciela Dietricha Mateschitza, jednego z największych sukcesów finansowych na świecie! Firma Red Bull ma 70-procentowy udział w światowym rynku napojów energetycznych. Od początku swojej działalności sponsoruje sporty ekstremalne oraz organizuje różnego rodzaju imprezy. Autor, na podstawie licznych rozmów w tle...

Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących - ebook/epub
Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
MT Biznes Sp. z o.o.

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.

Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów...

Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Dave Chaffey
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.


Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.


Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.


Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.


- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji


- Najnowsze narzędzia...



Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Marketing na rynku międzynarodowym - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk
Wolters Kluwer
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym.

Autor wyjaśnia:
  • w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków
  • zagranicznych,
  • jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
  • jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy
  • działalności...




Praca rządzi! - ebook/epub
Praca rządzi! - ebook/epub
Laszlo Bock
Insignis

Metody pracy się zmieniają. A Ty?

Ta książka jest o tym:

  • jak uczyć się od kolegów z pracy – tych najlepszych i tych najgorszych
  • dlaczego powinno się zatrudniać ludzi mądrzejszych od nas samych
  • w jakim celu należy znieść władzę menedżerów nad pracownikami
  • dlaczego nie warto ufać własnemu instynktowi.

 

„Obecnie większość swojego czasu spędzamy, pracując. To źle, jeśli praca nas demotywuje lub odczłowiecza” – tak...

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni - książka
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni - książka
Behnam N. Tabrizi
Onepress
Strategie efektywnej przemiany
  • Zastosowanie najważniejszych czynników sukcesu
  • Plany działań i wprowadzanie kreatywnych rozwiązań
  • Strategie przeprowadzania efektywnych implementacji
Autor pokazuje doskonałe zrozumienie dzisiejszej dynamicznej, globalnej gospodarki, opartej na informacji, i związanej z nią potrzeby otwarcia się na znaczące zmiany. Jego celne spostrzeżenia na temat przemiany to ważne lekcje nie tylko dla przedsiębiorstw...

Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne - ebook/epub
Strategie i praktyki sprawnego działania Lean Six Sigma i inne - ebook/epub
Adam Hamrol
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną...
Wolny Strzelec. Jak zarabiać 3 razy więcej i mieć 2 razy więcej czasu dla siebie. Moja historia od etatowca do freelancera - ebook/epub
Wolny Strzelec. Jak zarabiać 3 razy więcej i mieć 2 razy więcej czasu dla siebie. Moja historia od etatowca do freelancera - ebook/epub
Marek Kądzielski
Poltext

'Etat czy własna działalność gospodarcza? Co robić, by odnieść sukces jako wolny strzelec? Na te i inne pytania musisz sobie odpowiedzieć, zanim zaczniesz własną działalność:

• Jaka forma prowadzenia działalności?

• Praca w domu czy w wynajętym biurze? Czy muszę mieć księgową?

• Organizacja dnia pracy. Jak zwiększyć wydajność...

Strategie i praktyki sprawnego działania - ebook/epub
Strategie i praktyki sprawnego działania - ebook/epub
Adam Hamrol
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją.

Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Żeby ten cel osiągnąć należy poznać metody...

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - książka
Al Ries, Laura Ries
Onepress
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Zdobywanie fortuny - audiobook
Zdobywanie fortuny - audiobook
M. R. Kopmeyer
Bellona
Jak stać się człowiekiem sukcesu? Pierwsza część z cyklu poradników M. R. Kopmeyera podaje metody, które ułatwią nam zbicie fortuny.

Sukces może odnieść każdy z nas. Książka M. R. Kopmeyera zawiera sprawdzone metody, które ułatwią nam wędrówkę po drabinie społecznej i ekonomicznej, pod warunkiem że sami będziemy pięli się po jej szczeblach.
Część pierwsza: „Zdobywanie fortuny”...

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - książka
Brian Halligan, Dharmesh Shah
Onepress

Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom...





Homo Politicus Sapiens. Biologiczne aspekty politycznej gry - ebook/epub
Homo Politicus Sapiens. Biologiczne aspekty politycznej gry - ebook/epub
Marek Migalski, Marek Kaczmarzyk
Sonia Draga
Każdy, kto chce zrozumieć współczesny świat, procesy polityczne, które nim rządzą, a także samego siebie, swoje emocje i polityczne decyzje, powinien sięgnąć po tę książkę. Marek Migalski, politolog, pisarz i były polityk, oraz Marek Kaczmarzyk, neurodydaktyk, biolog i memetyk, w fascynujący sposób tłumaczą to, jak uprawianie polityki diametralnie zmieniło się pod wpływem odkryć nauk biologicznych ostatnich kilku dekad...
Prawdziwa historia sukcesu Dietricha Mateschitza twórcy Red Bulla - ebook/epub
Prawdziwa historia sukcesu Dietricha Mateschitza twórcy Red Bulla - ebook/epub
Wolfgang Furweger
Ole
Odkryj świat Red Bulla! Fascynująca historia firmy słynącej z produkcji napojów energetycznych oraz jej założyciela, autora jednego z największych sukcesów finansowych na świecie!

Firma Red Bull ma 70-procentowy udział w światowym rynku napojów energetycznych. Od początku swojej działalności sponsoruje sporty ekstremalne oraz organizuje różnego rodzaju imprezy. Autor, na podstawie licznych rozmów w tle...

Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - ebook/epub
Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko - ebook/epub
Brad Stone
Albatros

Pierwsza autoryzowana biografia Jeffa Bezosa, twórcy i właściciela firmy Amazon. Książka, stanowiąca kronikę dziejów firmy – od trudnych początków po światową ekspansję - powstała za zgodą i przy współpracy jej bohatera. Po biografii Steve’a Jobsa jest to kolejna na polskim rynku biografia założyciela firmy, który zaczynał od zera, by w błyskawicznym tempie zacząć osiągać miliardowe zyski...







Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju - książka
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju - książka
Les McKeown
Onepress
Algorytm sukcesu to niesamowicie przydatny plan dla każdego lidera, który pragnie osiągnąć zrównoważony wzrost.
Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces... i co dalej?

Les McKeown odkrył przed nami podstawowe zasady rozwoju organizacji. Bezbłędnie wskazał również receptę na wykorzystanie kilku istotnych możliwości...

Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie - ebook/epub
Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie i czego uczą się od niego najlepsze firmy na świecie - ebook/epub
Brian Dumaine
Studio Emka

Ważna książka, pomagająca zrozumieć niektóre podstawowe mechanizmy zmieniające nasz świat… Rzeczowa i wnikliwa.
Jim Collins, autor bestsellera Od dobrego do wielkiego

Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie.
John Huey, były redaktor naczelny „Time” i współautor, z Samem Waltonem, książki Made in America

Bezonomika wyjaśnia lepiej...


























Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google - ebook/epub
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google - ebook/epub
Scott Galloway
Dom Wydawniczy REBIS

Bestseller New York Timesa

Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.

Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.

Prawie każdy się myli.

Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google - audiobook
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google - audiobook
Scott Galloway
Rebis

Bestseller „New York Timesa”

Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.

Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.

Prawie każdy się myli.

Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy...

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce - ebook/epub
Julita Dąbrowska
Słowa i Myśli
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy...
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku - książka
Jacek Pogorzelski
Onepress

Kreowanie markowej rzeczywistości

  • Produkty jako obiekty kultu
  • Budowanie relacji z nabywcami
  • Pomysłowi rewolucjoniści
  • Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
  • Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al Ries, Irena Eris, Jacek Kall, Kevin Lane Keller, Kot Przybora

Pielęgnuj markę - traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie...




MBA. Kompendium - książka
MBA. Kompendium - książka
Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E. Spekman, Elizabeth Olmsted Teisberg, Sankaran Venkataraman
Onepress

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami...

Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne - ebook/epub
Firmy rodzinne. Wszystko, co istotne - ebook/epub
Peter Leach
Studio Emka

Niektóre z najlepiej prosperujących firm – zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w innych krajach – zarządzane są przez rodziny i od pokoleń pozostają w ich rękach. Wiele przedsiębiorstw rodzinnych jest dobrze znanych, globalnie i lokalnie. Najważniejsze atuty tych firm to zaangażowanie, przywiązanie do rodzinnych wartości i duma; zarazem muszą się one mierzyć z poważnymi problemami...





Samo Sedno - Jak założyć i rozwinąć własną firmę? - ebook/epub
Samo Sedno - Jak założyć i rozwinąć własną firmę? - ebook/epub
Katarzyna Zachariasz
Edgard

Napisany przystępnym językiem poradnik krok po kroku przeprowadzi cię przez proces zakładania i rozwijania własnego biznesu. Gromadzi wiedzę teoretyczną i praktyczną z obszarów takich jak finanse, prawo czy marketing. Zawiera cenne wskazówki opracowane na podstawie doświadczenia przedsiębiorców oraz porad ekspertów, a także przykłady z życia wzięte – historie dużych i małych polskich firm...

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - ebook/epub
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji - ebook/epub
Krzysztof Kałucki
Poltext

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami...

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. - książka
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. - książka
Marek Jankowski
Onepress

Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki...






Wielki Widzew - ebook/epub
Wielki Widzew - ebook/epub
Marek Wawrzynowski
Kopalnia

Autor ujawnia afery i kontrowersje z udziałem największych polskich piłkarzy, takich jak: Zbigniew Boniek, Józef Młynarczyk, Włodzimierz Smolarek, Dariusz Dziekanowski. Marek Wawrzynowski spędził dużo czasu w archiwach i przeprowadził setki godzin rozmów z bohaterami, by wydobyć na światło dzienne historie, które wielu z nich najchętniej wymazałoby z pamięci...

 

Dzięki zacięciu i uporowi piłkarzy Widzewa możliwe było stworzenie...

Badania marketingowe w małej firmie - książka
Badania marketingowe w małej firmie - książka
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Onepress

Poznaj skuteczne techniki planowania rozwoju firmy

  • Wybierz odpowiednią porę na badania marketingowe
  • Zaplanuj przebieg badań
  • Przeanalizuj wyniki i zaplanuj dalsze działania

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu...