Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00565 012592 21077206 na godz. na dobę w sumie

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Helion
Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje! Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować? Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL? Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad? Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych. Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia, ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a także na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizację, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt, że można ją rozszerzać, dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki. 'OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5' to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL, konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować. Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy, wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL, takie jak przekształcenia, nakładanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad! W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz: praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami opis technik programowania na różnych platformach - Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix - oraz układach wbudowanych informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami) zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3!
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Jacek Matulewski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D...
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie III - książka
Richard S. Wright Jr., Benjamin Lipchak
Helion

Poznaj tajniki programowania realistycznej grafiki 3D

  • Stwórz i animuj obiekty trójwymiarowe
  • Wykorzystaj mechanizmy renderingu na platformach Windows, Mac OS i Linux
  • Zastosuj w swoich projektach algorytmy sprzętowego wspomagania wyświetlania grafiki 3D

OpenGL to platforma programistyczna do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Tworzące ją mechanizmy zostały opracowane ponad 20 lat temu w firmie Silicon Graphics i spowodowały prawdziwą...


OpenGL. Programowanie gier - książka
OpenGL. Programowanie gier - książka
Kevin Hawkins, Dave Astle
Helion
Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne -- wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych...

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII - ebook/pdf
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Helion
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych...



OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - książka
OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D - książka
Janusz Ganczarski
Helion

OpenGL na scenę!

  • Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki
  • Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu
  • Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenie
Darmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach...

OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
OpenGL. Leksykon kieszonkowy - książka
Andrzej Orłowski
Helion

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie jest najczęściej wykorzystywana. Jednakże wielu programistów...

Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL - ebook/epub
Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL - ebook/epub
Karol Sobiesiak, Piotr Sydow
Wydawnictwo Naukowe PWN
ePUB/Mobi ISBN: 978-83-01-18397-4Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły...
OpenGL. Ćwiczenia - książka
OpenGL. Ćwiczenia - książka
Waldemar Pokuta
Helion

Biblioteka OpenGL to zestaw procedur graficznych, których możemy używać w rozmaitych językach programowania dla różnych systemów operacyjnych. Jest to ogólnie uznany standard -- jego znajomość to podstawa do zajmowania się grafiką komputerową.

Książka przedstawia jedynie fragment możliwości OpenGL, wystarczający jednak, by rozpocząć przygodę z programowaniem grafiki trójwymiarowej...

Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym - książka
Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym - książka
Randima Fernando, Mark J. Kilgard
Helion

Cg to kompletne środowisko programistyczne do szybkiego tworzenia efektów specjalnych i grafiki o kinowej jakości w czasie rzeczywistym dla wielu platform. Ponieważ język jest niezależny od sprzętu, programiści mogą pisać kod dla interfejsów OpenGL, DirectX oraz systemów Windows, Linux, Mac OS X, a także platform konsolowych, (Xbox) bez potrzeby korzystania z języka asemblerowego. Język Cg powstał w firmie NVIDIA Corporation przy bliskiej...

OpenGL. Receptury dla programisty - ebook/pdf
OpenGL. Receptury dla programisty - ebook/pdf
Muhammad Mobeen Movania
Helion

Ponad 40 gotowych przepisów pokazujących możliwości zastosowania biblioteki OpenGL w nowoczesnych aplikacjach

OpenGL dostarcza programistom API do renderowania zaawansowanych grafik i animacji. To oprogramowanie umożliwia im tworzenie niezwykle atrakcyjnych gier, prezentacji oraz efektów graficznych. Jeżeli chcesz poznać możliwości OpenGL, jeżeli szukasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania...



Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III - książka
Objective-C. Vademecum profesjonalisty. Wydanie III - książka
Stephen G. Kochan
Helion

Praktyczny podręcznik tworzenia aplikacji na systemy iOS i Mac OS X!

  • Techniki definiowania klas i sposoby wysyłania komunikatów do obiektów
  • Praca z typami danych, pętlami, klasami i obiektami
  • Korzystanie z bibliotek Foundation oraz Cocoa i Cocoa Touch

Tak jak iPhone, iPad czy iPod Touch błyskawicznie stały się obiektem pożądania milionów ludzi na całym świecie, tak samo szybko rynek upomniał się o specjalistów od tworzenia aplikacji...


Aplikacje Direct3D - książka
Aplikacje Direct3D - książka
Robert Krupiński
Helion
Dzięki Direct3D możesz tworzyć nowoczesne gry, symulacje czy programy multimedialne. Jest on podstawowym standardem programowania grafiki trójwymiarowej w systemach operacyjnych zgodnych z Windows. Akceleracja sprzętowa, oferowana przez większość współczesnych kart graficznych oraz bogaty zbiór narzędzi dostępnych w wersji 8.1 umożliwia programowanie zaskakującej i efektownej grafiki 3D...

Delphi 2006. Ćwiczenia praktyczne - książka
Delphi 2006. Ćwiczenia praktyczne - książka
Andrzej Orłowski
Helion

Delphi 2006 to najnowsza wersja niezwykle popularnego środowiska programistycznego, które jest połączeniem języka programowania Object Pascal z możliwością budowania aplikacji z 'klocków' -- gotowych komponentów. Taka filozofia pracy pozwala na tworzenie nawet najbardziej złożonych programów szybko i efektywnie. W najnowszej wersji Delphi możliwe jest także korzystanie z elementów platformy...


Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty - książka
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty - książka
Andre LaMothe
Helion

Swoje triki zdradzą Ci prawdziwi guru ze świata twórców gier

Tworzenie gier 3D wymaga opanowania nie tylko języka programowania, ale także wielu innych dziedzin wiedzy -- analizy matematycznej, rachunku macierzowego i wektorowego oraz geometrii. Oczywiście każda z tych nauk została już opisana w dziesiątkach tomów. Książka, którą trzymasz w ręce, zawiera wszystkie informacje niezbędne do stworzenia gry 3D działającej w środowisku...


C++ Builder 6 dla każdego - książka
C++ Builder 6 dla każdego - książka
Kent Reisdorph
Helion

C++Builder należy do systemów błyskawicznego projektowania aplikacji (ang. RAD - Rapid Application Development) i jak sama nazwa wskazuje, przeznaczony jest do tworzenia programów w języku C++. Wykorzystując to narzędzie, możesz efektywnie i szybko konstruować 32-bitowe programy pracujące w trybie graficznym bądź tekstowym pod kontrolą systemu Windows.

Książka ta poprowadzi Cię przez zagadnienia związane z programowaniem w systemie...

3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne - książka
Joanna Pasek
Helion

3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym...

C++Builder. Kompendium programisty - książka
C++Builder. Kompendium programisty - książka
Andrzej Daniluk
Helion
Język C++ od czasu jego zdefiniowania przez Bjarne Stroustrupa był kilkakrotnie uaktualniany w latach 80. i 90. XX wieku. Chociaż C++Builder nie jest dokładnym odzwierciedleniem standardu ANSI języka C++, to obecna jego wersja przygotowana przez firmę Borland jest stabilna i zgodna z oczekiwaniami programistów. Borland C++Builder stanowi połączenie nowoczesnego języka programowania, jakim jest C++...

Praktyczny kurs Visual Basic .NET - książka
Praktyczny kurs Visual Basic .NET - książka
Bogdan Czogalik
Helion

Visual Basic .NET -- jeden z najbardziej uniwersalnych i popularnych języków programowania -- służy do tworzenia wszelkiego rodzaju programów: edytorów tekstu i grafiki, aplikacji internetowych działających w przeglądarkach, baz danych, gier i wielu innych. Utworzone w języku Visual Basic .NET programy można uruchamiać nie tylko w tradycyjnych komputerach stacjonarnych i przenośnych, ale także w palmtopach...

C++Builder 2006. 222 gotowe rozwiązania - książka
C++Builder 2006. 222 gotowe rozwiązania - książka
Jacek Matulewski
Helion

Firma Borland, producent cenionych środowisk programistycznych, połączyła swoje trzy najpopularniejsze produkty: C++ Builder, Delphi i C# Builder, tworząc pakiet Borland Developer Studio 2006. Jednym z jego elementów jest najnowsza wersja C++ Builder, oznaczona symbolem 2006, która nadal pozostaje doskonałym narzędziem do tworzenia aplikacji dla platformy Win32. C++ Builder 2006 pozwala na korzystanie z biblioteki VCL...


Android w akcji. Wydanie II - książka
Android w akcji. Wydanie II - książka
Frank Ableson, Robi Sen
Helion

Rozbudowany podręcznik tworzenia niesamowitych aplikacji dla systemu Android!

  • Android SDK i programowanie aplikacji WWW
  • Komunikacja Bluetooth i przetwarzanie danych z czujników
  • Grafika, animacja i multimedia w Androidzie
  • Techniki pisania natywnych aplikacji w języku C

Skoro zwróciłeś uwagę właśnie na tę książkę, zapewne dobrze wiesz, czym jest Android i co potrafi - teraz przyszła pora...

Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy użyciu C++ - książka
Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy użyciu C++ - książka
Mark Summerfield
Helion

Odkryj tajemnice biblioteki Qt!

Qt to popularny zestaw bibliotek pozwalający na tworzenie atrakcyjnego interfejsu użytkownika dla różnych platform, w tym dla systemów: Windows, Mac OS X i Linux. Pierwsza wersja ukazała się w 1992 roku i od tego czasu jest intensywnie rozwijana. Za pomocą najnowszej wersji Qt można tworzyć aplikacje internetowe i mobilne. Zakres jej możliwości jest tak szeroki...

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11 - książka
Frank Luna
Helion

Poznaj możliwości DirectX!

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach...

Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych - książka
Paweł Borkowski
Helion

Poznaj tajniki tworzenia aplikacji dla Windows

  • Jak określić położenie, rozmiar i styl okna?
  • Jak tworzyć wątki aplikacji za pomocą funkcji CreateThread?
  • Jak definiować biblioteki?
  • Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem...

Blender. Kompendium - książka
Blender. Kompendium - książka
Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga
Helion

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom...

Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal - książka
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal - książka
Piotr Besta
Helion
Książka 'Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal' Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.

Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę...

Programowanie obiektowe w Visual Basic .NET dla każdego - książka
Programowanie obiektowe w Visual Basic .NET dla każdego - książka
Richard Simon, Leslie Koorhan, Ken Cox
Helion
Visual Basic to język programowania pozwalający nawet początkującym programistom pisać zaawansowane aplikacje wykorzystujące wszystkie możliwości systemów operacyjnych z rodziny Windows. Jego kolejne wersje w coraz większym stopniu korzystały z technik programowania zorientowanego obiektowo (OOP). Najnowsza z nich, Visual Basic .NET jest uwieńczeniem tej ewolucji.

Jeśli chcesz tworzyć aplikacje w VB...

Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Cyfrowe oświetlenie i rendering. Wydanie II - książka
Jeremy Birn
Helion

Naucz się manipulować oświetleniem i twórz profesjonalne grafiki

  • Poznaj zaawansowane techniki renderingu
  • Zrozum właściwości światła
  • Korzystaj z rozwiązań stosowanych przez profesjonalistów

Jeśli chcesz tworzyć perfekcyjne renderingi, musisz nauczyć się panować nad szczegółami. Tworzenie realistycznych grafik wymaga uwzględnienia licznych właściwości światła i to niezależnie od używanych narzędzi...

Visual Basic .NET. Alchemia programowania - książka
Visual Basic .NET. Alchemia programowania - książka
Jack Purdum
Helion
Utwórz własne aplikacje dla systemu Windows.
  • Poznaj zasady projektowania obiektowego.
  • Wykorzystaj komponenty platformy .NET.
  • Zastosuj zaawansowane techniki programowania.

Visual Basic to jeden z najpowszechniej używanych języków programowania. Ostatnie badania potwierdzają jego popularność - korzysta z niego ponad 5 milionów programistów z całego świata. Jego ostatnia wersja, zintegrowana z platformą...

Android. Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne. Wydanie II - książka
Android. Programowanie aplikacji na urządzenia przenośne. Wydanie II - książka
Shane Conder, Lauren Darcey
Helion

Wyczerpujący przewodnik, gruntownie zaktualizowany w oparciu o najnowszą wersję Android SDK i najlepsze techniki programowania!

Gdy w 2008 roku Google opublikował Androida, rynkiem telefonów komórkowych wprawdzie nieco zatrzęsło, ale nikt nie spodziewał się, że ta platforma aż tak poważnie zagrozi takim gigantom mobilnych systemów operacyjnych, jak iOS Apple, Windows Mobile, Symbian czy RIM BlackBerry...

Microsoft Visual C# 2005. Księga eksperta - książka
Microsoft Visual C# 2005. Księga eksperta - książka
Kevin Hoffman
Helion

Kompletny przewodnik po języku C#

  • Poznaj składnię języka C# i możliwości platformy .NET
  • Wykorzystaj formularze do tworzenia efektownych interfejsów użytkownika
  • Pisz bezpieczne aplikacje bazodanowe i sieciowe

Na platformie .NET można programować w wielu językach, jednak najważniejszym z nich jest C#, który został zaprojektowany specjalnie w tym celu; to język ułatwiający wygodne korzystanie z niesamowitych możliwości...


Praktyczny kurs Turbo Pascala. Wydanie IV - książka
Praktyczny kurs Turbo Pascala. Wydanie IV - książka
Tomasz M. Sadowski
Helion

Turbo Pascal nie jest wprawdzie powszechnie używany przy pisaniu profesjonalnych aplikacji, stanowi jednak wspaniałą propozycję dla początkujących programistów. Dzięki Pascalowi możesz zacząć szybko pisać własne programy, ucząc się jednocześnie poprawnego programowania strukturalnego i obiektowego.

'Praktyczny kurs Turbo Pascala' to książka przeznaczona dla wszystkich tych, którzy chcieliby wykorzystać praktyczne aspekty programowania...

Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II - książka
Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II - książka
Mark Summerfield
Helion

Poznaj wspaniałe możliwości języka Python 3
i twórz dowolne programy

  • Jak budować użyteczne i efektywne aplikacje, oparte na interfejsie graficznym?
  • Jak tworzyć pakiety i moduły?
  • Jak programować w Pythonie za pomocą stylu proceduralnego i funkcjonalnego?

Python 3 uznany został za najlepszą dotychczasową wersję tego języka, ponieważ jego możliwości są dziś znacznie większe niż dawniej...

Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC - książka
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC - książka
Rob Miles
Helion

Każdy pasjonat gier komputerowych zadawał sobie czasem pytania typu: 'Niesamowite, jak oni to zrobili?' albo 'Jak można uzyskać taki efekt?'. A co się dzieje, jeśli to pytanie przychodzi do głowy programiście? Jego następną myślą zwykle jest: 'Muszę spróbować sam to zrobić!'. Na co czekasz? Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie! Odkąd Microsoft udostępnił framework XNA, każdy może wymyślić i stworzyć swoją własną profesjonalną...