Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00172 007067 21293278 na godz. na dobę w sumie

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
OpenGL. Księga eksperta. Wydanie V - książka
Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak
Helion
Dowiedz się, jak tworzyć zapierające dech w piersiach gry 3D i efektowne, trójwymiarowe wizualizacje! Jak sprawnie tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować? Jak napisać własne programy, korzystając z biblioteki OpenGL i języka GLSL? Jak programować grafikę na urządzenia przenośne, takie jak iPhone, iPod czy iPad? Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych. Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia, ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a także na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizację, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym. Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt, że można ją rozszerzać, dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki. 'OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5' to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL, konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować. Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy, wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL, takie jak przekształcenia, nakładanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad! W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz: praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami opis technik programowania na różnych platformach - Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix - oraz układach wbudowanych informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami) zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3!
Wszystkie kategorie Tylko komputery i informatyka Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Grafika 3D czasu rzeczywistego - ebook/epub
Jacek Matulewski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów na jego temat stała się nieaktualna. W publikacji przedstawione są nowe wersje OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż) w sposób odpowiedni zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D...
Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL - ebook/epub
Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL - ebook/epub
Karol Sobiesiak, Piotr Sydow
Wydawnictwo Naukowe PWN
ePUB/Mobi ISBN: 978-83-01-18397-4Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy.Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciągu kilku ostatnich lat znacząco się rozwinęły...
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce - ebook/epub
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce - ebook/epub
Marek Sawerwain
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka jest skierowana do programistów, którzy chcą się zapoznać z technologią OpenCL W publikacji duży nacisk został położony na przedstawienie konkretnych przykładów (wraz z komentarzem opisującym sposób implementacji danego przykładu oraz techniczne aspekty danego problemu). Zaprezentowane zostały także sposoby wykorzystywania OpenCL do realizacji różnych zadań obliczeniowych...
Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Człowiek - ebook/pdf
Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Człowiek - ebook/pdf
Mateusz Jagielski
Literat

Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku poznasz podstawowe techniki rysowania postaci ludzkiej i szybko nauczysz się tworzyć portrety dzieci i dorosłych, postaci w dynamicznych układach, właściwie dobierać proporcje ciała i twarzy oraz rysować detale. Autor w przystępny sposób krok po kroku wyjaśnia, jak stworzyć niebanalne wizerunki różnymi metodami: węglem...

Windows 10. Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych - ebook/epub
Windows 10. Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych - ebook/epub
Dawid Borycki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Windows 10 to uniwersalna platforma kontrolująca komputery stacjonarne, urządzenia mobilne, rozproszone urządzenia wbudowane IoT (Internet of Things), smartfony, stacje robocze, komputery przenośne, tablety, urządzenia Surface Hub, konsole Xbox, a także okulary holograficzne HoloLens. Z tego powodu, uniwersalna platforma Windows (UWP) otwiera przed programistami olbrzymie możliwości, gdyż tworzenie aplikacji na tę platformę realizuje się...
Python na poważnie. Czarny pas w programowaniu, skalowaniu, testowaniu i nie tylko - ebook/epub
Python na poważnie. Czarny pas w programowaniu, skalowaniu, testowaniu i nie tylko - ebook/epub
Julien Danjou
Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozwijaj swoje umiejętności programowania wPythonie, zagłębiając się w tajniki języka przy pomocy książki Python na poważnie. Napisana z myślą o developerach i doświadczonych programistach książka Python na poważnie bazuje na ponad 15-letnim doświadczeniu w pracy z Pythonem, uczy czytelników, jak unikać typowych błędów, jak pisać kod w bardziej produktywny sposób i jak szybciej budować lepsze programy...

Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia - ebook/pdf
Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia - ebook/pdf
Al Sweigart
Wydawnictwo Naukowe PWN

Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem® znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę – szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować...

JAVA. Uniwersalne techniki programowania, rozdział 7-8 - ebook/epub
JAVA. Uniwersalne techniki programowania, rozdział 7-8 - ebook/epub
Krzysztof Barteczko
Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozdziały 7-8 z publikacji pt. 'JAVA. Uniwersalne techniki programowania', redakcja naukowa Krzysztof Barteczko. Rozdział 7 Lambda-wyrażenia; Rozdział 8 Proste narzędzia. Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać...

Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Martwa natura - ebook/pdf
Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Martwa natura - ebook/pdf
Mateusz Jagielski
Literat

Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku poznasz podstawowe techniki rysowania martwej natury i szybko nauczysz się właściwie dobierać proporcje, wykorzystywać bryły podstawowe, odpowiednią perspektywę, światło i cień. Autor w przystępny sposób krok po kroku wyjaśnia, jak stworzyć ciekawe kompozycje różnymi metodami: węglem, kredą i pastelami; daje również wiele cennych rad dotyczących m...

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie - ebook/epub
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie - ebook/epub
Al Sweigart
Wydawnictwo Naukowe PWN

Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.
Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej...

Kurs rysownia. Podstawowe techniki. Zwierzęta - ebook/pdf
Kurs rysownia. Podstawowe techniki. Zwierzęta - ebook/pdf
Mateusz Jagielski
Literat

Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku szybko nauczysz się rysować ulubione zwierzęta w charakterystycznych dla nich pozach. Autor w przystępny sposób krok po kroku wyjaśnia, jak stworzyć niebanalne wizerunki zwierząt różnymi metodami: węglem, kredą i pastelami; daje również wiele cennych rad dotyczących m.in. przyborów do rysowania czy wykorzystywania fotografii jako pomocy...

Język C# 2010 i platforma .NET 4.0 - ebook/epub
Język C# 2010 i platforma .NET 4.0 - ebook/epub
Andrew Troelsen
Wydawnictwo Naukowe PWN
Najnowsze wydanie bestsellera Andrew Troelsena! C# jest językiem programowania platformy .NET. Andrew Troelsen uczy, jak wykorzystać C# do stworzenia prawie każdego rodzaju aplikacji .NET, począwszy od aplikacji systemu Windows, a skończywszy na aplikacjach sieci WWW. Dokładnie omawia każdy aspekt pisania programów .NET i podaje dobrze dobrane przykłady. Pierwsze wydanie tej książki ujrzało światło dzienne...
Oficjalny podręcznik ScratchJr - ebook/epub
Oficjalny podręcznik ScratchJr - ebook/epub
Marina Umaschi Bers, Mitchel Resnick
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zabawa z programowaniem!ScratchJr to bezpłatny język wprowadzający do programowania komputerowego, który działa na urządzeniach iPad oraz na tabletach z systemem Android. ScratchJr powstał na bazie Scratcha, bardzo popularnego języka programowania, używanego przez miliony dzieci na całym świecie, i pozwala jeszcze młodszym dzieciom tworzyć ich własne wesołe animacje, interaktywne opowiadania i dynamiczne gry...
C++ w jeden wieczór - ebook/pdf
C++ w jeden wieczór - ebook/pdf
Maciej Wenerski, Radosław Tomala, Rafał Kotas
Self Publishing

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które pragną rozpocząć swoją przygodę z pisaniem aplikacji webowych w oparciu o Google Web Toolkit. Dzięki tej książce czytelnik dowie się jak skonfigurować środowisko programistyczne, pozna podstawowe koncepcje Google Web Toolkit a także nauczy się jak tworzyć graficzny interfejs użytkownika. Książka obejmuje także podstawowe zagadnienia języka Java dlatego jest kierowana nie tylko...

Android w praktyce. Projektowanie aplikacji - ebook/epub
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji - ebook/epub
Roman Wantoch-Rekowski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników. Książka przeznaczona jest dla osób pragnących samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy...
Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Pejzaż - ebook/pdf
Kurs rysowania. Podstawowe techniki. Pejzaż - ebook/pdf
Mateusz Jagielski
Literat

Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku poznasz podstawowe zagadnienia dotyczące rysowania krajobrazu miejskiego i naturalnego oraz szybko nauczysz się tworzyć własne, ciekawe kompozycje. Autor w przystępny sposób krok po kroku wyjaśnia, jak w prosty sposób osiągnąć ciekawy efekt końcowy. Przedstawia różne metody pracy: węglem, kredą i pastelami; daje również wiele cennych rad dotyczących m...

Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania - ebook/epub
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania - ebook/epub
Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN
Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe elementy programowania – stałe, zmienne, instrukcje. W książce pokazano praktyczne zastosowanie Arduino. Książka jest bogato ilustrowana i pokazuje, jak zaczynając od prostych instrukcji, zbudować robota...
Java. Uniwersalne techniki programowania - ebook/epub
Java. Uniwersalne techniki programowania - ebook/epub
Krzysztof Barteczko
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać. Specjalna uwaga zwracana jest na nowe elementy języka, dostępne w wersjach 8 i 9. Rozbudowane rozdziały o kolekcjach, wejściu-wyjściu, programowaniu współbieżnym i dynamicznym stanowią swoiste kompendia...
NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń - książka
NLP. Studium struktury subiektywnych doświadczeń - książka
Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier
Onepress

Poznaj tajniki nowoczesnej metody kierowania własnym umysłem

  • Zbadaj modele ludzkiego zachowania
  • Dowiedz się, czym są strategie i naucz się z nich korzystać
  • Wykorzystaj NLP w edukacji i pracy

Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jest techniką pozwalającą w świadomy sposób kierować działaniem umysłu ludzkiego. NLP nie jest zbiorem teoretycznych rozważań -- to zestaw narzędzi pozwalających na organizowanie i reorganizowanie...

NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi - książka
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi - książka
Shlomo Vaknin
Onepress
  • Jeśli chcesz zostać najlepszym golfistą na świecie, NLP może Ci w tym pomóc.
  • Jeśli chcesz mieć największą sprzedaż w firmie, NLP może Ci w tym pomóc.
  • Dzięki NLP możesz zdobyć to, czego pragniesz, ponieważ inni już to osiągnęli.
  • NLP odkrywa ICH sekrety, a następnie pomaga uwolnić TWÓJ potencjał.

Esencja programowania neurolingwistycznego

1. CZYM JEST NLP?
NLP uczy, jak dążyć do doskonałości...




Java dla bystrzaków. Wydanie VII - książka
Java dla bystrzaków. Wydanie VII - książka
Barry A. Burd
Septem

W prostocie tkwi siła

  • Używaj popularnych narzędzi Javy
  • Twórz proste obiekty Javy i ponownie używaj kodu
  • Obsługuj zdarzenia i wyjątki
  • Szybko naucz się Javy!

Java jest wszędzie, a rosnący popyt na aplikacje WWW i dla Androida sprawia, że programiści Javy są poszukiwani bardziej niż kiedykolwiek! Ten świetny podręcznik opisuje najważniejsze elementy tego języka, takie jak powłoka JShell...

Zrozumieć programowanie - ebook/epub
Zrozumieć programowanie - ebook/epub
Gynvael Coldwind
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka jest techniczno-popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych i jest napisana z myślą o początkujących oraz średniozaawansowanych programistach. Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów...
Biblia NLP. Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego - książka
Biblia NLP. Wydanie rozszerzone, ponad 350 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego - książka
Shlomo Vaknin
Onepress
Jest to najbardziej praktyczny podręcznik z dziedziny programowania neurolingwistycznego. Opisuje setki wzorców, metod i zaawansowanych koncepcji. Jest to książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Po trzydziestu pięciu latach nadszedł najwyższy czas, aby się wreszcie ukazała!
Nathaniel J. Varna,
autor i mistrz praktyk NLP, Mediolan
Shlomo Vaknin daje nam dokładnie to, czego nam trzeba - same konkrety...

JAVA. Programowanie praktyczne od podstaw - ebook/epub
JAVA. Programowanie praktyczne od podstaw - ebook/epub
Krzysztof Barteczko
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka omawia konstrukcje oraz wybrane narzędzia języka Java przydatne we wszystkich rodzajach praktycznego programowania. Przeznaczona jest zarówno dla całkowicie początkujących programistów, jak i tych, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności, a w szczególności zaznajomić się z ważnymi, nowymi elementami języka w wersji 8. W prezentacji elementów i narzędzi platformy Java czytelnik znajdzie odpowiedzi na pytania:...
JavaScript dla dzieci dla bystrzaków - książka
JavaScript dla dzieci dla bystrzaków - książka
Chris Minnick, Eva Holland
Septem

15 zabawnych projektów programistycznych!

  • Zbuduj animowanego robota
  • Stwórz fajne gry
  • Zrób stronę internetową
  • Naucz się programować

Naucz się programować i buduj fajne rzeczy!

JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej...


Biblia NLP. 210 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego - książka
Biblia NLP. 210 wzorców, metod i strategii programowania neurolingwistycznego - książka
Shlomo Vaknin
Onepress

Jest to najbardziej praktyczny podręcznik z dziedziny programowania neurolingwistycznego. Opisuje setki wzorców, metod i zaawansowanych koncepcji. To książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Po trzydziestu pięciu latach nadszedł najwyższy czas, aby się wreszcie ukazała!
Nathaniel J. Varna, autor i mistrz praktyk NLP
Shlomo Vaknin daje nam dokładnie to...

Piksele, wektory i inne stwory. Grafika komputerowa dla dzieci - ebook/epub
Piksele, wektory i inne stwory. Grafika komputerowa dla dzieci - ebook/epub
Alicja Żarowska-Mazur, Dawid Mazur
Wydawnictwo Naukowe PWN

Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości.
Piksele, wektory i inne stwory to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę...






Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 - ebook/pdf
Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 - ebook/pdf
Eun Jung Park
Promise

KONSTRUUJ I PROGRAMUJ INTERAKTYWNE ROBOTY Z LEGO MINDSTORMS EV3
Poznajemy LEGO Mindstorms EV3 to doskonały podręcznik dla ambitnych miłośników robotyki i entuzjastów LEGO korzystających z potęgi zestawu konstrukcyjnego i oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3. Wypełniona praktycznymi przykładami konstruowania i programowania robotów książka zaczyna się od podstaw, pomaga poznać sposoby używania różnych typów części LEGO TECHNIC oraz...














Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 - ebook/pdf
Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 - ebook/pdf
Eun Jung Park
Promise

KONSTRUUJ I PROGRAMUJ INTERAKTYWNE ROBOTY Z LEGO MINDSTORMS EV3
Poznajemy LEGO Mindstorms EV3 to doskonały podręcznik dla ambitnych miłośników robotyki i entuzjastów LEGO korzystających z potęgi zestawu konstrukcyjnego i oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3. Wypełniona praktycznymi przykładami konstruowania i programowania robotów książka zaczyna się od podstaw, pomaga poznać sposoby używania różnych typów części LEGO TECHNIC oraz...














JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło - ebook/epub
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło - ebook/epub
Nick Morgan
Wydawnictwo Naukowe PWN
JavaScript dla dzieci to napisane lekkim piórem wprowadzenie do podstaw programowania, oparte na cierpliwym objaśnianiu zabawnie zilustrowanych przykładów. Zaczniesz od podstaw, takich jak łańcuchy znaków, tablice i pętle, a następnie przejdziesz do tematów zaawansowanych, takich jak obsługa interaktywnych zdarzeń za pomocą jQuery i rysowanie obrazków na płótnach. Dzięki bogato zilustrowanym przykładom...
Delphi w przykładach dla początkujących - ebook/epub
Delphi w przykładach dla początkujących - ebook/epub
Robert Trafny
Ridero

Poradnik programowania w języku Delphi dla początkujących. Na przykładzie ponad 20 projektów Czytelnik poznaje programowanie od strony praktycznej. Książka zawiera pełne kody projektów wraz z obszernym komentarzem wyjaśniającym, rozszerzonym o potrzebną wiedzę teoretyczną, dzięki czemu można poznać i zrozumieć algorytmy programowania. Autor w sposób ciekawy i inspirujący opowiada o możliwościach...

Superkoderki - ebook/epub
Superkoderki - ebook/epub
Andrea Gonzales, Sophie Houser
Czarna Owca

Najlepsza książka 2017 roku według Nowojorskiej Biblioteki Publicznej

Superkoderki to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie...

Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL - ebook/epub
Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL - ebook/epub
Jacek Matulewski
Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijającego się rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu dużych możliwości obliczeniowych dostarczanych przez te układy. Książka stanowi niezbędnik dla każdego, kto zamierza szybko odnaleźć się w nowoczesnej grafice trójwymiarowej...