Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00112 004108 24086203 na godz. na dobę w sumie

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - książka

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - książka
Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - książka
Praca zbiorowa
Onepress
Zaprojektuj sukces swojej firmy! Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą? Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków. Niektóre z zagadnień poruszonych w książce: zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania, kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki, metody projektowania modeli biznesowych, narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów, metody weryfikacji pomysłów. Patrick van der Pijl i Justin Lokitz należą do kadry zarządzającej Business Models Inc. Ich pasją jest pomaganie innym firmom w budowaniu innowacyjnych modeli biznesowych i przyszłościowych strategii działania. Lisa Kay Solomon zajmuje się strategiami przywódczymi w California College of the Arts oraz na Singularity University. Maarten van Lieshout oraz Erik van der Pluijm zaangażowali się w utworzenie firmy Thirty-X. Zajmują się integrowaniem tworzenia strategii z projektowaniem i programowaniem. Jonas Louisse zajmuje się wykorzystywaniem metod myślenia wizualnego i osiągnięć neuropsychologii w projektowaniu i rozwiązywaniu złożonych problemów.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Niezwykłe początki znanych firm - ebook/epub
Niezwykłe początki znanych firm - ebook/epub
Sergiusz Prokurat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka o historiach znanych na całym świecie korporacji, bądź precyzyjniej ujmując temat o założycielach znanych korporacji – życiu i pomysłach biznesowych ich założycieli. Pozycja ta jest opowieścią o wymyślaniu i wdrażaniu innowacji, przekształcania pasji w gigantyczny zysk.
Autor pokazuje jak tworzy się firmę, w określonych warunkach technologicznych, politycznych, społecznych...
Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Advanced Project Management. Edycja polska - książka
Harold Kerzner, Ph. D.
Onepress

Na współczesnym rynku firmy konkurują ze sobą na polu jakości, cen i czasu realizacji zadań. Rozwój i przetrwanie przedsiębiorstwa są warunkowane efektywnością jego działania. Tradycyjna, hierarchiczna struktura zarządzania nie zawsze zdaje egzamin w realiach nowej gospodarki. Należy zastępować ją taką organizacją, w której zadania firmy realizowane są w formie projektów, w których biorą udział wszyscy pracownicy firmy...

Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce - książka
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce - książka
Bartłomiej Gawin, Bartosz Marcinkowski
Onepress

Wkrocz w świat symulacji procesów biznesowych bez kompleksów!

  • Poznaj pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi
  • Naucz się wydajnie korzystać z dostępnych standardów i narzędzi
  • Dowiedz się, jak najlepiej zastosować swoją wiedzę w praktyce

Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych należą obecnie do najważniejszych działań związanych z organizacją pracy i zarządzaniem każdym nowoczesnym przedsiębiorstwem...



Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - książka
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - książka
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Onepress
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo - dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

  • Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
  • Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe...






Planowanie strategiczne w firmie - książka
Planowanie strategiczne w firmie - książka
Neville Lake
Onepress

Myśl strategicznie i zaplanuj strategię dla swojej firmy

  • Poznaj swoich klientów i konkurencję
  • Zaplanuj strategie dopasowane do sytuacji rynkowej
  • Zdobądź przewagę nad swoimi konkurentami

Planowanie strategiczne jest najczęściej definiowane jako podejmowanie decyzji pozwalających pokonać drogę pomiędzy obecnym miejscem firmy lub organizacji a etapem, w którym powinna znaleźć się w przyszłości...

Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce - książka
Projektowanie stron WWW. Użyteczność w praktyce - książka
Marek Kasperski, Anna Boguska-Torbicz
Helion

Poznaj metody prototypowania, aby tworzyć perfekcyjne strony WWW

  • Jak zbadać i zdefiniować oczekiwania użytkowników?
  • Jak formatować formularze?
  • Jak zaprojektować obsługę błędów?

Prototypowanie to efektywna metoda pozyskiwania wiedzy o przyszłym serwisie na początku tworzenia witryny internetowej. Dzięki temu można sprawdzić, w jaki sposób klienci będą poruszać się po nowej stronie WWW...

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta
  • Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało...

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw  kierunki rozwoju - ebook/pdf
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw kierunki rozwoju - ebook/pdf
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego...
NLP dla menedżera - książka
NLP dla menedżera - książka
David Molden
Onepress
Sukces poprzez zmianę
  • Zwiększaj swoją efektywność we wszystkim, czym się zajmujesz.
  • Stosuj zasady myślenia i zachowania pomagające rozwijać Twoje umiejętności.
  • Poznaj narzędzia, metody i umiejętności konieczne do przeprowadzania zmian.
Tym, co czyni menedżera efektywnym, jest zrozumienie i zastosowanie narzędzi takich jak NLP. Ta książka daje przewagę konkurencyjną, której większość osób poszukuje przez całe życie...













Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - książka
Matt Haig
Onepress

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.
Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat...

Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów - ebook/pdf
Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów - ebook/pdf
Stanisława Borkowska
Wolters Kluwer
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo kosztowną metodą...
Od zera do sukcesu - ebook/epub
Od zera do sukcesu - ebook/epub
Nick Ruiz
Studio Emka

Zyskaj niezwykłą świadomość i rozwiń strategie umysłowe, które pozwolą Ci osiągnąć ogromny sukces.

Okazje umożliwiające sukces pojawiają się w Twoim życiu niemal każdego dnia, jednak sposób, w jaki bywają wyrażane, sprawia, że często nie potrafisz ich płynnie odczytać. Ta książka zapewni Ci biegłą znajomości języka sukcesu i sprzyjających mu okazji. Zaczniesz postrzegać otaczającą Cię rzeczywistość z pełną...





Od zera do sukcesu - ebook/epub
Od zera do sukcesu - ebook/epub
Nick Ruiz
Studio Emka

Zyskaj niezwykłą świadomość i rozwiń strategie umysłowe, które pozwolą Ci osiągnąć ogromny sukces.

Okazje umożliwiające sukces pojawiają się w Twoim życiu niemal każdego dnia, jednak sposób, w jaki bywają wyrażane, sprawia, że często nie potrafisz ich płynnie odczytać. Ta książka zapewni Ci biegłą znajomości języka sukcesu i sprzyjających mu okazji. Zaczniesz postrzegać otaczającą Cię rzeczywistość z pełną...





Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój - ebook/pdf
Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój - ebook/pdf
Jacek Pasieczny, Beata Glinka
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób...







Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój - ebook/pdf
Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój - ebook/pdf
Jacek Pasieczny, Beata Glinka
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy - zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny i praktyczny sposób...
Jak wygrać w biznesie? - ebook/pdf
Jak wygrać w biznesie? - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli.

„Jak wygrać w biznesie” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego:

- przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie,

- założenie działalności gospodarczej oraz pierwsze...

52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje - ebook/pdf
52 inspirujące historie biznesowe polskich firm. Jak rozwinąć firmę przez rekomendacje - ebook/pdf
BNI Polska
E-bookowo

Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu! 

Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje firmy, opierając się na marketingu rekomendacji. Ta książka to ponad 300 stron autentycznych opowieści oraz 208 praktycznych porad i wskazówek, które przeniosą twój biznes na wyższy poziom.

 

Co znajdziesz w książce:

  • 52 inspirujące historie przedsiębiorców...

Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Mit przedsiębiorczości - ebook/epub
Michael E. Gerber
MT Biznes
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth...
Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Jeanniey Mullen, David Daniels
Helion



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego...

Modele biznesowe na nowym zintegrowanym rynku energii - ebook/pdf
Modele biznesowe na nowym zintegrowanym rynku energii - ebook/pdf
Bożena E. Matusiak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autorka postawiła sobie bardzo ambitny cel, mianowicie zaprezentowanie koncepcji rozwoju zintegrowanego rynku energii, tj. obejmującego rynki energii elektrycznej, gazu i ciepła. Omawia czynniki, które determinują powstanie takiego rynku. Na tle stanu obecnego i uwarunkowań funkcjonowania rynków końcowych energii w Polsce, Autorka uzasadniła potrzebę dokonania integracji tych rynków.

Poruszana w monografii tematyka jest niezwykle aktualna...


Metody i modele zarządzania w warunkach społeczeństwa wiedzy - ebook/pdf
Metody i modele zarządzania w warunkach społeczeństwa wiedzy - ebook/pdf
Zdzisław Cygan
Oficyna Wydawnicza Warszawskiej Szkoły Zarządzania – Szkoły Wyższej

„Oddajemy do rąk Czytelników zbiór materiałów dotyczących metod i modeli zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach społeczeństwa wiedzy.
W ostatnich latach wiele mówi się o zarządzaniu, o postępie naukowo-technicznym i innowacyjnym, o aspektach ekonomicznych i organizacyjnych działań w warunkach budowy społeczeństwa innowacyjnego przy wykorzystaniu szeroko pojętej wiedzy, w warunkach tzw...

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku - ebook/pdf
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku - ebook/pdf
Jaime Levy
Helion
Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych...

Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III - książka
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III - książka
Matt Weisfeld
Helion

Przestaw się na myślenie obiektowe i twórz
oprogramowanie wysokiej jakości

  • Jak zaprojektować mechanizm obsługi błędów w klasie?
  • Jak tworzyć obiekty, aby nadawały się do kooperacji?
  • Jak wykorzystywać dziedziczenie i kompozycję?

Obiekty to twory łączące w sobie zarówno dane (atrybuty), jak i procedury (czyli zachowania). Dzięki projektowaniu obiektowemu możesz w pełni wykorzystać funkcjonalność wszystkich obiektów...

Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II - książka
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II - książka
Ash Maurya
Helion
To jedna z najlepszych technicznych książek na temat modelu Lean Startup. I tyle. Nic więcej nie trzeba dodawać.
Dan Martell,
założyciel, Clarity.fm, anioł biznesu

Wizja testowana w praktyce

Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły...



Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - książka
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - książka
Meghan Casey
Helion
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego...




Modele biznesowe na nowym zintegrowanym rynku energii - ebook/pdf
Modele biznesowe na nowym zintegrowanym rynku energii - ebook/pdf
Bożena Matusiak
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Autorka postawiła sobie bardzo ambitny cel, mianowicie zaprezentowanie koncepcji rozwoju zintegrowanego rynku energii, tj. obejmującego rynki energii elektrycznej, gazu i ciepła. Omawia czynniki, które determinują powstanie takiego rynku. Na tle stanu obecnego i uwarunkowań funkcjonowania rynków końcowych energii w Polsce, Autorka uzasadniła potrzebę dokonania integracji tych rynków.

 

Poruszana w monografii tematyka jest niezwykle aktualna...

Budżet - praktyczny poradnik dla małych przedsiębiorstw - ebook/pdf
Budżet - praktyczny poradnik dla małych przedsiębiorstw - ebook/pdf
Danuta Młodzikowska, Björn Lundén
BL Info Polska Sp. z o.o.

Bez dobrego budżetu trudno jest sprawować kontrolę nad finansami firmy. Dobry budżet to taki, który możliwie najbardziej precyzyjnie oddaje możliwości i zagrożenia rysujące się przed firmą w przyszłym okresie. Musi on być oparty na realistycznych podstawach, a jego opracowanie nie może pochłaniać zbyt dużo czasu i energii - wtedy będzie efektywnym narzędziem wspomagającym skuteczne zarządzanie działalnością firmy...

Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie - książka
Microsoft Excel 2007 PL. Formuły i funkcje. Rozwiązania w biznesie - książka
Paul McFedries
Helion
Poznaj wszystkie możliwości Excela, aby sprawnie i skutecznie wykorzystywać formuły oraz funkcje
  • Jak używać narzędzi modelowania biznesowego w Excelu?
  • Jak korzystać z funkcji szukania wyniku?
  • Jak poprawiać błędy w formułach?

Większość możliwości Excela pozostaje nieodkryta przez jego użytkowników, przez co cierpi ich efektywność. A gdybyś zawsze miał pod ręką podpowiedź...

Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach sektora kreatywnego - ebook/pdf
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach sektora kreatywnego - ebook/pdf
Magdalena Ratalewska
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Sektor kreatywny zaliczyć można do jednego z najbardziej obiecujących sektorów gospodarki na świecie. W obszarze jego zainteresowań jest wiele różnych rodzajów działalności, które charakteryzują się innowacyjnością i wysokim potencjałem pracy twórczej, z których korzysta tradycyjny biznes. Niewątpliwie sektor kreatywny wiedzie prym i wskazuje drogę rozwoju innym, mniej dynamicznie rozwijającym się gałęziom gospodarki...

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem - książka
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem - książka
Melissa Perri
Onepress

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem

W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności...