Cyfroteka.pl

klikaj i czytaj online

Cyfro
Czytomierz
00162 002717 20870242 na godz. na dobę w sumie

Podręcznik obsługi klienta - książka

Podręcznik obsługi klienta - książka
Podręcznik obsługi klienta - książka
Neville Lake, Kristen Hickey
Onepress
Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów Poznaj wymagania i oczekiwania klientów Zaprojektuj i wdróż standardy obsługi klienta Zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało. Dbałość o klienta zaczyna się, zanim jeszcze pojawi się on w firmie, i nie kończy się bynajmniej w chwili jego wyjścia. Chodzi o to, by przyciągnąć tych klientów, na których nam zależy; o dostarczenie wrażeń, które skłonią ich do powrotu; o właściwą ocenę i doskonalenie własnych usług i sposobu ich świadczenia; wreszcie -- o stosowanie odpowiednich reguł zarządzania w odniesieniu do wszystkich działów firmy, które mają kontakt z konsumentem. 'Podręcznik obsługi klienta' to unikatowa pozycja, przedstawiająca zasady tworzenia i wdrażania w firmie nowoczesnych metod obsługi klienta. Przedstawia kompletny plan działania, pokazując, jak należy zmodernizować sposób działania firmy, aby osiągnąć wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów; i jednocześnie zwiększyć zyski i obniżając koszty. Rozpoznanie potrzeb, wymagań i pragnień klientów Badania grup docelowych Opracowanie strategii usług Analiza opinii klientów Sprawne funkcjonowanie procesu świadczenia usług Ocena działania firmy Wdrażanie standardów obsługi klienta Współpraca ze stałymi klientami Poznaj najbardziej kluczowe elementy sprawnej obsługi klienta.
Wszystkie kategorie Tylko poradniki Tylko pozostałe kategorie
Książki podobne do wybranej publikacji
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - książka
Bill Stinnett
Onepress

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką...

Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Legendarna obsługa Klienta - ebook/epub
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
MT Biznes
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów...





Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - książka
Robert Zych
Onepress

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów - książka
Peter Cheverton
Onepress

Co daje zarządzanie kluczowymi klientami?
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy...


7 kroków do udanej sprzedaży - książka
7 kroków do udanej sprzedaży - książka
Traci Bild, Todd Shafer
Onepress

Zostań sprzedawcą doskonałym

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością samodzielnego pozyskiwania klientów. Jednak wielu przedsiębiorcom decydującym się na pracę na własny rachunek brakuje tej umiejętności. Tymczasem proces pozyskania klienta i zainteresowania go ofertą można podzielić na kilka prostych kroków, których wykonanie gwarantuje sukces...

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży - książka
Jeffrey Gitomer
Onepress

Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert
  • Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II - książka
    Jeffrey Gitomer
    Onepress

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów...

    Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
    Pozyskiwanie klientów - ebook/pdf
    Gitte Härter
    BC Edukacja
    Z nowoczesnego poradnika Gitte Härter dowiemy się, jak tworzyć wizerunek firmy, aby klienci chcieli korzystać z jej usług.

    Kto lepiej się prezentuje, ten lepiej się sprzedaje. Akwizycja to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Jeśli ma przynieść pożądane efekty, należy pomyśleć o niej jak o szansie na pozyskanie lojalnych, zadowolonych z usług klientów...




    Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
    Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych - książka
    Wojciech Kyciak, Beniamin Krupowicz, Błażej Łukjanowicz
    Helion

    Poznaj tajniki biznesu aukcyjnego

    • Nawiąż współpracę z Allegro
    • Stosuj skuteczne metody obsługi klienta oraz sprzedaży
    • Zarabiaj naprawdę duże pieniądze na aukcjach internetowych

    Planujesz rozkręcenie własnego biznesu? A może chcesz po prostu sprzedać niepotrzebne rupiecie? Aukcje internetowe na Allegro to doskonały wybór! Dzięki nim błyskawicznie trafisz do szerokiego grona potencjalnych klientów...


    10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
    10 zasad budowania trwałych relacji z klientem - książka
    Ivan Bureš, Pavel Řehulka
    Onepress

    Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

    • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
    • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
    • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

    Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
    Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko...

    Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
    Logistyczna obsługa klienta - ebook/epub
    Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań...
    Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
    Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki - książka
    Peter Cheverton
    Onepress

    Tajniki budowania marki i zarządzania nią

    • Kreowanie marki
    • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
    • Pozycjonowanie marki na rynku

    We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać...

    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    5 skutecznych metod przyciągania klientów - audiobook
    Piotr Michalak
    The Black Horse

    Poznaj 5 skutecznych metod przyciągania klientów.

    Pierwsza metoda to rzadko stosowana w Polsce aktywność marketingowa, która szczególnie dobrze działa przy sprzedaży droższych produktów. Znając tę metodę, będziesz wiedział:


    Jak przyciągać klientów w nienatarczywy sposób?
    Co robić, aby cena produktu nie miała dla klienta aż tak dużego znaczenia?
    Jak wyłowić z tłumu potencjalnych klientów tych...

























    Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie - ebook/pdf
    Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie - ebook/pdf
    Praca zbiorowa
    Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna

    W efektywnym zarządzaniu flotą pojazdów i relacjami z klientem coraz większą rolę odgrywają nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. Rosnące wymagania klientów i konkurencja na rynku usług wymuszają podnoszenie jakości usług i dbałość o terminowość dostaw. Wymaga to bardzo sprawnego systemu spedycyjnego, a co za tym idzie doskonałego przepływu informacji zsynchronizowanego z przepływem towarów i dokumentów...

    Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
    Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - książka
    Jason Falls, Erik Deckers
    Onepress
    • Zwiększ swój udział w rynku
    • Poznaj siłę własnej marki
    • Czerp konkretne zyski

    Strategie nie dla harcerzyków!

    Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

    Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów...



    E-biznes. Relacje z klientem - książka
    E-biznes. Relacje z klientem - książka
    Patrycja Kierzkowska
    Helion

    Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

    • Skuteczny newsletter
    • Blog w Twojej firmie
    • Nowoczesna obsługa klienta
    • Optymalne wykorzystanie autorespondera
    • E-biznes, który zarabia

    Złota era newslettera

    Witamy serdecznie,

    Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej 'E-biznes...


    Handlowanie to gra - książka
    Handlowanie to gra - książka
    Wojciech Haman, Jerzy Gut
    Onepress

    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników...

    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Frances Frei Anne Morriss
    MT Biznes

    Książka ukazała się w USA w lutym 2012 r. nakładem Harvard Business Review Press.

    Książka w chwili ukazania się spotkała się z dużym zainteresowaniem, o czym świadczy m.in. duża liczba recenzji i omówień.

    Połączenie umiejętności obu autorek (jedna to profesor w Harvard Business School, druga to konsultant biznesowy) zaowocowało książką dobrze łączącą dużą ilość wiedzy z przystępnym jej podaniem...

    Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
    Pozyskiwanie klienta - ebook/pdf
    Jolanta Tkaczyk, Mariusz Onyśko
    C. H. Beck

    Zdobycie i utrzymanie klienta to umiejętności niezwykle trudne. Często aby osiągnąć zamierzony cel, konieczne jest wykorzystanie specjalnych technik pozwalających dotrzeć do nabywcy. Ważne jest dokładne poznanie potrzeb klienta oraz wybranie odpowiedniej do sytuacji formy sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: telemaketing przychodzący i wychodzący raport końcowy kampanii telemarketingowej pozyskiwanie klientów przez direct...

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - audiobook
    Robert Zych
    Helion

    '

    Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego!

    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych...

    Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
    Rozwiązywanie reklamacji czyli jak przekuć problem w sukces - ebook/epub
    Katarzyna Kaczmarska
    Etena

    Reklamacja - problem, czy sposób na poprawę jakości w firmie? Czym jest reklamacja i dlaczego budzi tak wiele negatywnych emocji wśród przedsiębiorców?

    „Jak z problemów zrobić pożytek, czyli o reklamacjach” jest pozycją obowiązkową dla wszystkich prowadzących firmy nastawione na dbałość o satysfakcję klienta. Autorka w sposób zwięzły i bardzo obrazowy przedstawia, na czym polega skuteczne rozwiązywanie reklamacji w nowoczesnej...

    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Nadzwyczajna usługa - ebook/epub
    Frances Frei Anne Morriss
    MT Biznes

     
     
     

    Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na świetną usługę – i czy potrafisz na tym zaoszczędzić? Jeśli nie, to znajdujesz się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i gwarantował doskonałość na co dzień. W książce Nadzwyczajna usługa pani profesor z Harvard Business School...



    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
    Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego - książka
    Malcolm McDonald
    Onepress

    Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
    aspektów planowania marketingowego

    • Poznaj zasady planowania marketingowego
    • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
    • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta

    Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...

    CRM. Relacje z klientami - książka
    CRM. Relacje z klientami - książka
    Jill Dyche
    Helion

    Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników --
    od menedżerów do użytkowników

    Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
    Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat...

    Klient w sieci organizacyjnej - ebook/pdf
    Klient w sieci organizacyjnej - ebook/pdf
    Stanisław Skowron
    Difin

    Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci...

    Planowanie strategiczne w firmie - książka
    Planowanie strategiczne w firmie - książka
    Neville Lake
    Onepress

    Myśl strategicznie i zaplanuj strategię dla swojej firmy

    • Poznaj swoich klientów i konkurencję
    • Zaplanuj strategie dopasowane do sytuacji rynkowej
    • Zdobądź przewagę nad swoimi konkurentami

    Planowanie strategiczne jest najczęściej definiowane jako podejmowanie decyzji pozwalających pokonać drogę pomiędzy obecnym miejscem firmy lub organizacji a etapem, w którym powinna znaleźć się w przyszłości...

    Wygraj klienta - ebook/pdf
    Wygraj klienta - ebook/pdf
    Marcin Paweł Panek
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

    Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

    Wygraj klienta - audiobook
    Wygraj klienta - audiobook
    Marcin Paweł Panek
    Złote Myśli

    Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

    Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami...

    Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
    Program Rozwoju Firmy - ebook/pdf
    Marek Zabiciel
    Złote Myśli

    Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek

    Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów?

    Na pewno znasz z 'własnego podwórka' firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie za główny...

    Marketing i public relations w małej firmie - książka
    Marketing i public relations w małej firmie - książka
    Moi Ali
    Onepress

    Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

    • Opracuj strategię marketingową
    • Wykorzystaj różne media do reklamy
    • Zadbaj o swoich klientów

    W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek...

    Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
    Poszukiwanie klienta - ebook/pdf
    Artur Wojciechowski
    Złote Myśli

    Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.

    'Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie...

    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - książka
    Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
    Onepress

    Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

    Informacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta...

    Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
    Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II - książka
    Sławomir Wawak
    Onepress

    Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością

    • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
    • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
    • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
    • Wykorzystaj narzędzia informatyczne

    W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem...