Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00148 002805 20671738 na godz. na dobę w sumie

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - książka
Allan Dib-35%
Onepress
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu. Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę! Dzięki tej książce dowiesz się: czym jest marketing i kiedy może zabić firmę czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - książka
Peter Cheverton-35%
Onepress

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm...


Jak napisać plan marketingowy - książka
Jak napisać plan marketingowy - książka
John Westwood-35%
Onepress

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków...

Plan marketingowy w praktyce - książka
Plan marketingowy w praktyce - książka
John Westwood-35%
Onepress

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej...

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - ebook/pdf
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - ebook/pdf
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-35%
Onepress

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie...


E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda - książka
Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski-35%
Onepress

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie...


Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie - ebook/epub
Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie - ebook/epub
Edgar Enderson-35%
Ridero

Książka zawiera podstawowe zagadnienia związane z marketingiem takie jak: 1. Czym jest tak naprawdę marketing. 2. Sposoby dotarcia do klienta. 3. Co zrobić, aby marketing, który stosujemy był skuteczny. 3. Czym jest lejek marketingowy. 4. Podstawowe kroki, które musimy wprowadzić, żeby uruchomić marketing w naszej firmie. 5. Jak pozyskiwać nowych klientów. Oraz wiele innych przydatnych tematów związanych z reklamą promowaniem...

Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Jak wybrać odpowiednią strategię biznesową, aby regularnie zwiększać dochody w firmie? - audiobook
Piotr Michalak-35%
The Black Horse

Dlaczego niektóre firmy odnoszą duże sukcesy, a inne firmy z tej samej branży ledwo wiążą koniec z końcem? Co je różni? Kapitał, pracownicy? Tak, to jest ważne, ale nie kluczowe.

Największą różnicę widać w podejściu do zarządzania. Firmy odnoszące sukcesy zarządzane są strategicznie. Firmy mające problemy, wiążące ledwo koniec z końcem, zarządzane są taktycznie. Firmy zarządzane strategicznie podążają w konkretnym...





















Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Marketing Początkującego Przedsiębiorcy - ebook/pdf
Arkadiusz Malanowski-35%
self publisher

Książka  „Marketing początkującego przedsiębiorcy” to pierwszy na rynku przewodnik, który obejmuje kompletne działania marketingowe. Na ponad 200 stronach jest ujęta  praktyczna  wiedza z zakresu biznesu. Jako jedna z niewielu publikacji na rynku zawiera cały proces prowadzenia firmy. Jest przewodnikiem dla osób rozpoczynających i planujących prowadzenie działalności gospodarczej oraz dla handlowców poszukujących klientów...

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone - książka
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone - książka
Jarek Szczepański-35%
Onepress

Teraz marketing jest prosty!

Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela...

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Marketing w turystyce i rekreacji - ebook/epub
Aleksander Panasiuk-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia...
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków - ebook/pdf
Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska-35%
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych...

Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Digital Business i E-Commerce Management - ebook/epub
Dave Chaffey-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu.


Książka pokazuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu.


Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową.


Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu - strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw.


- Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji


- Najnowsze narzędzia...



Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
Marek Zabiciel-35%
Złote Myśli

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Marketing usług zdrowotnych - ebook/pdf
Beata Nowotarska-Romaniak-35%
Wolters Kluwer
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej...
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook/epub
Jarosław Królewski, Paweł Sala-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej...
Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Wirtualna Asysta bez tajemnic - ebook/epub
Dawid Rzepczyński, Justyna Gębka-Sikora-35%
Ridero

Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży...

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - ebook/pdf
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy - ebook/pdf
Kamila Molińska, Roman Hadasik-35%
Złote Myśli

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda?

Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”), albo co gorsza, od kogoś, kto poniósł na starcie porażkę w tym biznesie, to jak myślisz, czego się dowiesz?

Kamila Molińska i Roman Hadasik są współzałożycielami pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla branży...

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook/epub
Grzegorz Mazurek-35%
Poltext

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof...

Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Strategia sukcesu firmy - ebook/pdf
Sebastian Kątek-35%
Złote Myśli

Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy?

TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów.

Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być.

Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy...

Moje przygody z marketingiem - ebook/epub
Moje przygody z marketingiem - ebook/epub
Philip Kotler-35%
MT Biznes

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie...






Moje przygody z marketingiem - audiobook
Moje przygody z marketingiem - audiobook
Philip Kotler-35%
MT Biznes

Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961...




Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Godzina dziennie z e-mail marketingiem - książka
Jeanniey Mullen, David Daniels-35%
Helion



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego...

Marketing alternatywny - ebook/pdf
Marketing alternatywny - ebook/pdf
Jakub Wicher-35%
Złote Myśli

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia.

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać...

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - książka
redakcja: Konrad Pankiewicz-35%
Helion

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań...
















Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Praktyczny Marketing w Małej Firmie - ebook/pdf
Kornelia Przedworska-35%
Złote Myśli

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze?

Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie finansowym przyniesie...

Marketing i public relations w małej firmie - książka
Marketing i public relations w małej firmie - książka
Moi Ali-35%
Onepress

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategię marketingową
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - ebook/pdf
Mark Jeffery-35%
Onepress

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji...

Zarobić Milion idąc pod prąd - ebook/epub
Zarobić Milion idąc pod prąd - ebook/epub
Jakub B. Bączek-35%
Stageman Polska

Na powstanie tej książki czekało w Polsce wielu ludzi. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Jakub B. Bączek pisze o budowaniu firmy od zera, bez mentorów i dofinansowań, w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swoich biznesów i inwestycji. Z dużym poczuciem humoru odnosi się do tradycyjnych sposobów myślenia o przedsiębiorczości czy rozwoju i bezlitośnie udowadnia...
























Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook/epub
Paweł Sala-35%
Wydawnictwo Psychoskok


„Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera .

Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1 zł w 3 796 zł...



Sztuka rynkologii - audiobook
Sztuka rynkologii - audiobook
Jacek Kotarbiński-35%
Helion

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie...

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - książka
A. K. Pradeep-35%
Onepress

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii...







Ebiznesplanowanie - ebook/pdf
Ebiznesplanowanie - ebook/pdf
Paweł Krzyworączka, Piotr Krzyworączka-35%
Złote Myśli

Jak brak jednej decyzji może wykończyć Twój internetowy biznes… zanim na dobre się rozkręci.

Prawdopodobnie gdzieś w Twojej głowie tli się pomysł osiągnięcia tak spektakularnego sukcesu w Internecie, jakim pochwalić może się Maciej Popowicz, założyciel portalu Nasza-klasa.pl, czy nowo wschodzące gwiazdy Internetu — założyciele takich portali jak: Spryciarze.pl, ZnanyLekarz...

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - ebook/epub
Małgorzata Bartosik-Purgat-35%
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji...