Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00250 011427 22976973 na godz. na dobę w sumie

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress
Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci Zbuduj relacje z klientami Przeanalizuj proces zakupów Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą. Książka 'Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży' to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów. Sposoby poznawania oczekiwań klienta Czynniki wpływające na decyzje o zakupach Zdobywanie zaufania klientów Rozmowy i spotkania z klientami Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta Strategie sprzedaży Przyspieszanie decyzji o zakupach Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

    Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


    Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
    Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
    Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























    Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
    Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook/pdf
    Ulf Rader
    BL Info Polska Sp. z o.o.

    Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało 'namacalny' charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami...

    Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
    Jak skutecznie docierać do nowych klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w firmie? - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Chciałbyś mieć więcej klientów i niewielkim kosztem zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?

    Nowi klienci to paliwo dla każdej firmy. Bez tego paliwa prawie żadna firma nie jest w stanie jechać do przodu. A wówczas można stanąć gdzieś na pustkowiu i jedynie liczyć na cud. Ty jednak wiesz, jak to jest ważne. Dlatego właśnie przeglądasz informacje, poszukując działających sposobów na pozyskiwanie klientów...















    Wygraj klienta - ebook/pdf
    Wygraj klienta - ebook/pdf
    Marcin Paweł Panek
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

    Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

    Wygraj klienta - audiobook
    Wygraj klienta - audiobook
    Marcin Paweł Panek
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

    Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

    10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
    10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
    Ivan Bureš, Pavel Řehulka
    Onepress

    Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

    • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
    • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
    • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

    Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
    Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko...

    LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
    LifeCycle i rekomendacje personalne czyli nowoczesny E-mail marketing w eCommerce - ebook/pdf
    Self Publishing

    Jeśli sklep posiada 100 000 produktów, a statystycznie zakres zainteresowań poszczególnych klientów sięga maksymalnie 2000 produktów. To wysłanie standardowego newslettera promocyjnego na konkretne produkty, dale zaledwie 2% prawdopodobieństwo trafienia z ofertą. Wiąże się z brakiem zakupów po stronie klienta, bo kto dokona zamówień, gdy coś go nie interesuje ?

    Czas gdy ufaliśmy naszej intuicji powoli się kończą...













    Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
    Skaner Marki. Jak pozyskać i utrzymać klientów? - audiobook
    Grzegorz Celeban
    The Black Horse

    Skaner Marki. Jak pozyskiwać i utrzymywać kluczowych klientów? Czyli:

    - Pozwól klientom ulepszać Twój produkt!

    - Zapobiegaj obiekcjom przed zakupem!
    - Gwarantuj fantastyczne doświadczenie!
    - Poznaj 2 KLUCZOWE czynniki motywujące do zakupu!

    Oraz dowiedz się:

    Jakie JEDNO JEDYNE pytanie siedzi w głowie Twojego klienta?

    Jak z niezadowolonego klienta zrobić FANA?

    A dodatkowo:

    Przeprowadź RENTGEN PRODUKTU...











    Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
    Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
    Gitte Härter
    BC Edukacja
    Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

    Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów...




    Handlowanie to gra - książka
    Handlowanie to gra - książka
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Onepress

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

    3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
    3 praktyczne techniki sprzedażowe, które możesz zastosować, aby zwiększyć sprzedaż w firmie - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Jeśli lubisz gotowe rozwiązania sprzedażowe do wdrożenia na zasadzie kopiuj-wklej, ten kurs jest dedykowany właśnie Tobie! Swoją drogą, jakby to było, gdybyś potrafił zmienić postrzeganie Twojego produktu/usługi w oczach klientów w taki sposób, że oferowany produkt/usługa miałby dla nich o wiele większą wartość niż produkty konkurentów? Czy klienci kupowaliby wtedy od Ciebie chętniej i częściej...














    Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
    Klucz do umysłu klienta - ebook/pdf
    Jan Batorski
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą lub po prostu Twój sukces zależy od umiejętności w tym zakresie, to prawdopodobnie chcesz dowiedzieć się...

    Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów?

    Tak naprawdę najbardziej spektakularne sukcesy w sprzedaży osiągają ci, którzy wiedzą, jak wpłynąć na decyzję swoich klientów. No właśnie, wszystko wydaje się proste, jednak w jaki sposób odkryć...

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
    Robert Zych
    Onepress

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
    Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
    Peter Cheverton
    Onepress

    Tajniki budowania marki i zarządzania nią

    • Kreowanie marki
    • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
    • Pozycjonowanie marki na rynku

    We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

    Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
    Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań - książka
    Jerry R. Wilson
    Onepress
    Twój osobisty regulamin pracy
    • Przede wszystkim stosuj nowoczesne techniki
    • Następnie zdobywaj klientów niewielkim kosztem
    • I wreszcie, opracuj jasną wizję sukcesu

    Reguły -- strona po stronie
    Arcymistrz zdobywania nowych zleceń

    Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej...

    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
    Onepress

    Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

    Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

    Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
    Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
    Artur Wojciechowski
    Złote Myśli

    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

    'Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie...

    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Łukasz T. Marciniak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów...

    Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
    Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! - książka
    Katarzyna Olejniczak
    Onepress

    Ludzkie oblicze sprzedaży

    Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób...

    Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
    Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
    Katarzyna Kaczmarska
    Etena

    Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

    „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej...

    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Bazary. Kooperacja czy konkurencja? - ebook/pdf
    Łukasz T. Marciniak
    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    Książka dotyczy relacji między kupcami na targowiskach polskich i warunków, w jakich one przebiegają. Autor opisuje działania ekonomiczne kupców, ukierunkowane na sprzedaż i zysk oraz działania społeczne, czyli budowanie i zarządzanie relacjami z pozostałymi sprzedającymi na targowiskach, balansującymi między kooperacją a konkurencją. Książka zawiera barwne opisy trajektorii zakupów klientów...

    Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
    Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
    Marek Zabiciel
    Złote Myśli

    Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

    Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

    Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

    Buyer Persona - ebook/epub
    Buyer Persona - ebook/epub
    Adele Revella
    MT Biznes

    Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz

    Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego...





    Budowanie lojalności klientów - książka
    Budowanie lojalności klientów - książka
    Agnieszka Dejnaka
    Onepress

    Marketing partnerski w polskich firmach:

    • skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
    • zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
    • wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

    Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście...

    10 złotych reguł sprzedaży - książka
    10 złotych reguł sprzedaży - książka
    Ivan Bureš
    Onepress

    Sprzedaż jest esencją biznesu

    Większość działań podejmowanych przez nowoczesne przedsiębiorstwo ma na celu doprowadzenie do transakcji kupna-sprzedaży, a także skłonienie zadowolonego klienta do ponownego zakupu. Skuteczni sprzedawcy tworzą prawdziwy kapitał każdej firmy. Ich doświadczenie i motywacja bezpośrednio przekładają się na wyniki. Jednak w dobie nasilającej się konkurencji umiejętność sprzedaży należy ciągle...

    Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
    Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią. Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji - ebook/epub
    Michael T. Bosworth, Ben Zoldan
    Studio Emka

    Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

    Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią...



    Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
    Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon - książka
    Stephan Schiffman
    Onepress

    Profesjonalne techniki telesprzedaży i telemarketingu

    • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klientów
    • Scenariusze rozmów oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
    • Skuteczny proces sprzedaży przez telefon

    Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie...

    Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
    Polski e-konsument - typologia, zachowania - książka
    Magdalena Jaciow, Robert Wolny
    Onepress

    E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być 'egzotyczną nowością', stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

    Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb...